Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
tors dec 30, 2021 4:29 pm
Barcelona sees Dembele’s requests as unacceptable. The player is asking for €30M gross per season, €15M for the agent and €30M for the player as a renewal bonus. The decision is to SELL the player in January or not he will NOT play anymore.
Adios.
Kan han ikke også presses lidt ift VM!? Hvis han ikke spiller betydende klubkampe før til august, for ny klub, har han blot et par måneder til at vise sig frem før VM!? Ved dog ikke hvor “sikker/betydningsfuld” Deschamps regner ham for at være?

Herved kan nye/fremtidige klub og Demb i fællesskab måske føle sig nødsaget til at finde 10-15m her i januar!? Men måske pengene er vigtigere for Demb end VM…

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
tors dec 30, 2021 5:53 pm
Piquénbauer skrev:
tors dec 30, 2021 4:29 pm
Barcelona sees Dembele’s requests as unacceptable. The player is asking for €30M gross per season, €15M for the agent and €30M for the player as a renewal bonus. The decision is to SELL the player in January or not he will NOT play anymore.
Adios.
Kan han ikke også presses lidt ift VM!? Hvis han ikke spiller betydende klubkampe før til august, for ny klub, har han blot et par måneder til at vise sig frem før VM!? Ved dog ikke hvor “sikker/betydningsfuld” Deschamps regner ham for at være?

Herved kan nye/fremtidige klub og Demb i fællesskab måske føle sig nødsaget til at finde 10-15m her i januar!? Men måske pengene er vigtigere for Demb end VM…
Hvis det er PSG eller Newcastle, er det beløb at regne for småpenge, tænker jeg og mon ikke, at de straks slår til, men sikkert ikke uden at presse den ned til 8 millioner, fordi de ved, at vi har brug for at få ham afsted.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tors dec 30, 2021 1:53 pm
EasyBuddhist skrev:
tors dec 30, 2021 1:25 pm
Piquénbauer skrev:
tors dec 30, 2021 1:07 pm
men han har også lidt af en historik med at være en diva.
Det vil jeg gerne høre mere om?
Der har været lidt kritiske rygter i forbindelse med hans skifte fra Valencia. Ikke meget, men alligevel indikerer det, man har at gøre med en spiller, som går sine egne veje. Spørgsmålet er, om det kan betegnes som stærk eller svag karakter og med Ferran håber jeg på det første, men det er bestemt ikke udelukket, det også er en spiller, der kunne skabe problemer i fremtiden, hvis det ikke lige går hans vej
Jamen hvilke rygter? Er det noget du har på skrift? Jeg vil gerne læse lidt mere om det.
Du kan bare søge på Ferran Torres, der burde være artikler derude fra dengang. Jeg kan bare huske en masse skriverier i forbindelse med hans skifte. Hvor meget, der var lagt på Ferran og hvor meget, der var lagt på Valencia, kan jeg ikke huske, men der var en del bøvl.

Faktum er at han nu to gange har anmodet sin klub om at skifte og det er i meget ung alder, selvom han trods alt har gjort det i en bedre stil end f.eks. Dembélé . Lad os håbe, han er ovre det og fokuserer 100% på Barca i den næste tid og at man kan få en skilling for, hvis han lige pludselig vil et andet sted hen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Så længe det ikke handler om dårlig indstilling udenfor banen, dårlig livsstil osv så kan jeg leve med transferne. De kan også være fordi han vil vokse og presse sig selv som spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Drake »

Hold kæft hvor er Dembele og hans agent bare klamme, de har suget penge und af klubben i 5 år nu, og hvor Demb ikke har vist en skid pga skader, og tilmed betalt vi en kæmpe pose penge for at købe ham i sin tid. Og så gider han ikke give lidt tilbage til klubben, og acceptere en lavere løn, men kan tjene mere end han gøre nu, hvis man holder til skadesfri og arbejder for det.
FØJ!!!! :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tors dec 30, 2021 6:30 pm
Så længe det ikke handler om dårlig indstilling udenfor banen, dårlig livsstil osv så kan jeg leve med transferne. De kan også være fordi han vil vokse og presse sig selv som spiller.
Enig, hvis han leverer på banen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tors dec 30, 2021 6:14 pm
Antimadridista skrev:
tors dec 30, 2021 5:53 pm
Piquénbauer skrev:
tors dec 30, 2021 4:29 pm
Barcelona sees Dembele’s requests as unacceptable. The player is asking for €30M gross per season, €15M for the agent and €30M for the player as a renewal bonus. The decision is to SELL the player in January or not he will NOT play anymore.
Adios.
Kan han ikke også presses lidt ift VM!? Hvis han ikke spiller betydende klubkampe før til august, for ny klub, har han blot et par måneder til at vise sig frem før VM!? Ved dog ikke hvor “sikker/betydningsfuld” Deschamps regner ham for at være?

Herved kan nye/fremtidige klub og Demb i fællesskab måske føle sig nødsaget til at finde 10-15m her i januar!? Men måske pengene er vigtigere for Demb end VM…
Hvis det er PSG eller Newcastle, er det beløb at regne for småpenge, tænker jeg og mon ikke, at de straks slår til, men sikkert ikke uden at presse den ned til 8 millioner, fordi de ved, at vi har brug for at få ham afsted.
Er eller andet sted er Demb og Newcastle skabt for hinanden….Potentielt kan de vel gøre ham til verdens bedst betalte!!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Kvoller »

Antimadridista skrev:
tors dec 30, 2021 5:42 pm
Norbit skrev:
tors dec 30, 2021 5:13 pm
Hvad har han reelt kostet klubben i løbet af de få år?
135 mio i køb + 60 mio i løn? Ca. 200 mio euro, er det meget tæt?

Nøj PSG fuckede os virkelig op dengang de købte Neymar fri. Bartomeus ageren derefter var jo helt hul i hovedet. De tre indkøb der kom efter Neymar har været en fadæse. Griezmann, Coutinho, Dembele. Vi har givet rundt regnet 500 mio. inkl. løn og bonusser og pis og papir for de 3, nu kan vi se, at det giver maks 30 mio i klubkassen.
Ja, det er en økonomisk katastrofe uden sidestykke.

Kan I i øvrigt huske hvor upopulær Bartho var i 14/15, men så vandt vi the treble og alle de gamle stemmeberettigede slog hælene i..,,.
Jep, hukommelsen er virkelig kort for mange fans

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

‼️Barcelona are considering offering the letter of freedom to Ousmane Dembélé so that he can leave now and for free.

• But Barça are unclear whether Dembélé and his entourage will accept it. The club thinks that they already have an agreement for June.

[@tjuanmarti]

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
tors dec 30, 2021 8:14 pm
‼️Barcelona are considering offering the letter of freedom to Ousmane Dembélé so that he can leave now and for free.

• But Barça are unclear whether Dembélé and his entourage will accept it. The club thinks that they already have an agreement for June.

[@tjuanmarti]
Ja væk med det svin..
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Her er hvad vi kommer til at mangle:
Dembélé with FC Barcelona:

🏟 126 Matches
⏱ 7262 Minutes played
⚽️ 30 Goals
🤝 23 Assists
🏥 13 Injuries
❌ 104 Missed matches

Hvordan i alverden skal vi dog holde lægestaben aktive nu?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af SpillerSomMESSI »

FC Barcelonas svar på Bale.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Ba sai luo na »

[quote=Dytrax post_id=567858 time=1640893606 user_id=6999]
Her er hvad vi kommer til at mangle:

[quote]Dembélé with FC Barcelona:

🏟 126 Matches
⏱ 7262 Minutes played
⚽️ 30 Goals
🤝 23 Assists
🏥 13 Injuries
❌ 104 Missed matches[/quote]


Hvordan i alverden skal vi dog holde lægestaben aktive nu?
[/quote]

Ja , og mange af af 126 kampe har været indhop efter de mange skader. 7262 min / 90 min... Sølle 80 kampe 🤗

1,2 Mia DKR var prisen?
Dembele har sat på en spids, kostet 15 Mio + løn per 90 min

En dyr oplevelse, men dem skal man også have en gang imellem 😃

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Er der nogen der ved om der er regler for hvordan klubben kan behandle spillerne? Jeg tænker på spillere som demb, Cou og umtiti. Klubben har flere gange forsøgt at komme frem til løsninger med dem (forlængelse, smutte kvit og frit osv) men de har ikke foretaget sig andet end at hæve deres løn.

Kan klubben feks fratage dem deres nummer og bede dem holde sig fra træning? De skal selvfølgelig stadig have løn og man kan også stille en personlig træner til rådighed men de skal ikke i kontakt med andre spillere.

Jeg har forståelse for at de tjener en masse penge men der må være grænser for hvordan man kan opføre sig. Umtiti er utallige gange blevet bedt om at smutte men han gør intet. Hvordan man kan opføre sig sådan og være tilfreds med aldrig at spille fatter jeg ikke. Og demb har, hvis man skaæ tro rygterne, været fuldstændig tavs under forhandlingerne. Og nu kræver han så en helt enorm løn hvilket er komplet sindssygt med hans historie i klubben.

Jeg er på ingen måder fan af at spillere får ting kastet efter deres biler osv men jeg har efterhånden fuld forståelse for at fans verbalt giver deres utilfredshed til kende. Det er spillere der direkte skader vores klub og som ikke viser nogen vilje overhovedet til at hjælpe. Fuck dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 122 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Hristo »

Piquénbauer skrev:
fre dec 31, 2021 8:49 am
Er der nogen der ved om der er regler for hvordan klubben kan behandle spillerne? Jeg tænker på spillere som demb, Cou og umtiti. Klubben har flere gange forsøgt at komme frem til løsninger med dem (forlængelse, smutte kvit og frit osv) men de har ikke foretaget sig andet end at hæve deres løn.

Kan klubben feks fratage dem deres nummer og bede dem holde sig fra træning? De skal selvfølgelig stadig have løn og man kan også stille en personlig træner til rådighed men de skal ikke i kontakt med andre spillere.

Jeg har forståelse for at de tjener en masse penge men der må være grænser for hvordan man kan opføre sig. Umtiti er utallige gange blevet bedt om at smutte men han gør intet. Hvordan man kan opføre sig sådan og være tilfreds med aldrig at spille fatter jeg ikke. Og demb har, hvis man skaæ tro rygterne, været fuldstændig tavs under forhandlingerne. Og nu kræver han så en helt enorm løn hvilket er komplet sindssygt med hans historie i klubben.

Jeg er på ingen måder fan af at spillere får ting kastet efter deres biler osv men jeg har efterhånden fuld forståelse for at fans verbalt giver deres utilfredshed til kende. Det er spillere der direkte skader vores klub og som ikke viser nogen vilje overhovedet til at hjælpe. Fuck dem.
Det er et superrelevant spørgsmål men jeg kender desværre ikke svaret. Jeg har også længe undret mig over at klubben ikke er mere proaktiv og åben ift pressen. Fx melder helt åbent ud at de vil af med spiller X. Det vil selvfølgelig gøre deres markedsværdi meget mindre, men der er jo alligevel ikke udsigt til at fx Cou, Umtiti eller Lenglet vil indbringe store summer. Til gengæld vil det stille spilleren i en markant sværere situation ift at blive. Det vil gå fra at være fesent til at være decideret pinligt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster