Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
fre dec 10, 2021 12:45 pm
The list of players who don't have their continuity guaranteed at Barça: Mingueza, Dest, Umtiti, Luuk de Jong, Coutinho, Dembélé, Lenglet, Braithwaite, Neto, Balde.

[Mundo Deportivo]

I ovenstående er Balde pludseligt på listen over mulige svingdørs-kandidater. Jeg forstår ikke, at han pludseligt skulle være på vippen.
En ting er i hvert fald sikkert; Der kommer til at ske noget i det kommende transfervindue.
Nej det er komplet nonsens!! Heldigvis er rygter ofte ikke særligt valide..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Champione skrev:
fre dec 10, 2021 1:30 pm
Dytrax skrev:
fre dec 10, 2021 10:13 am
Barcelona have raised their offer to Manchester City for Ferran Torres to €45M plus €15M in ‘variables’. While an agreement ‘begins to be close’, payment terms are still to be agreed. Torres himself has already given the ‘OK’ to a five-year contract at Barcelona.

@sport
Fatter ikke vores jagt på en kant.
Vi har brug for en rigtig 9’er - og så kunne Depay ryge på siden.
Der er masser af kantspillere i truppen - men ingen rigtig 9’er af kvalitet.
Så vidt jeg har kunnet læse mig til, er det Xavi, der har bedt om kantspillere. Men måske det i virkeligheden også handler om, at klubben udmærket er klar over at Dembélé er fortid til sommer og derfor indhenter en erstatning allerede nu.

Er i øvrigt enig, men der er ikke ligefrem et væld af fuldblods 9'ere derude.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi vil spille med brede, direkte og udfordrende kanter. Og det har vi ikke. Det er altafgørende at vi får mere fart og bredde i vores spil hvilket blandt andet vil åbne op for midten.

Jeg vil langt hellere at depay (og Ansu) fortsætter som 9’er og vi får kanter ind der passer end hente en ny 9’er som ikke (pga taktikken) vil fungere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
fre dec 10, 2021 4:37 pm
Xavi vil spille med brede, direkte og udfordrende kanter. Og det har vi ikke. Det er altafgørende at vi får mere fart og bredde i vores spil hvilket blandt andet vil åbne op for midten.

Jeg vil langt hellere at depay (og Ansu) fortsætter som 9’er og vi får kanter ind der passer end hente en ny 9’er som ikke (pga taktikken) vil fungere.
Er Ansu ikke bedst som kant? Det kan snildt være mig, der ikke har fulgt med, men jeg ser ham som en kantspiller. Til gengæld har han den der fandenivoldske attitude, der ville pynte på 9'er positionen.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🔵 Xavi was clear that his priority was to sign a forward. He likes Dani Olmo and Ferran Torres the most.

🔴 Finally Xavi and the club opted to target Torres, given that he was always crazy to join Barça even before joining Man City.

[Mundo Deportivo]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona are prepared to sell senior pair Frenkie de Jong and Marc-Andre ter Stegen.

For many, midfielder De Jong and goalkeeper Ter Stegen are regarded as untouchable at Barca. However, AS says Barca's board are prepared to sell both players next month.

It's suggested there's disappointment with De Jong and Ter Stegen and their failure to develop into major dressing room leaders.

As such, Barca - in need of raising their own transfer cash - will entertain offers for both players in January.

The board are convinced neither player will be missed and can be replaced with little trouble.

- Tribal Football

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Dytrax skrev:
fre dec 10, 2021 6:25 pm
Piquénbauer skrev:
fre dec 10, 2021 4:37 pm
Xavi vil spille med brede, direkte og udfordrende kanter. Og det har vi ikke. Det er altafgørende at vi får mere fart og bredde i vores spil hvilket blandt andet vil åbne op for midten.

Jeg vil langt hellere at depay (og Ansu) fortsætter som 9’er og vi får kanter ind der passer end hente en ny 9’er som ikke (pga taktikken) vil fungere.
Er Ansu ikke bedst som kant? Det kan snildt være mig, der ikke har fulgt med, men jeg ser ham som en kantspiller. Til gengæld har han den der fandenivoldske attitude, der ville pynte på 9'er positionen.
Hans egenskaber passer bedst en angriber. Jeg ser ham klart mere som en angriber end kant (også selvom han hovedageligt har spillet angriber) hvor han er mere klog end hurtig, bedre til at afslutte end drible osv.

Som kant for Barca vil han trække spillet centralt idet han søger målet som han gør. Og det passer bare ikke så godt til det Xavi vil.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
fre dec 10, 2021 7:32 pm
Dytrax skrev:
fre dec 10, 2021 6:25 pm
Piquénbauer skrev:
fre dec 10, 2021 4:37 pm
Xavi vil spille med brede, direkte og udfordrende kanter. Og det har vi ikke. Det er altafgørende at vi får mere fart og bredde i vores spil hvilket blandt andet vil åbne op for midten.

Jeg vil langt hellere at depay (og Ansu) fortsætter som 9’er og vi får kanter ind der passer end hente en ny 9’er som ikke (pga taktikken) vil fungere.
Er Ansu ikke bedst som kant? Det kan snildt være mig, der ikke har fulgt med, men jeg ser ham som en kantspiller. Til gengæld har han den der fandenivoldske attitude, der ville pynte på 9'er positionen.
Hans egenskaber passer bedst en angriber. Jeg ser ham klart mere som en angriber end kant (også selvom han hovedageligt har spillet angriber) hvor han er mere klog end hurtig, bedre til at afslutte end drible osv.

Som kant for Barca vil han trække spillet centralt idet han søger målet som han gør. Og det passer bare ikke så godt til det Xavi vil.
Det kan du have ret i, men jeg må have udviklet Alzheimers Light, husker kun, at han er blevet spillet på kanten. Men ja, han er hurtig i både bevægelse og beslutning, samt, han har mod på at hugge på kassen, når muligheden byder sig. Så det kunne sagtens være en rigtig god løsning, at have ham dér.
Også nu, hvor både Memphis og Braith er ude - ikke at jeg ser nogen af de to som bedste bud, men det er hvad vi har at arbejde med. (Ser bort fra Luuk de Jong)

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
fre dec 10, 2021 7:52 pm
Piquénbauer skrev:
fre dec 10, 2021 7:32 pm
Dytrax skrev:
fre dec 10, 2021 6:25 pm
Piquénbauer skrev:
fre dec 10, 2021 4:37 pm
Xavi vil spille med brede, direkte og udfordrende kanter. Og det har vi ikke. Det er altafgørende at vi får mere fart og bredde i vores spil hvilket blandt andet vil åbne op for midten.

Jeg vil langt hellere at depay (og Ansu) fortsætter som 9’er og vi får kanter ind der passer end hente en ny 9’er som ikke (pga taktikken) vil fungere.
Er Ansu ikke bedst som kant? Det kan snildt være mig, der ikke har fulgt med, men jeg ser ham som en kantspiller. Til gengæld har han den der fandenivoldske attitude, der ville pynte på 9'er positionen.
Hans egenskaber passer bedst en angriber. Jeg ser ham klart mere som en angriber end kant (også selvom han hovedageligt har spillet angriber) hvor han er mere klog end hurtig, bedre til at afslutte end drible osv.

Som kant for Barca vil han trække spillet centralt idet han søger målet som han gør. Og det passer bare ikke så godt til det Xavi vil.
Det kan du have ret i, men jeg må have udviklet Alzheimers Light, husker kun, at han er blevet spillet på kanten. Men ja, han er hurtig i både bevægelse og beslutning, samt, han har mod på at hugge på kassen, når muligheden byder sig. Så det kunne sagtens være en rigtig god løsning, at have ham dér.
Også nu, hvor både Memphis og Braith er ude - ikke at jeg ser nogen af de to som bedste bud, men det er hvad vi har at arbejde med. (Ser bort fra Luuk de Jong)
Enig i at Ansu har tydelige 9’er kvaliteter ift kliniske afslutningsevner og har klart en større kølighed og træfsikkerhed end eksempelvis Demb.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Julián Álvarez (21) is on Barcelona's radar.

Barcelona have sent emissaries to Argentina to follow River Plate's striker. They have been following the player for months.

Álvarez's contract ends in December 2022 and his release clause of around €20M/€25M would be within the reach of Barcelona.

[Diario Ole]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

A Barça representative will arrive next monday for an important meeting with River Plate to the start of negotiations regarding the transfer of Julian Alvarez.

[@TNTSportsAR]

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Han ser voldsomt spændende ud. Tilsyneladende meget fleksibel i hans kompetencer - fra mit perspektiv er han mere interessant end tyskeren fra Salzburg, og til den halve pris.

Mht. Ansu - fra mit perspektiv er han rigtig dygtig, når han får lidt rum at arbejde i, og han har som resultat været meget klinisk fra kanten. Jeg kunne godt frygte, at hans kompetencer ikke blevet udnyttet i fuld flor som 9`er, hvor han som udgangspunkt vil få mindre plads at arbejde i. Desuden får vi brug for målfarlige kantangriberne, så jeg tænker som udgangspunkt, at hans evner vil være bedst brugt på kanten, også selvom kanterne skal være lidt mindre midtersøgende.

Jeg kan sagtens se ham tage en Henry/Villa rolle på højrekanten, blot endnu mere toneangivende.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Dytrax skrev:
lør dec 11, 2021 11:06 am
A Barça representative will arrive next monday for an important meeting with River Plate to the start of negotiations regarding the transfer of Julian Alvarez.

[@TNTSportsAR]
Han ser rigtig spænende ud på Youtube :glad:

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🔘 There are only 3 non-transferable players in the squad: Ansu Fati, Gavi and Nico.

🔘 Barça can terminate contracts and also listen to offers for important players.

[TV3]

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Dytrax skrev:
lør dec 11, 2021 2:01 pm
🔘 There are only 3 non-transferable players in the squad: Ansu Fati, Gavi and Nico.

🔘 Barça can terminate contracts and also listen to offers for important players.

[TV3]
Pedri?!?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 17 gæster