Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Madameskrald »

Antimadridista skrev:
tors nov 04, 2021 7:06 pm
Men man må formode, at det er den fysiske stab der giver grønt lys.
Hvis det er/var Koeman og Sergi der presser på, er det katastrofalt.
Det er det selvfølgelig også hvis lægestaben ikke formår at vurdere længden af restitution og speeden af genopbygning ordentlig :| Loose/loose!
Hvem skulle det ellers være, udover spilleren selv.

Jeg har aldrig hørt eller oplevet en klub, hvor træneren ikke ville have vigtige spillere hurtigt muligt tilbage.. når man hører om spillere, der spiller kampe småskadet, så tror du, at det er på lægestabens anbefaling?

Eksempelvis Pique her senest.
Senest rettet af Madameskrald tors nov 04, 2021 9:11 pm, rettet i alt 1 gang.

Mésqueunclub
Indlæg: 368
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Mésqueunclub »

kklaus skrev:
tors nov 04, 2021 7:31 pm


:think:
Forvirrende? Er han skadet eller ej?

Kvoller
Indlæg: 5143
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Kvoller »



Han er skadet.

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Madameskrald skrev:
tors nov 04, 2021 8:10 pm
Antimadridista skrev:
tors nov 04, 2021 7:06 pm
Men man må formode, at det er den fysiske stab der giver grønt lys.
Hvis det er/var Koeman og Sergi der presser på, er det katastrofalt.
Det er det selvfølgelig også hvis lægestaben ikke formår at vurdere længden af restitution og speeden af genopbygning ordentlig :| Loose/loose!
Hvem skulle det ellers være, udover spilleren selv.

Jeg har aldrig hørt eller oplevet en klub, hvor træneren ikke ville have vigtige spillere hurtigt muligt tilbage.. når man hører om spillere, der spiller kampe småskadet, så tror du, at det er på lægestabens anbefaling?

Eksempelvis Pique her senest.
Ja jeg tror lægestaben gør alt for sende småskadede folk i kamp :thumbup:

Du har aldrig hørt om en klub hvor træneren, for at være helt sikker, venter nogle ekstra dage!?? Det vil jeg nu mene jeg har hørt om og ikke sjældent.

Jeg tror det er en blanding af presset for at vinde fodboldkamp, uforsigtighed og manglende kvalitet hos lægestaben.

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af MarkMenace »

Er “semimembranosus muscle of his left hamstring”, hvor han tidligere har fået operation?
Ærgerligt men nok en skjult kalkuleret risiko fra klubbens side i sæsonens vigtigste kamp hidtil.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14956
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1115 gange
Kontakt:

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Lopezzz »

Stakkels Dembele :( :( Håber ikke at han går psykisk ned på grund af det
MDCCCXCIX

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af thomas »

De spekulationer om, at problemet var, at han spillede 30 min i stedet for de 15 som lægestaben havde anbefalet er håbløse. Han har trænet med fuld kraft adskillige gange, så det er selvfølgelig ikke der problemet er. Min mening er, at lægestaben kigger alt for meget på operationer som mulighed i stedet for restitution og en hurtig opbygning af støttemuskulatur. Vi ved det jo ikke, men jeg synes det tyder på, at lægestaben ikke tænker i baner af god gammeldags kraftigt understøttelse af muskulatur, så forstrækninger kan begrænses. Især i Dembs tilfælde, hvor man har med en der voksede hurtigt i teenageårene, så har man en sårbarhed, der kun kan imødegås med ekstraordinær meget muskelstøtte, selvfølgelig kombineret med smidighed og stræk.

SuperBarca
Indlæg: 43
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 7:57 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af SuperBarca »

Jeg tænker der efterhånden kun er to muligheder tilbage

1) Man ansætter en verdensførende fysisk træner der kun har fokus på Dembélé og virkelig sørger for at han får præcis den træning som hans kropstype og historik kræver. Det kan måske forhindre ham I at blive skadet så let.

2) Man anerkender at man har fået købt en spiller der har ekstremt let til skader. Vi var jo allesammen overrasket over at Vermalen kunne spille 4-5 kampe i træk på et tidspunkt hvor der ikke var andre alternativer. Så snart alternativerne kom tilbage, så blev han selvfølgelig skadet igen. Så Dembele skal sælges - vi kan ikke bruge en spiller der kun er i stand til at spille 50% af tiden og i de 50% han er tilgængelig er han lige kommet tilbage fra en skade og skal derfor have kamptræning og i form etc. Jeg kan godt lide hvad jeg ser når han endelig spiller, men vi kan jo ikke bygge et hold op baseret på at en i A-kæden kun er tilgængelig en gang imellem.

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

SuperBarca skrev:
fre nov 05, 2021 10:30 am
Jeg tænker der efterhånden kun er to muligheder tilbage

1) Man ansætter en verdensførende fysisk træner der kun har fokus på Dembélé og virkelig sørger for at han får præcis den træning som hans kropstype og historik kræver. Det kan måske forhindre ham I at blive skadet så let.

2) Man anerkender at man har fået købt en spiller der har ekstremt let til skader. Vi var jo allesammen overrasket over at Vermalen kunne spille 4-5 kampe i træk på et tidspunkt hvor der ikke var andre alternativer. Så snart alternativerne kom tilbage, så blev han selvfølgelig skadet igen. Så Dembele skal sælges - vi kan ikke bruge en spiller der kun er i stand til at spille 50% af tiden og i de 50% han er tilgængelig er han lige kommet tilbage fra en skade og skal derfor have kamptræning og i form etc. Jeg kan godt lide hvad jeg ser når han endelig spiller, men vi kan jo ikke bygge et hold op baseret på at en i A-kæden kun er tilgængelig en gang imellem.
Nu er det bare sådan, at salgsmulighederne er udtømte. Han er transferfri til sommer og med mindre de her seneste 2 skader har skræmt Juve, pool, united og hvad der ellers findes af interesserede væk, så smutter han på en fri. Det har ligget i kortene længe.

Så enten forlængelse (og fortsatte frustrationer) eller kontraktudløb. Intet salg.

SuperBarca
Indlæg: 43
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 7:57 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af SuperBarca »

Antimadridista skrev:
fre nov 05, 2021 5:06 pm
SuperBarca skrev:
fre nov 05, 2021 10:30 am
Jeg tænker der efterhånden kun er to muligheder tilbage

1) Man ansætter en verdensførende fysisk træner der kun har fokus på Dembélé og virkelig sørger for at han får præcis den træning som hans kropstype og historik kræver. Det kan måske forhindre ham I at blive skadet så let.

2) Man anerkender at man har fået købt en spiller der har ekstremt let til skader. Vi var jo allesammen overrasket over at Vermalen kunne spille 4-5 kampe i træk på et tidspunkt hvor der ikke var andre alternativer. Så snart alternativerne kom tilbage, så blev han selvfølgelig skadet igen. Så Dembele skal sælges - vi kan ikke bruge en spiller der kun er i stand til at spille 50% af tiden og i de 50% han er tilgængelig er han lige kommet tilbage fra en skade og skal derfor have kamptræning og i form etc. Jeg kan godt lide hvad jeg ser når han endelig spiller, men vi kan jo ikke bygge et hold op baseret på at en i A-kæden kun er tilgængelig en gang imellem.
Nu er det bare sådan, at salgsmulighederne er udtømte. Han er transferfri til sommer og med mindre de her seneste 2 skader har skræmt Juve, pool, united og hvad der ellers findes af interesserede væk, så smutter han på en fri. Det har ligget i kortene længe.

Så enten forlængelse (og fortsatte frustrationer) eller kontraktudløb. Intet salg.
okay, den detalje havde jeg lige glemt. Men så må vi jo håbe han gider skrive under på en aftale og så han kan blive solgt til sommer :D

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

SuperBarca skrev:
fre nov 05, 2021 9:00 pm
Antimadridista skrev:
fre nov 05, 2021 5:06 pm
SuperBarca skrev:
fre nov 05, 2021 10:30 am
Jeg tænker der efterhånden kun er to muligheder tilbage

1) Man ansætter en verdensførende fysisk træner der kun har fokus på Dembélé og virkelig sørger for at han får præcis den træning som hans kropstype og historik kræver. Det kan måske forhindre ham I at blive skadet så let.

2) Man anerkender at man har fået købt en spiller der har ekstremt let til skader. Vi var jo allesammen overrasket over at Vermalen kunne spille 4-5 kampe i træk på et tidspunkt hvor der ikke var andre alternativer. Så snart alternativerne kom tilbage, så blev han selvfølgelig skadet igen. Så Dembele skal sælges - vi kan ikke bruge en spiller der kun er i stand til at spille 50% af tiden og i de 50% han er tilgængelig er han lige kommet tilbage fra en skade og skal derfor have kamptræning og i form etc. Jeg kan godt lide hvad jeg ser når han endelig spiller, men vi kan jo ikke bygge et hold op baseret på at en i A-kæden kun er tilgængelig en gang imellem.
Nu er det bare sådan, at salgsmulighederne er udtømte. Han er transferfri til sommer og med mindre de her seneste 2 skader har skræmt Juve, pool, united og hvad der ellers findes af interesserede væk, så smutter han på en fri. Det har ligget i kortene længe.

Så enten forlængelse (og fortsatte frustrationer) eller kontraktudløb. Intet salg.
okay, den detalje havde jeg lige glemt. Men så må vi jo håbe han gider skrive under på en aftale og så han kan blive solgt til sommer :D
Julegaver må man gerne ønske sig :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5443
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 571 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nogen der har et estimat omkring skadens omfang og varighed?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af JHMark »

Sport skulle vist have udtalt 3 uger… Men hæng mig ikke op på det!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14956
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1115 gange
Kontakt:

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Lopezzz »

Holdkæft hvor er det pinligt at en professionel atlet opfører sig som et barn. Han har ikke en skid styr på hans pligter i klubben. Det føles som om han gøre det med vilje så han bliver sparket ud.
Han har virkelig ikke lyst til at spille i Barcas mere.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7157
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

🚨 Ousmane Dembélé has rejected Barça's contract renewal offer. He wants to leave and earn more money elsewhere. Foreign clubs have offered him a €20m signing bonus.

— sport

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Sfc og 17 gæster