21/12 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 21/12 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
ons dec 22, 2021 12:31 am
Ingen Gavi eller Bussi i næste kamp. Lad os håbe at pedri er klar. Og Ansu.
Det er i grunden tankevækkende, ar vi spiller som vi gør i dag, uden Pedri og Ansu.
Ikke at de andre klarede det skidt, men tænk om vi havde alle våben til rådighed.

Ansu havde pyntet på angrebet i dag.

Nå ja, vi har sgu da også Memphis og Braith på skadeslisten.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 21/12 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Rekick skrev:
ons dec 22, 2021 12:34 am
At vi ender med flere gule kort end Sevilla er alligevel meget godt gået.
Helt sort.

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 21/12 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Det er simpelthen den indstilling vi vil se.
Formidabelt kæmpet af unge såvel som den gamle garde.
Vi er nok klar over, hvad vi går og mangler, men den måde at presse på, så er vi då langt.

Synes faktisk Xavi smider overtals situationen for os. Det er self ikke den mest spændende bænk, men der skal friske kræfter ind på midten og helt generelt.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1676 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 21/12 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
ons dec 22, 2021 12:28 am
Antimadridista skrev:
ons dec 22, 2021 12:27 am
Generelt flot og opløftende
Helt enig, det er en godkendt indsats af drengene mod...Valencia :mrgreen:
Vi håber på det samme indsats mod Sevilla i Valencia :glad:
MDCCCXCIX

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: 21/12 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Hristo »

Uafgjort ude mod Sevilla er et godt resultat lige nu.

Jeg er vild med Ez Abde, som for mig er kommet ud af det blå. Han er enormt udfordrende og lykkes med meget. Også fint oplæg til Gavis hovedstødschance. Jeg håber han kan bygge på i fremtiden. Han kunne godt gå hen og blive en rigtig fed spiller for klubben.

BlerimA
Indlæg: 61
Tilmeldt: fre feb 01, 2019 1:41 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 21/12 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af BlerimA »

Vi møder ligaens 2’er, hvor vi stortset dominerer spillet i hele kampen. De unge drenge viser kæmpe vilje og mod, som er det vi har brug for. Defensivt en godkendt kamp (bortset fra hjørnet), hvor Garcia også spiller en god kamp. Det her kan godt blive godt!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2805
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: 21/12 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Kampen var i kontrol stort set samtlige 90 minutter. Savner dog at vores angreb flyder lidt mere. Men mon ikke at det kommer. Abde og Dembele var stort set fraværende. Når Ansu og Messi er tilbage fra skader, så får vi et vildt hold.. (nå ja ups, vi skal leve med Dembele på den skide kant)... Apropos Dembele, han kan noget, men han mangler en del. For mange boldtab, for ofte hvor han "ser" bold, han skal turde gå ind der hvor det gør ondt - hvis han gerne vil blandt de bedste i ligaen/verden.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 21/12 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

ladislau skrev:
ons dec 22, 2021 12:38 am
Det er simpelthen den indstilling vi vil se.
Formidabelt kæmpet af unge såvel som den gamle garde.
Vi er nok klar over, hvad vi går og mangler, men den måde at presse på, så er vi då langt.

Synes faktisk Xavi smider overtals situationen for os. Det er self ikke den mest spændende bænk, men der skal friske kræfter ind på midten og helt generelt.
Jeg giver dig ret i at Xavi fejler i overtalssituationen. Man skulle have haft Puig inde til at holde fart i bolden og Ilias til at udfordre mand-mand. Men fair nok, han er stadig ung i trænergerningen og det må forventes med taktiske fejl, specielt in game. Spillet bliver alt for statisk, fordi det er svært at omstille sig til en overtalssituation og friske kræfter ville have udnyttet det helt anderledes. Jeg synes også kadencen falder unødig meget i anden halvleg. Sevilla bliver meget hårde i spillet og lige pludselig ser man, hvad de manglende tre-fire gule kort til Sevilla i første halvleg betyder. Spillerne ser ikke rigtig ud til at tro på det for alvor og der ville friske spillere også have gjort en forskel. Men de havde også brugt mange kræfter i første halvleg og hvis man ser realistisk på det, så er vi meget heldige med Koundés hjerneblødning. Tvivler på, vi havde fået det ene point ellers. Så vi skal hæfte os ved det periodevis gode spil og at man i den grad fortjente det ene point, på trods af en helt unaturlig stor mangel af kvalitet på den forreste del af banen. Ikke at de unge ikke gør det godt, men der mangler altså lige lidt ballast og havde man haft bare en enkelt af Fati, Depay, Agüero eller Braithwaite klar, så tror jeg sgu vi havde nappet den.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 21/12 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Xavi Hernández: "We deserved to win. We have played how we want to play, with personality, pressure and a high ball circulation. This is a difficult ground, but we have competed very well."

Xavi: "There are things to improve, of course, but I am proud of the team because we are on the right track."

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2795
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 21/12 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Flot præstation. Virkelig opløftende. Tegner godt for sæsonen, hvis vi kan bygge videre på det her

Alias-A
Indlæg: 665
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 77 gange

Re: 21/12 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Alias-A »

Selvfølgelig er det irriterende, som kampen forløber, at vi ikke vinder. Men vi spiller sgu godt og for første gang i lang lang tid synes jeg det går den rigtige vej.
93' Iniesta

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 21/12 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Meget enig i at Puig ville have hjulpet i overtallet. Han har haft gode indhop generelt under Xavi.
Som sådan også meget enig i, at vi heldigvis har verdens i Særklasse største røvbanan af en venstre back, ellers havde de tæsket os.
Mod en klog træner og kloge(fysiske) spillere, så ryger sådan en kamp nemt ud af hænderne, når vi er så uerfarne.
Det er gamet, men en mand dom Dembele skal hurtigst muligt væk. Han havde en på på træværket, men ellers trak han bare tid.

Glemte, at i jo alle har ret i, manglen på Sevilla kort inden det røde kom ud af de blå Alba-noget.
Fuldstændig afsindigt, at Gavi får et, når han skulk have trukket trukket tre.

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 21/12 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 21/12 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Billede

:smile:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: 21/12 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

kklaus skrev:
ons dec 22, 2021 1:58 am
Som skrevet på side 2..del cerro er umanerlig anti Barca. Det er gang på gang. Det røde kunne han jo ikke undgå.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster