Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

SpillerSomMESSI skrev:
man jan 03, 2022 3:23 pm
Hvis Morata bliver signet - ja så nægter jeg at juble, selv hvis han scorer mod Real Madrid... hader bare manden, og hans bold mongoleri!
:crazy:

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Han har en helt forfærdelig attitude på banen. Jeg bryder mig virkelig ikke om ham.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Det er sku løjerligt med de her “ja vi kan signe Haaland” meldinger fra el presidente!!

Frygter lidt det mere handler om at “snyde” sponsorer og trække dem til fadet og endvidere signalere overfor andre købsobjekter, at “we are back!!” ( Om så vi er det eller ej… :| ) så de finder klubben interessant!


Og nååe ja..fuck morata :smile:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Undskyld jeg siger det men vi er altså fans af Barca og ikke burnley. Der er ikke nogen man behøver at snyde - Barca er stadig et enormt brand og voldsomt spændende for alle spillere.

Laporta snakker om haaland fordi han vil købe ham. Det har været klart fra starten. Det er spilleren for laporta og ham der skal lede projektet. Jeg er ret sikker på at vi kæmper med real om ham og med laportas forhold til raiola så tror jeg virkelig vi har en god chance.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Manchester United are considering using Anthony Martial in a swap for Barcelona attacker Ousmane Dembele.

Ara says Nou Camp boss Xavi is desperate to sign a striker following Sergio Aguero's retirement.

And Martial has now emerged as a target after Ralf Rangnick warned Barca off Edinson Cavani.

Martial has made it clear he wants to quit Old Trafford this month after attracting interest from Sevilla.

But Barcelona could now jump the queue by launching a bid including contract rebel Dembele.

The winger, a target for Newcastle, is set to become a free agent next summer after failing to agree a new deal.

United have long been linked with Dembele, and could be tempted by a swap involving wantaway Martial.

- Tribal Football

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
man jan 03, 2022 6:29 pm
Undskyld jeg siger det men vi er altså fans af Barca og ikke burnley. Der er ikke nogen man behøver at snyde - Barca er stadig et enormt brand og voldsomt spændende for alle spillere.

Laporta snakker om haaland fordi han vil købe ham. Det har været klart fra starten. Det er spilleren for laporta og ham der skal lede projektet. Jeg er ret sikker på at vi kæmper med real om ham og med laportas forhold til raiola så tror jeg virkelig vi har en god chance.
Undskyld men økonomien tæller altså væsentlig mere end at “vi er Barca”.

For de største og mest talentfulde, er vi sku ikke meget værd i det lange løb, hvis vi kun kan lønne ala southhampton og lig!!

Ja naturligvis vil han købe ham, den har vi fattet. Men hvorfor nævne det konstant. Hvis han ender i Real står Laporta godt nok skidt ift hvis han blot i stedet arbejdede hårdt bag scenen og sprang bomben “Barca signer Haaland”.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Økonomien er ok, vi kan give fine lønninger og det er stadig Barca. Bare fordi vi ikke kan/skal opføre os som tidligere så betyder det ikke at vi ikke kan lave de handler vi skal. Det er Ferran et strålende symbol på.

Og laporta snakker om haaland fordi han ved at han har gode chancer for at få ham. Ellers ville han sgu nok ikke gøre det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
man jan 03, 2022 7:31 pm
Økonomien er ok, vi kan give fine lønninger og det er stadig Barca. Bare fordi vi ikke kan/skal opføre os som tidligere så betyder det ikke at vi ikke kan lave de handler vi skal. Det er Ferran et strålende symbol på.

Og laporta snakker om haaland fordi han ved at han har gode chancer for at få ham. Ellers ville han sgu nok ikke gøre det.
Nåe nej. Ligesom da han snakkede om en hvis Messi der ville forlænge……


Ferran er ikke en topspiller.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ferran er et kæmpe talent købt til en høj pris i en stor klub. Vi skal ikke langt tilbage før alle troede at vi ikke kunne lave den slags handler. Du skal forresten også huske at haaland har en frikøbs og “kun” vil koste 75 mio.

Omkring Messi så tror jeg aldrig nogensinde han ville forlænge. Og det netop fordi han vil have en spiller som haaland.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Jeg er overbevist om at Messis exit var med fuldt overlæg fra Laportas side. Han vidste godt hvad der skulle til økonomisk for at vende skuden og for igen at kunne hente store spillere. Og rent faktisk er det en virkelig modig beslutning, som jeg synes giver mening.

Derudover mener jeg at Ferran er et klassekøb. Han er lige præcis sådan en spiller som vi har brug for.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Atlético Madrid are interested in Dest as a possible replacement for Trippier. The Barça full-back doesn't contemplate this option. [@DarioMonteroG via @tjuanmarti]
Håber sgu ikke vi sælger mere til direkte rivaler..

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
man jan 03, 2022 7:45 pm
Ferran er et kæmpe talent købt til en høj pris i en stor klub. Vi skal ikke langt tilbage før alle troede at vi ikke kunne lave den slags handler. Du skal forresten også huske at haaland har en frikøbs og “kun” vil koste 75 mio.

Omkring Messi så tror jeg aldrig nogensinde han ville forlænge. Og det netop fordi han vil have en spiller som haaland.
Selvfølgelig er vi en stor klub, har jeg aldrig kommenteret anderledes.
Ferran er så ikke helt købt endnu, men jojo det bliver han selvfølgelig.
Kæmpe talent…kommer vist an på hvordan vi vurderer det udtryk.

Men det med Messi er jo kernen i det. At han melder storladent ud til højre og venstre uden der måske er reel pondus og realitet bag!
Finder jeg blot trættende og en smule dumt..

Men jeg håber da han får styr på det hele og vitterligt ER julemanden..

sorens
Indlæg: 381
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af sorens »

Uden at påstå at jeg kender vanvittig meget til Ferran Torres, så tror jeg at han er hentet som en "ny" David Villa.

En af hans forcer var netop også at han både kunne spille fløj og ni'er. Barca hentede ham dog relativt sent i hans karriere. Spørgsmålet er om Torres kan løfte sig op på sådan et niveau. Men hvis det er er potentialet vil jeg da også betegne ham som et kæmpe talent.

Han ser ud til at have farten, pasningsspillet og den "fanden i voldsk"-hed. Teknikken og skudskarpheden er rigtig god, men er nok der han har mest mulighed for at udvikle sig.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 Breaking: Coutinho has now agreed to leave FC Barcelona. [Sport]
Coutinho has given the OK to leave Barça. [Diario Sport]

sorens
Indlæg: 381
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af sorens »

:clap: det er gode nyheder

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster