Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

SpillerSomMESSI skrev:
man jan 24, 2022 12:40 pm
Dytrax skrev:
man jan 24, 2022 12:26 pm
Barcelona have decided to keep Luuk de Jong until his loan ends. [cope]
Nej Nej Nej!!!

SÅ håber jeg at han kommer til at sidde på bænken eller i det hele taget slet ikke bliver udtaget til nogen kampe.

Alle andre end ham er en opgradering af holdet.
Jeg fik også lyst til at banke skallen i bordet, da jeg læste det.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Han har scoret mål, han brokker sig ikke og kan bruges som indskifter når den anden plan ikke fungerer. Vi betaler meget lidt i løn, så jeg synes det er helt fint.

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
man jan 24, 2022 1:06 pm
SpillerSomMESSI skrev:
man jan 24, 2022 12:40 pm
Dytrax skrev:
man jan 24, 2022 12:26 pm
Barcelona have decided to keep Luuk de Jong until his loan ends. [cope]
Nej Nej Nej!!!

SÅ håber jeg at han kommer til at sidde på bænken eller i det hele taget slet ikke bliver udtaget til nogen kampe.

Alle andre end ham er en opgradering af holdet.
Jeg fik også lyst til at banke skallen i bordet, da jeg læste det.
forfærdeligt.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »





Nogen der har lyst til at gætte med?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

EasyBuddhist skrev:
tirs jan 25, 2022 12:53 am




Nogen der har lyst til at gætte med?
Jeg tager det første gæt :razz:

Tchouaméni
Nørgaard
Guimarães
Merino
Kamara

Det skal lige siges, han har sorteret de muligheder væk, der ikke er realistiske. Dvs. jeg regner med at spillere som Rodri, Kimmich og Fabinho er ude af billedet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

EasyBuddhist skrev:
tirs jan 25, 2022 1:39 am
EasyBuddhist skrev:
tirs jan 25, 2022 12:53 am




Nogen der har lyst til at gætte med?
Jeg tager det første gæt :razz:

Tchouaméni
Nørgaard
Guimarães
Merino
Kamara

Det skal lige siges, han har sorteret de muligheder væk, der ikke er realistiske. Dvs. jeg regner med at spillere som Rodri, Kimmich og Fabinho er ude af billedet.
Kunne danskeren være Højbjerg
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Jeg tænkte også mere Højbjerg i første omgang, men med tanke på vigtighed, Levy i forhandlinger, så vil han nok være ret dyr. Derudover kunne spanieren godt være Zubimendi.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Filten skrev:
tirs jan 25, 2022 2:56 am
EasyBuddhist skrev:
tirs jan 25, 2022 1:39 am
EasyBuddhist skrev:
tirs jan 25, 2022 12:53 am




Nogen der har lyst til at gætte med?
Jeg tager det første gæt :razz:

Tchouaméni
Nørgaard
Guimarães
Merino
Kamara

Det skal lige siges, han har sorteret de muligheder væk, der ikke er realistiske. Dvs. jeg regner med at spillere som Rodri, Kimmich og Fabinho er ude af billedet.
Kunne danskeren være Højbjerg
Ja, det kunne det snildt være. Jeg tog bare Nørgaard, da man jo har gennemgået data udfra at man skulle erstatte Busquets og der ser jeg nok mere Nørgaard passe ind i den kategori. Men jo, det kunne meget vel være Højbjerg.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Tillægsinfo: Data er trukket ud fra spillere med min. 600 min på banen i denne sæson. Resultatet bliver offentliggjort senere i dag :grin:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

SantJordi
Indlæg: 177
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SantJordi »

EasyBuddhist skrev:
tirs jan 25, 2022 9:01 am
Tillægsinfo: Data er trukket ud fra spillere med min. 600 min på banen i denne sæson. Resultatet bliver offentliggjort senere i dag :grin:
Hvem er ham Domagoj? Er han værd at lytte til?

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

SantJordi skrev:
tirs jan 25, 2022 10:12 am
EasyBuddhist skrev:
tirs jan 25, 2022 9:01 am
Tillægsinfo: Data er trukket ud fra spillere med min. 600 min på banen i denne sæson. Resultatet bliver offentliggjort senere i dag :grin:
Hvem er ham Domagoj? Er han værd at lytte til?
A 25-year-old teacher turned tactical analyst living in Dalgety Bay, Scotland.

Currently working as a senior opposition/ recruitment/ tactical analyst at Total Football Analysis Solutions and doing freelance club work on the side.

In addition to that, I've also worked as a football journalist for Sportarena.hr and Snack Media. My work can also regularly be found on various sites such as Telesport & BarcaUniversal. I've featured in other outlets such as BBC, LiverpoolEcho, VivaBarca, Barcawelt.de, Blaugranagram among others.

If you're a club in a need of an analyst with experience in a professional environment, don't hesitate to contact me.
Allez...

Visca Barça
Indlæg: 37
Tilmeldt: fre feb 26, 2021 4:19 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca Barça »

EasyBuddhist skrev:
tirs jan 25, 2022 12:53 am




Nogen der har lyst til at gætte med?

Maxime Lopez
Højbjerg
Bruno Guimaraes
Fabian
Kamara

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

https://barcafutbol.substack.com/p/the- ... -who-could

Så er den her. En rigtig fedt gennemarbejdet artikel. Man skal selvfølgelig tage forbehold for mangelfuld data, kriterier og udviklingspotentiale, men en meget interessant gennemgang. Personligt er jeg glad for at Bennacer ligger i top i stort set alle kategorier og også ligger i top 5 fem på den endelige liste. At analysen så frasorterer ham pga fysiske parametre må stå for deres regning :roll: :lol:

Men også ret fedt at se, de Jong faktisk ligger ok til, selvom han knap nok har spillet DM i år og må forventes at få et helt andet output, hvis han spiller rollen hver gang.

Mht de fysiske parametre, så er der mangler i udvælgelsen. Man tager forbehold for højde og vægt, men ikke for hurtighed. Meh..
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Sindssyg fed gennemgang, og da jeg selv kiggede efter potentielle afløsere for et par dage siden fandt jeg også frem til Højbjerg, Guimaraes og Kamara, og så har vi selvfølgelig snakket rigtig meget om Bennacer som jeg også godt kan se spille den.

Der er btw. blevet udgivet en 90-challenge på Barca's Youtube, hvor Xavi udpeget Busquets som sin bedste ven, da han var spiller for Barcelona. Lidt brænde på bålet :twisted: :grin:

ps. jeg synes stadigvæk, at Busquets har en berettigelse på holdet som indskifter/mentor/rotationsspiller.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Jeg ved ikke, om det bare er en forfordeling af det mindre eksotiske valg, men jeg ser simpelthen ikke Højbjerg have niveauet til klubben. Omvendt er truppen dog fuld af niveau-manglende spillere, så det er måske passende.
Robert Zimmerman

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster