Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

De har nok været skuffede hele tiden. Hvis de har forhandlet med diverse klubber og accepteret bud fra dem, men han har forlangt et eller andet latterligt beløb, så tænker jeg det er derfor. Det ville jo heller ikke undre nogen, hvis det er det der er tilfældet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved ikke rigtigt hvad de ellers skulle have gjort... Det virker til at man har gjort det man kunne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Han har helt sikkert fået lov til at trække den (for) langt, men hvad var alternativet egentlig, når Dembele og hans agent sidder med alle trumferne?

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Dembele skulle have været på tribunen senest i december, såfremt han skulle presses til at agere anderledes end han har gjort.

Det har jo været helt og aldeles åbenlyst siden sæson start, at Dembele lejren har trukket tiden.
Det har hele tiden været taktikken, og Barca ledelsen har haft masser af tid til at agere.
Det kan man ikke pibe over nu. Det har de gjort så rigeligt de seneste måneder.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved ærlig talt ikke hvad det havde gjort. Demb er mere end vant til at sidde ude.

Samtidig krævede det også at man havde alternativer der kunne spilles. Men det havde man ikke. CL er trods alt vigtigere end demb og dennes kontrakt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Dembele reagerede da prompte, da han endelig blev sorteret fra i 11. time, så den spådom behøver ikke være rigtig.
Så kan vi diskutere længe, om Dembeles tilstedeværelse har bragt os tættere på CL. Men man må jo som udgangspunkt agere, som der er vægt bag ordene. Hvis man forventer adfærdsændring.

Den taktik, som man har valgt, kan du have ret i er gangbar. Det bliver bare rigtig ynkeligt, at man går og piber offentligt samtidig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Altså ved at udsende et brev? For ellers kan jeg ikke rigtigt se hvad det har betydet. Han er stadig i klubben, han har sagt nej til kontrakten og han nægter stadig at smutte.

Og jeg synes sgu ikke det er ynkeligt. Det er mere end fint at man gør klart for fans og andre at demb er en klaphat. Jeg ville dog ønske at man også begyndte at lække de utallige disciplinærsager vi ved der.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Hvad skulle det hjælpe?
Det er bare mere piberi. Manden fik det som han ville have det.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Afsted med ham. Ud på røv og albuer, som vel nok, det største flop i klubbens historie. Det vil være meget passende for hans karakter.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

"Pibertiet" medfører forhåbentligt at han ikke får det skide sjovt det næste halve år. Og det er helt fint med mig. Om det så er det han ville have ved jeg ikke...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af sorens »

EasyBuddhist skrev:
tirs feb 01, 2022 11:11 am


Afsted med ham. Ud på røv og albuer, som vel nok, det største flop i klubbens historie. Det vil være meget passende for hans karakter.
Det største flop er han vel næppe - de tal der er på ham i forhold til de minutter han spillede er jo ikke så dårlige.

Floppet består vel først og fremmest i hans skadesperiode og prisen på ham.

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Helt enig... rigtig meget peger tilbage på klubben - man har ikke kunne holde ham skadesfri, dedikeret og skole ham ret godt til systemet/spillestilen. På trods viser han faktisk nogle fornuftige stats, og der er vel også derfor, at man gerne ville forny hans kontrakt, når alt kommer til alt.

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Madameskrald skrev:
tirs feb 01, 2022 2:09 pm
Helt enig... rigtig meget peger tilbage på klubben - man har ikke kunne holde ham skadesfri, dedikeret og skole ham ret godt til systemet/spillestilen. På trods viser han faktisk nogle fornuftige stats, og der er vel også derfor, at man gerne ville forny hans kontrakt, når alt kommer til alt.
Men hvis man opsiger hans kontrakt, så skal man vel betale ham mere end hvis han bliver perioden ud?

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Mht. Aubameyang, så er vi vel ikke helt sikre endnu?

Det var vel også derfor Laporta var så henholdende om ham på dagens pressemøde?

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Alias-A »

nosslo15 skrev:
tirs feb 01, 2022 3:10 pm
Mht. Aubameyang, så er vi vel ikke helt sikre endnu?

Det var vel også derfor Laporta var så henholdende om ham på dagens pressemøde?
📝🚨BREAKING:Barcelona don't necessarily have to register Aubameyang before 12am CET. If he has left Arsenal, he is a free agent now and therefore the registration is not in a hurry.[Toni Juanmarti, 🥇]

The deal is DONE ✅
93' Iniesta

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 63 gæster