Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
tors jan 27, 2022 10:20 pm
Norbit skrev:
tors jan 27, 2022 10:15 pm
EasyBuddhist skrev:
tors jan 27, 2022 9:49 pm
Adama Traoré has successfully completed 83 of his 102 dribbles this season. Allan Saint-Maximin is the only player who does better than him in this statistic in the top five major leagues. Kylian Mbappé and Vinícius Jr. are placed third and fourth respectively. [whoscored]
Angiveligt har LE været inde over rådgivningen til Xavi i forbindelse med beslutningen om at hente Adama. Xavi forventes at ville bruge ham som angriber mod lavt stående hold og som højre wing mod hold med en mere offensiv forsvarslinje. I begge tilfælde ikke nødvendigvis som starter, men det giver ham et stort antal taktiske muligheder både pregame og ingame og hans alsidighed hat været en vigtig faktor. I denne sæson har Adama spillet 6 forskellige positioner for Wolves. CF, RW, LW, RWB, LWB og AM.
Og stadig kun scoret 1 mål og 0 assist. Bekymrende hvis han skal bruges som vores front angriber.
Ja, men der bliver han ikke 1. valget.
I sæsonen 18-19 og 19-20 blev Wolverhampton nr. 7 i PL og Adama spillede noget nær fuld tid. Wolverhampton havde i disse sæsoner et markant lavere målsnit end de hold der lå lige over eller lige under dem i tabellen. Men jeg tænker, at Adama jo alligevel må bidrage med noget, givet hans holds placering. Hans løb med og uden bold kan vel også være med til at skabe mere plads og gøre andre farlige?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Drake skrev:
tors jan 27, 2022 10:31 pm
EasyBuddhist skrev:
tors jan 27, 2022 9:49 pm
Adama Traoré has successfully completed 83 of his 102 dribbles this season. Allan Saint-Maximin is the only player who does better than him in this statistic in the top five major leagues. Kylian Mbappé and Vinícius Jr. are placed third and fourth respectively. [whoscored]
Angiveligt har LE været inde over rådgivningen til Xavi i forbindelse med beslutningen om at hente Adama. Xavi forventes at ville bruge ham som angriber mod lavt stående hold og som højre wing mod hold med en mere offensiv forsvarslinje. I begge tilfælde ikke nødvendigvis som starter, men det giver ham et stort antal taktiske muligheder både pregame og ingame og hans alsidighed hat været en vigtig faktor. I denne sæson har Adama spillet 6 forskellige positioner for Wolves. CF, RW, LW, RWB, LWB og AM.
Det ville være en stor fejl at spille Adama som angriber, da han slet ikke har spilforståelsen eller nogen form for afslutningsevne til at kunne det.
Nej, men jeg nævner også blot alsidigheden som et plus. Men det bliver næppe meget værre, end den måde Depay har tøffet forvirret og uforstående rundt på 9éren under Xavi.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

nosslo15 skrev:
tors jan 27, 2022 10:36 pm
EasyBuddhist skrev:
tors jan 27, 2022 10:20 pm
Norbit skrev:
tors jan 27, 2022 10:15 pm
EasyBuddhist skrev:
tors jan 27, 2022 9:49 pm
Adama Traoré has successfully completed 83 of his 102 dribbles this season. Allan Saint-Maximin is the only player who does better than him in this statistic in the top five major leagues. Kylian Mbappé and Vinícius Jr. are placed third and fourth respectively. [whoscored]
Angiveligt har LE været inde over rådgivningen til Xavi i forbindelse med beslutningen om at hente Adama. Xavi forventes at ville bruge ham som angriber mod lavt stående hold og som højre wing mod hold med en mere offensiv forsvarslinje. I begge tilfælde ikke nødvendigvis som starter, men det giver ham et stort antal taktiske muligheder både pregame og ingame og hans alsidighed hat været en vigtig faktor. I denne sæson har Adama spillet 6 forskellige positioner for Wolves. CF, RW, LW, RWB, LWB og AM.
Og stadig kun scoret 1 mål og 0 assist. Bekymrende hvis han skal bruges som vores front angriber.
Ja, men der bliver han ikke 1. valget.
I sæsonen 18-19 og 19-20 blev Wolverhampton nr. 7 i PL og Adama spillede noget nær fuld tid. Wolverhampton havde i disse sæsoner et markant lavere målsnit end de hold der lå lige over eller lige under dem i tabellen. Men jeg tænker, at Adama jo alligevel må bidrage med noget, givet hans holds placering. Hans løb med og uden bold kan vel også være med til at skabe mere plads og gøre andre farlige?
Absolut, jeg kommenterede på bekymringen om, han skulle spille CF.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
tors jan 27, 2022 10:35 pm
nosslo15 skrev:
tors jan 27, 2022 10:14 pm
Hej Easy, men er Piotr talentspejder for Barca, eller arbejder han i ungdomsafdelingen?
Nej, han er redaktør på FCBarca.com :lol:
Og i øvrigt, hvad ved du om Angel Alarcon, han er jo samme årgang som Gavi og der har været høje røster om ham, som spidsangriber. Ved du, hvordan det går med ham og om han kunne tænkes, at få mulighed på førsteholdet inden for overskuelig fremtid?
Alarcón er et fremragende talent. Han fik en håndfuld kampe på B-holdet som 16 årig sidste sæson og gjorde det super godt. Han er mere kantangriber end 9ér, men kan også spille den rolle. Han blev desværre knæskadet og jeg er pisse ærgerlig over det, for jeg er 100% sikker på, han havde fået kampe på første holdet nu, hvis han havde været klar. Hvis jeg umiddelbart skal sammenligne med nogen, så er det Pedri. Men han ligger med et slutprodukt i den helt høje ende og det er jo mere, end man kan sige om mange af dem, der får minutter på førsteholdet lige nu, så derfor er jeg sikker på, han ville have været at finde der nu, hvis det ikke havde været for skaden, i hvert under Xavi, hvor han vil passe perfekt ind i wide winger systemet.
I øvrigt kunne jeg godt tænke mig at se mere til Jutgla i dette forår.
Ja, han ser virkelig ud til at vokse med opgaverne og senest et fremragende mål, han scorede for b-holdet.
Tak for oplysningerne. Ærgeligt med Alarcon, hvor langt er han med restitutionen?

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

nosslo15 skrev:
tors jan 27, 2022 10:42 pm
EasyBuddhist skrev:
tors jan 27, 2022 10:35 pm
nosslo15 skrev:
tors jan 27, 2022 10:14 pm
Hej Easy, men er Piotr talentspejder for Barca, eller arbejder han i ungdomsafdelingen?
Nej, han er redaktør på FCBarca.com :lol:
Og i øvrigt, hvad ved du om Angel Alarcon, han er jo samme årgang som Gavi og der har været høje røster om ham, som spidsangriber. Ved du, hvordan det går med ham og om han kunne tænkes, at få mulighed på førsteholdet inden for overskuelig fremtid?
Alarcón er et fremragende talent. Han fik en håndfuld kampe på B-holdet som 16 årig sidste sæson og gjorde det super godt. Han er mere kantangriber end 9ér, men kan også spille den rolle. Han blev desværre knæskadet og jeg er pisse ærgerlig over det, for jeg er 100% sikker på, han havde fået kampe på første holdet nu, hvis han havde været klar. Hvis jeg umiddelbart skal sammenligne med nogen, så er det Pedri. Men han ligger med et slutprodukt i den helt høje ende og det er jo mere, end man kan sige om mange af dem, der får minutter på førsteholdet lige nu, så derfor er jeg sikker på, han ville have været at finde der nu, hvis det ikke havde været for skaden, i hvert under Xavi, hvor han vil passe perfekt ind i wide winger systemet.
I øvrigt kunne jeg godt tænke mig at se mere til Jutgla i dette forår.
Ja, han ser virkelig ud til at vokse med opgaverne og senest et fremragende mål, han scorede for b-holdet.
Tak for oplysningerne. Ærgeligt med Alarcon, hvor langt er han med restitutionen?
Og hvilken form for knæskade, hvis du ved det?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
tors jan 27, 2022 10:44 pm
nosslo15 skrev:
tors jan 27, 2022 10:42 pm
EasyBuddhist skrev:
tors jan 27, 2022 10:35 pm
nosslo15 skrev:
tors jan 27, 2022 10:14 pm
Hej Easy, men er Piotr talentspejder for Barca, eller arbejder han i ungdomsafdelingen?
Nej, han er redaktør på FCBarca.com :lol:
Og i øvrigt, hvad ved du om Angel Alarcon, han er jo samme årgang som Gavi og der har været høje røster om ham, som spidsangriber. Ved du, hvordan det går med ham og om han kunne tænkes, at få mulighed på førsteholdet inden for overskuelig fremtid?
Alarcón er et fremragende talent. Han fik en håndfuld kampe på B-holdet som 16 årig sidste sæson og gjorde det super godt. Han er mere kantangriber end 9ér, men kan også spille den rolle. Han blev desværre knæskadet og jeg er pisse ærgerlig over det, for jeg er 100% sikker på, han havde fået kampe på første holdet nu, hvis han havde været klar. Hvis jeg umiddelbart skal sammenligne med nogen, så er det Pedri. Men han ligger med et slutprodukt i den helt høje ende og det er jo mere, end man kan sige om mange af dem, der får minutter på førsteholdet lige nu, så derfor er jeg sikker på, han ville have været at finde der nu, hvis det ikke havde været for skaden, i hvert under Xavi, hvor han vil passe perfekt ind i wide winger systemet.
I øvrigt kunne jeg godt tænke mig at se mere til Jutgla i dette forår.
Ja, han ser virkelig ud til at vokse med opgaverne og senest et fremragende mål, han scorede for b-holdet.
Tak for oplysningerne. Ærgeligt med Alarcon, hvor langt er han med restitutionen?
Og hvilken form for knæskade, hvis du ved det?
Nej, jeg ved ikke, hvordan det går, men han har været ude siden juni, så mon ikke han er på trapperne? I øvrigt stod han til at være med på preseason, så vidt jeg husker, inden han blev skadet.

https://barcauniversal.com/la-masia-tal ... pisode-24/

Værd at læse ;-)
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



:eek:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
tors jan 27, 2022 11:21 pm


:eek:
Ja, ak ja. Det eneste "gode" ved at være barcafan i disse dage, er at man på forhånd ved, at ALLE griner af os.

Så på et eller andet tidspunkt bliver vores sejr meget, MEGET ;-) sød.

Er der i øvrigt nogle der ved, hvor god Traore er defensivt?

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »



Wass til Atletico.
Giv mig min sko tilbage, røv!

SantJordi
Indlæg: 177
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SantJordi »

nosslo, jeg tror ikke at du skal regne med at han bliver løsningen på vores højreback problem

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

SantJordi skrev:
fre jan 28, 2022 12:22 am
nosslo, jeg tror ikke at du skal regne med at han bliver løsningen på vores højreback problem
Nææh, men det kunne da være fedt, hvis en mand med sådan en fysik også var god til at forsvare højt på banen, sådan at vores højreback ikke skulle løbes over ende, som den er blevet det i snart umindelige tider. :sørgelig:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Mateu Alemany recommended against the signing of Raheem Sterling, arguing that he would not adapt to the Barça dressing room. Xavi was presented with two options: Sterling or Ferran, but he had no doubts. Ferran was chosen instead.


@sport
Det ser altså ud til, det lige så meget er Alemany, der står for den spanske linje på holdet. Som jeg har sagt før, så er det bekymrende, man de sidste mange år har haft så svært ved at integrere udenlandske spillere. Ikke, at jeg ikke forstår at man lige nu har nok at gøre med få unge spillere ind på holdet og på den måde måske ikke har brug for opgaven med at spille nye folk ind over lang tid og det er bestemt positivt, man er igen bruger de unge, for det har jo også haltet, men det har jo stået på i lange tider, problemerne med integration af spillere udefra.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

EasyBuddhist skrev:
fre jan 28, 2022 10:16 am
Mateu Alemany recommended against the signing of Raheem Sterling, arguing that he would not adapt to the Barça dressing room. Xavi was presented with two options: Sterling or Ferran, but he had no doubts. Ferran was chosen instead.


@sport
Det ser altså ud til, det lige så meget er Alemany, der står for den spanske linje på holdet. Som jeg har sagt før, så er det bekymrende, man de sidste mange år har haft så svært ved at integrere udenlandske spillere. Ikke, at jeg ikke forstår at man lige nu har nok at gøre med få unge spillere ind på holdet og på den måde måske ikke har brug for opgaven med at spille nye folk ind over lang tid og det er bestemt positivt, man er igen bruger de unge, for det har jo også haltet, men det har jo stået på i lange tider, problemerne med integration af spillere udefra.
Jeg syntes grundlæggende ikke, at det er så overraskende, jf den manglende linie. Hvis man køber spillere til Xavis eller Peps barca, men præsterer Koemans eller Valverdes Barcelona, så skal det jo gå galt - hertil er der jo i høj grad købt ind med hovedet under armen, jf. de mange, der har været spillet ude af position.

I virkeligheden er det vel også relativt få spillere, der ikke er slået i gennem - en stor del har ikke været gode nok / fejlcastet, men det er en anden snak.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Jeg får den kreative tanke, at hvis nu Hr. Pruna kunne liste nogle dopaminhæmmere ned i Adamas gevaldige krop før kampstart, så kunne han sikkert blive 20-25% køligere på bolden - og således meget mere effektiv. :mrgreen:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

https://barcauniversal.com/franck-kessi ... -too-much/

En fin artikel om Kessie´s eventuelle skifte til Barca.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster