Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Tag Mbappe fra det her hold, og så er de ikke engang sikre ligue 1 vindere mere. Specielt ikke med den kultur og mentalitet der er i den trup/klub.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Kæft Mølby er provokerende omkring Messi :|

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Atleti kunne meget vel ryge direkte ud, men de vil så kunne fokusere på ligaen.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Champions league

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
ons nov 24, 2021 11:50 pm
Kæft Mølby er provokerende omkring Messi :|
Mølby er fodboldens Chuck Norris. Altså, hvis du spørger Jan...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

A$AP skrev:
ons nov 24, 2021 11:42 pm
Tag Mbappe fra det her hold, og så er de ikke engang sikre ligue 1 vindere mere. Specielt ikke med den kultur og mentalitet der er i den trup/klub.
Synes slet ikke mbappe spillede godt.. han smed mange bolde væk og er generelt usikker i pasningsspillet… det mål han lavede ville enhver anden lave hvis de havde stået der.

Synes slet ikke der er en eneste PSG spiller der var over middel.. Messi var on par med Ney og Mbappe.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Champions league

Indlæg af Rekick »

For mig virker det mest som om, at Verrati er ham der får hele PSG til at fungere på et nogenlunde niveau. Så snart han ikke er på banen så mangler de så meget på midtbanen.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

SpillerSomMESSI skrev:
tors nov 25, 2021 12:00 am
A$AP skrev:
ons nov 24, 2021 11:42 pm
Tag Mbappe fra det her hold, og så er de ikke engang sikre ligue 1 vindere mere. Specielt ikke med den kultur og mentalitet der er i den trup/klub.
Synes slet ikke mbappe spillede godt.. han smed mange bolde væk og er generelt usikker i pasningsspillet… det mål han lavede ville enhver anden lave hvis de havde stået der.

Synes slet ikke der er en eneste PSG spiller der var over middel.. Messi var on par med Ney og Mbappe.

Mbappe spiller generelt bare stort set hver uge. Han er altid klar, det kan man ikke sige om Messi og Neymar. Mbappe er garant for mål, og han er bare den vigtigste spiller for PSG, med hans helt vanvittige fart til at føre kontraangrebene i mål. Messi har ikke fundet sin plads endnu, og Neymar har lige været ude og sige, at han spiller på sine sidste år, og det kan man virkelig også se. Jeg er også en af dem der har været hårde ved Poch, men man skal også huske, at noget af det han står for og i den grad også gjorde i Tottenham, det var presspillet. Nu har han 3 spillere i angrebet der med undtagelse af Mbappe af og til slet ikke presser modstanderen. Det er jo næsten værre, end det var for os.

Han er fremtiden, men han smutter til sommer hvis ikke før. De skal finde en nogenlunde kompetent erstatning, for Messi og Neymar alene vinder ikke titler i 2022.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

Hvor er det trist at Messi valgte PSG. Men selvom det er ærgerligt at se Messi spille så langt under niveau, så er det godt nok skønt at se PSG sejle så meget med deres MMN projekt. Hvor er de ucharmerende at se på.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Messi er La Masia og La Masia er Messi. Han finder aldrig den spillestil eller rytme i en anden fodboldklub i verden.
Jeg er helt målløs og chokeret over at Barcas nok den bedste præsident har ødelagt Barcas bedste fodboldspiller nogensinde ved at sende ham væk fra hans elskede klub imod hans egen vilje
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Det var den svageste Messi præstation hos PSG foreløbigt, har dog kun set CL kampene. Dog skal man stadig huske at de møder vel verdens bedste eller næste bedste hold, Messi er klart bedst med bolden (den fik han aldrig), han er ikke i særlig god form (hele tiden småskadet) og PSG’s spillestil ikke er super fordelagtig for ham.

Håber og tror stadig han får vist nogle gode ting, inden det slutter! Det MÅ ikke slutte så trist…

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Champions league

Indlæg af nosslo15 »

!Option skrev:
ons nov 24, 2021 6:03 am
SpillerSomMESSI skrev:
tirs nov 23, 2021 10:59 pm
!Option skrev:
tirs nov 23, 2021 10:01 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tirs nov 23, 2021 9:57 pm
!Option skrev:
tirs nov 23, 2021 9:51 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tirs nov 23, 2021 9:45 pm
Lopezzz skrev:
tirs nov 23, 2021 9:34 pm
Verden har helt glemt ham men out of nowhere kommer Penaldo med en scoring og sender Man. United videre til næste runde.
Morgendagens overskrifter tilhører ham, desværre :twisted:
6 mål indtil videre i gruppespillet af den gamle mand.. han udbygger sin rekord i CHL for hver runde.
Han hører absolut til blandt historiens bedste spillere, det kan man næppe komme uden om.
Det synes jeg bestemt ikke at han gør.. han er i kategori med verdens bedste målscorere.. som Gerd Muller feks. Men han er slet ikke i kategori med Madonna, Pele, Messi etc.
Det er nok lige så meget en smagssag som det er en definitionssag. For mig er han blandt historiens bedste pga. det utroligt høje niveau han har holdt så ekstremt længe, kun overgået af Messi. Han definerer ikke kampe på samme måde som fx Messi eller sikkert nogen af dine nævnte, men han afgører dem :smile:
De andre nævnte afgjorde (og Messi gør stadig) bestemt også kampene..Forskellen er bare selve deres spil på banen.. De er de mest sublime spillere.. lad os også inkludere Ronaldinho og Rigtige Ronaldo.. De er i en helt anden spiller klasse end CR.

Det er kun på mål at CR har kompetencer.. de andre havde det hele.

Du kan kalde det en smagssag, det er jeg enig i, men jeg tror at de fleste i verden ville have den smag at hvis man stemte om CR vs Pele som historiens bedste, eller Maradona vs CR som historiens bedste ville det være meget få pct til CR.

But nevermind.
De andre spillere ville helt sikkert ende højere i en sådan afstemning, incl. hos undertegnede. Jeg sagde og blot at han var blandt historiens bedste og ikke at han var historiens bedste ;-)
Kære venner, hvorfor taler i aldrig om Platini?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Der er min 10 spillere .. inkl Platini, der står over CR som historiens bedste spillere…

Pointen fra mig var at CR ikke er blandt historiens bedste spillere, men selvfølgelig blandt historiens bedste målscorere, ala Gerd Muller.

Det kommer selvfølgelig an på hvor stor en pulje man vil have i kategorien Historiens Bedste Spillere, men han er ikke i top 10.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Champions league

Indlæg af nosslo15 »

SpillerSomMESSI skrev:
fre nov 26, 2021 8:00 pm
Der er min 10 spillere .. inkl Platini, der står over CR som historiens bedste spillere…

Pointen fra mig var at CR ikke er blandt historiens bedste spillere, men selvfølgelig blandt historiens bedste målscorere, ala Gerd Muller.

Det kommer selvfølgelig an på hvor stor en pulje man vil have i kategorien Historiens Bedste Spillere, men han er ikke i top 10.
OK.

For mig er Platini, helt klart, en af historiens 10 bedste spillere. Hans storhedstid var måske kort, men han blev kåret til Ballon dor i 83, 84 og 85 - og det mærke han efterlod, efter Frankrigs EM triumf i 84. var suverænt med 9 mål som turneringens topscorer. Han vandt også Mesterholdenes turnering i Europa med Juve i 85 over Liverpool og var en kæmpe andel i Frankrigs bronzemedaljer i 82 og 86 ved WM.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

nosslo15 skrev:
fre nov 26, 2021 8:47 pm
SpillerSomMESSI skrev:
fre nov 26, 2021 8:00 pm
Der er min 10 spillere .. inkl Platini, der står over CR som historiens bedste spillere…

Pointen fra mig var at CR ikke er blandt historiens bedste spillere, men selvfølgelig blandt historiens bedste målscorere, ala Gerd Muller.

Det kommer selvfølgelig an på hvor stor en pulje man vil have i kategorien Historiens Bedste Spillere, men han er ikke i top 10.
OK.

For mig er Platini, helt klart, en af historiens 10 bedste spillere. Hans storhedstid var måske kort, men han blev kåret til Ballon dor i 83, 84 og 85 - og det mærke han efterlod, efter Frankrigs EM triumf i 84. var suverænt med 9 mål som turneringens topscorer. Han vandt også Mesterholdenes turnering i Europa med Juve i 85 over Liverpool og var en kæmpe andel i Frankrigs bronzemedaljer i 82 og 86 ved WM.
Ja det er jo også det jeg skriver.. at der er min. 10 spillere INKL Platini der står OVER CR som historiens bedste spillere…. Altså en top 10 hvor Platini er iblandt, men hvor CR er udenfor.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
lør nov 27, 2021 12:57 pm
nosslo15 skrev:
fre nov 26, 2021 8:47 pm
SpillerSomMESSI skrev:
fre nov 26, 2021 8:00 pm
Der er min 10 spillere .. inkl Platini, der står over CR som historiens bedste spillere…

Pointen fra mig var at CR ikke er blandt historiens bedste spillere, men selvfølgelig blandt historiens bedste målscorere, ala Gerd Muller.

Det kommer selvfølgelig an på hvor stor en pulje man vil have i kategorien Historiens Bedste Spillere, men han er ikke i top 10.
OK.

For mig er Platini, helt klart, en af historiens 10 bedste spillere. Hans storhedstid var måske kort, men han blev kåret til Ballon dor i 83, 84 og 85 - og det mærke han efterlod, efter Frankrigs EM triumf i 84. var suverænt med 9 mål som turneringens topscorer. Han vandt også Mesterholdenes turnering i Europa med Juve i 85 over Liverpool og var en kæmpe andel i Frankrigs bronzemedaljer i 82 og 86 ved WM.
Ja det er jo også det jeg skriver.. at der er min. 10 spillere INKL Platini der står OVER CR som historiens bedste spillere…. Altså en top 10 hvor Platini er iblandt, men hvor CR er udenfor.
Det er nærmest umuligt at sammenligne 80’erne med nutiden. CR er helt vanvittigt ærgerrig, vedholdende og professionel. Han har formået at forlænge sin top næsten urimeligt længe.

Havde Platini haft samme muligheder som i dag ift kost, restitution, fysisk og medicinsk hjælp og i det hele den “pakke” der omkranser den professionelle top elite i dag, så havde han sandsynligvis haft en længere karriere og et endnu længere og flottere generalieblad end han fik!!

Mener han stoppede allerede som 31 årig, eller 32..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster