2/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 2/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Fati glad!

Sergi ubesejret :glad:

Hvor mange skader fik vi i dag..?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Nu har vi en matchbold på Camp Nou :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 2/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg aynes der er 3 generelle områder hvor vi har problemer

1) Vi kan ikke rigtig skabe store chancer
2) vi kan ikke rigtig score mål
3) vi kan ikke rigtig forsvare

Hmmm, det er en dårlig opskrift på success.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 2/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

En rigtig god sejr, som kan vise sig vigtig for resten af sæsonen. Jeg kan se, der er en masse negative kommentarer om forskellige spillere herinde, men jeg synes, man skal passe på ikke at være for negativ i denne fase. Mange af spillerne kæmper med spillet og selvtilliden efter Koeman og det kommer til at tage tid at få vendt bøtten og frem for alt, så kræver det sejre og det fik man trods alt i dag. Det er et meget, meget ungt hold, der bliver stillet med i dag og det synes jeg også, man skal anerkende.

Også dejligt at se Dembélé inde igen og den kvalitet, han bringer på banen. Lige pludselig kunne man se, den elendighed, man er blevet budt i denne sæson på de offensive positioner. Ærgerligt at Agüero er ude og for gammel. Demb, Fati og Agüero kunne blive en god trio.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Kan nogen snart komme med en ordentlig forklaring på hvorfor Puig må ikke spille?
Hvad er problemet?
MDCCCXCIX

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 2/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af !Option »

Lopezzz skrev:
ons nov 03, 2021 7:52 am
Kan nogen snart komme med en ordentlig forklaring på hvorfor Puig må ikke spille?
Hvad er problemet?
Baseret på antallet af trænere der har valgt ham fra kontinuerligt fristes man jo til at sige, at talentet måske ikke er helt så stort som mange fans (inkl. jeg selv) altid har troet. Enten det eller arbejdsmoralen eller lignende.
Rey Abi!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

!Option skrev:
ons nov 03, 2021 8:54 am
Lopezzz skrev:
ons nov 03, 2021 7:52 am
Kan nogen snart komme med en ordentlig forklaring på hvorfor Puig må ikke spille?
Hvad er problemet?
Baseret på antallet af trænere der har valgt ham fra kontinuerligt fristes man jo til at sige, at talentet måske ikke er helt så stort som mange fans (inkl. jeg selv) altid har troet. Enten det eller arbejdsmoralen eller lignende.
Jeg kan godt følge dig men synes ikke at han har skuffet de gange han blev smidt på banen.
Klubben siger intet om hans situation. Måske venter de på at vores ny træner tager endelig beslutning omkring ham
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 2/11 Dynamo Kiev - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Lopezzz skrev:
tors nov 04, 2021 7:31 am
!Option skrev:
ons nov 03, 2021 8:54 am
Lopezzz skrev:
ons nov 03, 2021 7:52 am
Kan nogen snart komme med en ordentlig forklaring på hvorfor Puig må ikke spille?
Hvad er problemet?
Baseret på antallet af trænere der har valgt ham fra kontinuerligt fristes man jo til at sige, at talentet måske ikke er helt så stort som mange fans (inkl. jeg selv) altid har troet. Enten det eller arbejdsmoralen eller lignende.
Jeg kan godt følge dig men synes ikke at han har skuffet de gange han blev smidt på banen.
Klubben siger intet om hans situation. Måske venter de på at vores ny træner tager endelig beslutning omkring ham
Klart, hvis ikke Xavi kan bruge ham, så er det slut for ham i Barca. Man skal dog ikke ligge for meget i at Sergi ikke bruger ham. En midlertidig træner vil altid lave så få ændringer som muligt og han fik jo alligevel en halv time mod Alaves. Setien var jo glad for ham og han var også ved at få fat under Valverde til sidst, så det er ikke fordi trænerne valgte ham fra, udover Koeman.

Det har helt klart skadet hans udvikling at have Koeman som træner og det kommer til at tage tid for ham at spille sig i kampform, ikke mindst mentalt.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 3 gæster