Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Lopezzz »

Barca TV viser lige nu billeder fra morgendagens træning på Ciutat Esportiva.
Dembele er med ;-)
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Godt nok underligt at klubben selv melder det ud:
[MEDICAL UPDATE]
Expected at Ciutat Esportiva Joan Gamper this morning, first-team player, Ousmane Dembélé, was a no-show due to a stomach upset
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Ialocin »

EasyBuddhist skrev:
tirs jan 25, 2022 6:35 pm
Uanset hvad man synes om Dembele, så er det ret tydeligt, at han ønsker at blive. Jeg tror hans agent styrer det meste ift. lønkrav osv.. Det er selvfølgelig ikke en undskyldning for han er en voksen mand, men hvis han kan acceptere det udspil vi er kommet med, så må han sgu gerne blive.

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af MarkMenace »

Ialocin skrev:
tirs jan 25, 2022 7:11 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs jan 25, 2022 6:35 pm
Uanset hvad man synes om Dembele, så er det ret tydeligt, at han ønsker at blive. Jeg tror hans agent styrer det meste ift. lønkrav osv.. Det er selvfølgelig ikke en undskyldning for han er en voksen mand, men hvis han kan acceptere det udspil vi er kommet med, så må han sgu gerne blive.
Enig. Med Barcas køb af Torres virkede det til Sissoko ønskede at spille med musklerne. Det havde helt sikkert også lykkedes havde der siddet en anden end Alemeny på den anden side af bordet. Tror de har indset, at trods situationen er som den er, så bukker Barca ikke under, og derfor får piben nok en anden lyd til aftenens møde.

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af thomas »

MarkMenace skrev:
tirs jan 25, 2022 8:35 pm
Ialocin skrev:
tirs jan 25, 2022 7:11 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs jan 25, 2022 6:35 pm
Uanset hvad man synes om Dembele, så er det ret tydeligt, at han ønsker at blive. Jeg tror hans agent styrer det meste ift. lønkrav osv.. Det er selvfølgelig ikke en undskyldning for han er en voksen mand, men hvis han kan acceptere det udspil vi er kommet med, så må han sgu gerne blive.
Enig. Med Barcas køb af Torres virkede det til Sissoko ønskede at spille med musklerne. Det havde helt sikkert også lykkedes havde der siddet en anden end Alemeny på den anden side af bordet. Tror de har indset, at trods situationen er som den er, så bukker Barca ikke under, og derfor får piben nok en anden lyd til aftenens møde.
Der er sikkert rigtigt mange herinde, der ikke vil se det i øjnene - men kan det lade sig gøre at holde på D for ikke alt for meget mere end det udspil Barca er kommet med, så er holdets tilstand ikke til at sige nej tak. Men det er stadig svært at tro på, at agent Moussa ikke kører spillet så han kan få proppet lommerne fulde.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Magnus Frost »

Jeg synes han virker som en klaphat personligt, men hans evner passer SÅ godt til hvad Xavi vil, jeg synes virkelig det ville være et kæmpe plus for Barca hvis de kan blive enige

( og han så lige holder sig bare nogenlunde skadesfri)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

SuperBarca
Indlæg: 43
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 7:57 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af SuperBarca »

Så snart en kontraktforlængelse er underskrevet så kommer der en muskelskade og han er ude indtil sommer.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af nosslo15 »

SuperBarca skrev:
ons jan 26, 2022 12:58 am
Så snart en kontraktforlængelse er underskrevet så kommer der en muskelskade og han er ude indtil sommer.
Ja, det tror jeg også, afsted med ham.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Lopezzz »

Kan det være at han driller klubben på vegne af Griezmann?
The French connection ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

🔥 Barça have told Dembélé that the contract renewal offer has expired. A proposal will have to be renegotiated, under the conditions of the renewals of Ansu and Pedri. [Gerard Romero]

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Michman »

Billede

Den er up there med de værste transfers vi har lavet.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Drake »

Dembele er en kæmpe joke!!!!!! :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »

Barcelona have offered Dembélé the chance to walk away for nothing, but he rejected that. The winger thinks he'll get minutes in the remainder of the season. [sport]
Hvad er det knægten ikke fatter? Han kan ikke være mere uønsket i klubben, end han er lige nu.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af VicValde »

EasyBuddhist skrev:
tirs feb 01, 2022 8:41 pm
Barcelona have offered Dembélé the chance to walk away for nothing, but he rejected that. The winger thinks he'll get minutes in the remainder of the season. [sport]
Hvad er det knægten ikke fatter? Han kan ikke være mere uønsket i klubben, end han er lige nu.
Mon ikke han bare vil være sikker på at få sine penge, så han ikke lige pludselig havner i en juridisk sag omkring muligt kontraktbrud.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 7 gæster