Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har kun set meget få kampe med ham (hader Milan) men hver gang jeg har set ham har han smidt dumme bolde væk. Vi må se.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Domagoj Kostanjšak
@DKostanjsak
·
3m
Replying to
@DKostanjsak
So for those that were asking. Kessie didn't make it past the first graph in my analysis, sadly.

He's quite involved in the overall play but not an elite progressor so was filtered out.

Still decent attributes but not elite.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Piquénbauer skrev:
tirs jan 25, 2022 11:04 pm
Jeg har kun set meget få kampe med ham (hader Milan) men hver gang jeg har set ham har han smidt dumme bolde væk. Vi må se.
Jeg ser ham også som en spiller med store tekniske mangler, men han kan bringe noget fysik ind på midtbanen ala Paulinho. Umiddelbart er det ikke en spiller jeg rigtig gerne vil have i Barca, men vi mangler helt sikkert en spiller med mere fysik på midtbanen.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Xavi prioritises signing a striker over a full back and even more so after Ansu's injury. Barça are struggling to score goals. Álvaro Morata is the favourite. [Mundo Deportivo]

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Dytrax skrev:
ons jan 26, 2022 11:39 am
Xavi prioritises signing a striker over a full back and even more so after Ansu's injury. Barça are struggling to score goals. Álvaro Morata is the favourite. [Mundo Deportivo]
Jeg fatter hat af at Xavi vil ha' Morata... så kan han ligesågodt spille med Luuk
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

SpillerSomMESSI skrev:
ons jan 26, 2022 11:51 am
Dytrax skrev:
ons jan 26, 2022 11:39 am
Xavi prioritises signing a striker over a full back and even more so after Ansu's injury. Barça are struggling to score goals. Álvaro Morata is the favourite. [Mundo Deportivo]
Jeg fatter hat af at Xavi vil ha' Morata... så kan han ligesågodt spille med Luuk
Morata er trods alt en bedre spiller. Han er bedre teknisk, og en del hurtigere.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2805
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Ialocin skrev:
ons jan 26, 2022 12:26 pm
SpillerSomMESSI skrev:
ons jan 26, 2022 11:51 am
Dytrax skrev:
ons jan 26, 2022 11:39 am
Xavi prioritises signing a striker over a full back and even more so after Ansu's injury. Barça are struggling to score goals. Álvaro Morata is the favourite. [Mundo Deportivo]
Jeg fatter hat af at Xavi vil ha' Morata... så kan han ligesågodt spille med Luuk
Morata er trods alt en bedre spiller. Han er bedre teknisk, og en del hurtigere.
Det er tydeligt, at Xavi vil skabe en stamme af den spanske lejr. Det er for underligt alt andet. Hvorfor gik man med 55 mio euro for Torres, når man kunne få Alvarez for 1/3 af beløbet. Ligeledes med Morata nu, han vil kunne finde en bedre løsning. Helt ærligt, så vil jeg hellere have at man lejer Aubameyang så.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Norbit skrev:
ons jan 26, 2022 12:34 pm
Ialocin skrev:
ons jan 26, 2022 12:26 pm
SpillerSomMESSI skrev:
ons jan 26, 2022 11:51 am
Dytrax skrev:
ons jan 26, 2022 11:39 am
Xavi prioritises signing a striker over a full back and even more so after Ansu's injury. Barça are struggling to score goals. Álvaro Morata is the favourite. [Mundo Deportivo]
Jeg fatter hat af at Xavi vil ha' Morata... så kan han ligesågodt spille med Luuk
Morata er trods alt en bedre spiller. Han er bedre teknisk, og en del hurtigere.
Det er tydeligt, at Xavi vil skabe en stamme af den spanske lejr. Det er for underligt alt andet. Hvorfor gik man med 55 mio euro for Torres, når man kunne få Alvarez for 1/3 af beløbet. Ligeledes med Morata nu, han vil kunne finde en bedre løsning. Helt ærligt, så vil jeg hellere have at man lejer Aubameyang så.
Ferran Torres og Alvarez er jo ikke én til én spillere, så at sige man bare skulle have taget den anden giver ikke den store mening. Hvem siger Alvarez ville til Barcelona over City? Og hvis man kan få Morata relativ billigt, er det trods alt ikke mange som har samme erfaring, kendskab til vores øvrige spillere og nogenlunde kvaliteter.

Hvis man er træt af Dembele, vil det da først gå helt galt hvis man tog Aubameyang ind sådan som han har for vane at opføre sig i Arsenal...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2805
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

PuyolErGud skrev:
ons jan 26, 2022 12:39 pm
Norbit skrev:
ons jan 26, 2022 12:34 pm
Ialocin skrev:
ons jan 26, 2022 12:26 pm
SpillerSomMESSI skrev:
ons jan 26, 2022 11:51 am
Dytrax skrev:
ons jan 26, 2022 11:39 am
Xavi prioritises signing a striker over a full back and even more so after Ansu's injury. Barça are struggling to score goals. Álvaro Morata is the favourite. [Mundo Deportivo]
Jeg fatter hat af at Xavi vil ha' Morata... så kan han ligesågodt spille med Luuk
Morata er trods alt en bedre spiller. Han er bedre teknisk, og en del hurtigere.
Det er tydeligt, at Xavi vil skabe en stamme af den spanske lejr. Det er for underligt alt andet. Hvorfor gik man med 55 mio euro for Torres, når man kunne få Alvarez for 1/3 af beløbet. Ligeledes med Morata nu, han vil kunne finde en bedre løsning. Helt ærligt, så vil jeg hellere have at man lejer Aubameyang så.
Ferran Torres og Alvarez er jo ikke én til én spillere, så at sige man bare skulle have taget den anden giver ikke den store mening. Hvem siger Alvarez ville til Barcelona over City? Og hvis man kan få Morata relativ billigt, er det trods alt ikke mange som har samme erfaring, kendskab til vores øvrige spillere og nogenlunde kvaliteter.

Hvis man er træt af Dembele, vil det da først gå helt galt hvis man tog Aubameyang ind sådan som han har for vane at opføre sig i Arsenal...
Er det ikke efter en tur til Barcelona, hvor han skulle have en ny tatovering, at han kom for sent tilbage til Arsenal, at han er kommet i unåde? Han er trods alt klubbens dyreste spiller (lønmæssigt) og den de forventer allermest af. Jeg snakkede også om at leje ham, jeg tror at Aubameyang kan give mere til holdet end Morata. Tror ikke at Morata kan vinde os kampe som en eventuelt Aubameyang. Jeg er ret ligeglade med dem begge to og synes ingen af dem passer til. Men hvis jeg skulle vælge, så ved jeg godt hvem.

Hvorfor skulle Alvarez ikke ville til Barca? Det er tydeligt at han er endt i City da de har punget ud for ham. 18 mio euro for en angriber der bliver fulgt af samtlige tophold, det er et scoop. Det er chancen værd, taget i betragtning af vi har givet det 3 dobbelte for Torres. Mon ikke man kunne finde yderligere 18 for ham, hvis man virkelig ville have ham.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

SpillerSomMESSI skrev:
ons jan 26, 2022 11:51 am
Dytrax skrev:
ons jan 26, 2022 11:39 am
Xavi prioritises signing a striker over a full back and even more so after Ansu's injury. Barça are struggling to score goals. Álvaro Morata is the favourite. [Mundo Deportivo]
Jeg fatter hat af at Xavi vil ha' Morata... så kan han ligesågodt spille med Luuk
Og/eller Memphis + Braith.
Jeg er, på ingen måde, fan af den kære Morata og tænker også, at det må skyldes at Xavi vil have en spansk stamme på holdet. Ellers begriber jeg ikke rigtigt fascinationen.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2805
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Man vil kunne forstærke holdet markant, ved at se på nogle af de spillere som er på fri transfer.

Lige pt. nævnes Kessie som den næste i køen, men jeg synes det vigtigste ville være AC og hvis muligt, Sule fra Bayern. Han er en krumtap der vil noget. Han er forholdsvis hurtig og så er han ret stærk i dueller. Araujo, AC, Sule, Garcia bør være fremtiden, så kan Pique få en mere sekundær rolle. Lenglet og Umtiti kan sendes videre.

Kessie, ved jeg godt ikke er den typiske barca spiller, men snakker man med Milan fans så vil de betegne ham som en af deres allervigtigste spillere. Han er ung og er man kan hive en skilling hjem på ham, hvis han viser sig helt håbløs.

På den måde kan ledelsen arbejde mod en stor signing til angrebet og vi bør komme forstærket ud i samtlige led.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Dytrax skrev:
ons jan 26, 2022 1:45 pm
SpillerSomMESSI skrev:
ons jan 26, 2022 11:51 am
Dytrax skrev:
ons jan 26, 2022 11:39 am
Xavi prioritises signing a striker over a full back and even more so after Ansu's injury. Barça are struggling to score goals. Álvaro Morata is the favourite. [Mundo Deportivo]
Jeg fatter hat af at Xavi vil ha' Morata... så kan han ligesågodt spille med Luuk
Og/eller Memphis + Braith.
Jeg er, på ingen måde, fan af den kære Morata og tænker også, at det må skyldes at Xavi vil have en spansk stamme på holdet. Ellers begriber jeg ikke rigtigt fascinationen.
Jeg er jo ikke kæmpe fan af ham men det kan være netop at han er det der er brug for, en bevægelig nr 9, der har lidt teknik, god til at finde rum og så skal han bare til at være mere effektivt. Men er garant for 10+ mål pr sæson virker det til, og det er måske det vi har brug for lige pt., bare nogen der kan lave mål.
Allez...

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Vi har jo desværre ikke penge til de aller bedste.

Bortset fra håland :razz: ( som jeg slet ikke synes passer til barca,)

Hypotetisk hvis vi havde ubegrænset penge. Hvem ville så være jeres valg til front angriber ?

Jeg synes faktisk ikke der er en oplagt, måske mpabbe.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil sgu gerne have morata ind. Han er på ingen måder en drømmespillet men han er fint hurtig og stærk, ok teknik, arbejdsom og han tager nogle rigtig gode løb omkring feltet.

Han er langt, langt bedre end de jong og Martin mens han passer bedre ind end depay. Vi ville stå stærkere og det er det eneste der tæller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🔁 A swap deal involving Dest and Menieur between Barcelona and Dortmund is a possibility. [@gerardromero]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster