Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Alias-A
Indlæg: 663
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 77 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Alias-A »

Champione skrev:
fre dec 24, 2021 5:40 pm
kklaus skrev:
fre dec 24, 2021 1:43 pm
Despite the fact that the players are off for Christmas, they are still in contact. And there was great surprise among many that Ousmane Dembele was celebrating his wedding in Morocco. Many didn't even know he had a partner. He had never come with her to any of the team meals or events.

Dembele invited his friends, including Bayern Munich's Dayot Upamecano to the bash. They come from the same region and have always been in French youth teams together.

Barça are happy with the event, hoping it means he's got someone by his side to help add some order, while some joked about whether Dembele would have turned up on time for his wedding or not, given his penchant for lateness.
Men vildt han ikke inviterer en eneste fra truppen/klubben, efter små 4 år i klubben.
Synes ikke indikerer noget specielt positivt.
Det tænkte jeg også, han må være meget isoleret i truppen.
93' Iniesta

Antimadridista
Indlæg: 9203
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 941 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Champione skrev:
fre dec 24, 2021 5:40 pm
kklaus skrev:
fre dec 24, 2021 1:43 pm
Despite the fact that the players are off for Christmas, they are still in contact. And there was great surprise among many that Ousmane Dembele was celebrating his wedding in Morocco. Many didn't even know he had a partner. He had never come with her to any of the team meals or events.

Dembele invited his friends, including Bayern Munich's Dayot Upamecano to the bash. They come from the same region and have always been in French youth teams together.

Barça are happy with the event, hoping it means he's got someone by his side to help add some order, while some joked about whether Dembele would have turned up on time for his wedding or not, given his penchant for lateness.
Men vildt han ikke inviterer en eneste fra truppen/klubben, efter små 4 år i klubben.
Synes ikke indikerer noget specielt positivt.
Enig. Totalt mærkeligt. Han er et fremmedelement i truppen på alle måder :|

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14955
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1114 gange
Kontakt:

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Lopezzz »

Demb tog til Marokko, fandt en kvinde og blev gift med det samme. Han har muligvis aldrig set hende før :glad:
Respekt! :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7156
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Hvor er det underligt. Er det ikke noget man gerne vil fortælle sine holdkammerater? Han havde inviteret Upamecano og måtte derfor have vidst, at han ikke bare skulle til julefrokost.

Men hey, så fik Demb endelig scoret. :mrgreen:

nosslo15
Indlæg: 1022
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af nosslo15 »

Dytrax skrev:
lør dec 25, 2021 12:14 pm
Hvor er det underligt. Er det ikke noget man gerne vil fortælle sine holdkammerater? Han havde inviteret Upamecano og måtte derfor have vidst, at han ikke bare skulle til julefrokost.

Men hey, så fik Demb endelig scoret. :mrgreen:
Jeg har nu iagttaget denne tråd i et par dage - og også før: helt ærligt venner, det er sgu for ringe. Jeg har al mulig sympati for, at vi ikke kan lide Dembele, pga. hans historik og hans "personlighed" og hans spillekvaliteter. Men styr jer nu lidt, med jeres bedømmelser af hans privatliv, det må, for hulen da. være hans eget valg.

Fcbarcelona.dk skal ikke være Se og Hør, det skal være sagligt, objektivt og - selvfølgelig - følelsesladet.

Men følelserne må ikke overtage for fornuften og Dembele skal ikke ofres på et eller andet bål, der er tændt af mange års fejltagelser.

Kom nu! ;-)

Jeg prøver ikke at gribe ind som en eller anden moralsk poitimand, jeg siger blot, at i skal adskille privatliv og fodboldkarriere, som selvfølgelig kan være svært, når en eller anden spiller er presset - som Dembele er det i øjeblikket.

Antimadridista
Indlæg: 9203
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 941 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

nosslo15 skrev:
lør dec 25, 2021 4:42 pm
Dytrax skrev:
lør dec 25, 2021 12:14 pm
Hvor er det underligt. Er det ikke noget man gerne vil fortælle sine holdkammerater? Han havde inviteret Upamecano og måtte derfor have vidst, at han ikke bare skulle til julefrokost.

Men hey, så fik Demb endelig scoret. :mrgreen:
Jeg har nu iagttaget denne tråd i et par dage - og også før: helt ærligt venner, det er sgu for ringe. Jeg har al mulig sympati for, at vi ikke kan lide Dembele, pga. hans historik og hans "personlighed" og hans spillekvaliteter. Men styr jer nu lidt, med jeres bedømmelser af hans privatliv, det må, for hulen da. være hans eget valg.

Fcbarcelona.dk skal ikke være Se og Hør, det skal være sagligt, objektivt og - selvfølgelig - følelsesladet.

Men følelserne må ikke overtage for fornuften og Dembele skal ikke ofres på et eller andet bål, der er tændt af mange års fejltagelser.

Kom nu! ;-)

Jeg prøver ikke at gribe ind som en eller anden moralsk poitimand, jeg siger blot, at i skal adskille privatliv og fodboldkarriere, som selvfølgelig kan være svært, når en eller anden spiller er presset - som Dembele er det i øjeblikket.
Hvad er det, her på det sidste, der er for meget ift kommentering på Demb??

At en spiller, der har været i klubben i 4.5 år, ikke informerer om sit eget bryllup til klub og medspillere……er da komplet weird! Selvfølgelig må han da selv om det, men det ER sku da mærkeligt. :crazy:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14955
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1114 gange
Kontakt:

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
lør dec 25, 2021 6:06 pm
nosslo15 skrev:
lør dec 25, 2021 4:42 pm
Dytrax skrev:
lør dec 25, 2021 12:14 pm
Hvor er det underligt. Er det ikke noget man gerne vil fortælle sine holdkammerater? Han havde inviteret Upamecano og måtte derfor have vidst, at han ikke bare skulle til julefrokost.

Men hey, så fik Demb endelig scoret. :mrgreen:
Jeg har nu iagttaget denne tråd i et par dage - og også før: helt ærligt venner, det er sgu for ringe. Jeg har al mulig sympati for, at vi ikke kan lide Dembele, pga. hans historik og hans "personlighed" og hans spillekvaliteter. Men styr jer nu lidt, med jeres bedømmelser af hans privatliv, det må, for hulen da. være hans eget valg.

Fcbarcelona.dk skal ikke være Se og Hør, det skal være sagligt, objektivt og - selvfølgelig - følelsesladet.

Men følelserne må ikke overtage for fornuften og Dembele skal ikke ofres på et eller andet bål, der er tændt af mange års fejltagelser.

Kom nu! ;-)

Jeg prøver ikke at gribe ind som en eller anden moralsk poitimand, jeg siger blot, at i skal adskille privatliv og fodboldkarriere, som selvfølgelig kan være svært, når en eller anden spiller er presset - som Dembele er det i øjeblikket.
Hvad er det, her på det sidste, der er for meget ift kommentering på Demb??

At en spiller, der har været i klubben i 4.5 år, ikke informerer om sit eget bryllup til klub og medspillere……er da komplet weird! Selvfølgelig må han da selv om det, men det ER sku da mærkeligt. :crazy:
Muslimske lande har mange forskellige traditioner vedrørende bryllup så måske er Dembeles bryllup hemmeligt og ingen vidste noget før nu.
Han er også på ferie ligesom resten af truppen og vi ved heller ikke 100% om han har sagt noget til klubkammeraterne ;-)
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9203
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 941 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
lør dec 25, 2021 11:08 pm
Antimadridista skrev:
lør dec 25, 2021 6:06 pm
nosslo15 skrev:
lør dec 25, 2021 4:42 pm
Dytrax skrev:
lør dec 25, 2021 12:14 pm
Hvor er det underligt. Er det ikke noget man gerne vil fortælle sine holdkammerater? Han havde inviteret Upamecano og måtte derfor have vidst, at han ikke bare skulle til julefrokost.

Men hey, så fik Demb endelig scoret. :mrgreen:
Jeg har nu iagttaget denne tråd i et par dage - og også før: helt ærligt venner, det er sgu for ringe. Jeg har al mulig sympati for, at vi ikke kan lide Dembele, pga. hans historik og hans "personlighed" og hans spillekvaliteter. Men styr jer nu lidt, med jeres bedømmelser af hans privatliv, det må, for hulen da. være hans eget valg.

Fcbarcelona.dk skal ikke være Se og Hør, det skal være sagligt, objektivt og - selvfølgelig - følelsesladet.

Men følelserne må ikke overtage for fornuften og Dembele skal ikke ofres på et eller andet bål, der er tændt af mange års fejltagelser.

Kom nu! ;-)

Jeg prøver ikke at gribe ind som en eller anden moralsk poitimand, jeg siger blot, at i skal adskille privatliv og fodboldkarriere, som selvfølgelig kan være svært, når en eller anden spiller er presset - som Dembele er det i øjeblikket.
Hvad er det, her på det sidste, der er for meget ift kommentering på Demb??

At en spiller, der har været i klubben i 4.5 år, ikke informerer om sit eget bryllup til klub og medspillere……er da komplet weird! Selvfølgelig må han da selv om det, men det ER sku da mærkeligt. :crazy:
Muslimske lande har mange forskellige traditioner vedrørende bryllup så måske er Dembeles bryllup hemmeligt og ingen vidste noget før nu.
Han er også på ferie ligesom resten af truppen og vi ved heller ikke 100% om han har sagt noget til klubkammeraterne ;-)
Det har intet at gøre med at han er muslim. Mig bekendt er der ikke tradition for at holde muslimske bryllupper hemmelige.

Han gør bare generelt hvad han har lyst til.

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af MarkMenace »

Ofte bliver de viet hvor det en meget intim ceremoni. Efterfølgende bliver der ofte holdt et større bryllup.

Tror ikke deres skal ligges for meget symbolik oven i manglende holdkammeraters tilstedeværelse, når det ikke flød rundt med andre spillere han var meget social med a la Griezmann, Umtiti, Mbappe med flere.

Kun fordi det Dembele skaber det virvar.

Antimadridista
Indlæg: 9203
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 941 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Det er jo fordi han intet fortæller om det, til klubben eller til holdkammerater at det er odiøst!? Ikke at han ikke inviterer, hvis det nu er kutyme med en mindre ceremoni.

Syntes det er svært at forestille sig at arbejde et sted i små 5 år, uden at give et hint til sine kollegaer!

Igen, det styret han selvfølgelig selv, men det viser bare, syntes jeg, at han ikke interagere særlig meget med folk i klubben, hvilket ikke umiddelbart er noget positivt tegn for et godt samarbejde. Hvis du føler dig bare en smule tæt på folk, vil du da fortælle hvis du finder en kæreste eller skal giftes!!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7156
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

According to a survey conducted by Mundo Deportivo:

🔘 24.66% of Barça's members want Ousmane Dembélé to renew his contract, and stay at Barça.

🔘 31.66% of them want the club to renew the player then sell him.

🔘 43.66% of the members would prefer if he left for free this summer.

Antimadridista
Indlæg: 9203
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 941 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
man dec 27, 2021 11:45 am
According to a survey conducted by Mundo Deportivo:

🔘 24.66% of Barça's members want Ousmane Dembélé to renew his contract, and stay at Barça.

🔘 31.66% of them want the club to renew the player then sell him.

🔘 43.66% of the members would prefer if he left for free this summer.
According to my survey, more than 75% agrees with me!!!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5440
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 570 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Antimadridista skrev:
man dec 27, 2021 12:15 pm
Dytrax skrev:
man dec 27, 2021 11:45 am
According to a survey conducted by Mundo Deportivo:

🔘 24.66% of Barça's members want Ousmane Dembélé to renew his contract, and stay at Barça.

🔘 31.66% of them want the club to renew the player then sell him.

🔘 43.66% of the members would prefer if he left for free this summer.
According to my survey, more than 75% agrees with me!!!
Og her er min survey:

--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

nosslo15
Indlæg: 1022
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af nosslo15 »

Antimadridista skrev:
søn dec 26, 2021 11:35 am
Det er jo fordi han intet fortæller om det, til klubben eller til holdkammerater at det er odiøst!? Ikke at han ikke inviterer, hvis det nu er kutyme med en mindre ceremoni.

Syntes det er svært at forestille sig at arbejde et sted i små 5 år, uden at give et hint til sine kollegaer!

Igen, det styret han selvfølgelig selv, men det viser bare, syntes jeg, at han ikke interagere særlig meget med folk i klubben, hvilket ikke umiddelbart er noget positivt tegn for et godt samarbejde. Hvis du føler dig bare en smule tæt på folk, vil du da fortælle hvis du finder en kæreste eller skal giftes!!
Jeg synes bare, at det ofte sker, at fordi vi ikke synes, at en fodboldspiller præsterer godt for vores hold, så er der en tendens til at finde ting i privatlivet, der kan ophidse yderligere.

Jeg ved godt, at Dembele nok har været speciel på dette område, men selvfølgelig bliver man også en syndebuk i nogles øjne, når man ikke virker seriøs nok og samtidigt har et kæmpe prisskilt.

Jeg så gerne at vi kom af med Dembele og fik en mere stabil fodboldspiller, men nu er Torres jo også kommet til - og hvad der sker med Ousmane, ved vi ikke helt endnu. Men jeg håber trods alt på en fornyelse, så vi ikke skal slippe ham gratis.

Men når man er så meget skadet, som Dembele har været, så er man vel heller ikke fuldt ud integreret i truppen. Eller det kræver i hver fald meget at blive det. De manglende invitationer kunne måske også have noget med familien at gøre, eller også så har Dembele ikke været særligt glad for at han skulle giftes - hvad ved jeg. Det kan også være sket meget hurtigt, så nærmest ikke engang Dembele har været klar over det? ;-)

nosslo15
Indlæg: 1022
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af nosslo15 »

Vi kan jo også bare vende den om; lad os forestille os, at Dembele havde været en succes fra begyndelsen og havde banket et sted mellem 20 og 25 kasser ind i de sæsoner han har været her. Så er det mit bud, at folk her på forummet ville være ret ligeglade med, om han blev gift, hvem han blev gift med og om han sagde noget om det til sine holdkammerater.

Mon ikke?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster