Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Lidt so-so transfervindue. Vi fik da i det mindste lidt offensiv power og fart ind. Det tror jeg bliver vigtigt, så hold forhåbentlig ikke kan stå så højt imod os. Desværre opfører Dembele sig mindre heldigt.. Hvad vil manden med sin karriere? Det kan være lidt svært at forstå ham, hvilket det har været i al hans tid her.

Herhjemme blev den største signing gjort kl. 00:34 d. 31. januar, da min søn kom til verden. :grin:

Ps. han græder en smule, som babyer jo skal, men det er da ingen ting ift. det fis Dembele lukkede ud på instagram forleden..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Et kæmpe tillykke!!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Ialocin skrev:
tirs feb 01, 2022 7:24 pm
Lidt so-so transfervindue. Vi fik da i det mindste lidt offensiv power og fart ind. Det tror jeg bliver vigtigt, så hold forhåbentlig ikke kan stå så højt imod os. Desværre opfører Dembele sig mindre heldigt.. Hvad vil manden med sin karriere? Det kan være lidt svært at forstå ham, hvilket det har været i al hans tid her.

Herhjemme blev den største signing gjort kl. 00:34 d. 31. januar, da min søn kom til verden. :grin:

Ps. han græder en smule, som babyer jo skal, men det er da ingen ting ift. det fis Dembele lukkede ud på instagram forleden..
Hjerteligt tillykke Ialocin, håber på alt det bedste fremover.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Kæmpe tillykke Ialocin!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Ialocin skrev:
tirs feb 01, 2022 7:24 pm
Lidt so-so transfervindue. Vi fik da i det mindste lidt offensiv power og fart ind. Det tror jeg bliver vigtigt, så hold forhåbentlig ikke kan stå så højt imod os. Desværre opfører Dembele sig mindre heldigt.. Hvad vil manden med sin karriere? Det kan være lidt svært at forstå ham, hvilket det har været i al hans tid her.

Herhjemme blev den største signing gjort kl. 00:34 d. 31. januar, da min søn kom til verden. :grin:

Ps. han græder en smule, som babyer jo skal, men det er da ingen ting ift. det fis Dembele lukkede ud på instagram forleden..

Hvis din første, ser du frem til et travlt, men spændende år!

Stort tillykke :glad:

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Antimadridista skrev:
tirs feb 01, 2022 7:41 pm
Ialocin skrev:
tirs feb 01, 2022 7:24 pm
Lidt so-so transfervindue. Vi fik da i det mindste lidt offensiv power og fart ind. Det tror jeg bliver vigtigt, så hold forhåbentlig ikke kan stå så højt imod os. Desværre opfører Dembele sig mindre heldigt.. Hvad vil manden med sin karriere? Det kan være lidt svært at forstå ham, hvilket det har været i al hans tid her.

Herhjemme blev den største signing gjort kl. 00:34 d. 31. januar, da min søn kom til verden. :grin:

Ps. han græder en smule, som babyer jo skal, men det er da ingen ting ift. det fis Dembele lukkede ud på instagram forleden..

Hvis din første, ser du frem til et travlt, men spændende år!

Stort tillykke :glad:
Tak for alle jeres lykønskninger! :glad:

Det er min første. Og jeg forstår allerede, hvad folk mener med, at man skulle have værdsat sin søvn inden man bliver forældre. :eek:

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Kæmpe stort tillykke!!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Så er det officelt med Pierre Erick... Men det er en aftale frem til 2025(!). Det må næsten kun være for at afskrive løn over flere år og med en klausul om at de kan opsige på en eller anden måde inden...

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Jeg kan godt forstå behovet for at hente en angriber til den korte bane.. Men Auba til 2025 - en aldrende angriber der lever af hans hastighed primært i omstillingsfodbold på et Barcelona hold, der gerne vil stå højt, og spille i små rum.

Jeg er ikke det mest gennemtænkte, som jeg har oplevet - Morata havde profilmæssigt passet bedre ind.

Selv Xavi kunne se det:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/xav ... ba-i-2020/

sorens
Indlæg: 381
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af sorens »

PuyolErGud skrev:
ons feb 02, 2022 1:05 pm
Så er det officelt med Pierre Erick... Men det er en aftale frem til 2025(!). Det må næsten kun være for at afskrive løn over flere år og med en klausul om at de kan opsige på en eller anden måde inden...
Der er en klausul om at kunne opsige sommeren 2023 - så i hvert fald en kontrakt på 18 måneder.

Red
Indlæg: 160
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Red »

nosslo15 skrev:
tirs feb 01, 2022 5:10 pm
Magnus Frost skrev:
tirs feb 01, 2022 5:05 pm
Først og fremmest : Fuck dembele!

Når det er sagt, helt ærligt Laporta lyder nogle gange som en mand der ikke har nogen realitetssans.

"It makes no sense for him or the club."

Øhh jo for dembele giver det rigtig god mening økonomisk.

Det virker bare uprofessionelt at en klubleder kommer med sådan en udmelding.
Jeg vil give Laporta ret, hvis Dembele skal sidde på tribunen et halvt år, hvor mange klubber tror i så, der er interesserede i ham til sommer, givet hans lønkrav og hans historik?
Var det ikke nogenlunde det samme som Adrien Rabbiot gjorde med PSG og endte stadigvæk i Juventus?

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

sorens skrev:
ons feb 02, 2022 6:09 pm
PuyolErGud skrev:
ons feb 02, 2022 1:05 pm
Så er det officelt med Pierre Erick... Men det er en aftale frem til 2025(!). Det må næsten kun være for at afskrive løn over flere år og med en klausul om at de kan opsige på en eller anden måde inden...
Der er en klausul om at kunne opsige sommeren 2023 - så i hvert fald en kontrakt på 18 måneder.
Det er rigtigt, men vi ved ikke, hvad den klausul indeholder. Hvis man skal afbryde en kontrakt før tid, så kræver det måske nok økonomisk kompensation. Jeg tvivler på, at den klausul er 100 % til klubbens fordel, da Auba eftersigende allerede har strukket sig langt på lønsiden.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Red skrev:
ons feb 02, 2022 7:25 pm
nosslo15 skrev:
tirs feb 01, 2022 5:10 pm
Magnus Frost skrev:
tirs feb 01, 2022 5:05 pm
Først og fremmest : Fuck dembele!

Når det er sagt, helt ærligt Laporta lyder nogle gange som en mand der ikke har nogen realitetssans.

"It makes no sense for him or the club."

Øhh jo for dembele giver det rigtig god mening økonomisk.

Det virker bare uprofessionelt at en klubleder kommer med sådan en udmelding.
Jeg vil give Laporta ret, hvis Dembele skal sidde på tribunen et halvt år, hvor mange klubber tror i så, der er interesserede i ham til sommer, givet hans lønkrav og hans historik?
Var det ikke nogenlunde det samme som Adrien Rabbiot gjorde med PSG og endte stadigvæk i Juventus?
Der skal nok være rigeligt med klubber parat. Tror desuden han har en kontrakt.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Madameskrald skrev:
ons feb 02, 2022 7:59 pm
sorens skrev:
ons feb 02, 2022 6:09 pm
PuyolErGud skrev:
ons feb 02, 2022 1:05 pm
Så er det officelt med Pierre Erick... Men det er en aftale frem til 2025(!). Det må næsten kun være for at afskrive løn over flere år og med en klausul om at de kan opsige på en eller anden måde inden...
Der er en klausul om at kunne opsige sommeren 2023 - så i hvert fald en kontrakt på 18 måneder.
Det er rigtigt, men vi ved ikke, hvad den klausul indeholder. Hvis man skal afbryde en kontrakt før tid, så kræver det måske nok økonomisk kompensation. Jeg tvivler på, at den klausul er 100 % til klubbens fordel, da Auba eftersigende allerede har strukket sig langt på lønsiden.
Som jeg har læst det skal vi udbetale resten af hans løn fra kontrakten. Dvs 2 års løn. Men vi sparer til gengæld meget i lønbudgettet nu og her, og det er nok det vi er gået efter, ellers tænker jeg vi ville have givet ham mere i løn og en kortere kontrakt.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Kvoller skrev:
ons feb 02, 2022 8:43 pm
Madameskrald skrev:
ons feb 02, 2022 7:59 pm
sorens skrev:
ons feb 02, 2022 6:09 pm
PuyolErGud skrev:
ons feb 02, 2022 1:05 pm
Så er det officelt med Pierre Erick... Men det er en aftale frem til 2025(!). Det må næsten kun være for at afskrive løn over flere år og med en klausul om at de kan opsige på en eller anden måde inden...
Der er en klausul om at kunne opsige sommeren 2023 - så i hvert fald en kontrakt på 18 måneder.
Det er rigtigt, men vi ved ikke, hvad den klausul indeholder. Hvis man skal afbryde en kontrakt før tid, så kræver det måske nok økonomisk kompensation. Jeg tvivler på, at den klausul er 100 % til klubbens fordel, da Auba eftersigende allerede har strukket sig langt på lønsiden.
Som jeg har læst det skal vi udbetale resten af hans løn fra kontrakten. Dvs 2 års løn. Men vi sparer til gengæld meget i lønbudgettet nu og her, og det er nok det vi er gået efter, ellers tænker jeg vi ville have givet ham mere i løn og en kortere kontrakt.
Jeg vil nu skyde på, det er samme kontrakt som Umtiti, hvor man skal betale ét års løn, hvis man vil opsige og det vil dermed sige 6 mio euro.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster