Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af nosslo15 »

Dytrax skrev:
man jan 17, 2022 10:05 pm
VicValde skrev:
man jan 17, 2022 9:47 pm
nosslo15 skrev:
man jan 17, 2022 7:14 pm
Personligt er jeg ligeglad om han spiller eller sidder på tribunen, men hvis han spiller, så skal han give sig 100% - og det er måske svært at forestille sig?
Du misforstår. Det handler ikke om spilleren. Det handler om, at klubben skal lave et statement om, at man ikke vil tillade en så utaknemmelig adfærd fra en spiller, hvis ageren i den grad tyder på, at han ser sig selv over klubben. Hvis Laporta vil sende et signal om, at en klub af Barcas kaliber ikke lader sig behandle sådan, så flår han Dembelé op på den tribune.
Og dét med sådan en sidevind, at Dembélé bliver skadet undervejs.
Jeg forstår udmærket godt argumentet om at sætte et "statement" og sætte Dembele på bænken. Men jeg siger blot, at det i nogle udmeldinger har lydt som om, at Xavi overvejer at bruge ham, hvilket jeg godt kan forstå, at han OVERVEJER - givet klubbens situation i ligaen, hvor mindst en 4 plads er altafgørende for næste sæson.

At jeg i et tidligere indlæg er kommet til, at ønske Dembele skadet må jeg undskylde - men en gang imellem for man sagt noget dumt. :oops:

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af PeterPedal »

Han får bare alt for meget opmærksomhed. Jeg vil græde tørre tårer hvis han smutter. Sikke noget vås, at Barca er ved at miste Dembelé. Det er Dembelé, der er ved at miste den smukkeste trøje han kan bære.

Jeg er en af dem, der mener at selv i hans bedste kampe, har han ikke vist sig at være alle de mange penge værd. Hurtige fødder og den evindelige historie om, at han kan gå begge veje. Det kan man håske. Men som jeg ser det, har han speed, og han er god til at drible både højre og venstre om - og så aner han ikke, hvad han skal stille op.

Han kan en hel masse, men der er også noget han ikke kan. Han tænker ikke fodbold. Han tænker nok slet ikke. Han skyder på alt hvad der bevæger sig - oftest 20 meter forbi. Han ser ikke sine medspillere. Han dribler ind i en blindgyde, mister bolden og det hele løber alt for ofte ud i ingenting.

Jeg synes personligt ikke, det vil være et stort tab for holdet, hvis han rejser.
Senest rettet af PeterPedal tors jan 20, 2022 3:41 pm, rettet i alt 1 gang.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Xavi will meet with the board and Mateu Alemany, since the club is in favor of sending the player to the stands as a pressure tactic and Xavi prefers him to play. Dembélé hasn't signed with another club. [Mundo Deportivo]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Han kan en hel masse, men der er også noget han ikke kan. Han tænker ikke fodbold. Han tænker nok slet ikke. Han skyder på alt hvad de rbevæger sig - oftest 20 meter forbi. Han ser ikke sine medspillere. Han dribler ind i en blindgyde, mister bolden og det hele løber alt for ofte ud i ingenting.
Det ér, uden overdrivelse, en rammende beskrivelse af Dembélés tid i klubben. Altså, når han har været skadesfri.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

𝐁𝐎𝐌𝐁𝐀𝐙𝐎 𝐎𝐔𝐒𝐌𝐀𝐍𝐄 𝐃𝐄𝐌𝐁𝐄𝐋𝐄! 🚨

Xavi announces Ousmane Dembélé could leave Barcelona in January window: “We can’t wait for Ousmane. Or renews the contract or a solution to sell him must be found immediately”. #FCB

“The message is clear. Ousmane Dembélé has to sign a new contract or we find a way to sell him in January. No other way”.

- Fabrizio Romano
Og altså stik modsat det, der rapporteres om fra Mundo Deportivo.

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Alias-A »

Skyd ham nu bare afsted. Han er ikke en brøkdel værd af det han kræver og hvis han virkelig gerne ville forlænge, så var det sket for længst.
93' Iniesta

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Champione »

Alias-A skrev:
ons jan 19, 2022 3:32 pm
Skyd ham nu bare afsted. Han er ikke en brøkdel værd af det han kræver og hvis han virkelig gerne ville forlænge, så var det sket for længst.

Med mindre der er sandheden i nogle af historierne, om at manden har en dybt forskruet agent og en familie (som som mange andre med afrikanske rødder) hvor familiens fædre bestemmer alt - og at Ousmane selv egentlig mest ønsker at spille bold og lukke alt det her ude.
Man har ikke hørt meget fra manden selv.

En forlængelse er vel blot en livline - men kan sikre en transfersum. Og inderst inde ved agent og spiller også dette - så det er blot en omgang hardball.
Kan næsten ikke se andre udveje.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Nu tror jeg ikke et sekund på at demb bare er et gidsel i denne sag. Men hvis det nu er rigtigt så er det jo nærmest værre. Hvem finder sig seriøst i at ens agent render rundt og laver lort i den? Hvis det er rigtigt så er demb et utroligt svagt menneske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:
ons jan 19, 2022 3:56 pm
Nu tror jeg ikke et sekund på at demb bare er et gidsel i denne sag. Men hvis det nu er rigtigt så er det jo nærmest værre. Hvem finder sig seriøst i at ens agent render rundt og laver lort i den? Hvis det er rigtigt så er demb et utroligt svagt menneske.
Er utallige eksempler på det her på afrikanske spillere.
Gode gamle Pione Sisto har der været mange historier omkring, da hans ødslede sit talent væk i Spanien i mange år. Han ville selv super gerne videre - men var et kæmpe internt opgør i familien.
Hans storebror og far dikterede slagets gang i baggrunden. Men sådan er det, de ældre bestemmer bare.

Svag mentalitet eller ej, sådan er det. :roll:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Magnus Frost »

Fint nok at xavi siger: enten forlænger dembele eller så rejser han i januar.
Sagen er bare at det er dembeles beslutning og ikke barcas. Og hvis nu dembele kun er ude efter penge, hvilket noget kunne tyde på, så ville det jo være virkelig dumt for ham ikke at vente til sommer
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Magnus Frost skrev:
ons jan 19, 2022 6:34 pm
Fint nok at xavi siger: enten forlænger dembele eller så rejser han i januar.
Sagen er bare at det er dembeles beslutning og ikke barcas. Og hvis nu dembele kun er ude efter penge, hvilket noget kunne tyde på, så ville det jo være virkelig dumt for ham ikke at vente til sommer
Men det gør han jo også. Folk skal bare ha’ noget at skrev…. :|

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af emo »

Antimadridista skrev:
ons jan 19, 2022 9:19 pm
Magnus Frost skrev:
ons jan 19, 2022 6:34 pm
Fint nok at xavi siger: enten forlænger dembele eller så rejser han i januar.
Sagen er bare at det er dembeles beslutning og ikke barcas. Og hvis nu dembele kun er ude efter penge, hvilket noget kunne tyde på, så ville det jo være virkelig dumt for ham ikke at vente til sommer
Men det gør han jo også. Folk skal bare ha’ noget at skrev…. :|
Det er korrekt at det er hans egen beslutning, men bliver han til sommer kan det betyde et halvt år uden fodbold for ham, og hvor smart er det foran et VM, evt., selvom der så er et efterår at komme i gang på.
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

emo skrev:
tors jan 20, 2022 8:52 am
Antimadridista skrev:
ons jan 19, 2022 9:19 pm
Magnus Frost skrev:
ons jan 19, 2022 6:34 pm
Fint nok at xavi siger: enten forlænger dembele eller så rejser han i januar.
Sagen er bare at det er dembeles beslutning og ikke barcas. Og hvis nu dembele kun er ude efter penge, hvilket noget kunne tyde på, så ville det jo være virkelig dumt for ham ikke at vente til sommer
Men det gør han jo også. Folk skal bare ha’ noget at skrev…. :|
Det er korrekt at det er hans egen beslutning, men bliver han til sommer kan det betyde et halvt år uden fodbold for ham, og hvor smart er det foran et VM, evt., selvom der så er et efterår at komme i gang på.
Var inde på nøjagtigt det samme nogle sider tilbage, lidt som med Cou! Men kan jo være Demb bare regner med at han får rigeligt med spilletid..!?

Han har jo også et VM guld, så hellere rigtig “guld” til banken, tror jeg Demb tænker..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Mateu Alemany: "We understand that Dembélé's decision is not to continue and he has been informed of our decision. We want committed players."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: 𝐃𝐄𝐌𝐁𝐄𝐋𝐄-𝐁𝐀𝐑𝐂𝐄𝐋𝐎𝐍𝐀, 𝐈𝐓’𝐒 𝐎𝐕𝐄𝐑 🚨

Barcelona director Alemany announces: “It’s clear that Dembélé does NOT want to continue with Barcelona. He doesn’t want to be part of our project”.

“We told Dembélé he has to LEAVE IMMEDIATELY. We expect Ousmane to be sold before January 31”

- Fabrizio Romano

Så ser det omsider ud til at Horton-sagaen (Dembouz style) er nået til sidste afsnit.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster