Barça Atlètic

Barca B, ungdomshold, talenter mm.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Barcelona B

Indlæg af Lopezzz »

Vi har tabt 5 ud af sidste 6 kampe. Det er bekymrende
MDCCCXCIX

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af hackmann »

EasyBuddhist skrev:
søn jan 09, 2022 8:39 pm
kklaus skrev:
søn jan 09, 2022 7:54 pm
1-2 nederlag mod ligaens dårligste hold.
Ja, ikke så godt, men positivt at debutanten Garrido scorer. Endnu en fra årgang 2004 og en del af "the tiny madmen", som de blev kaldt, da de spillede Cadete A og som bestod af Gavi, Capdevilla og altså Garrido på midten. De midtbane talenter bliver bare ved med at vælte frem.
Den gruppe kendte jeg ikke skulle lige google det. Jeg havde ikke hørt om de to andre. Spændende

https://www.goal.com/en/news/new-pogba ... vids6hif05

https://www.sport.es/es/noticias/barca ... os-6291092

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af EasyBuddhist »

hackmann skrev:
søn jan 09, 2022 11:01 pm
EasyBuddhist skrev:
søn jan 09, 2022 8:39 pm
kklaus skrev:
søn jan 09, 2022 7:54 pm
1-2 nederlag mod ligaens dårligste hold.
Ja, ikke så godt, men positivt at debutanten Garrido scorer. Endnu en fra årgang 2004 og en del af "the tiny madmen", som de blev kaldt, da de spillede Cadete A og som bestod af Gavi, Capdevilla og altså Garrido på midten. De midtbane talenter bliver bare ved med at vælte frem.
Den gruppe kendte jeg ikke skulle lige google det. Jeg havde ikke hørt om de to andre. Spændende

https://www.goal.com/en/news/new-pogba ... vids6hif05

https://www.sport.es/es/noticias/barca ... os-6291092
Ja, desværre er Capdevilla gledet lidt ud over de sidste par sæsoner og i denne er han lejet ud til samarbejdsklubben Damm. Ikke at det behøver være en hæmsko. Flere talenter fra Barca har været den vej over og stadig fået en god senior karriere
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af EasyBuddhist »

Demir should've played at Barca B this season. remember that he wasn't even a regular for the entirety of last season, but because Koeman did not trust Collado, he messed up Demir's development and Collado ended up in a mess that made sure he couldn't play for half a season.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af EasyBuddhist »

Álex Collado (on loan at Granada): "With Ronald Koeman I lost the desire to train." [marca]
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af PuyolErGud »

EasyBuddhist skrev:
fre jan 14, 2022 12:01 am
Demir should've played at Barca B this season. remember that he wasn't even a regular for the entirety of last season, but because Koeman did not trust Collado, he messed up Demir's development and Collado ended up in a mess that made sure he couldn't play for half a season.
Ikke at jeg ikke havde ønsket netop ovenstående, men hvis han blev sendt på b-holdet nu, ville hans løn vel stadig tælle med ift. at kunne få indskrevet andre, ikke?

Med de spillere vi har nu og en Collado som forhåbentligt kan komme tilbage til sommer, så ser jeg ikke det store tab, selvom han kunne have fået flere chancer.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Barcelona B

Indlæg af Lopezzz »

Jeg vil undre mig længe over Demirs exit. Knægten har fortjent meget mere end det vi gav ham. Han har talentet men han havde brug for mere tid for at udvikle sig.
Han er kun 18 år.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Rekick »

Lopezzz skrev:
fre jan 14, 2022 10:55 am
Jeg vil undre mig længe over Demirs exit. Knægten har fortjent meget mere end det vi gav ham. Han har talentet men han havde brug for mere tid for at udvikle sig.
Han er kun 18 år.
Muligt han har fortjent mere, men vi står i den situation at spillere gerne skal have en positiv effekt på spillet ret hurtigt. Hvis vi cruisede igennem ligaen, så ville det give mening at give ham minutter.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af emo »

Lopezzz skrev:
fre jan 14, 2022 10:55 am
Jeg vil undre mig længe over Demirs exit. Knægten har fortjent meget mere end det vi gav ham. Han har talentet men han havde brug for mere tid for at udvikle sig.
Han er kun 18 år.
Vi var forpligtet til at købe ham fri for 75-80 mill kr til sommer fik han flere kampe. Det er nok en af de store årsager til at han belv sendt tilbage, og måske fordi man mener at man har folk på kanten pt., i samme udvikling som han er i.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Barcelona B

Indlæg af Lopezzz »

emo skrev:
fre jan 14, 2022 3:50 pm
Lopezzz skrev:
fre jan 14, 2022 10:55 am
Jeg vil undre mig længe over Demirs exit. Knægten har fortjent meget mere end det vi gav ham. Han har talentet men han havde brug for mere tid for at udvikle sig.
Han er kun 18 år.
Vi var forpligtet til at købe ham fri for 75-80 mill kr til sommer fik han flere kampe. Det er nok en af de store årsager til at han belv sendt tilbage, og måske fordi man mener at man har folk på kanten pt., i samme udvikling som han er i.
Jeg tror også at hans afgang var kun på grund af økonomien. Men ærgerligt at det skulle slutte sådan.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Barcelona B

Indlæg af Lopezzz »

Rekick skrev:
fre jan 14, 2022 12:16 pm
Lopezzz skrev:
fre jan 14, 2022 10:55 am
Jeg vil undre mig længe over Demirs exit. Knægten har fortjent meget mere end det vi gav ham. Han har talentet men han havde brug for mere tid for at udvikle sig.
Han er kun 18 år.
Muligt han har fortjent mere, men vi står i den situation at spillere gerne skal have en positiv effekt på spillet ret hurtigt. Hvis vi cruisede igennem ligaen, så ville det give mening at give ham minutter.
Jeg synes at Demir passer perfekt til Barcas/Xavis stil.
Men hvis det ikke var pga klubbens økonomiske problemer tror jeg ikke at vi vil sende ham væk.
Jeg tror at de fleste Barca fans vil til enhver tid vælge Demir fremfor Luuk f.eks
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af EasyBuddhist »

Lopezzz skrev:
fre jan 14, 2022 8:32 pm
Rekick skrev:
fre jan 14, 2022 12:16 pm
Lopezzz skrev:
fre jan 14, 2022 10:55 am
Jeg vil undre mig længe over Demirs exit. Knægten har fortjent meget mere end det vi gav ham. Han har talentet men han havde brug for mere tid for at udvikle sig.
Han er kun 18 år.
Muligt han har fortjent mere, men vi står i den situation at spillere gerne skal have en positiv effekt på spillet ret hurtigt. Hvis vi cruisede igennem ligaen, så ville det give mening at give ham minutter.
Jeg synes at Demir passer perfekt til Barcas/Xavis stil.
Men hvis det ikke var pga klubbens økonomiske problemer tror jeg ikke at vi vil sende ham væk.
Jeg tror at de fleste Barca fans vil til enhver tid vælge Demir fremfor Luuk f.eks
Hvor vil du spille ham i Xavi´s system? En type som Demir skal meget på bolden, det kommer han ikke, når der bliver spillet med wide wingers, som Xavi gerne vil. Det er jo også lidt uinteressant at sammenligne ham med Luuk, som spiller en psoition, som han da slet ikke kommer til at spille. Inde centralt, er der alt for meget konkurrence med de tre young guns og han vil slet ikke fylde nok i presspillet derinde.

Jeg tror, meningen med det tweet, jeg postede, ar at sige, Demir aldrig skulle have været registreret på førsteholdet. Han skulle have spillet på B-holdet, sådan som det var meningen og så kunne han have fået et par kampe på førsteholdet, hvis der var plads. Så var han ikke endt i en situation, hvor han ikke kunne spille, fordi han var for tæt på at udløse optionen.

Collado skulle derimod have været registreret på førsteholdet, så han kunne spille. Hans kontraktforlængelse, som blev udløst på option af klubben, gjorde at han skulle være førsteholdsspiller, men pga Koeman hellere ville registrere Demir, var der ikke plads til ham. En virkelig håbløs situation for begge spillere og klubben, hvor de endte med ikke at kunne spille for klubben nogen af dem.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Barcelona B

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
fre jan 14, 2022 10:31 pm
Lopezzz skrev:
fre jan 14, 2022 8:32 pm
Rekick skrev:
fre jan 14, 2022 12:16 pm
Lopezzz skrev:
fre jan 14, 2022 10:55 am
Jeg vil undre mig længe over Demirs exit. Knægten har fortjent meget mere end det vi gav ham. Han har talentet men han havde brug for mere tid for at udvikle sig.
Han er kun 18 år.
Muligt han har fortjent mere, men vi står i den situation at spillere gerne skal have en positiv effekt på spillet ret hurtigt. Hvis vi cruisede igennem ligaen, så ville det give mening at give ham minutter.
Jeg synes at Demir passer perfekt til Barcas/Xavis stil.
Men hvis det ikke var pga klubbens økonomiske problemer tror jeg ikke at vi vil sende ham væk.
Jeg tror at de fleste Barca fans vil til enhver tid vælge Demir fremfor Luuk f.eks
Hvor vil du spille ham i Xavi´s system? En type som Demir skal meget på bolden, det kommer han ikke, når der bliver spillet med wide wingers, som Xavi gerne vil. Det er jo også lidt uinteressant at sammenligne ham med Luuk, som spiller en psoition, som han da slet ikke kommer til at spille. Inde centralt, er der alt for meget konkurrence med de tre young guns og han vil slet ikke fylde nok i presspillet derinde.

Jeg tror, meningen med det tweet, jeg postede, ar at sige, Demir aldrig skulle have været registreret på førsteholdet. Han skulle have spillet på B-holdet, sådan som det var meningen og så kunne han have fået et par kampe på førsteholdet, hvis der var plads. Så var han ikke endt i en situation, hvor han ikke kunne spille, fordi han var for tæt på at udløse optionen.

Collado skulle derimod have været registreret på førsteholdet, så han kunne spille. Hans kontraktforlængelse, som blev udløst på option af klubben, gjorde at han skulle være førsteholdsspiller, men pga Koeman hellere ville registrere Demir, var der ikke plads til ham. En virkelig håbløs situation for begge spillere og klubben, hvor de endte med ikke at kunne spille for klubben nogen af dem.
Jeg tager bare Luuk som eksempel. Her tænker jeg på at ham og et par stykker mere burde lige foran Demir til at forlade Barca først.
Men jo du har ret, vi skulle have beholdt ham og give ham en halv sæson på B holdet for at udvikle ham.
Han er allerede på samme niveau som Jutgla og Abde så Xavi ville ikke have det svært ved at finde en plads til ham på førsteholdet når den tid kommer.
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af EasyBuddhist »



Det kan ikke undgå at blive godt, det der :cool:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster