Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Cavani vil gerne til Barcelona, kan man læse på forsiden. Hvad siger I til dén mulighed?

Jeg er ikke tosset med ideen og så langt hellere Adeyemi, fremfor en veteran der har sine bedste dage bag sig. Ikke dermed sagt, at Cavani ikke ville kunne bidrage, spørgsmålet er nok mere om det ikke ville være en fejl at tyre penge efter en - i fodboldmæssig forstand - gammel mand.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Nej, tak! Cavani er skadet konstant, så det er bare en ny Agüero case waiting to happen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Ja, gad vide hvorfor Cavani virkelig gerne vil det? Han har måske set et mønster i, at vi hentet en flok afdankede pensionister til angriberpladsen, som får lov til at bruge deres sidste dage på at fede den ud. Håber de endelig har lært noget i klubben med deres elendige nødløsninger.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça offered Coutinho to United (Martial and Cavani) and to City (Ferran and Sterling) to lower some of the operations it has underway.

The response of United and City, in relation to Coutinho, has not been positive for the moment.

Both clubs prefer the option of not including players and receiving money for a transfer. [SPORT]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona have made an offer for RB Salzburg striker Karim Adeyemi.

The Germany international is among the most coveted players in Europe and is the subject of a €35m bid from Borussia Dortmund.

Sky Deutschland reports Barca have bettered that with a rival offer of €40m.

For his part, Adeyemi plans to make this his last season in Austria and his agents have already spent time in Germany and Spain for talks with interested clubs.

The 19 year-old made his Germany debut earlier this year.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 Barça are in pole position to sign Karim Adeyemi next summer. The club believes they have everything sorted out to secure his signing. [Matteo Moretto]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Adeyemi vil være en fremragende signing
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Hvad tænker folk om et køb af Ferran Torres?

Jeg har ikke set særlig meget til ham, kun på youtube og han imponere min mig umiddelbart ikke særlig meget, og virker ikke som et kæmpe talent. Det ser ikke ud til at han har nogle vilde spidskompetencer, især ikke på dribling og speed som jeg synes vores kanter skal have.

Men, kan han være tænkt som vores fremtidig spidsangriber? det kunne godt virke lidt til, at hans skills passer bedst til det.
Jeg er meget mere til et køb af Adeyemi, som virker som rigtig spænende og som et større talent. Men måske vi går efter begge, og så kan han blive vores højekant, da han er hurtigere og en bedre dribler Ferran :eh:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Jeg synes hverken, at Ferran er langsom eller en dårlig dribler - tværtimod. Hvis vi kunne hente begge, ville det pludseligt se relativt pænt ud. Særligt hvis vi får afsat Coutinho og co.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

If Barça go on to sign Ferran Torres in January and Dembélé doesn't renew his contract by then despite Barça's will, the Frenchman could be sent to the stands for the rest of the season. [Mundo Deportivo]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

https://barcauniversal.com/barcelona-re ... -signings/

Ser ud til, der kommer til at ske ting og sager til januar
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Faced with the difficulty of releasing higher wages, Barça renegotiating a financial agreement with CVC, that the club rejected in the summer, to be able to sign players in the January transfer window.

[Diari ARA]

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Dytrax skrev:
fre dec 03, 2021 9:29 am
Faced with the difficulty of releasing higher wages, Barça renegotiating a financial agreement with CVC, that the club rejected in the summer, to be able to sign players in the January transfer window.

[Diari ARA]
Som, hvis de underskrev i sommers, ville betyde at Messi kunne have blevet her!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

SpillerSomMESSI skrev:
fre dec 03, 2021 10:22 am
Dytrax skrev:
fre dec 03, 2021 9:29 am
Faced with the difficulty of releasing higher wages, Barça renegotiating a financial agreement with CVC, that the club rejected in the summer, to be able to sign players in the January transfer window.

[Diari ARA]
Som, hvis de underskrev i sommers, ville betyde at Messi kunne have blevet her!
Tror ikke, det var nok
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Tjaeh, Tebas sagde det var nok, og det er vel ret beset ham, som håndhæver reglerne.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster