Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Barca80 skrev:
tors jan 27, 2022 6:12 pm
whidgee skrev:
tors jan 27, 2022 6:02 pm
Barca80 skrev:
tors jan 27, 2022 5:58 pm
Neeeejj, please nej!! Jeg tænker nærmest alle andre end Adama! :cry:

Barcas store problem lige nu er at få scoret mål. Adama har kun scoret et sølle mål i denne sæson. Hvad i alverden skulle han kunne bidrage med, som de andre spillere i Barca ikke kan? Ja han har speed, men det har Braithwaite også - og speed er ikke til særlig stor nytte, når modstanderne spiller med low block nærmest igennem hele kampen. Barca spiller jo ikke super kontra fodbold og har behov for speed. Det er endnu et fejlkøb desværre :thumbdown:
Nej, Barcas problem lige nu er at åbne modstandernes defensiv, finde frie områder, rykke rundt på modstanderen og skabe chancer. Barcas problem er at man er alt for stationære på den sidste tredjedel. Derfor er Adama er logisk og god løsning taget økonomien i betragtning
Du modsiger jo ikke mig, når jeg skriver at Barcas store problem er at få scoret mål. Og selv når Barca har fået skabt chancer, så har de ikke været særlig effektive.

Så du mener simpelthen, at Adama er den rette mand til at skabe chancer og forbedre Barcas spil markant? Når vi taler om at skabe spillet, som du efterspørger, så har manden jo ikke lavet nogle assister overhovedet i år, måske har han lavet en enkelt.

Jeg spørger igen - hvilket gavn har han, så de andre spillere ikke har? Hvordan skal man få gavn af hans speed, når modstanderne ikke giver plads til at løbe hurtigt i frie rum? Barcas spillestil handler jo om, at køre bolden rundt omkring modstanderens straffefelt og håbe på fejl og skud mulighed. Adama vil have det meget svært i Barcas nuværende spillestil :?
Vi har NUL plads i vores lønbudget. Det handler ikke om han er den rette mand. Jeg vil da også hellere have Mbappe, Mane, Salah og alle mulige andre. Vi taler om en løsning til 6 måneder, og så eventuelt mere HVIS han imponerer. En løsning der gør at vi ikke skal satse på spillere som Abde, Jutglá og Akhomach i resten af sæsonen. Det handler om hvem vi kan få og hvem der kan træde ind med det samme og tilpasse sig.

Og ja, jeg mener sagtens at han kan bidrage med noget af det vi mangler. Om så han ikke scorer eller assisterer, så kan hans bevægelse, hurtighed og styrke 1 mod 1 skabe noget af den plads, som de andre spillere har manglet. Vi er jo totalt fastlåst i vores spil. Og så tænker jeg at Xavi håber på at kunne få mere ud af ham. Måske fordi han nu vil spille på et hold, som han er blevet opdraget til at spille for. Vi må ikke glemme at han debuterede med Tata Martino som træner. Så er det fandme også svært at slå igennem.

Hvis kalenderen viste 1. juli og vi havde et lønbudget der var 4 gange så højt, så havde jeg da heller ikke hentet Adama. Men ledelsens opgave er at finde en spiller, som koster GRATIS, som ikke vil tjene særligt meget, og som kan tilpasse sig med det samme. Prøv at find andre spillere som opfylder disse krav lige nu.
Senest rettet af whidgee tors jan 27, 2022 8:22 pm, rettet i alt 1 gang.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Jeg prøver igen: spillede Adama højre back for b-holdet, før han forlod klubben?

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

nosslo15 skrev:
tors jan 27, 2022 7:54 pm
Jeg prøver igen: spillede Adama højre back for b-holdet, før han forlod klubben?
Jeg skal ikke kunne sige, om han har fået nogle få kampe som wingback, men har næppe fået dem i en fireback kæde. Men overordnet nej, han spillede som angriber hele vejen op i gennem rækkerne.





Den sidste er hans enlige mål for førsteholdet indtil videre
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
tors jan 27, 2022 6:27 pm
Piotr Guziński
We also want Gabriel Vidovic, who is a '9' and has scored 12 goals in 20 games this season and has 7 assists. Kenan (born in 2005) has already played in UYL and has 4 goals and 8 assists in 12 games. He recently scored 4 goals in the Tyrkisk flag U-17 match and also had an assist.
Easy, hvad var meningen med dette indlæg?

Hvis Adama kommer, så er det jo i høj grad pga. Dembeles fravær og mht. manglende slutprodukt, så er det vel ikke meget værre end Dembeles? Men han kan udfordre på samme måde som Dembele og så må vi blot håbe på, at hans afsluttende pasninger bliver skarpere. Men han kan hjælpe os imod hold der gerne vil presse os højt - og dem er der kommet nogle flere af. Og som et plus, så har han vist heller ikke nogen videre skadeshistorik.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

nosslo15 skrev:
tors jan 27, 2022 9:17 pm
EasyBuddhist skrev:
tors jan 27, 2022 6:27 pm
Piotr Guziński
We also want Gabriel Vidovic, who is a '9' and has scored 12 goals in 20 games this season and has 7 assists. Kenan (born in 2005) has already played in UYL and has 4 goals and 8 assists in 12 games. He recently scored 4 goals in the Tyrkisk flag U-17 match and also had an assist.
Easy, hvad var meningen med dette indlæg?
Ja, den gik måske lidt hurtigt :grin: Men altså angiveligt er Barca i gang med at signe to af de største talenter fra Bayern´s ungdomshold. Ovenstående og nedenstående


Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Han må være et mareridt at spille overfor - kombinationen af speed og fysisk styrke er jo vanvittig.

Han vil jo udgøre en enorm trussel blot ved sin tilstedeværende.. hvis det bruges rigtigt taktisk, så kan det sagtens blive et vigtigt taktisk kort. Men det kræver, at han instrueres fornuftigt - dybe løb og drevet med bolden, når der rum at løbe i kan blive interessante aspekter at sætte i spil.

Ps. I øvrigt god stil, at han vil gå til en meget lav læn de næste måneder - det er den form for passion og lyst, som vi skal kigge efter. Jeg vil langt hellere have Adama end Dembele (selvom Dembeles rå talent er betydeligt større).

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

With Adama Traoré signed, Álex Grimaldo could be the next former Barça player to return. [sport]
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Adama Traoré has successfully completed 83 of his 102 dribbles this season. Allan Saint-Maximin is the only player who does better than him in this statistic in the top five major leagues. Kylian Mbappé and Vinícius Jr. are placed third and fourth respectively. [whoscored]
Angiveligt har LE været inde over rådgivningen til Xavi i forbindelse med beslutningen om at hente Adama. Xavi forventes at ville bruge ham som angriber mod lavt stående hold og som højre wing mod hold med en mere offensiv forsvarslinje. I begge tilfælde ikke nødvendigvis som starter, men det giver ham et stort antal taktiske muligheder både pregame og ingame og hans alsidighed hat været en vigtig faktor. I denne sæson har Adama spillet 6 forskellige positioner for Wolves. CF, RW, LW, RWB, LWB og AM.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Hej Easy, men er Piotr talentspejder for Barca, eller arbejder han i ungdomsafdelingen?

Og i øvrigt, hvad ved du om Angel Alarcon, han er jo samme årgang som Gavi og der har været høje røster om ham, som spidsangriber. Ved du, hvordan det går med ham og om han kunne tænkes, at få mulighed på førsteholdet inden for overskuelig fremtid?

I øvrigt kunne jeg godt tænke mig at se mere til Jutgla i dette forår.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

EasyBuddhist skrev:
tors jan 27, 2022 9:49 pm
Adama Traoré has successfully completed 83 of his 102 dribbles this season. Allan Saint-Maximin is the only player who does better than him in this statistic in the top five major leagues. Kylian Mbappé and Vinícius Jr. are placed third and fourth respectively. [whoscored]
Angiveligt har LE været inde over rådgivningen til Xavi i forbindelse med beslutningen om at hente Adama. Xavi forventes at ville bruge ham som angriber mod lavt stående hold og som højre wing mod hold med en mere offensiv forsvarslinje. I begge tilfælde ikke nødvendigvis som starter, men det giver ham et stort antal taktiske muligheder både pregame og ingame og hans alsidighed hat været en vigtig faktor. I denne sæson har Adama spillet 6 forskellige positioner for Wolves. CF, RW, LW, RWB, LWB og AM.
Og stadig kun scoret 1 mål og 0 assist. Bekymrende hvis han skal bruges som vores front angriber.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Norbit skrev:
tors jan 27, 2022 10:15 pm
EasyBuddhist skrev:
tors jan 27, 2022 9:49 pm
Adama Traoré has successfully completed 83 of his 102 dribbles this season. Allan Saint-Maximin is the only player who does better than him in this statistic in the top five major leagues. Kylian Mbappé and Vinícius Jr. are placed third and fourth respectively. [whoscored]
Angiveligt har LE været inde over rådgivningen til Xavi i forbindelse med beslutningen om at hente Adama. Xavi forventes at ville bruge ham som angriber mod lavt stående hold og som højre wing mod hold med en mere offensiv forsvarslinje. I begge tilfælde ikke nødvendigvis som starter, men det giver ham et stort antal taktiske muligheder både pregame og ingame og hans alsidighed hat været en vigtig faktor. I denne sæson har Adama spillet 6 forskellige positioner for Wolves. CF, RW, LW, RWB, LWB og AM.
Og stadig kun scoret 1 mål og 0 assist. Bekymrende hvis han skal bruges som vores front angriber.
Ja, men der bliver han ikke 1. valget.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

EasyBuddhist skrev:
tors jan 27, 2022 9:49 pm
Adama Traoré has successfully completed 83 of his 102 dribbles this season. Allan Saint-Maximin is the only player who does better than him in this statistic in the top five major leagues. Kylian Mbappé and Vinícius Jr. are placed third and fourth respectively. [whoscored]
Angiveligt har LE været inde over rådgivningen til Xavi i forbindelse med beslutningen om at hente Adama. Xavi forventes at ville bruge ham som angriber mod lavt stående hold og som højre wing mod hold med en mere offensiv forsvarslinje. I begge tilfælde ikke nødvendigvis som starter, men det giver ham et stort antal taktiske muligheder både pregame og ingame og hans alsidighed hat været en vigtig faktor. I denne sæson har Adama spillet 6 forskellige positioner for Wolves. CF, RW, LW, RWB, LWB og AM.
Det ville være en stor fejl at spille Adama som angriber, da han slet ikke har spilforståelsen eller nogen form for afslutningsevne til at kunne det.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

nosslo15 skrev:
tors jan 27, 2022 10:14 pm
Hej Easy, men er Piotr talentspejder for Barca, eller arbejder han i ungdomsafdelingen?
Nej, han er redaktør på FCBarca.com :lol:
Og i øvrigt, hvad ved du om Angel Alarcon, han er jo samme årgang som Gavi og der har været høje røster om ham, som spidsangriber. Ved du, hvordan det går med ham og om han kunne tænkes, at få mulighed på førsteholdet inden for overskuelig fremtid?
Alarcón er et fremragende talent. Han fik en håndfuld kampe på B-holdet som 16 årig sidste sæson og gjorde det super godt. Han er mere kantangriber end 9ér, men kan også spille den rolle. Han blev desværre knæskadet og jeg er pisse ærgerlig over det, for jeg er 100% sikker på, han havde fået kampe på første holdet nu, hvis han havde været klar. Hvis jeg umiddelbart skal sammenligne med nogen, så er det Pedri. Men han ligger med et slutprodukt i den helt høje ende og det er jo mere, end man kan sige om mange af dem, der får minutter på førsteholdet lige nu, så derfor er jeg sikker på, han ville have været at finde der nu, hvis det ikke havde været for skaden, i hvert under Xavi, hvor han vil passe perfekt ind i wide winger systemet.
I øvrigt kunne jeg godt tænke mig at se mere til Jutgla i dette forår.
Ja, han ser virkelig ud til at vokse med opgaverne og senest et fremragende mål, han scorede for b-holdet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster