Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

❗Barça views Sterling as the most realistic option to sign in January.

Manchester City would be willing to loan him out, but only with a €50 million obligatory purchase clause in summer.

Coming to an agreement with the English club will be tough, but not impossible. Sterling's reluctance to continue as a bench player at City, will work in Barça's favor. [@gbsans]
Pænt nej tak.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🔥 Barça have held several meetings with Karim Adeyemi's entourage. [Gerard Romero]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
søn nov 14, 2021 7:30 pm
🔥 Barça have held several meetings with Karim Adeyemi's entourage. [Gerard Romero]
Adeyemi er langt mere spændende end Sterling. Ikke mindst når man ser på de langsigtede sportslige og økonomiske perspektiver.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

EasyBuddhist skrev:
søn nov 14, 2021 8:09 pm
Dytrax skrev:
søn nov 14, 2021 7:30 pm
🔥 Barça have held several meetings with Karim Adeyemi's entourage. [Gerard Romero]
Adeyemi er langt mere spændende end Sterling. Ikke mindst når man ser på de langsigtede sportslige og økonomiske perspektiver.
Er helt enig og det virker, ærlig talt, også plat, at vi skulle have kikkerten rettet mod reservespillere fra City. Ikke dermed sagt at Sterling er ubrugelig, men det giver, ganske enkelt, ikke mening at tyre en pose penge i den retning.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

💥 Xavi Simons returning to Barça is a real option now. He will be out of contract in June, 2022.

💥 Mino Raiola put his name forward during a meeting with Laporta.

[Cadena SER]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

I øvrigt synes jeg ikke at vi skal hente Simons retur. Han valgte, ligesom Moriba, at gå efter knasterne.
Og ens for begge er, at de har masser af tid til at tælle gryn, mens de varmer bænken. :mrgreen:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
søn nov 14, 2021 8:47 pm
I øvrigt synes jeg ikke at vi skal hente Simons retur. Han valgte, ligesom Moriba, at gå efter knasterne.
Og ens for begge er, at de har masser af tid til at tælle gryn, mens de varmer bænken. :mrgreen:
Jeg vil nok lade det være op til den rigtige Xavi at tage det valg. Hvis han tror, han kan få noget ud af Simons, så er det vel værd at satse på, hvis han virkelig gerne vil tilbage. Han må i øvrigt ærgre sig, for hvis han var blevet, så havde han sikkert fået masser af kampe nu. Det samme kan siges om Moriba, som eftersigende også har fortrudt
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Visca Barça
Indlæg: 37
Tilmeldt: fre feb 26, 2021 4:19 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca Barça »

Dytrax skrev:
søn nov 14, 2021 8:47 pm
I øvrigt synes jeg ikke at vi skal hente Simons retur. Han valgte, ligesom Moriba, at gå efter knasterne.
Og ens for begge er, at de har masser af tid til at tælle gryn, mens de varmer bænken. :mrgreen:
Har hverken noget i mod, at hente Simons, Moriba eller tidligere talenter tilbage gratis. Dog skal det være på Barcas præmisser, og så skal de behandles på lige fod, som alle de andre talenter i klubben. Spiller de godt, jamen så skal de selvfølgelig have chancen… Men hvis de tror, de automatisk har en plads på holdet, så må man jo sælge dem videre igen :cool:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Ham her Adeyemi… nogen herinde der har et mere indgående kendskab til fyren?

Er vi oppe i Haaland talent?

Er han klar til primære 9’er rolle, eller stadig blot et talentfuldt potentiale!?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
man nov 15, 2021 12:44 pm
Ham her Adeyemi… nogen herinde der har et mere indgående kendskab til fyren?

Er vi oppe i Haaland talent?

Er han klar til primære 9’er rolle, eller stadig blot et talentfuldt potentiale!?
Har set lidt til ham, ikke meget, men alligevel noget. Adeyemi er en hurtigt kantspiller, der også kan spille 9ér. På den måde minder han meget om Fati, omend Fati er et større talent imø. De har ca. samme højde og statur og de lever begge på sin hurtighed og gode afslutningsevner. Han vil passe godt ind i Xavi´s intention om at spille med kantspillere, der står bredt og derfra kan søge dybt eller ind i banen for at afslutte eller komme til indlæg.

I forhold til Haaland, så er Adeyemi en helt anden type og kan som sådan ikke sammenlignes. Adeyemi er en typisk moderne kantspiller a´la Gnabry, Torres, Sancho, Mané osv. Talentet er stort, men måske ikke helt så stort som Halland, som jo har nogle helt unikke evner i feltet. Interessen for Adeyemi er stor og støt stigende pga hans åbenlyse spidskompetencer. Alle vil gerne have sådan en spiller på holdet og prisen er ikke lige så høj, som ovenstående, da han jo spiller i Salzburg, selvom den er høj nok og nok også for høj for Barca. Som altid er det svært, at komme med en præcis vurdering af, hvor langt han kan nå, men I forhold til Barca, vil han være en rigtig god forstærkning, uden tvivl og så har han tiden foran sig.

Kan Barca hente ham, vil de stå godt til fremtiden. Han løser dog ikke umiddelbart problemet på 9ér positionen, men det kommer lidt an på, hvordan Xavi vil spille. Man kan jo have en formodning om, han vil spille lidt som Pep gør i øjeblikket, dvs uden en decideret 9ér. Personligt er jeg ikke tilhænger af en sådan taktik og det virker lidt til, at det er i mangel af bedre, lidt ligesom LE på landsholdet. Prøv at overvej, hvor meget det vil forstærke Spanien med en klasse 9ér.

Kan man supplere et køb af Adeyemi med Wirtz, eller en ung 9ér som Arezo eller Álvarez, så vil det se rigtig godt ud. Og, kan man så supplere yderligere med f.eks Kamaldeen, som nok på nogle punkter minder om Fati og Adeyemi, men som er mere ovre i Vinicius kategorien og som har nogle helt unikke mand-mand kompetencer, som er yderst svære at finde, så har man et angreb i top, top klasse.

Fati, Wirtz, Adeyemi, Kamaldeen og Arezo. Den kvintet ville jeg gå efter, hvis jeg sad i sportsdirektør stolen lige nu. Med spillere som Álvarez, Yeremi Pino, Fabio Blanco og Doku som boblere. Der er billigere end at gå efter guldet(Haaland eller Mbappé) med det samme og er i den grad fremtidssikrede investeringer.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨FC Barcelona is keeping a close eye on Chelsea's César Azpilicueta, who is out of contract this summer. The board is thinking about signing him as a free agent.

📰[ESPN]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Billede
EasyBuddhist skrev:
søn nov 14, 2021 9:14 pm
Dytrax skrev:
søn nov 14, 2021 8:47 pm
I øvrigt synes jeg ikke at vi skal hente Simons retur. Han valgte, ligesom Moriba, at gå efter knasterne.
Og ens for begge er, at de har masser af tid til at tælle gryn, mens de varmer bænken. :mrgreen:
Jeg vil nok lade det være op til den rigtige Xavi at tage det valg. Hvis han tror, han kan få noget ud af Simons, så er det vel værd at satse på, hvis han virkelig gerne vil tilbage. Han må i øvrigt ærgre sig, for hvis han var blevet, så havde han sikkert fået masser af kampe nu. Det samme kan siges om Moriba, som eftersigende også har fortrudt
Altså, jeg har ingen indflydelse på hvilke spillere der skal hentes. Det står Xavi for. Jeg står kun for at ringe og vække Dembélé :mrgreen:

Jeg gjorde mig bare munter i forhold til at både Moriba og Simons smuttede, fordi deres respektive bagland sendte dem afsted og nu vil begge, hvis rygterne taler sandt, gerne retur.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
man nov 15, 2021 6:23 pm
🚨FC Barcelona is keeping a close eye on Chelsea's César Azpilicueta, who is out of contract this summer. The board is thinking about signing him as a free agent.

📰[ESPN]
Kan slet ikke klare manden :| Værre end Alba!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

@Easy

Tak for gennemgangen. Du nævner en bunke jeg ikke aner hvem er :grin:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
man nov 15, 2021 6:50 pm
@Easy

Tak for gennemgangen. Du nævner en bunke jeg ikke aner hvem er :grin:
Det er nogle af de mest spændende offensive talenter i verden, som ikke allerede spiller i en europæisk topklub. Du skal dog nok få dem at se der før, eller siden ;-)

Min pointe er netop det, at gå efter unge supertalenter, der ikke allerede er i en top klub. I stedet for at gå efter spillere, der koster boksen og som ikke er nævneværdigt bedre. Det er ikke fordi, jeg ikke kan forstå det. Man tror, at Sterling vil kunne gå ind og løfte niveauet betragteligt qua hans rutine og hans åbenlyse kvaliteter. Barca mangler en spiller, der kan skabe overtalssituationer via mand-mand dueller efter Messi smuttede og det kan Sterling. Problemet er dog 1. økonomien 2. risikoen ved investeringen, hvilket Barca ved bedre end andre(Coutinho, Dembélé, Grizmann). 3. alderen, som igen hænger sammen med økonomi(løn og transferbeløb). 4. Niveau, som vil ikke være nævneværdigt højere, eller rettere lavere, i de nævnte tilfælde.

Nu er Sterling ikke det værste navn, man har hørt på rygtebørsen. Han er en god spiller i sin bedste alder og Barca mangler spillere i den alder, da den foregående ledelse har kørt med en katastrofal trupsammensætning på nogle lige så katastrofale kontraktmæssige forhold. Laporta har været inde på det, da han sagde, de overtog en trup, hvor de unge var på korte kontrakter med snarligt udløb og de ældre på lange og lønmæssigt kæmpe kontrakter. Det skal man selvsagt væk fra, for at få vendt den økonomiske situation og derved giver Sterling lige pludselig ikke så meget mening, mens Adeyemi ligner et rigtigt godt bud på en spiller, der kan løfte niveauet på holdet, uden man behøver at sprænge banken og som har et stort udviklingspotentiale og en lang karriere foran sig.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster