Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9218
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
tors feb 03, 2022 11:55 am
EasyBuddhist skrev:
tors feb 03, 2022 11:51 am
Barça have saved 159 million euros in wages since the summer. Messi's saving is not included there. At the club, they calculate that the salary limit for next season will rise to 400 million euros. If things are done well, there will be room to sign.
@SiqueRodriguez
Med Messi´s afgang har man altså sparet i nærheden af 250 mio euro på løn inden for 6-7 mdr!
Det er jo helt vanvittigt, at vi er oppe i mod en halv milliard euro sparet på knap 1 år. 400.000.000.000 euro, 2.975.306.000.000 kr. absurdt tal.
Er du ikke ude i lidt overbud på nullerne….

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2808
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
tors feb 03, 2022 12:13 pm
Norbit skrev:
tors feb 03, 2022 11:55 am
EasyBuddhist skrev:
tors feb 03, 2022 11:51 am
Barça have saved 159 million euros in wages since the summer. Messi's saving is not included there. At the club, they calculate that the salary limit for next season will rise to 400 million euros. If things are done well, there will be room to sign.
@SiqueRodriguez
Med Messi´s afgang har man altså sparet i nærheden af 250 mio euro på løn inden for 6-7 mdr!
Det er jo helt vanvittigt, at vi er oppe i mod en halv milliard euro sparet på knap 1 år. 400.000.000.000 euro, 2.975.306.000.000 kr. absurdt tal.
Er du ikke ude i lidt overbud på nullerne….
Jo, der skulle være komma til sidst :lolno:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Endrick (Palmeiras): "All the boys in Brazil who want to play abroad think of Barça because of Neymar Jr., who is of our generation. If one day it's time to leave, maybe Barça can be an option." [sport]
Endrick: "Barça is a club where many players passed through who inspire us younger ones like Neymar Jr., Ronaldo, Rivaldo, Romario... and Ronaldinho."
Endrick: "I know that Barça was scouting me, but now I am focused on Palmeiras, forgetting all the factors outside the field. I played my game, we were champions and I managed to play well, I hope I impressed them."
Endrick: "I rememeber Barça being a spectacular team with Xavi and Iniesta in midfield, as well as the MSN in the attack. I think I can fit in that style."
Endrick: "Rivaldo is my favorite player of all time, because he was a Palmeiras idol, because he was left-footed, like me. I had the opportunity to meet him in person."




Hvis valget stod mellem Haaland og Endrick, så tog jeg sidstnævnte. Damn, han minder mig om Romario og det er lang tid siden, jeg har set sådan én. Eller, jeg har faktisk aldrig set sådan én.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

https://www.marca.com/en/football/real- ... b4570.html
If you had to look for a role model, a player that you resemble, who would it be?

I like and I identify with [Kylian] Mbappe, as he is young and because I have his characteristics.

And who is your idol?

Cristiano Ronaldo, a spectacular man, a phenomenon. I have to follow in his footsteps.

What does the interest of a club like Real Madrid mean for you?

They are a club I'm very fond of because of Cristiano Ronaldo, who I always followed, with the four Champions League trophies he won there. I have a lot of love for Real Madrid because of Cristiano, although I have also looked up some of their history and they are a very good team. It is very gratifying for me to know that they are watching me and seeing my games. I am very grateful to God for that. I have to do more, it's not good enough yet, I have to give more. I still have a way to go.
Han får shoppet lidt rundt.

Og den her naturligvis:
How did it feel when Vinicius gave you his shirt? What does Real Madrid mean to you?

Very good for me. He was in spectacular form and he sent me this shirt. I support him a lot, also Real Madrid to win another Champions League. I thank him, I'm waiting for him here at Palmeiras. I have to send him a signed Palmeiras shirt.

Billede
Robert Zimmerman

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Jep, tror ikke, han er større fan af den ene, end af den anden. Men han ville fandme passe godt ind i Barca! Der er noget old school samba stil over knægten.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5476
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Apropros Romario… Han er grunden til at jeg begyndte at følge Barca, back in the day!

Synes Thiago havde lidt af det dengang i 2011 også.. men altså, Romario.. det var trylleri, feinschmecker style!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

SpillerSomMESSI skrev:
fre feb 04, 2022 11:41 pm
Apropros Romario… Han er grunden til at jeg begyndte at følge Barca, back in the day!

Synes Thiago havde lidt af det dengang i 2011 også.. men altså, Romario.. det var trylleri, feinschmecker style!
Jep, den selvfølgelighed han havde, når han scorede sine mål :cool:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 691
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
tors feb 03, 2022 11:51 am
Barça have saved 159 million euros in wages since the summer. Messi's saving is not included there. At the club, they calculate that the salary limit for next season will rise to 400 million euros. If things are done well, there will be room to sign.
@SiqueRodriguez
Med Messi´s afgang har man altså sparet i nærheden af 250 mio euro på løn inden for 6-7 mdr!
Jeg er ikke sikker på jeg forstår? Hvordan udleder du Messis løn?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

DrGink skrev:
lør feb 05, 2022 9:03 am
EasyBuddhist skrev:
tors feb 03, 2022 11:51 am
Barça have saved 159 million euros in wages since the summer. Messi's saving is not included there. At the club, they calculate that the salary limit for next season will rise to 400 million euros. If things are done well, there will be room to sign.
@SiqueRodriguez
Med Messi´s afgang har man altså sparet i nærheden af 250 mio euro på løn inden for 6-7 mdr!
Jeg er ikke sikker på jeg forstår? Hvordan udleder du Messis løn?
Ud fra at hans gennemsnitsløn lå på ca 100 mio euro årligt
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 691
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
lør feb 05, 2022 2:17 pm
DrGink skrev:
lør feb 05, 2022 9:03 am
EasyBuddhist skrev:
tors feb 03, 2022 11:51 am
Barça have saved 159 million euros in wages since the summer. Messi's saving is not included there. At the club, they calculate that the salary limit for next season will rise to 400 million euros. If things are done well, there will be room to sign.
@SiqueRodriguez
Med Messi´s afgang har man altså sparet i nærheden af 250 mio euro på løn inden for 6-7 mdr!
Jeg er ikke sikker på jeg forstår? Hvordan udleder du Messis løn?
Ud fra at hans gennemsnitsløn lå på ca 100 mio euro årligt
Ahhh... Nu forstår jeg. Det var noget du vidste i forvejen. Det er godt nok nogle vilde besparelser!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Niklas Süle (linked to FC Barcelona) has decided to join Borussia Dortmund on a free at the end of the season.
Fedt! Så går vi all in på AC!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2808
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:
man feb 07, 2022 4:23 pm
Niklas Süle (linked to FC Barcelona) has decided to join Borussia Dortmund on a free at the end of the season.
Fedt! Så går vi all in på AC!
Hvorfor i alverden gør han det - nogen der ved det? Er han BVB fan? Det må da betegnes som et skridt ned ifht. de øvrige adresser han kan komme til.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Norbit skrev:
man feb 07, 2022 4:40 pm
Piquénbauer skrev:
man feb 07, 2022 4:23 pm
Niklas Süle (linked to FC Barcelona) has decided to join Borussia Dortmund on a free at the end of the season.
Fedt! Så går vi all in på AC!
Hvorfor i alverden gør han det - nogen der ved det? Er han BVB fan? Det må da betegnes som et skridt ned ifht. de øvrige adresser han kan komme til.
Mere spilletid inden for rækkevidde.
Har sjældent været helt fast i Bayern. Måske makkerskabet med Hummels har trukket også, som han kender fra Bayern/Tyskland.

AC er meget mere typen til vores spillestil btw.
---------------------------------------
Barca is my religion!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Chelsea are not considering making a new offer to Andreas Christensen, who is in advanced talks with Barcelona.


@Ekremkonur
Mere og mere tyder på, AC vil være Barcaspiller til næste år.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Barcelona plan to sign three or four defenders next summer, with two of them being centre-backs. Barça want to sign Christensen on a free deal and make a strong investment in Koundé. [sport]
Mingueza, Umtiti and Lenglet are expected to depart Barcelona in the summer. [sport]
Det tyder på, man vil gå hårdt efter at reorganisere hele forsvaret. AC og Kundé til CB, Azpi og enten Gaya eller Grimaldo til back positionerne.

Piqué er rygtet til et karriestop i tilgift til de tre andre afgange.

Det vil give et forsvar med Koundé, AC, Araujo, Garcia på CB med Mika som backup. Alves og Azpi på HB samt Alba og Gaya/Grimaldo på VB med Dest som backup.

Ikke dumt, omend jeg stadig håber, Mazraoui vil tage Dest´s plads.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster