Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Antimadridista skrev:
søn jan 02, 2022 11:40 pm
Drake skrev:
søn jan 02, 2022 11:11 pm
Antimadridista skrev:
søn jan 02, 2022 8:23 pm
Er den lukket..pis :grin:


Sidste spark: Haaland er bedre teknisk end jeg tror du vil indse. Tror sagtens vi kan spille besnærende, også med Haaland!

Ville pep egentlig ikke gerne ha’ Kane..apropros..
Kane er rigtig god på bolden og en fremragende til at gå med i spillet, så ham vil jeg ikke lige tage med i samme kategori mht. dårlig teknik og pasningsspil :glad:
Jeg mener så heller ikke Haaland er dårlig teknisk :glad:
Ah okay, men synes stadig ikke man kan sammenligne Kane og Haaland på bolden ;-)
Men godt at høre at Haaland ikke er dårlig teknisk, for det kunne jeg godt frygtet, da jeg ikke rigtig har set man spille så meget igen, men ikke ved hvor god han er i meget små rum :thumbup:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Drake skrev:
søn jan 02, 2022 11:46 pm
Antimadridista skrev:
søn jan 02, 2022 11:40 pm
Drake skrev:
søn jan 02, 2022 11:11 pm
Antimadridista skrev:
søn jan 02, 2022 8:23 pm
Er den lukket..pis :grin:


Sidste spark: Haaland er bedre teknisk end jeg tror du vil indse. Tror sagtens vi kan spille besnærende, også med Haaland!

Ville pep egentlig ikke gerne ha’ Kane..apropros..
Kane er rigtig god på bolden og en fremragende til at gå med i spillet, så ham vil jeg ikke lige tage med i samme kategori mht. dårlig teknik og pasningsspil :glad:
Jeg mener så heller ikke Haaland er dårlig teknisk :glad:
Ah okay, men synes stadig ikke man kan sammenligne Kane og Haaland på bolden ;-)
Men godt at høre at Haaland ikke er dårlig teknisk, for det kunne jeg godt frygtet, da jeg ikke rigtig har set man spille så meget igen, men ikke ved hvor god han er i meget små rum :thumbup:
Har heller ikke set ham tossemeget, men dårlig teknisk, vil jeg ikke mene han er. Små rum er dog nok ikke der du skal se ham excellere bedst ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

BREAKING: Álvaro Morata is already a Cúler, and will be a Barcelona player by this weekend. According to negotiation sources the deal is '95% closed' and only some 'insignificant fringes' are left to be sorted.

Total agreement reached with Juventus for transfer for next six months, as well as with Atletico De Madrid for a purchase option. The player will join for a minimum of 18 months.

Xavi is confident that he can count on Morata for the Spanish Super Cup match against Real Madrid on January 12. Morata is waiting for the final confirmation now, to travel to Catalunya, to undergo his medicals and sign the new contract.
Helt fint med mig men jeg håber ikke det koster for meget. Hverken i løn eller transfer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

The arrival of Álvaro Morata in no way dismisses Erling Haaland. The main affected will be Luuk De Jong, who eill leave immediately in January, and Memphis Depay, who will later be sold in the summer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
man jan 03, 2022 9:36 am
BREAKING: Álvaro Morata is already a Cúler, and will be a Barcelona player by this weekend. According to negotiation sources the deal is '95% closed' and only some 'insignificant fringes' are left to be sorted.

Total agreement reached with Juventus for transfer for next six months, as well as with Atletico De Madrid for a purchase option. The player will join for a minimum of 18 months.

Xavi is confident that he can count on Morata for the Spanish Super Cup match against Real Madrid on January 12. Morata is waiting for the final confirmation now, to travel to Catalunya, to undergo his medicals and sign the new contract.
Helt fint med mig men jeg håber ikke det koster for meget. Hverken i løn eller transfer.
Jeg synes, det er en virkelig dum transfer på mere end én måde. Jeg kan ikke lide hans fortid, jeg kan ikke lide hans attitude og jeg kan ikke lide hans kvaliteter(eller mangel på samme). Xavi begår en fejl med Morata, han er ikke Barcaspiller og bliver det aldrig. En rendyrket dødssejler.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

EasyBuddhist skrev:
man jan 03, 2022 10:26 am
Piquénbauer skrev:
man jan 03, 2022 9:36 am
BREAKING: Álvaro Morata is already a Cúler, and will be a Barcelona player by this weekend. According to negotiation sources the deal is '95% closed' and only some 'insignificant fringes' are left to be sorted.

Total agreement reached with Juventus for transfer for next six months, as well as with Atletico De Madrid for a purchase option. The player will join for a minimum of 18 months.

Xavi is confident that he can count on Morata for the Spanish Super Cup match against Real Madrid on January 12. Morata is waiting for the final confirmation now, to travel to Catalunya, to undergo his medicals and sign the new contract.
Helt fint med mig men jeg håber ikke det koster for meget. Hverken i løn eller transfer.
Jeg synes, det er en virkelig dum transfer på mere end én måde. Jeg kan ikke lide hans fortid, jeg kan ikke lide hans attitude og jeg kan ikke lide hans kvaliteter(eller mangel på samme). Xavi begår en fejl med Morata, han er ikke Barcaspiller og bliver det aldrig. En rendyrket dødssejler.
Jeg er enig. Jeg kan slet ikke se, hvorfor vi skal hente en type som Morata. Det ville ikke have overrasket mig under Koemans ledelse, men det overrasker mig en smule, at Xavi vil hente en aldrende Morata. Morata kan selvfølgelig godt bruges lige nu i den situation vi befinder os i, men jeg håber virkelig ikke, at vi betaler særlig meget for ham.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Ialocin skrev:
man jan 03, 2022 11:02 am
EasyBuddhist skrev:
man jan 03, 2022 10:26 am
Piquénbauer skrev:
man jan 03, 2022 9:36 am
BREAKING: Álvaro Morata is already a Cúler, and will be a Barcelona player by this weekend. According to negotiation sources the deal is '95% closed' and only some 'insignificant fringes' are left to be sorted.

Total agreement reached with Juventus for transfer for next six months, as well as with Atletico De Madrid for a purchase option. The player will join for a minimum of 18 months.

Xavi is confident that he can count on Morata for the Spanish Super Cup match against Real Madrid on January 12. Morata is waiting for the final confirmation now, to travel to Catalunya, to undergo his medicals and sign the new contract.
Helt fint med mig men jeg håber ikke det koster for meget. Hverken i løn eller transfer.
Jeg synes, det er en virkelig dum transfer på mere end én måde. Jeg kan ikke lide hans fortid, jeg kan ikke lide hans attitude og jeg kan ikke lide hans kvaliteter(eller mangel på samme). Xavi begår en fejl med Morata, han er ikke Barcaspiller og bliver det aldrig. En rendyrket dødssejler.
Jeg er enig. Jeg kan slet ikke se, hvorfor vi skal hente en type som Morata. Det ville ikke have overrasket mig under Koemans ledelse, men det overrasker mig en smule, at Xavi vil hente en aldrende Morata. Morata kan selvfølgelig godt bruges lige nu i den situation vi befinder os i, men jeg håber virkelig ikke, at vi betaler særlig meget for ham.
Jeg læste, at han ville komme ind på en 18-måneders leje, altså at man overtager Juves aftale. Hvis det er ren leje, uden nogen betingelse for obligatorisk køb, så er jeg frisk på idéen. Så vidt jeg er orienteret, så er han forholdvis god til at holde sig skadesfri. Han havde en fantastisk periode under Allegri i sin første Juve tid. Det er gået ned ad bakke de sidste par år. Når man ser på mulighederne lige nu og her, så er der vel ikke andre alternativer? Vi kan ikke blive ved med at spille Luuk, så hellere Morata. Desværre scorer han ikke mål nok og nok en af årsagerne til at både Real, Chelsea, Atl. Madrid og Juve ikke vil have ham. Han er 29 år og det burde være i den bedste fodbold alder.

Men som sagt, hellere Morata end Luuk De Jong, hvis der ikke findes andre alternativer.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Men som sagt, hellere Morata end Luuk De Jong, hvis der ikke findes andre alternativer.
Alt er bedre end et spark i bollerne
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Nyhuus »

Jeg har virkelig ikke nogen fidus til ham. Men altså.. han kan kun overraske. Så på den måde, har han da en anden indledning end typer ala Depay, som vi har for store forventninger til :glad:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Læser jeg virkelig rigtigt, når jeg ser vi vil have en obligatorisk klausul på en Morata leje på 300 mio til sommer?

For så er vi da dummere end først antaget!! :mad:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Vanvittigt at den mand snart kan tilføre Barca til Real, Atlético, Juve og Chelsea!! :eek: :crazy: :eek:

Han må kunne noget….altså ud i hypnose……

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Champione skrev:
man jan 03, 2022 1:28 pm
Læser jeg virkelig rigtigt, når jeg ser vi vil have en obligatorisk klausul på en Morata leje på 300 mio til sommer?

For så er vi da dummere end først antaget!! :mad:
Det må fandme være løgn :thumbdown: :roll:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

For at være helt ærlig, så kan man lige så godt hente Cornelius. De har ca. samme spidskompetencer.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Laporta asked if Barça are now able to sign top players like Haaland: "Everyone can prepare because we have returned."
/Signer Morata

:?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvis Morata bliver signet - ja så nægter jeg at juble, selv hvis han scorer mod Real Madrid... hader bare manden, og hans bold mongoleri!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster