Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
man nov 15, 2021 6:49 pm
Dytrax skrev:
man nov 15, 2021 6:23 pm
🚨FC Barcelona is keeping a close eye on Chelsea's César Azpilicueta, who is out of contract this summer. The board is thinking about signing him as a free agent.

📰[ESPN]
Kan slet ikke klare manden :| Værre end Alba!
Brokker han sig mere end Alba?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
man nov 15, 2021 6:38 pm
Billede
EasyBuddhist skrev:
søn nov 14, 2021 9:14 pm
Dytrax skrev:
søn nov 14, 2021 8:47 pm
I øvrigt synes jeg ikke at vi skal hente Simons retur. Han valgte, ligesom Moriba, at gå efter knasterne.
Og ens for begge er, at de har masser af tid til at tælle gryn, mens de varmer bænken. :mrgreen:
Jeg vil nok lade det være op til den rigtige Xavi at tage det valg. Hvis han tror, han kan få noget ud af Simons, så er det vel værd at satse på, hvis han virkelig gerne vil tilbage. Han må i øvrigt ærgre sig, for hvis han var blevet, så havde han sikkert fået masser af kampe nu. Det samme kan siges om Moriba, som eftersigende også har fortrudt
Altså, jeg har ingen indflydelse på hvilke spillere der skal hentes. Det står Xavi for. Jeg står kun for at ringe og vække Dembélé :mrgreen:

Jeg gjorde mig bare munter i forhold til at både Moriba og Simons smuttede, fordi deres respektive bagland sendte dem afsted og nu vil begge, hvis rygterne taler sandt, gerne retur.
Haha, kan godt se, det var en spøjs formulering :lol: Det, jeg mente, var, at omend Xavi selvfølgelig har en vis indflydelse på evt indkøb, så er han ikke alene om den del, når det kommer til de store transfers. Der spiller den øvrige sportslige sektor også en stor rolle. Men lige nøjagtigt i tilfældet med Simons, der må det være op til Xavi, om han mener, han kan få noget ud af ham.

Men ja, man kan ikke undgå at synes, det er lidt fedt at deres skifte i den grad har givet bagslag. Særligt Moriba situationen var meget beskæmmende at følge. En spiller, der stod med alle muligheder for et gennembrud, men som lader sig forføre af et par grådige agenter. Hvis han virkelig gerne vil tilbage, så kunne han starte med at smide dem ad helvedes til. Mage til elendig, eller rettere tåbelig, karriere planlægning, skal man kigge langt efter
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Men ja, man kan ikke undgå at synes, det er lidt fedt at deres skifte i den grad har givet bagslag. Særligt Moriba situationen var meget beskæmmende at følge. En spiller, der stod med alle muligheder for et gennembrud, men som lader sig forføre af et par grådige agenter. Hvis han virkelig gerne vil tilbage, så kunne han starte med at smide dem ad helvedes til. Mage til elendig, eller rettere tåbelig, karriere planlægning, skal man kigge langt efter


Ja, jeg er helt enig og også i at det er fedt, at det har givet bagslag. Om Moriba ville have beholdt pladsen og dermed udviklet sig, er så straks en anden sag, nu hvor Gavi og Pedri virkelig har afsæt. Men det havde været fedt, om han var blevet, nu hvor han er produkt af La masia.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
man nov 15, 2021 7:42 pm
Antimadridista skrev:
man nov 15, 2021 6:49 pm
Dytrax skrev:
man nov 15, 2021 6:23 pm
🚨FC Barcelona is keeping a close eye on Chelsea's César Azpilicueta, who is out of contract this summer. The board is thinking about signing him as a free agent.

📰[ESPN]
Kan slet ikke klare manden :| Værre end Alba!
Brokker han sig mere end Alba?
Det vil jeg næsten mene! Laver nærmest ikke andet end at køre en stemning op, gestikulere, brokke sig, smide sig etc. Forfærdelig type :|

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
man nov 15, 2021 9:50 pm
Dytrax skrev:
man nov 15, 2021 7:42 pm
Antimadridista skrev:
man nov 15, 2021 6:49 pm
Dytrax skrev:
man nov 15, 2021 6:23 pm
🚨FC Barcelona is keeping a close eye on Chelsea's César Azpilicueta, who is out of contract this summer. The board is thinking about signing him as a free agent.

📰[ESPN]
Kan slet ikke klare manden :| Værre end Alba!
Brokker han sig mere end Alba?
Det vil jeg næsten mene! Laver nærmest ikke andet end at køre en stemning op, gestikulere, brokke sig, smide sig etc. Forfærdelig type :|
Åh, det lyder ikke fedt og man får lange løg af at se den adfærd.

pipelord123
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre mar 19, 2021 12:51 am
Har takket: 42 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af pipelord123 »

Nu har jeg fulgt Adeyemi lidt, og jeg vil sagtens sige han kunne optage en 9'er hos os. Han er i højere grad en en center angriber der også kan spille kant end han er en kant der også kan spille på toppen. Lidt på samme måde som Mbappe, som han egentlig også minder lidt i spillestil om.

For selvom han er virkelig hurtig og han også spiller på den fart, er det altså hans evne til at finde gode positioner inde i boksen der gør ham til så dygtig en spiller som han er, og hans evne til at ramme målet på næsten alle hans afslutninger er ret imponerende. Han har lidt den der Mbappe stædighed til at score mål, enormt målrettet på hvad han sætter sig for inde på banen. Bare for altså at sige at han sagtens kan spille på vores 9'er og at hvis vi skaffer ham, kan han sagtens være vores løsning på toppen i år frem

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

pipelord123 skrev:
tirs nov 16, 2021 10:03 am
Nu har jeg fulgt Adeyemi lidt, og jeg vil sagtens sige han kunne optage en 9'er hos os. Han er i højere grad en en center angriber der også kan spille kant end han er en kant der også kan spille på toppen. Lidt på samme måde som Mbappe, som han egentlig også minder lidt i spillestil om.

For selvom han er virkelig hurtig og han også spiller på den fart, er det altså hans evne til at finde gode positioner inde i boksen der gør ham til så dygtig en spiller som han er, og hans evne til at ramme målet på næsten alle hans afslutninger er ret imponerende. Han har lidt den der Mbappe stædighed til at score mål, enormt målrettet på hvad han sætter sig for inde på banen. Bare for altså at sige at han sagtens kan spille på vores 9'er og at hvis vi skaffer ham, kan han sagtens være vores løsning på toppen i år frem
Jeg er bestemt ikke uenig. Han er stadig ung og kan formes, som man vil. Dertil er der jo mange kantspillere, der rykker ind mere centralt med tiden, når rutinen er på plads, eller når alderen begynder at rykke. 9ér positionen kræver rutine og fysisk på en anden måde, end når man spiller på kanten. Derfor topper 9ére generelt også senere i karrieren, end kantspillere, som ofte starter som lyn og torden i en tidelig alder. Så jo, jeg kunne sagtens se Adeyemi som 9ér for Barca på et tidspunkt, ligesom jeg også kunne se Fati der og ligesom Depay jo også har taget turen derind fra kanten.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Rygter fra tyske journalister lyder i dag på at Barca er mere end med i kampen om adeyemi. Vi skulle ifølge rygterne sende et bud på 40 mio inden for de næste par dage.

Hvor vi har pengene fra ved jeg ikke, men spændende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
tirs nov 16, 2021 12:27 pm
Rygter fra tyske journalister lyder i dag på at Barca er mere end med i kampen om adeyemi. Vi skulle ifølge rygterne sende et bud på 40 mio inden for de næste par dage.

Hvor vi har pengene fra ved jeg ikke, men spændende.
🔥 Barça are set to make an offer for Karim Adeyemi this week: 5 years contract, Fee €40M. [SPORT1]
Det er fedt, at der sker så meget positivt. Håber virkelig, at det også er tydeligt på banen efter et stykke tid. Forventer ikke mirakler, men håber på tydelig identitet.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Karim Adeyemi (19 years old), Red Bull Salzburg’s diamond in the rough, has caught the attention of three giants of our football. The German striker remains on the agenda of FC Barcelona, ​​Real Madrid and Atlético de Madrid, although it also appears in the future plans of the greats of Europe. In an interview with Transfermarkt in 2019, he left some interesting statements towards culés y Lionel Messi (PSG).

“In the past, it has always been my dream to play together with the best player in the world, with Lionel Messi in Barcelona. I want to play for a superior club, in a superior league in any case. If that happens, I can’t really complain. I don’t have a real desire. At first, you always think about the current situation. I want to play with the best players in the world in a higher league, this is my goal. “, he stated.


Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona boss Xavi reportedly wishes to sign Mohamed Salah 'at all costs'. Xavi wants Salah to fill the void left by Messi 🔵🔴

- [El Nacional]
🦆

pipelord123
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre mar 19, 2021 12:51 am
Har takket: 42 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af pipelord123 »

Jeg synes Adeyemi er enormt spændene og alt det der, men er jeg den eneste der alligevel synes at 40 mio euro er liiige i den høje ende, for en spiller der stadig primært har vist sig frem i den østrigske liga? Specielt når man tænker på at Erling Haaland blev købt af Dortmund for ca. halvdelen, også fra Salzburg, selvom hans talent må siges at være en go sjat større...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Uden tvivl. Men omvendt - det er svært at købe en spiller billigt som har så mange store klubber efter sig. Og er det bedre at købe nu og tage en chance til 40 mio eller vente et par år hvor han (hvis alt går godt) koster mellem 80-120 mio?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

pipelord123 skrev:
tirs nov 16, 2021 8:01 pm
Jeg synes Adeyemi er enormt spændene og alt det der, men er jeg den eneste der alligevel synes at 40 mio euro er liiige i den høje ende, for en spiller der stadig primært har vist sig frem i den østrigske liga? Specielt når man tænker på at Erling Haaland blev købt af Dortmund for ca. halvdelen, også fra Salzburg, selvom hans talent må siges at være en go sjat større...
Nu ved man jo ikke, hvordan beløbet er skruet sammen. Man kan forestille sig, noget af det er add ons og agent fee. F.eks fik Raiola jo 10 mio euro i forbindelse med Haaland skiftet. I øvrigt, tænk hvis Suarez var blevet skadet en uge før han gjorde, så havde Haaland været Barca spiller i dag.

40 mii for Adeyemi er måske lige i overkanten, men så alligevel. Han er tysk landsholdsspiller og har bevist sig i CL. Hans niveau er allerede rigtig højt og jeg vil betragte det, som en ret sikker investering. F.eks, så synes jeg han er bedre end Sancho, som jeg ikke helt forstod hypen omkring.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tirs nov 16, 2021 8:54 pm
pipelord123 skrev:
tirs nov 16, 2021 8:01 pm
Jeg synes Adeyemi er enormt spændene og alt det der, men er jeg den eneste der alligevel synes at 40 mio euro er liiige i den høje ende, for en spiller der stadig primært har vist sig frem i den østrigske liga? Specielt når man tænker på at Erling Haaland blev købt af Dortmund for ca. halvdelen, også fra Salzburg, selvom hans talent må siges at være en go sjat større...
Nu ved man jo ikke, hvordan beløbet er skruet sammen. Man kan forestille sig, noget af det er add ons og agent fee. F.eks fik Raiola jo 10 mio euro i forbindelse med Haaland skiftet. I øvrigt, tænk hvis Suarez var blevet skadet en uge før han gjorde, så havde Haaland været Barca spiller i dag.

40 mii for Adeyemi er måske lige i overkanten, men så alligevel. Han er tysk landsholdsspiller og har bevist sig i CL. Hans niveau er allerede rigtig højt og jeg vil betragte det, som en ret sikker investering. F.eks, så synes jeg han er bedre end Sancho, som jeg ikke helt forstod hypen omkring.
Er han som 19 årig, på niveau med Sancho (syntes han var drabelig spændende for nogle år siden, da han spillede kontinuerligt) er 40m€ ikke specielt overpriced imo!

Men selvfølgelig en chance, vores økonomi og uvisheden ift den unge alder, taget in mente!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster