Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Du kunne sige ca det samme om griez. Og depay. Og Cou. Efter alt at dømme er det ikke den type Xavi vil bruge på kanterne. Han vil have bredde og fart.

Jeg kan rigtig godt lide Oyarzabal men jeg er overbevist om at han ville ende præcis som du tidligere beskrev - han ville blive spillet ude af position. Sikkert som angriber. Eller cm.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Oyarzabal ville være en god type at hverve. Han er fandens dygtig og samtidig vanvittigt professionel. Ikke at det nødvendigvis siger meget om hans boldkundskaber, men jeg synes, at det er både sympatisk og sigende, at han valgte at fortsætte med at studere, efter han blev professionel.

https://elpais.com/deportes/2021-12-04/ ... utbol.html

Ikke meget PlayStation-Ousmane eller TikTok-Riqui over ham.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ingen tvivl om at han er god og en fed type. Men jeg kan stadig ikke se hvor han skulle spille… Han ville også koste en formue.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Enig i, at den langtfra er ligetil. Særligt eftersom han, som du påpeger, er en slags hybridsspiller, der a lá Ferran, er svær at placere. Og dem skal man passe på med at have for mange af.

Ideelt set hentede vi en Pedro-type, der kunne afslutte med begge ben, og glædeligt foretog sig 2000-3000 dybdeløb i løbet af en kamp.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Enig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Piquénbauer skrev:
søn jan 16, 2022 4:55 pm
Enig!
Jamen Pedro er da stadigvæk i form og spiller i denne sæson for Lazio, hvor han gør det fremragende: ca, 1700 minutter på dette tidspunkt, 3 assist og 7 mål. Hans tempo er faldet lidt, selvfølgelig, men han er stadig enormt arbejdsom og ved lige præcis, hvornår han skal tage sine løb. Og hans blik for spillet er stadig godt.

Men den form han viser kunne han sagtens spille en sidste god sæson for os. Som indskifter selvfølgelig.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

DeanCassady skrev:
søn jan 16, 2022 4:52 pm
Enig i, at den langtfra er ligetil. Særligt eftersom han, som du påpeger, er en slags hybridsspiller, der a lá Ferran, er svær at placere. Og dem skal man passe på med at have for mange af.

Ideelt set hentede vi en Pedro-type, der kunne afslutte med begge ben, og glædeligt foretog sig 2000-3000 dybdeløb i løbet af en kamp.
Det er altså lidt morsomt, det der. Ferran og Pedro ligner hinanden i spillestil som få. Fati er også samme type, mens Qyarzabal også må kategoriseres derhen ad. Sidstnævnte har dog mere flair og er generelt en klogere fodboldspiller. Hans overblik og evne til at tage de rigtige beslutninger er mere veludviklet. Alt i alt er det dog ikke meget, der skiller de fire nævnte spillere fra hinanden.





Ham her er mere den type, du søger
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

De få gange jeg har set Wolves med Adama, har jeg ikke haft et godt indtryk af ham, jeg tror også andre har nævnt det herinde; der er ikke rigtigt noget slutprodukt. Han er hurtig og duelstærk, men indlæggene og de sidste pasninger ryger rundt til øst og vest. Ligesom "gode" gamle Beletti.
Senest rettet af nosslo15 søn jan 16, 2022 9:27 pm, rettet i alt 1 gang.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

nosslo15 skrev:
søn jan 16, 2022 9:24 pm
De få gange jeg har set Wolves med Adama, har jeg ikke haft et godt indtryk af ham, jeg tror også andre har nævnt det herinde; der er ikke rigtigt noget slutprodukt. Han er hurtig og duelstærk, men indlæggene og de sidste pasninger ryger rundt til øst og vest.
Ja, havde han haft et højere slutprodukt, så havde han været oplagt, men også langt mere eftertragtet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Men jeg synes, ærlig talt, at man skulle satse på Ferran, Ansu og Memphis - og så Abde og Jutgla, frem til sommer.

Jeg tror helt sikkert det kunne blive godt med de 3 - i hvert fald langt bedre end det har været i lang tid, hvis de altså kan holde sig fri af skader. også med tanke på Pedris tilbagekomst og Gavis hurtige udvikling.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Har absolut ingen fidus til Memphis.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
søn jan 16, 2022 10:46 pm
Har absolut ingen fidus til Memphis.
Samme her, ser ham slet ikke i stand til at gøre sig gældende. Han startede godt, men så blev han så tynd, at han nærmest er gennemsigtig.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Getafe are interested in signing Riqui Puig. But the midfielder has decided to stay at Barça. [Diario Sport]

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

EasyBuddhist skrev:
søn jan 16, 2022 7:55 pm
DeanCassady skrev:
søn jan 16, 2022 4:52 pm
Enig i, at den langtfra er ligetil. Særligt eftersom han, som du påpeger, er en slags hybridsspiller, der a lá Ferran, er svær at placere. Og dem skal man passe på med at have for mange af.

Ideelt set hentede vi en Pedro-type, der kunne afslutte med begge ben, og glædeligt foretog sig 2000-3000 dybdeløb i løbet af en kamp.
Det er altså lidt morsomt, det der. Ferran og Pedro ligner hinanden i spillestil som få. Fati er også samme type, mens Qyarzabal også må kategoriseres derhen ad. Sidstnævnte har dog mere flair og er generelt en klogere fodboldspiller. Hans overblik og evne til at tage de rigtige beslutninger er mere veludviklet. Alt i alt er det dog ikke meget, der skiller de fire nævnte spillere fra hinanden.





Ham her er mere den type, du søger
Det er decideret håbløst at sammenligne Adama, der langt hellere driver bolden frem end løber dybt, og tilmed afslutter lige forfærdeligt med begge ben, med Pedro. Derudover er Pedro/Fati-lighederne heller ikke synderligt iøjenfaldende, når man for kigger på, hvordan de hver agerer på banen. Ferran kan jeg bedre forholde mig til, men selv dér, er der næppe meget at hente, og jeg tvivler på, at Pedro nogensinde ville have kunnet gøre sig gældende som ni'er under Pep, som Ferran har gjort det. Ja, selv Oyarzabal er en anden type.

Er det muligvis en anden Pedro, du har i tankerne?
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

#BusquetsEnElBanquillo was trending on twitter yesterday. The fans want Busquets to remain on the bench so that Frenkie de Jong plays in his position.

Der er tilsyneladende en mindre bevægelse i gang, der ønsker at se Bussi bænket og Frenkie sat ind på den plads, der så vil være åben.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster