Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Morata bliver fin for os. Vi kommer med garanti til at bande en smule af ham, når han agerer chancebrænder, men jeg er sikker på, at han er en markant opgradering i forhold til Luuk og co.

Og så ville det være et smukt syn at se ham score på et nedslået Bernabeu.
Robert Zimmerman

Kvoller
Indlæg: 5157
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 796 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

(🌕) Grimaldo has emerged as an alternative option *IF* the club isn’t able to sign Tagliafico in these final days of the window. @gbsans #Transfers 🇪🇸
Hvorfor i alverden skulle den bedste spiller være alternativet? Jeg vil MEGET hellere have Grimaldo end Tagliafico der er langsom og knap er på holdet i Ajax.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Dytrax skrev:
ons jan 26, 2022 6:30 pm
🔁 A swap deal involving Dest and Menieur between Barcelona and Dortmund is a possibility. [@gerardromero]
Haha, det bliver være og være med de transfer rygter, Menieur er ikke noget værd :clap:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9223
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Drake skrev:
ons jan 26, 2022 9:12 pm
Dytrax skrev:
ons jan 26, 2022 6:30 pm
🔁 A swap deal involving Dest and Menieur between Barcelona and Dortmund is a possibility. [@gerardromero]
Haha, det bliver være og være med de transfer rygter, Menieur er ikke noget værd :clap:
Kan slet ikke se ham passe ind :crazy:

Men kessie, azpi, morata…. :roll:

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »



Kan de virkelig passe at vores løn budget kommer til at blive omkring 400 mil euro næste sæson, i stedet for de 98 mil euro vi har denne sæson? :wtf:

Hvis dette er tilfældet, lyder det virkelig lovende for at kunne hente store spillere ind som fx Haaland :shifty:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Antimadridista skrev:
ons jan 26, 2022 9:26 pm
Drake skrev:
ons jan 26, 2022 9:12 pm
Dytrax skrev:
ons jan 26, 2022 6:30 pm
🔁 A swap deal involving Dest and Menieur between Barcelona and Dortmund is a possibility. [@gerardromero]
Haha, det bliver være og være med de transfer rygter, Menieur er ikke noget værd :clap:
Kan slet ikke se ham passe ind :crazy:

Men kessie, azpi, morata…. :roll:
Nej lige præcis, men det kan jeg heller ikke se med de tre sidste nævnte, og hvis vi så lige tager Sule og allerede tilføjede Ferran som kan drible, Luuk og Martin B, så er vi gået et godt stykke forbi vores Barca-DNA og spillestil med tikitaka som de fleste af os gerne vil tilbage til :roll: :lolno:
Vi kan også tage Haaland med i den ligning, men her er jeg villig til at gå på kompromis, da han er verdensklasse og store målscore ikke hænger på træerne.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Drake skrev:
ons jan 26, 2022 9:39 pm
Antimadridista skrev:
ons jan 26, 2022 9:26 pm
Drake skrev:
ons jan 26, 2022 9:12 pm
Dytrax skrev:
ons jan 26, 2022 6:30 pm
🔁 A swap deal involving Dest and Menieur between Barcelona and Dortmund is a possibility. [@gerardromero]
Haha, det bliver være og være med de transfer rygter, Menieur er ikke noget værd :clap:
Kan slet ikke se ham passe ind :crazy:

Men kessie, azpi, morata…. :roll:
Nej lige præcis, men det kan jeg heller ikke se med de tre sidste nævnte, og hvis vi så lige tager Sule og allerede tilføjede Ferran som kan drible, Luuk og Martin B, så er vi gået et godt stykke forbi vores Barca-DNA og spillestil med tikitaka som de fleste af os gerne vil tilbage til :roll: :lolno:
Vi kan også tage Haaland med i den ligning, men her er jeg villig til at gå på kompromis, da han er verdensklasse og store målscore ikke hænger på træerne.
Jeg må også sige, jeg er skuffet over den drejning, man har taget på markedet den seneste uges tid. Azpi kan jeg gå med til, da han dækker samtlige pladser i en 4 backkæde, to i en treback og dertil også de to wingback positioner. Han vil være en fin backup/rotationsspiller. Men resten af de rygter, der florerer lige nu er helt skoven. Süle i stedet for AC, Munier i stedet for Dest og så er der Madridspilleren, Morata... :roll: og Tagliafico. Det er helt sort i min verden.

Dertil er der historien om Kessie og den gemmer på mere, end bare spilleren selv, for hvis han kommer ind, så ser jeg det som et klart signal om at de Jong er ude til sommer. Det vil ikke give mening at have begge spillere i truppen, slet ikke, når man også har Nico. Dertil løser det på ingen måde det mere presserende spørgsmål på DM.

For en uges tid siden, havde man en klar fornemmelse af klubbens planer. AC, Azpi, Mazraoui, Zakaria/Kamara, Gaya/Grimaldo og så det helt store sommermål i Haaland. Sidstnævnte tror jeg stadig er intentionen og Azpi ser ud til at komme, men de løsninger, man lige nu søger på de andre positioner, er simpelthen til at lukke op og skide i.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Valencia is very close to signing former Barcelona player Ilaix Moriba.


@Generaldepie_
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Morata leaves Madrid with the sensation that his signing for Barça is very complicated. The reason is that Atlético Madrid has told him that now they will only accept to sell him on a permanent deal...And for Barça that's non-viable.


@HelenaCondis
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Xavi, to Dembélé's agents at yesterday's meeting: "If Ousmane doesn't renew or leave now, he won't wear the Barça shirt again."


@Luis_F_Rojo
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Både omkring Kessie og sule er jeg enig. Hellere andre mål.

Men omkring morata og tagliafico så tror jeg man skal se på vores situation. Både på banen og økonomisk. Om man vil det eller ej så er morata en enorm opgradering i forhold til de spillere vi har helt fremme nu. Han har en god fornemmelse for hvad systemet går ud på og han har en del af de kompetencer pladsen kræver. Det er ikke en spiller vi skal have rendende i flere sæsoner men en der kommer ind og hjælper nu og så ellers på bredde.

Tagliafico er simpelthen for at få noget bredde. Vi har ingen reserve for Alba og han vil komme ind på et lån uden en købsklausul. Alle ved at vi vil have en bedre spiller til sommer (gaya).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Barcelona is seriously interesting in signing Adama Traoré whenever Dembélé's situation is unlocked, wether he renews or not.
@moillorens
Jorge Mendes has offered Adama Traoré to Barcelona on loan with a buy option at the end of the season. The operation would be €20M in a 4-year contract, but Trincao could be involved in the deal to lower the price.

@sport
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
ons jan 26, 2022 10:40 pm
Både omkring Kessie og sule er jeg enig. Hellere andre mål.

Men omkring morata og tagliafico så tror jeg man skal se på vores situation. Både på banen og økonomisk. Om man vil det eller ej så er morata en enorm opgradering i forhold til de spillere vi har helt fremme nu. Han har en god fornemmelse for hvad systemet går ud på og han har en del af de kompetencer pladsen kræver. Det er ikke en spiller vi skal have rendende i flere sæsoner men en der kommer ind og hjælper nu og så ellers på bredde.

Tagliafico er simpelthen for at få noget bredde. Vi har ingen reserve for Alba og han vil komme ind på et lån uden en købsklausul. Alle ved at vi vil have en bedre spiller til sommer (gaya).
Så ser jeg langt hellere at Xavi arbejder med det, han har. Det giver ingen mening at få dem ind for 4 måneder, dertil tilbyder de simpelthen ikke nok og derudover, går det imod klubbens værdier, som man ellers skulle tilbage til
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
ons jan 26, 2022 10:40 pm
Både omkring Kessie og sule er jeg enig. Hellere andre mål.

Men omkring morata og tagliafico så tror jeg man skal se på vores situation. Både på banen og økonomisk. Om man vil det eller ej så er morata en enorm opgradering i forhold til de spillere vi har helt fremme nu. Han har en god fornemmelse for hvad systemet går ud på og han har en del af de kompetencer pladsen kræver. Det er ikke en spiller vi skal have rendende i flere sæsoner men en der kommer ind og hjælper nu og så ellers på bredde.

Tagliafico er simpelthen for at få noget bredde. Vi har ingen reserve for Alba og han vil komme ind på et lån uden en købsklausul. Alle ved at vi vil have en bedre spiller til sommer (gaya).
Enig i at der mangler en backup for Alba, og vi må tage det bedste vi kan få på den position.

Men jeg jeg kan ikke se at Morata kan forbedre vores angreb. Vi mangler nogle der kan sætte en mand (det som Demb kan på en god dag) … vi kan ikke kreere chancer… de få chancer vi kreerer har vi faktisk udnyttet med de middelmådige angribere vi har nu, Luuk, Depay etc.

Morata kan ikke kreere chancer og er ikke mere målfarlig end Depay, og han kan ikke sætte en mand om det så gjalt hans liv.

Vi laver bare endnu en forkert signing som bevæger sig som en Luuk og har en teknik som Martin og en hurtighed som Aguero.

Hvorfor prøver man ikke at udvikle vores spil med de spillere vi har, og som vi vil beholde,i stedet for at få middelmådige spillere ind som et fix på noget spil som ikke fungerer, og som de spillere man henter ikke kan fixe med deres middelmådig kompetencer.

Vi skal hellere udvikle vores spil med de spillere vi vil satse på i fremtiden og derved styrke de dyder vi vil spille efter.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Vores angriber skal ikke kunne sætte en mand og kreere chancer. Angriberen skal være en spilstation, lave løb og være farlig i feltet. Og her er morata langt, langt bedre end det vi har. Hvis depay kunne lave sit spil om så kunne han være en mulighed men det ved jeg ikke om han kan. Luuk og Martin er for dårlige.

Jeg synes desuden morata bliver undervurderet. Han er på ingen måder middelmådig. Verdensklasse? Nej. Men han er en god angriber med erfaring fra de største klubber på jorden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster