Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7202
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Norbit skrev:
tors jan 27, 2022 4:32 pm
Jeg så lige lidt statistik for Adama. Her kommer de:

Premier League: 160 kampe, 8 mål, 16 assist.
Overall: 316 kampe, 28 mål, 53 assist.

Sikken bomber vi får på holdet.
Jeg er godt klar over den økonomiske tilstand i klubben, de mange skader og alt, hvad der nu ellers er, men de tal der, de taler for sig selv og det er ikke ligefrem en opløftende fortælling, medmindre man er tilhænger af alle andre hold i ligaen.

Ja, han er kvik, men hvad skal vi bruge det til, hvis han har spilforståelse som en bulldog og afslutningsevner som en stormtrooper?

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Emancipator »

Jeg er ovenud klar på Adama :clap: Han er for fed at se spille. Stærk oprustning

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Hvis Adama kommer, så forsvinder Dembele i de mindste(går vi udfra), så det er fint med mig, men smutter De Jo Jong såfremt Morata kommer?
Ved godt Umtiti er skadet, men fokus fra spillersalg virker helt væk, hvis det egentlig har været der

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Neeeejj, please nej!! Jeg tænker nærmest alle andre end Adama! :cry:

Barcas store problem lige nu er at få scoret mål. Adama har kun scoret et sølle mål i denne sæson. Hvad i alverden skulle han kunne bidrage med, som de andre spillere i Barca ikke kan? Ja han har speed, men det har Braithwaite også - og speed er ikke til særlig stor nytte, når modstanderne spiller med low block nærmest igennem hele kampen. Barca spiller jo ikke super kontra fodbold og har behov for speed. Det er endnu et fejlkøb desværre :thumbdown:

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Barca80 skrev:
tors jan 27, 2022 5:58 pm
Neeeejj, please nej!! Jeg tænker nærmest alle andre end Adama! :cry:

Barcas store problem lige nu er at få scoret mål. Adama har kun scoret et sølle mål i denne sæson. Hvad i alverden skulle han kunne bidrage med, som de andre spillere i Barca ikke kan? Ja han har speed, men det har Braithwaite også - og speed er ikke til særlig stor nytte, når modstanderne spiller med low block nærmest igennem hele kampen. Barca spiller jo ikke super kontra fodbold og har behov for speed. Det er endnu et fejlkøb desværre :thumbdown:
Nej, Barcas problem lige nu er at åbne modstandernes defensiv, finde frie områder, rykke rundt på modstanderen og skabe chancer. Barcas problem er at man er alt for stationære på den sidste tredjedel. Derfor er Adama er logisk og god løsning taget økonomien i betragtning

nosslo15
Indlæg: 1037
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Piquénbauer skrev:
tors jan 27, 2022 2:08 pm
MarkMenace skrev:
tors jan 27, 2022 1:43 pm
Så længe vi får en spansk stamme er alt godt, skal I tænke på!

Det sejler da helt for Xavis spiller ønsker.

Så dybt som hold står mod os, så vil de få kvaliteter han har, aldrig komme til udtryk.
Problemet er jo at hold lige netop ikke står så dybt som tidligere. Og vi har ikke kunne true i dybden hvorfor de kan presse os helt vildt.

Hermed ikke sagt at jeg er fan af adama men vi har brug for spillere med fart.
Jeg tror afgjort, at Xavi har set det samme, som Piquenbauer her nævner, altså at de spanske hold ikke ryster lige så meget i bukserne, når de møder os, som tidligere. Vores boldomgang er meget mindre sikker og vore spillere er fysisk underlegne, generelt. Derfor bliver vi presset højt i langt flere kampe end tidligere og de kampe, hvor modstanderen parkerer bussen er efterhånden ganske få. Madrid gør dette effektivt i øjeblikket. Derfor giver det mening at få 2 spilere ind, som er gode på omstillinger - og som, hvis alt går vel, kan blive breddespillere i næste sæson.

Jeg er lidt træt af den manglende realisme hos nogle af brugerne herinde, hvis ikke vi kvalificerer os i top 4 denne sæson, så vil det også næste år se sort ud, da eventuelle store transfers vil få svært ved at kunne lade sig gøre. Det hold vi har pt. er ikke stærkt nok til at kunne få os over top 4 stregen - og vi mangler derfor desperat forstærkninger, som kan hjælpe os i kortere tid. Så synes jeg, det er træls, at høre at folk snakker om, at Xavi har tabt sutten eller, at man er illoyal overfor klubbens måde at spille på. Det er alvor dette her - og så må man gemme sine fantasier om "lækkert" fodboldspil og tryllerikker, der kan det hele ( for hvilke penge i øvrigt? ) til tiderne bliver lidt bedre.

Dette forår handler kun om point - og intet andet.
Senest rettet af nosslo15 tors jan 27, 2022 6:22 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

whidgee skrev:
tors jan 27, 2022 6:02 pm
Barca80 skrev:
tors jan 27, 2022 5:58 pm
Neeeejj, please nej!! Jeg tænker nærmest alle andre end Adama! :cry:

Barcas store problem lige nu er at få scoret mål. Adama har kun scoret et sølle mål i denne sæson. Hvad i alverden skulle han kunne bidrage med, som de andre spillere i Barca ikke kan? Ja han har speed, men det har Braithwaite også - og speed er ikke til særlig stor nytte, når modstanderne spiller med low block nærmest igennem hele kampen. Barca spiller jo ikke super kontra fodbold og har behov for speed. Det er endnu et fejlkøb desværre :thumbdown:
Nej, Barcas problem lige nu er at åbne modstandernes defensiv, finde frie områder, rykke rundt på modstanderen og skabe chancer. Barcas problem er at man er alt for stationære på den sidste tredjedel. Derfor er Adama er logisk og god løsning taget økonomien i betragtning
Du modsiger jo ikke mig, når jeg skriver at Barcas store problem er at få scoret mål. Og selv når Barca har fået skabt chancer, så har de ikke været særlig effektive.

Så du mener simpelthen, at Adama er den rette mand til at skabe chancer og forbedre Barcas spil markant? Når vi taler om at skabe spillet, som du efterspørger, så har manden jo ikke lavet nogle assister overhovedet i år, måske har han lavet en enkelt.

Jeg spørger igen - hvilket gavn har han, så de andre spillere ikke har? Hvordan skal man få gavn af hans speed, når modstanderne ikke giver plads til at løbe hurtigt i frie rum? Barcas spillestil handler jo om, at køre bolden rundt omkring modstanderens straffefelt og håbe på fejl og skud mulighed. Adama vil have det meget svært i Barcas nuværende spillestil :?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



:lol: :lol: :lol:

Det bliver sgu sjovt at se ham i Barca. Læg i øvrigt mærke til Kamaldeen´s position i grafen
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piotr Guziński
We also want Gabriel Vidovic, who is a '9' and has scored 12 goals in 20 games this season and has 7 assists. Kenan (born in 2005) has already played in UYL and has 4 goals and 8 assists in 12 games. He recently scored 4 goals in the Tyrkisk flag U-17 match and also had an assist.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Jeg har sgu ikke mange indvendinger med Adama. Han har faktisk noget fysisk tilstedeværelse, udover hans vanvittige fart og direkte driblinger. Og så tror jeg, at hvis han fik chancen for det, ville være en bedre højreback end alle dem vi har nu. Omend vi stadig mangler en målscore, og jeg håber virkelig man kan hente Morata inden januar slutter. Han er langt bedre end Luuk og Braithwaite, han har en god forståelse for spillet, han kan indgå i kombinationsspillet langt bedre end de to vi har nu, og så laver han mål. Der er bare ingen alternativer lige nu.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2809
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

A$AP skrev:
tors jan 27, 2022 6:31 pm
Jeg har sgu ikke mange indvendinger med Adama. Han har faktisk noget fysisk tilstedeværelse, udover hans vanvittige fart og direkte driblinger. Og så tror jeg, at hvis han fik chancen for det, ville være en bedre højreback end alle dem vi har nu. Omend vi stadig mangler en målscore, og jeg håber virkelig man kan hente Morata inden januar slutter. Han er langt bedre end Luuk og Braithwaite, han har en god forståelse for spillet, han kan indgå i kombinationsspillet langt bedre end de to vi har nu, og så laver han mål.
Jeg tænkte præcis det samme. Kan man ikke bruge hans fart og fysik til at spille wingback eller back. Så kan vi sende Dest videre. Ingen er i tvivl om, hvilke kvaliteter han kommer med, men problemet med ham er manglerne. Hvis han bare kunne score mål eller skabe assist, så tror jeg vi er enige om, at det bliver et røverkøb.

Fabrizio melder den "here we go", så skulle den vist være officiel.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

nosslo15
Indlæg: 1037
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
tors jan 27, 2022 6:27 pm
Piotr Guziński
We also want Gabriel Vidovic, who is a '9' and has scored 12 goals in 20 games this season and has 7 assists. Kenan (born in 2005) has already played in UYL and has 4 goals and 8 assists in 12 games. He recently scored 4 goals in the Tyrkisk flag U-17 match and also had an assist.
Et af dine mere odiøse indlæg Easy, kunne du ikke forklare hvad meningen er?

I øvrigt, spillede Adama ikke højre back på b-holdet før han forlod klubben?

Antimadridista
Indlæg: 9224
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Alle er vist enige om at slutproduktet ikke er tosse godt hos Traore.

Lidt tal:

Tager man blot PL sæsonerne 19-20 og 20-21 har han mål/assist pr ca 300 min. Det vælter ikke rigtig nogen..

Dog har han snit for disse sæsoner på henholdsvis 7.49 og 7.11. Hvilket ikke er SÅ ringe endda!

Hertil har han hele 10 motm i disse 2 PL sæsoner med 55 kampe fra start. Det viser en vis impact på forløbet når han er med!

Plus 5 og 4.1 drib pr kamp i disse sæsoner.

Det er ikke for at tale manden unødig op, men han kan dog lidt. Om ikke andet et sus eller 2 blandt publikum når han lægger an til et rush :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Han kan skabe uro og tvinge modstanderen til at tage stilling til ham. Så må vi håbe at han kan løfte sit slutprodukt.

Sålænge det kun er et lån uden obligatorisk køb så kan jeg leve med det. Men morata er imo stadig vigtig at få ind.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9224
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Ja måske han kan skabe lidt forvirring hos modstanderne omkring hvad Barcas plan er. Pt er vi rimelig gennemskuelige… :|

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster