Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ansu - Ferran - demb.

Og så depay og abde fra bænken. Det er lovende!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7197
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
tirs dec 28, 2021 3:57 pm
Ansu - Ferran - demb.

Og så depay og abde fra bænken. Det er lovende!
Det er i hvert fald et angreb med fart og teknik. Det bliver spændende.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7197
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Txiki Begiristain (Man City sporting director) :

“Ferran [Torres] should be proud of what he achieved at Manchester City. Last season was his first time in a new country, but he adapted well. He always gave 100%, worked hard for the team and scored goals which helped us win trophies..."

Txiki Begiristain: “Injury unfortunately prevented him from playing more games this season, but Ferran is a player we have all enjoyed working with and we wish him all the best at Barcelona and for the rest of his career.” [via @ManCity]

Kvoller
Indlæg: 5154
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 795 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Jeg er fandme spændt på at se ham!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Fint køb og styrker tiltrængt bredden med kvalitet i truppen :thumbup:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Dytrax skrev:
tirs dec 28, 2021 5:06 pm
Piquénbauer skrev:
tirs dec 28, 2021 3:57 pm
Ansu - Ferran - demb.

Og så depay og abde fra bænken. Det er lovende!
Det er i hvert fald et angreb med fart og teknik. Det bliver spændende.
Er jeg den eneste som ser Fati som central angriber frem for som kantspiller i Xavis system?

Jeg synes Fatis største kompetencer er hans spilforståelse, pasningsevner og afslutninger. Til gengæld ser jeg ham ikke som en spiller der er superstærk ude ved sidelinjen og heller ikke acer afdribling af modstandere.

Derfor er jeg nok mest fan af Fati som vores spidsangriber (dækket ind af torres, Depay og braitwaite) - og Torres, Dembele, Depay (vil hellere ham på kanten end centralt selvom han heller ikke er oplagt kantspiller) og EZ Abde i rotation til de to kantpladser.

Fx kunne Dembele (Depay) - Fati (Braitwaite) - Torres (Abde) være ret killer.

Hvad tænker I andre?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7197
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Er jeg den eneste som ser Fati som central angriber frem for som kantspiller i Xavis system?
Nej, det er du ikke. PB beskrev i et tidligere indlæg, at han så Fati mere som central angriber end kant og argumenterede også for det. Jeg havde egentlig kun set ham som kant, idet jeg ikke husker at have set ham centralt, men det kan lige så vel være min husker, den er gal med - men Fati har alle kvaliteter til at gøre sig gældende centralt. Plus, han er ikke bleg for at hugge på mål.

Filten
Indlæg: 1902
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 197 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
tirs dec 28, 2021 8:57 pm
Er jeg den eneste som ser Fati som central angriber frem for som kantspiller i Xavis system?
Nej, det er du ikke. PB beskrev i et tidligere indlæg, at han så Fati mere som central angriber end kant og argumenterede også for det. Jeg havde egentlig kun set ham som kant, idet jeg ikke husker at have set ham centralt, men det kan lige så vel være min husker, den er gal med - men Fati har alle kvaliteter til at gøre sig gældende centralt. Plus, han er ikke bleg for at hugge på mål.
Ser ham mere som kant der trækker ind og skyder på kassen.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er enig omkring fati. Men meldingerne går på at han kommer til at tage kanten hvorfor jeg skrev som jeg gjorde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Problemet med det er at de ikke rigtigt er det Xavi vil have fra kanterne. De skal holde bredden og ikke gå ind i banen som vi ellers er vant til.

Vi må se hvad det bliver til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tirs dec 28, 2021 10:22 pm
Problemet med det er at de ikke rigtigt er det Xavi vil have fra kanterne. De skal holde bredden og ikke gå ind i banen som vi ellers er vant til.

Vi må se hvad det bliver til.
Jeg vil så lige indskyde at spillerne jo kan komme til at rotere undervejs i kampene og i startopstillingen alt efter kampudvikling og modstander. Ferran sagde det meget godt i sit interview, at han kommer for byde sig til med sin alsidighed på alle tre frontpositioner. Jeg tror vi kommer til at se Dembélé, Fati, Ferran, Depay og Abde rotere rigtig meget rundt på de tre frontpositioner, nøjagtig, ligesom man ser Pep gøre det i City, hvor Jesus, Bernado, Sterling, Mahrez, Phoden og Grealish ofte roterer rundt i front fra kamp til kamp og under kampene, sammen med Ferran i øvrigt, som netop var afholdt af Pep pga denne taktiske og strategiske alsidighed.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Vi må se hvad det bliver til. Jeg er i hvert fald glad for at have endnu et våben i offensiven. Nu skal vi bare have alle klar og så kan vi forhåbentligt få en fin afslutning på sæsonen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

.
@tjuanmarti
: "I do not discard that there will be another 'gift' for Barcelona in the transfer window. And no, not a signing, the opposite!"
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

hackmann
Indlæg: 389
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

Ja det vil være en gave hvis Newcastle ender med at købe Umtiti :grin:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7197
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

César Azpilicueta is very close to Barça. The club have reached an agreement in principle for the player to join on a free transfer next summer. [Gerard Romero]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster