Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

💥 Dembélé's representatives do not consider the negotiations with Barça closed. They ask for an offer that shows that they believe in Dembélé as the leader of the project.

💥 Barça are fed up with this attitude.

[Cadena COPE]

Put up or shut up. Jeg synes ikke, at Dembélé er i en position, hvor hverken han eller agenten kan argumentere for, at Demb er en afgørende brik.
Han har haft alt for mange skader, været meget svingende resultatmæssigt og helt ærligt, den melding fra agenten, hvori han nævner Demb som fremtidig Ballon-vinder, er så søgt, at det næsten gør ondt i øjnene, at læse den slags sludder.

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
ons jan 05, 2022 1:50 pm
💥 Dembélé's representatives do not consider the negotiations with Barça closed. They ask for an offer that shows that they believe in Dembélé as the leader of the project.

💥 Barça are fed up with this attitude.

[Cadena COPE]

Put up or shut up. Jeg synes ikke, at Dembélé er i en position, hvor hverken han eller agenten kan argumentere for, at Demb er en afgørende brik.
Han har haft alt for mange skader, været meget svingende resultatmæssigt og helt ærligt, den melding fra agenten, hvori han nævner Demb som fremtidig Ballon-vinder, er så søgt, at det næsten gør ondt i øjnene, at læse den slags sludder.
Leader of the project…amen herregud :roll: :crazy: :eh:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
ons jan 05, 2022 2:14 pm
Dytrax skrev:
ons jan 05, 2022 1:50 pm
💥 Dembélé's representatives do not consider the negotiations with Barça closed. They ask for an offer that shows that they believe in Dembélé as the leader of the project.

💥 Barça are fed up with this attitude.

[Cadena COPE]

Put up or shut up. Jeg synes ikke, at Dembélé er i en position, hvor hverken han eller agenten kan argumentere for, at Demb er en afgørende brik.
Han har haft alt for mange skader, været meget svingende resultatmæssigt og helt ærligt, den melding fra agenten, hvori han nævner Demb som fremtidig Ballon-vinder, er så søgt, at det næsten gør ondt i øjnene, at læse den slags sludder.
Leader of the project…amen herregud :roll: :crazy: :eh:
Ja, man kan ikke beskylde Demb for at sætte sit lys under en skæppe.

"Jeg har misset over 100 kampe pga. skader, har slet ikke leveret varen, men hør her, jeg synes, at det er på tide, at jeg og jeg alene, bliver holdets absolutte omdrejningspunkt."

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Magnus Frost »

Han har satme ikke været en succes!


Men han er jo ikke en barca mand, han kommer ikke fra akedemiet. Har aldrig virket til at være faldet til, feks. 0 personer fra klubben vidste han var blevet gift.
For ham giver det så god mening at tage et andet sted hen. Om det var spil for galleriet hvad han har sagt om at han selv gerne ville blive er ikke til at vide. Men når xavi siger han er en af de bedste i verden og Laporta siger han er bedre end mbappe så kan man jo godt forstå han vil kompenseres ift de udtalelser. Barca har så ikke så mange
Penge så folk må ned i løn, fair nok! Så køber man en spiller til 450 mio kr og siger et par dage efter at man da formentlig også køber verdens måske anden dyreste spiller,hmmm så ville jeg nok personligt sidde lidt med en følelse af at barca gerne vil have kagen og spise den på samme tid. Ja måske er det bare mig ? Anyways synd ham smutter, men mon ikke han alligevel ikke ville komme til at spille mere end 60 % alligevel
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af DeanCassady »

Det bliver i al fald en forfærdelig lettelse at slippe af med ham. Evnerne er der bestemt, men skadesfrekvensen blandet med det, mildest talt, uimponerende intellekt, vil altid holde ham fra at forløse sit potentiale. Afsted. Og giv 7'eren til Ferran, så han kan lege Villa, hvis det er dét, han vil.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Magnus Frost skrev:
ons jan 05, 2022 4:49 pm
Han har satme ikke været en succes!


Men han er jo ikke en barca mand, han kommer ikke fra akedemiet. Har aldrig virket til at være faldet til, feks. 0 personer fra klubben vidste han var blevet gift.
For ham giver det så god mening at tage et andet sted hen. Om det var spil for galleriet hvad han har sagt om at han selv gerne ville blive er ikke til at vide. Men når xavi siger han er en af de bedste i verden og Laporta siger han er bedre end mbappe så kan man jo godt forstå han vil kompenseres ift de udtalelser. Barca har så ikke så mange
Penge så folk må ned i løn, fair nok! Så køber man en spiller til 450 mio kr og siger et par dage efter at man da formentlig også køber verdens måske anden dyreste spiller,hmmm så ville jeg nok personligt sidde lidt med en følelse af at barca gerne vil have kagen og spise den på samme tid. Ja måske er det bare mig ? Anyways synd ham smutter, men mon ikke han alligevel ikke ville komme til at spille mere end 60 % alligevel
Nej, det ville godt nok være synd at sige, at han har været en succes og det er ærgerligt, at det store potentiale ikke indløses, men sådan må det være. Ser frem til at balladen om Demb slutter og der kommer ro på bagsmækken.

nosslo15
Indlæg: 1024
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af nosslo15 »

Dytrax skrev:
ons jan 05, 2022 5:32 pm
Magnus Frost skrev:
ons jan 05, 2022 4:49 pm
Han har satme ikke været en succes!


Men han er jo ikke en barca mand, han kommer ikke fra akedemiet. Har aldrig virket til at være faldet til, feks. 0 personer fra klubben vidste han var blevet gift.
For ham giver det så god mening at tage et andet sted hen. Om det var spil for galleriet hvad han har sagt om at han selv gerne ville blive er ikke til at vide. Men når xavi siger han er en af de bedste i verden og Laporta siger han er bedre end mbappe så kan man jo godt forstå han vil kompenseres ift de udtalelser. Barca har så ikke så mange
Penge så folk må ned i løn, fair nok! Så køber man en spiller til 450 mio kr og siger et par dage efter at man da formentlig også køber verdens måske anden dyreste spiller,hmmm så ville jeg nok personligt sidde lidt med en følelse af at barca gerne vil have kagen og spise den på samme tid. Ja måske er det bare mig ? Anyways synd ham smutter, men mon ikke han alligevel ikke ville komme til at spille mere end 60 % alligevel
Nej, det ville godt nok være synd at sige, at han har været en succes og det er ærgerligt, at det store potentiale ikke indløses, men sådan må det være. Ser frem til at balladen om Demb slutter og der kommer ro på bagsmækken.
Ja - og når han så er smuttet, så kommer der bare en ny sag med en anden spiller, sådan er det i store klubber. Selvom Dembouz dog har været i en liga for sig. :oops:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Barcelona are still waiting for a definitive answer from Ousmane Dembélé to their latest renewal offer.

• Barça will try to sell him in January in case he doesn't renew, and if he refuses to leave he will not play.

[marca]
Kan ikke forestille mig, at han bliver den mest populære skikkelse, såfremt han bliver. Eller er det bare mig?

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Magnus Frost »

Jeg håber faktisk han bliver selvom han virker til at være en klaphat på det personlige plan, han passer perfekt til Xavis plan men jeg tror ikke på det sker. Men tror i virkelig barca bænker ham i den afgørende del af sæsonen hvis han ikke forlænger ?

For mig virker det usandsynligt og endda lidt børnehaveagtigt ( jeg synes til gengæld moriba var noget andet og han skal satme ikke komme krybende tilbage!)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Barça expect Dembélé will give a definitive 'YES or NO' to the club's proposal this week. They were clear: they will not increase the offer by any means. [Mundo Deportivo]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Og nu er agenten ude og brokke sig over at demb spiller med det samme efter Covid. Undskyld jeg siger det men der er simpelthen ingen undskyldning for at have sådan en agent. Den slags bliver ofte fejet til side med “at det er agenten og ikke spilleren der siger det” men demb betaler mandens løn.

Jeg håber virkelig at vi får ham væk i denne sæson. Han er en igle der har sat sig på vores klub og levet godt af alt hvad han har fået mens han har været skadet, kommet for sent, spist elendigt og bare været røv upro. Jeg gider ikke høre på at han kan blive så god, så god når han spiller en ok kamp pr 15 spillet. Nej demb, du må godt fucke af.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1477
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 397 gange
Blevet takket: 197 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af SIOUX »

EasyBuddhist skrev:
tirs jan 11, 2022 2:48 pm
🤣😅👍

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

❗PSG, after careful consideration, no longer want to sign Ousmane Dembélé. As for Bayern Munich, Coman is expected to extend his contract. [L'Equipe]

Der var engang, hvor jeg håbede, at Dembélé ville slå igennem og blive en bærende spiller på holdet. Nu håber jeg, at han hopper ombord på ét styk flyvende fuck og lander i en anden klub. Hellere i dag end i morgen.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Michman »

Dembele du er nok verdens mest overvurderet spiller.. Fuck ud af min klub, tak!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster