Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Kunne Eriksen være interessant?

SantJordi
Indlæg: 177
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SantJordi »

Kan ikke se hvad vi skal med Eriksen. Playmakertypen er vel den, hvor vi er bedst besat?

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Hvis klubben formodentligvis gerne vil af med Roberto og Coutinho, så har vi fire spillere til 2 positioner - Gavi, Nico, Pedri og Puig (jeg anser De Jong som 6'er). Er det nok rutine og kvantitet til to positioner?

Vi kunne helt sikker godt bruge nogle intelligente spillere med de rette tekniske kvaliteter til at træde ind på midtbanen, og supplere de unge talenter.

Med det perspektiv syntes jeg faktisk, at Eriksen kunne have en spændende profil. Kunne nok erhverves relativt billigt, har kvaliteten og intelligensen til den position i Xavi system, og vil formentligt stille sig til tåls med at dele spilletiden med fortrinvis de 3 første nævnte.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Madameskrald skrev:
man dec 20, 2021 12:08 am
Hvis klubben formodentligvis gerne vil af med Roberto og Coutinho, så har vi fire spillere til 2 positioner - Gavi, Nico, Pedri og Puig (jeg anser De Jong som 6'er). Er det nok rutine og kvantitet til to positioner?

Vi kunne helt sikker godt bruge nogle intelligente spillere med de rette tekniske kvaliteter til at træde ind på midtbanen, og supplere de unge talenter.

Med det perspektiv syntes jeg faktisk, at Eriksen kunne have en spændende profil. Kunne nok erhverves relativt billigt, har kvaliteten og intelligensen til den position i Xavi system, og vil formentligt stille sig til tåls med at dele spilletiden med fortrinvis de 3 første nævnte.
Det jo ikke fordi at Coutinho bliver smidt i kamp når vi allermest behøver det. Han er dødvægt, passer ikke sammen med resten af truppen og skal allerhelst forlade klubben til januar. Det er tydeligt at både Koeman og Xavi ikke stoler på Coutinho. Alle mulige sjove og unge gutter bliver sat i kamp på trods af at han er skadefri.

Eriksen, jeg kan ikke se hvad vi skal bruge ham til? Reserve? Det er en risiko forbundet med hans hjerterytme historik, som nok gør at de fleste klubber desværre ser bort fra ham. Især med tanke på det klubben lige har været igennem med Aguero.

Vi skal ikke bruge flere middelmådige spillere. Enten skal de komme fordi de reelt kan gøre en forskel (en god 9'er) ellers skal man sparer de penge og vente. Umiddelbart kan jeg faktisk ikke se, hvilken spiller kan gå ind og "forbedre" vores midtbane. Gavi, Nico, Pedri er nutiden og fremtiden. Måske en rigtig god CDM? De Jong må også gerne steppe op.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Sevilla don't want Luuk De Jong back but they would allow Barcelona to loan him out somewhere else.

• Fenerbahçe are studying the possibility of signing him but the wants to return to return to PSV Eindhoven.

[md]

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Marc Bartra simpelthen! Ej, nu stopper det her altså.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Mino Raiola on Matthijs de Ligt next step: “I think we all know which clubs to mention for Matthijs de Ligt as ‘next step’. We will see this summer”, he told NOS. 🔴🇳🇱 #transfers

“Premier League? It can be Barcelona too, or Real Madrid or Paris Saint-Germain…”, Raiola said.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
man dec 20, 2021 2:18 pm
Mino Raiola on Matthijs de Ligt next step: “I think we all know which clubs to mention for Matthijs de Ligt as ‘next step’. We will see this summer”, he told NOS. 🔴🇳🇱 #transfers

“Premier League? It can be Barcelona too, or Real Madrid or Paris Saint-Germain…”, Raiola said.
Typisk Raiola udmelding :roll:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
man dec 20, 2021 3:01 pm
Dytrax skrev:
man dec 20, 2021 2:18 pm
Mino Raiola on Matthijs de Ligt next step: “I think we all know which clubs to mention for Matthijs de Ligt as ‘next step’. We will see this summer”, he told NOS. 🔴🇳🇱 #transfers

“Premier League? It can be Barcelona too, or Real Madrid or Paris Saint-Germain…”, Raiola said.
Typisk Raiola udmelding :roll:
Ja, det er det. Han kaster lige det brede net.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

‼️Mateu Alemany has drawn up an immediate action plan now that the winter transfer window will open soon.

• Barça's priority is exits. Collado has gone to Granada. Other candidates to leave are Coutinho, Umtiti, Dest, Luuk and Neto.

[md]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Sevilla don't want Luuk De Jong back but they would allow Barça to loan him out somewhere else. [Mundo Deportivo]
Nå men, så spiller vi da bare Sorteper...

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona are pushing on Ferrán Torres deal. He’s the priority - personal terms agreed but it’s still not agreed with Man City
[€50m bid, €60m price tag]. Talks on

Barcelona have also Ziyech opened as plan B - he’s an option only in case Ferrán deal won’t be concluded.

- Fabrizio Romano

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Mærkelig prioritering alligevel. Brug de penge på en fuldblods 9’er. Selvom jeg nu godt kan lide F. Torres.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Synes det givet fin mening. Udover at ferran kan spille angriber så vil man også kunne spille fati centralt. Et meget spændende angreb imo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

SpillerSomMESSI skrev:
man dec 20, 2021 1:58 pm
Marc Bartra simpelthen! Ej, nu stopper det her altså.
Helt ærligt, med så mange forsvars fejl som vi har pt. Så er Bartra altså faktisk en god billig løsning, jeg husker kun en fejl i en Barca trøje.. Vores økonomi taget i betragtning. Helt ærligt du kan ikke forvente top top klasse forsvars spillere. Pique er snart færdig. Araújo er første valg imo. Men en Bartra ved siden af vil ikke gøre noget. Vil du seriøst hellere have Langlet der?..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster