Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Dytrax »

❗Xavi Hernández plans to train on the match days. The coach wants to organize tactical sessions to review the players before playing a match. [Miquel Blazquez]
Hvis jeg husker korrekt, gjorde Setien det samme, men endte med en bunke trætte, gnavne spillere.
Man kan så argumentere for, at spillerne under Valverde, havde fået for lang snor og var kommet i for dårlig form og at dette, under Xavi, formentlig bliver anderledes.

Er godt nok spændt på hvordan det kommer til at udvikle sig over de næste måneder.

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Hristo »

Ift at trænerne prøvede lignende tidligere uden held, må vi også bare huske at holdet dengang stadigvæk var vant til at vinde titler hver sæson, og at bla Messi og suarez var i klubben. Lige nu er der ikke rigtige verdensstjerner og alle ved godt at det har stået skidt til længe både hvad spillet og renommeet angår.

Jeg tror det heldigvis er noget nær umuligt nu at begå mytteri pga krav om disciplin og hårdt arbejde. Og hvis nogle forsøger kommer Capitao Alves og deler røfler ud. Bare tanken om at være i Dani Alves sorte bog kan få selv Stig Tøfting til at skælve.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Michman »

I min tid har jeg kun haft 2 trænere jeg stod 100% bag. Pep og nu Xavi. Jeg vil give det her projekt år.. I dont care. Men jeg er optimistisk for vores talenter er sindsyge. Pedri, Gavi, Nico, De Jong, Fati, Puig. I min tid som er 12 år efterhånden har jeg ikke set sådan en talent masse i klubben. Mest fordi vi havde verdens 3 bedste spillere i Xavi, Iniesta og Messi. Men fremtiden ser faktisk lys ud for mit synspunkt. Vi har levet over evne så længe.. 3 Mia på Griz, Dembele, Coutinho. Altså.. Det er ikke Barca måden at gøre det på i min optik. Vi skal lave talenter selv. Vi er ikke Real Madrid og deres Galácticos køb.. Vi som Barca fans, mange af os ihvertfald er forvente. Vi skal vinde alle kampe, vi skal vinde minimum La liga, og hvis det går helt galt så tager vi ihvertfald pokal tuneringen. Vi er bare ikke det hold mere. Vi er så langt fra at det gør ondt at se på. Tidligere købte vi en stjerne spiller, David Villa, Suárez, Neymar.. Også kørte vi dem ind omkring Messi. Nu skal vi desværre starte forfra. Hvem der bliver spil punktet ved jeg ikke. Fati er et oplagt bud. Men skader.. Vi må se.. Jeg er ihvertfald villig til at give det her 5 år. Også tag den derfra. For jeg stoler på Xavi.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af nosslo15 »

Med al den virak der har været om holdets fysiske tilstand og med den forventede tilgang af Pruna in mente, så tænker jeg, at det måske ikke ville være en dårlig ide, at oprette en særlig tråd til skader og alt, hvad der har at gøre med den fysiologiske del af staben: læger, fysioterapeuter, genoptræning, raskmeldings prognoser osv. Dette kunne måske være en god ide, fordi vi så også i denne tråd kunne tale om de forskellige folk, der er ansat på området - i det omfang vi kan få informationer omkring dem.

Tråden kunne måske hedde : Læger, fysiologi og skader.

Hvad siger Wennerberg til dette?

Og, kommer Pruna? Og hvis, hvornår så? - Nogen der ved noget?

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Michman »

nosslo15 skrev:
man nov 29, 2021 5:51 pm
Med al den virak der har været om holdets fysiske tilstand og med den forventede tilgang af Pruna in mente, så tænker jeg, at det måske ikke ville være en dårlig ide, at oprette en særlig tråd til skader og alt, hvad der har at gøre med den fysiologiske del af staben: læger, fysioterapeuter, genoptræning, raskmeldings prognoser osv. Dette kunne måske være en god ide, fordi vi så også i denne tråd kunne tale om de forskellige folk, der er ansat på området - i det omfang vi kan få informationer omkring dem.

Tråden kunne måske hedde : Læger, fysiologi og skader.

Hvad siger Wennerberg til dette?

Og, kommer Pruna? Og hvis, hvornår så? - Nogen der ved noget?
Jeg synes bare du skal lave den tråd mate. Det er helt fair, jeg vil nok sætte den ind under La Primera..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af nosslo15 »

Michman skrev:
tors dec 02, 2021 8:18 pm
nosslo15 skrev:
man nov 29, 2021 5:51 pm
Med al den virak der har været om holdets fysiske tilstand og med den forventede tilgang af Pruna in mente, så tænker jeg, at det måske ikke ville være en dårlig ide, at oprette en særlig tråd til skader og alt, hvad der har at gøre med den fysiologiske del af staben: læger, fysioterapeuter, genoptræning, raskmeldings prognoser osv. Dette kunne måske være en god ide, fordi vi så også i denne tråd kunne tale om de forskellige folk, der er ansat på området - i det omfang vi kan få informationer omkring dem.

Tråden kunne måske hedde : Læger, fysiologi og skader.

Hvad siger Wennerberg til dette?

Og, kommer Pruna? Og hvis, hvornår så? - Nogen der ved noget?
Jeg synes bare du skal lave den tråd mate. Det er helt fair, jeg vil nok sætte den ind under La Primera..
Det er nu gjort :thumbup:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Dytrax »

Xavi has realized that everything is much more complicated than he thought (@Alfremartinezz)

No shit.
Den største udfordring må være at få vendt mentaliteten i truppen og pille de seneste års ydmygelser ud af hovedet på spillerne.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
man dec 13, 2021 10:48 am
Xavi has realized that everything is much more complicated than he thought (@Alfremartinezz)

No shit.
Den største udfordring må være at få vendt mentaliteten i truppen og pille de seneste års ydmygelser ud af hovedet på spillerne.
Man kan virkelig undres???? Altså hvad havde han forventet. Vi kan sidde her på et simpelt Forum og se at det ramler, sejler og proportionerne er komplet skæve, men Xavi tænkte at den fixer jeg lige med lidt knowhow!!?!?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
man dec 13, 2021 11:47 am
Dytrax skrev:
man dec 13, 2021 10:48 am
Xavi has realized that everything is much more complicated than he thought (@Alfremartinezz)

No shit.
Den største udfordring må være at få vendt mentaliteten i truppen og pille de seneste års ydmygelser ud af hovedet på spillerne.
Man kan virkelig undres???? Altså hvad havde han forventet. Vi kan sidde her på et simpelt Forum og se at det ramler, sejler og proportionerne er komplet skæve, men Xavi tænkte at den fixer jeg lige med lidt knowhow!!?!?
Lige præcis. Det kræver ikke en doktorgrad i fysik at regne ud, at det sejler i en grad så selv Rod Stewart ville blive træt af at synge om det.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af SIOUX »

Dytrax skrev:
man dec 13, 2021 11:51 am
Antimadridista skrev:
man dec 13, 2021 11:47 am
Dytrax skrev:
man dec 13, 2021 10:48 am
Xavi has realized that everything is much more complicated than he thought (@Alfremartinezz)

No shit.
Den største udfordring må være at få vendt mentaliteten i truppen og pille de seneste års ydmygelser ud af hovedet på spillerne.
Man kan virkelig undres???? Altså hvad havde han forventet. Vi kan sidde her på et simpelt Forum og se at det ramler, sejler og proportionerne er komplet skæve, men Xavi tænkte at den fixer jeg lige med lidt knowhow!!?!?
Lige præcis. Det kræver ikke en doktorgrad i fysik at regne ud, at det sejler i en grad så selv Rod Stewart ville blive træt af at synge om det.
:grin:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af EasyBuddhist »

Carles Rexach: "I liked Barça in the Supercopa. It went all out attack, which may have given Madrid more air. But I'd rather lose 2-3 than 0-1. Barça has an urgency to believe in an idea and prove things, which obligates you to play a certain way. Every time you fall, you learn."
Hear, hear!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af nosslo15 »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/xavi ... tater.html

Nej, det går virkeligt ikke godt, men hvilke muligheder har Xavi reelt haft? I går var første gang, i den tid Xavi har været træner, at han havde alle spillere til rådighed - og straks bliver Ansu og Pedri og Alba skadet - IGEN.

Vi har ikke haft mulighed for at kunne bedømme om Xavi vil og gør det rigtige, han har ikke haft mulighed for at kunne spille blot 3 kampe i træk med de samme spillere, endsige at sætte et hold. Enten er spillerne for unge eller også er de for gamle, det lyder lidt som en fræk tysk film, men det er Barcas virkelighed, lige nu og her.

For mig er der i hvert fald ikke andet at gøre end at vente. Vente på, at der kommer forstærkninger til klubben, vente på, at talenterne bliver lidt ældre - og tungere. Vente på, at de ældre spillere trækker sig tilbage eller bliver breddespillere på holdet. Vente på, at Xavi lærer af sine fejl. Vente på, at økonomien bliver bedre. Vente på, at automatismerne mellem de folk, der skal tegne holdet i mange år frem, skal indfinde sig. Og vente, på at Olympens guder finder nogle andre mennesker at kaste deres altid ødelæggende vrede på - end vores klub.

Jeg tror på Xavi, men det er ikke nok, at jeg gør det - andre skal også - og det er vigtigt, at han i hvert fald får den næste sæson med, hvor der er tillid og ro nok til, at han kan foretage sine dispositioner frit. Hvis han altså skal have den chance, som man snakkede om fra begyndelsen, at han skulle have.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Lopezzz »

Kongen er tilbage i Barcelona for at fejre Xavis fødselsdag :think:

Billede
MDCCCXCIX

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af nosslo15 »

Nogen der ved, hvorfor Pique ikke er med?

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af nosslo15 »

I forhold til de spekulationer der er omkring en spansk stamme på holdet, så synes jeg ærligt talt, at det ville give fin mening.

Jeg så en optagelse fra omklædningsrummet forleden, hvor Xavi talte til sine spillere - på ENGELSK! Han kunne gøre sig forståelig, bevares - men der var godt nok meget, der gik tabt i Xavis peptalk til spillerne. Og de problemer, som Xavi selv har omtalt, som bla. handler om, at spillerne ikke helt forstår, hvad de skal, blev ret tydelige for mig, ved at se den video.

Jeg tænker, at dersom man ikke helt kan og bør undgå udenlandske spillere, så skal man investere i en tolk, som, situation for situation, kan tale fra spansk til engelsk og fransk ( og evt. andre sprog ) - og så være ekstra fokuseret på de spillere man satser på, der ikke er spanske - at de forstår budskabet fra Xavi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster