Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Han er blevet tilbudt en kontrakt der stiger år for år og som ender på et niveau der er over det han får nu. Men nej. Han vil have boksen nu for “hvis i har råd til haaland så har i også råd til at give mig det jeg kræver”.

Han er en klaphat der skal ud. Det er simpelthen spild af tid. Men hvis rygterne omkring at vi vil have 50 mio for ham er sande så får vi ham ikke solgt. Ingen gider smide de penge efter en spiller der konstant er skadet. Se om han ikke kan blive solgt for en 5-10 mio og så bliver lønnen også sparet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Bare han ikke bliver skadet, på vej ud af døren...

Afsted med ham.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

A message from sources close to Dembélé: "They tell us that there is no money for the renewal we want but they want to sign Haaland". [Cadena SER]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Jep. Tænk sig at en spiller der har malket klubben i flere år, mens han har været ude halvdelen af tiden, nu vil have mere. Og når han ikke bliver tilbudt det han vil have så tuder han over at man prøver at forbedre truppen så holdet kan vinde. Ikke noget med “fedt, situationen er ved at blive vendt. Vi spiller snart med om titler.” Nej det er “jeg får ikke hvad jeg vil have så fuck det.”

Han skal bare langt væk. Gerne til Newcastle.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

Det er ikke godt. :roll:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
ons dec 29, 2021 11:46 pm
Jep. Tænk sig at en spiller der har malket klubben i flere år, mens han har været ude halvdelen af tiden, nu vil have mere. Og når han ikke bliver tilbudt det han vil have så tuder han over at man prøver at forbedre truppen så holdet kan vinde. Ikke noget med “fedt, situationen er ved at blive vendt. Vi spiller snart med om titler.” Nej det er “jeg får ikke hvad jeg vil have så fuck det.”

Han skal bare langt væk. Gerne til Newcastle.
Ja, det er klamt og grådigt. Så fuck du bare af til Olieland, Demb.

nosslo15
Indlæg: 1023
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af nosslo15 »

Dytrax skrev:
ons dec 29, 2021 11:55 pm
Piquénbauer skrev:
ons dec 29, 2021 11:46 pm
Jep. Tænk sig at en spiller der har malket klubben i flere år, mens han har været ude halvdelen af tiden, nu vil have mere. Og når han ikke bliver tilbudt det han vil have så tuder han over at man prøver at forbedre truppen så holdet kan vinde. Ikke noget med “fedt, situationen er ved at blive vendt. Vi spiller snart med om titler.” Nej det er “jeg får ikke hvad jeg vil have så fuck det.”

Han skal bare langt væk. Gerne til Newcastle.
Ja, det er klamt og grådigt. Så fuck du bare af til Olieland, Demb.
Det ender garanteret med, at den film Dembele har haft kørende oven i hovedet det sidste års tid, bliver til virkelighed; at han er fit til sommer og går gratis. Men jeg håber virkelig, vi kan få noget for ham, lige om lidt. Han må jo stole mere på sin agent eller andre end han gør på klubben, for jeg forstår ikke, hvordan man kan være skadet over halvdelen af tiden og så stadig tro, at man er en hel diamantmine værd. :mad:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Norbit »

Det er også for vildt det klubben har gang i. Ikke at jeg vil forsvare Dembele, men kontrakforhandlingerne har været ved i en evighed. Laporta har været ude og sige, at der ikke er flere penge i kassen, alligevel går man ud og bruger 55 + det løse for Ferran Torres, man snakker i krogene med adskillige spillere (Pogba, De Ligt, Haaland og hvad de eller hedder).

Jeg forstår han er utilfreds. Det ville også irritere mig, hvis jeg stod i en lønforhandling med min arbejdsgiver og de fortæller mig, at der ikke er flere penge til lønforhøjelser, mens de går ud og ansætter en ny til en tilsvarende eller højere løn.

Derudover, så kan vi ikke tilbyde ham noget som helst rent sportsligt, udover at "vi er ved at opbygge". Hvad kan han få hos os, som han ikke kan i United, City, PSG, Bayern, Juve? De spiller endda med om titlerne.

Vi har for mange følelser involveret når det handler om Dembele pga. hans historik og vi aldrig har set ham udfolde sig 100%. Hvis Xavi/Laporta virkelig mener at Dembele er så god som de giver udtryk for, så giv manden det han vil have og inddrag nogle klausuler. Vi kan alligevel ikke finde en kant der kan det samme til under 50-80 mio euro.

Han ved at han er en del værd, han kan noget som ingen andre kan. Han kan udfordre med begge ben og gå begge veje, men han har så også en del mangler (jeg ser ham gerne smutte, gerne gratis eller for en lille sjat). Problemet er vel, at vores ledere hyper ham utroligt. Det har givet bagslag.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
ons dec 29, 2021 11:27 pm
Ousmane Dembélé contract. The situation is in real danger. More ⤵️🔵🔴 #FCB

Meeting between Dembélé agent and Barça today.

Barça told they’re NOT able to give him the salary he wants.

Game over? Ousmane’s open to talk ONLY at his conditions. It’s now very complicated.

- Fabrizio Romano
Sagde det allerede i efteråret 2020! Han er noget af det værste scum. Håber aldrig han bliver kontinuerligt skadesfri :mad:

nosslo15
Indlæg: 1023
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af nosslo15 »

Norbit skrev:
tors dec 30, 2021 12:19 am
Det er også for vildt det klubben har gang i. Ikke at jeg vil forsvare Dembele, men kontrakforhandlingerne har været ved i en evighed. Laporta har været ude og sige, at der ikke er flere penge i kassen, alligevel går man ud og bruger 55 + det løse for Ferran Torres, man snakker i krogene med adskillige spillere (Pogba, De Ligt, Haaland og hvad de eller hedder).

Jeg forstår han er utilfreds. Det ville også irritere mig, hvis jeg stod i en lønforhandling med min arbejdsgiver og de fortæller mig, at der ikke er flere penge til lønforhøjelser, mens de går ud og ansætter en ny til en tilsvarende eller højere løn.

Derudover, så kan vi ikke tilbyde ham noget som helst rent sportsligt, udover at "vi er ved at opbygge". Hvad kan han få hos os, som han ikke kan i United, City, PSG, Bayern, Juve? De spiller endda med om titlerne.

Vi har for mange følelser involveret når det handler om Dembele pga. hans historik og vi aldrig har set ham udfolde sig 100%. Hvis Xavi/Laporta virkelig mener at Dembele er så god som de giver udtryk for, så giv manden det han vil have og inddrag nogle klausuler. Vi kan alligevel ikke finde en kant der kan det samme til under 50-80 mio euro.

Han ved at han er en del værd, han kan noget som ingen andre kan. Han kan udfordre med begge ben og gå begge veje, men han har så også en del mangler (jeg ser ham gerne smutte, gerne gratis eller for en lille sjat). Problemet er vel, at vores ledere hyper ham utroligt. Det har givet bagslag.

Men er de klubber du nævner virkelig interesserede i at give ham en bedre kontrakt og højere løn? Eller er det noget hans agent eller andre bilder ham ind? Hvorfor skulle de store klubber være interesserede i en spiller, der er skadet hele tiden og som aldrig er til at forudse, om han vil være en holdspiller eller, om han vil vise, hvor "god" han er til at drible.

Men det kan jo selvfølgelig også være, at man "gambler" og netop hyper Dembele for at tiltrække andre kunder i det kommende transfervindue. ;-)

nosslo15
Indlæg: 1023
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af nosslo15 »

Men mon de klubber, som i nævner virkeligt er interesserede i at betale en høj løn til en spiller som har den skadeshistorik og som kun i glimt har vist sig pengene værd? Jeg tror ikke på at hverken United eller Bayern eller andre seriøse klubber vil give særligt meget for ham, hvis, overhovedet, noget som helst.

Måske er det mere et "gamble" fra ledelsens side at hype Dembele, som man har gjort, så eksempelvis PSG kunne komme på banen med et bud. Problemet er bare, at de vil vente til sommer, hvor han går gratis. :sørgelig:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Her er hvad Fabrizio Romano, indtil videre, har skrevet om situationen.
Der er åbenbart 2 klubber fra PL, der er interesserede. Det må være United og Newcastle.



🚨 | Ousmane Dembélé updates

What’s going on now with Ousmane Dembélé and his contract situation with Barça? ⤵️

The current situation is difficult & complicated, as @gerardromero reported tonight. Remember: Ousmane’s current deal expires in June 2022. ⚠️✋🏻

- Ousmane Dembélé agent Moussa Sissoko had a meeting today with FC Barcelona board. 🗣

- The meeting was absolutely not positive as Barça board told Dembélé’s agent they’re NOT able to give him the salary he wants. 🔴

- Barcelona want to try and negotiate again to keep Dembélé but Ousmane’s not happy with club position right now. ❌

- Dembélé and his agent don’t like Barça plan as they spent €55m for Ferrán Torres, they’re planning for important deals next summer… but they say they’re not able to pay the salary Ousmane wants. 🤷🏼‍♂️

…and so what happens now? ⤵️

- Dembélé position is very clear: he wants to stay but he will ONLY sign if Barcelona will offer him the salary/contract he wants. 🇫🇷

- Barcelona will try again but now the feeling is different, all parties see the current situation as “very complicated”. ⛔️

- Two Premier League clubs have already had contact and approaches with Ousmane’s camp to sign the French winger as free agent in summer 2022. Ojo. 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

In total, Dembele has missed an incredible 101 games for Barcelona through injury since joining the club in 2017. Which works out at over 20 games missed per season for the Spanish giants.
"Men chef, mere i løn, por favor"

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tors dec 30, 2021 1:26 am
In total, Dembele has missed an incredible 101 games for Barcelona through injury since joining the club in 2017. Which works out at over 20 games missed per season for the Spanish giants.
"Men chef, mere i løn, por favor"
Må han aldrig betræde campen igen.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
tors dec 30, 2021 1:54 am
Dytrax skrev:
tors dec 30, 2021 1:26 am
In total, Dembele has missed an incredible 101 games for Barcelona through injury since joining the club in 2017. Which works out at over 20 games missed per season for the Spanish giants.
"Men chef, mere i løn, por favor"
Må han aldrig betræde campen igen.
Manden ender nok i Madrid :lol:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster