Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

SantJordi
Indlæg: 178
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SantJordi »

EasyBuddhist skrev:
ons jan 05, 2022 5:12 pm
Piquénbauer skrev:
ons jan 05, 2022 3:51 pm
JUST IN: Barcelona is in talks with Aston Villa about sending Coutinho on loan until the end of the season.
@HelenaCondis
De kan da umuligt betale ret meget af hans løn?
Den skulle være god nok, de forhandler i hvert fald om det, melder flere medier. Man tør dog ikke tro på noget som helst, før det hele er underskrevet og han har bestået lægetjekket.
LAd os håbe at Steven Gerrard husker Coutinho som den spiller han spillede sammen med i Liverpool og vil betale derefter :D

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

SantJordi skrev:
tors jan 06, 2022 1:44 am
EasyBuddhist skrev:
ons jan 05, 2022 5:12 pm
Piquénbauer skrev:
ons jan 05, 2022 3:51 pm
JUST IN: Barcelona is in talks with Aston Villa about sending Coutinho on loan until the end of the season.
@HelenaCondis
De kan da umuligt betale ret meget af hans løn?
Den skulle være god nok, de forhandler i hvert fald om det, melder flere medier. Man tør dog ikke tro på noget som helst, før det hele er underskrevet og han har bestået lægetjekket.
LAd os håbe at Steven Gerrard husker Coutinho som den spiller han spillede sammen med i Liverpool og vil betale derefter :D
Man kan vel håbe:
Giv mig min sko tilbage, røv!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Barça have sped up conversations with Andreas Christensen and his agents for the possibility of signing him for free in the summer. The club intend to offer a 4 year contract with an optional extra year.


@mundodeportivo
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

EasyBuddhist skrev:
tors jan 06, 2022 10:49 am
Barça have sped up conversations with Andreas Christensen and his agents for the possibility of signing him for free in the summer. The club intend to offer a 4 year contract with an optional extra year.


@mundodeportivo
Ja tak.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7137
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1857 gange
Blevet takket: 1106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Chelsea are interested in Sergiño Dest, but his priority is to stay at Barcelona. [Nettavisen]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7137
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1857 gange
Blevet takket: 1106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Neto has asked to leave Barça, the club wants him to bring an offer and wants to have a replacement ready, before he leaves. [Mundo Deportivo]

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Dytrax skrev:
tors jan 06, 2022 1:24 pm
Neto has asked to leave Barça, the club wants him to bring an offer and wants to have a replacement ready, before he leaves. [Mundo Deportivo]
Pena? Neto får maks 5 kampe på en sæson, og de kampe han får er han ikke særlig god i. Giv chancen til Pena, det fortjener han. Onana er desværre lige røget til Inter, ellers ville han være den oplagte til at udfordre Ter Stegen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Norbit skrev:
tors jan 06, 2022 11:48 am
EasyBuddhist skrev:
tors jan 06, 2022 10:49 am
Barça have sped up conversations with Andreas Christensen and his agents for the possibility of signing him for free in the summer. The club intend to offer a 4 year contract with an optional extra year.


@mundodeportivo
Ja tak.
Jeg ved ikke med jer, men jeg er mere hypet omkring den her signing end nogen anden. Synes at AC er virkelig god. Meget moden i sit spil, begår meget sjældent fejl og forholdsvis dygtig på bolden. Han vil uden tvivl styrke vores forsvar.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Norbit skrev:
tors jan 06, 2022 2:53 pm
Norbit skrev:
tors jan 06, 2022 11:48 am
EasyBuddhist skrev:
tors jan 06, 2022 10:49 am
Barça have sped up conversations with Andreas Christensen and his agents for the possibility of signing him for free in the summer. The club intend to offer a 4 year contract with an optional extra year.


@mundodeportivo
Ja tak.
Jeg ved ikke med jer, men jeg er mere hypet omkring den her signing end nogen anden. Synes at AC er virkelig god. Meget moden i sit spil, begår meget sjældent fejl og forholdsvis dygtig på bolden. Han vil uden tvivl styrke vores forsvar.
AC og Araujo som CB med Piqué, Eric og Mingueza som backups. Ser ret fint ud.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Tello skrev:
tors jan 06, 2022 3:31 pm
Norbit skrev:
tors jan 06, 2022 2:53 pm
Norbit skrev:
tors jan 06, 2022 11:48 am
EasyBuddhist skrev:
tors jan 06, 2022 10:49 am
Barça have sped up conversations with Andreas Christensen and his agents for the possibility of signing him for free in the summer. The club intend to offer a 4 year contract with an optional extra year.


@mundodeportivo
Ja tak.
Jeg ved ikke med jer, men jeg er mere hypet omkring den her signing end nogen anden. Synes at AC er virkelig god. Meget moden i sit spil, begår meget sjældent fejl og forholdsvis dygtig på bolden. Han vil uden tvivl styrke vores forsvar.
AC og Araujo som CB med Piqué, Eric og Mingueza som backups. Ser ret fint ud.
Kan ikke se ideen med Mingueza. Kan vi få 10 mio euro for ham, så skal han bare videre. Han laver alt for mange begynderfejl, for passiv i duellerne i feltet og synes at han koster os mere end han gavner. Desuden synes jeg, at han har vist sig rigtig dårlig i 1:1 situationer på den store scene. Han må stadig have mareridt efter mødet med Vinicius.

Med AC, Araujo, Garcia og Pique så bør vi være fint dækket ind. Så har vi også eventuelt FdJ som backup. Vi vinder dog ikke CHL eller ligaen med Pique og Garcia, eller Araujo og Garcia. Det tror jeg ikke på. Araujo og AC er dog top imo. Kan Laporta hive en kanin mere op ad hatten, så bør vi være alle være fint tilfredse. Vi får ikke Haaland og De Ligt ind i samme vindue. Derudover, kan jeg ikke se hvorfor De Ligt bør være højere prioriteret end AC.

Af forsvarspillerne så bør Lenglet, Umtiti, Dest, Mingueza og Roberto alle være fortid til sommer. Hvis man gerne vil op og kæmpe mod de store drenge, skal man også have et langt bedre hold end det vi har i dag. Se hvilken impact en god CB har gjort for Liverpool, Man City, Chelsea og Real. Det må være et punkt som Laporta - uden tvivl - skal forsøge at forstærke, i lige så høj grad som han er besat af at få Haaland ind.

Med vores budget burde et forsvar bestående af AC, Azpilicueta, Araujo, Pique, Alba, Alves, Balde og Mazraoui være muligt. Det er 3 gratis forstærkninger.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MarkMenace »

Norbit skrev:
tors jan 06, 2022 3:59 pm
Tello skrev:
tors jan 06, 2022 3:31 pm
Norbit skrev:
tors jan 06, 2022 2:53 pm
Norbit skrev:
tors jan 06, 2022 11:48 am
EasyBuddhist skrev:
tors jan 06, 2022 10:49 am
Barça have sped up conversations with Andreas Christensen and his agents for the possibility of signing him for free in the summer. The club intend to offer a 4 year contract with an optional extra year.


@mundodeportivo
Ja tak.
Jeg ved ikke med jer, men jeg er mere hypet omkring den her signing end nogen anden. Synes at AC er virkelig god. Meget moden i sit spil, begår meget sjældent fejl og forholdsvis dygtig på bolden. Han vil uden tvivl styrke vores forsvar.
AC og Araujo som CB med Piqué, Eric og Mingueza som backups. Ser ret fint ud.
Kan ikke se ideen med Mingueza. Kan vi få 10 mio euro for ham, så skal han bare videre. Han laver alt for mange begynderfejl, for passiv i duellerne i feltet og synes at han koster os mere end han gavner. Desuden synes jeg, at han har vist sig rigtig dårlig i 1:1 situationer på den store scene. Han må stadig have mareridt efter mødet med Vinicius.

Med AC, Araujo, Garcia og Pique så bør vi være fint dækket ind. Så har vi også eventuelt FdJ som backup. Vi vinder dog ikke CHL eller ligaen med Pique og Garcia, eller Araujo og Garcia. Det tror jeg ikke på. Araujo og AC er dog top imo. Kan Laporta hive en kanin mere op ad hatten, så bør vi være alle være fint tilfredse. Vi får ikke Haaland og De Ligt ind i samme vindue. Derudover, kan jeg ikke se hvorfor De Ligt bør være højere prioriteret end AC.

Af forsvarspillerne så bør Lenglet, Umtiti, Dest, Mingueza og Roberto alle være fortid til sommer. Hvis man gerne vil op og kæmpe mod de store drenge, skal man også have et langt bedre hold end det vi har i dag. Se hvilken impact en god CB har gjort for Liverpool, Man City, Chelsea og Real. Det må være et punkt som Laporta - uden tvivl - skal forsøge at forstærke, i lige så høj grad som han er besat af at få Haaland ind.

Med vores budget burde et forsvar bestående af AC, Azpilicueta, Araujo, Pique, Alba, Alves, Balde og Mazraoui være muligt. Det er 3 gratis forstærkninger.
Minquesa er Wish-versionen er Puyol.

Kvoller
Indlæg: 5143
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 789 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Tja, eller bare 2020 versionen af Oleguer.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Kvoller skrev:
tors jan 06, 2022 5:07 pm
Tja, eller bare 2020 versionen af Oleguer.
:grin: :grin: :clap:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7137
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1857 gange
Blevet takket: 1106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona and Aston Villa are now finalizing the details of Coutinho’s loan until the end of the season. Villa wants a non-mandatory option to buy. A deal may be closed today or tomorrow. Villa do not want to pay the entire wage, and are negotiating with Barça to pay only part of it. [ffpolo, MD]

nosslo15
Indlæg: 1019
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Dytrax skrev:
tors jan 06, 2022 7:45 pm
Barcelona and Aston Villa are now finalizing the details of Coutinho’s loan until the end of the season. Villa wants a non-mandatory option to buy. A deal may be closed today or tomorrow. Villa do not want to pay the entire wage, and are negotiating with Barça to pay only part of it. [ffpolo, MD]
Er det ikke bare om at få ham skudt af og så tælle knasterne senere?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster