20/10 FC Barcelona - Dynamo Kiev

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 911
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

20/10 FC Barcelona - Dynamo Kiev

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Dynamo Kiev
Champions League
20. oktober - kl. 18.45
TV: TV3 Sport
Wennerberg
Forum Admin

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Dynamo Kiev

Indlæg af FCBSOCI »

Hvis vi skal videre fra gruppespillet i CL, er det vel meget enkelt: Vi skal vinde begge opgør mod Dynamo Kiev og hjemmekampen mod Benfica samt håbe på, at Benfica højest får et point mod Bayern. Elles skal vi have nok point ude mod Bayern, med mindre Dynamo Kiev driller Benfica - nok ikke så realistisk. Antager vi at Bayern tager fire point mod Benfica, så slutter det sådan her:

1. Bayern
2. Barca 9 point
3. Benfica 8 point
4. Dynamo Kiev

Der er ikke nogen vej tilbage. Kampen mod Dynamo Kiev er vind eller forsvind (med mindre vi er tilfredse med en tredjeplads og Europa League).

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Dynamo Kiev

Indlæg af Kvoller »

Som Bayern kører for tiden, så kan jeg ikke se at Benfica kan drille dem noget særligt. Jeg tror Bayern tager alle point mod Benfica. Men ja, Kiev kampene er altafgørende!

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Dynamo Kiev

Indlæg af Mésqueunclub »

Hvilke CB tror I starter i morgen?
Pique så virkelig udkørt ud de sidste 20-30 min i søndags, og vi har RM denne søndag. Eric spillede ikke specielt godt og var langsom.
Araujo er skadet. Lenglet og Umtiti har spillet for lidt til en så afgørende kamp. Tænker det bliver Mingueza og enten Pique eller Garcia, men begge har hver deres problem.
Kender ikke til Kievs front. Er de hurtige?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Dynamo Kiev

Indlæg af EasyBuddhist »

Mésqueunclub skrev:
tirs okt 19, 2021 6:06 pm
Hvilke CB tror I starter i morgen?
Pique så virkelig udkørt ud de sidste 20-30 min i søndags, og vi har RM denne søndag. Eric spillede ikke specielt godt og var langsom.
Araujo er skadet. Lenglet og Umtiti har spillet for lidt til en så afgørende kamp. Tænker det bliver Mingueza og enten Pique eller Garcia, men begge har hver deres problem.
Kender ikke til Kievs front. Er de hurtige?
Det er ikke kun på CB, der bliver brug for rotation. Gavi, Busquets, Dest, Alba og Fati får også brug for pauser og jeg tror at mindst tre af dem starter ude. Coutinho kan forvente en startplads og så kommer Umtiti, Lenglet, Mingueza, Nico, Roberto og selv Puig og Luuk i spil til enten startpladser eller indskiftninger.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Dynamo Kiev

Indlæg af hackmann »

Har Eric ikke karrantæne efter Benfica kampen?

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Dynamo Kiev

Indlæg af kklaus »

hackmann skrev:
tirs okt 19, 2021 7:16 pm
Har Eric ikke karrantæne efter Benfica kampen?
Jo :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Dynamo Kiev

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
tirs okt 19, 2021 6:52 pm
Mésqueunclub skrev:
tirs okt 19, 2021 6:06 pm
Hvilke CB tror I starter i morgen?
Pique så virkelig udkørt ud de sidste 20-30 min i søndags, og vi har RM denne søndag. Eric spillede ikke specielt godt og var langsom.
Araujo er skadet. Lenglet og Umtiti har spillet for lidt til en så afgørende kamp. Tænker det bliver Mingueza og enten Pique eller Garcia, men begge har hver deres problem.
Kender ikke til Kievs front. Er de hurtige?
Det er ikke kun på CB, der bliver brug for rotation. Gavi, Busquets, Dest, Alba og Fati får også brug for pauser og jeg tror at mindst tre af dem starter ude. Coutinho kan forvente en startplads og så kommer Umtiti, Lenglet, Mingueza, Nico, Roberto og selv Puig og Luuk i spil til enten startpladser eller indskiftninger.
Jeg tror ikke at i skal forvente, at der sker en skid. Det bliver de samme 11 som mod Valencia. Og så kan det måske være at Coutinho starter inde i stedet for Gavi, lad os dog bare ikke håbe det.

Men man kunne jo godt tænke sig at se Mingueza på Garcias plads. Jeg tror udelukkende at det handler om, at Guardiola har omfavnet Garcia og sagt god for ham, at han får den spilletid han får. Men hvorfor har Guardiola det? Alle kan jo se , at han spiller på en position, som han ikke har de fornødne kvaliteter til.

Endelig, så synes jeg at det er positivt, at Koeman tør satse på Dest som winger i stedet for back og så sætte Roberto derned, dette må være den optimale løsning, hvis man absolut skal spille med Roberto. Dog ville jeg meget hellere have vil have Mingueza på højre back, når han altså ikke bliver brugt som midtstopper. Dest kunne også gå hen og blive et længere varende alternativ til højre side af offensiven, hvis der bliver problemer med Dembeles underskrift, hvad der tilsyneladende allerede er.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Dynamo Kiev

Indlæg af FCBSOCI »

Er ikke vild med Koeman, men det er nu heller ikke let at være ham. Vi skal nu spille to kampe med få dages mellemrum. Kampe vi skal vinde, hvis vi vil videre i CL og hænge på i toppen af La Liga.

Vi har fortsat vigtige spillere, der er skadet, karantæne til Garcia, spillere som Fati og Kun, som netop er kommet tilbage fra skader. Og endelig spillere som fx Countinho, der ikke er i kampform.

Så hvad skal Koeman gøre? Gå all-in mod Dynamo Kiev - en kamp vi skal vinde - eller spare Fati m.fl. til kampen mod Real Madrid, i håb om at vi kan slå Dynamo Kiev uden at stille i stærkeste opstilling? Det er som oftest dejligt nemt at være “mandagstræner”. Dog ikke lige i denne uge, synes jeg.

Glæder mig til at komme på Camp Nou om nogle timer. Tror og håber på fed stemning - vi ved alle, hvad der er på spil.

Visca el Barca!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Dynamo Kiev

Indlæg af A$AP »

Selvfølgelig skal han gå all-in. Han har ligesom selv skyld i, at vi er med 0 point efter de første to kampe. Og så skal vi også gå all-in i weekenden, som er en kamp vi også skal gå 100% efter at vinde, ligegyldigt hvor mange undskyldninger manden så har oppe i ærmet. At en hjemmebanekamp mod Dynamo Kiev skal give anledning til sådan nogle bekymringer og spørgsmål siger bare hvor langt ned Koeman og hans evige tuderi har trukket holdet og fansene.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Dynamo Kiev

Indlæg af nosslo15 »

nosslo15 skrev:
tirs okt 19, 2021 7:50 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs okt 19, 2021 6:52 pm
Mésqueunclub skrev:
tirs okt 19, 2021 6:06 pm
Hvilke CB tror I starter i morgen?
Pique så virkelig udkørt ud de sidste 20-30 min i søndags, og vi har RM denne søndag. Eric spillede ikke specielt godt og var langsom.
Araujo er skadet. Lenglet og Umtiti har spillet for lidt til en så afgørende kamp. Tænker det bliver Mingueza og enten Pique eller Garcia, men begge har hver deres problem.
Kender ikke til Kievs front. Er de hurtige?
Det er ikke kun på CB, der bliver brug for rotation. Gavi, Busquets, Dest, Alba og Fati får også brug for pauser og jeg tror at mindst tre af dem starter ude. Coutinho kan forvente en startplads og så kommer Umtiti, Lenglet, Mingueza, Nico, Roberto og selv Puig og Luuk i spil til enten startpladser eller indskiftninger.
Jeg tror ikke at i skal forvente, at der sker en skid. Det bliver de samme 11 som mod Valencia. Og så kan det måske være at Coutinho starter inde i stedet for Gavi, lad os dog bare ikke håbe det.

Men man kunne jo godt tænke sig at se Mingueza på Garcias plads. Jeg tror udelukkende at det handler om, at Guardiola har omfavnet Garcia og sagt god for ham, at han får den spilletid han får. Men hvorfor har Guardiola det? Alle kan jo se , at han spiller på en position, som han ikke har de fornødne kvaliteter til.

Endelig, så synes jeg at det er positivt, at Koeman tør satse på Dest som winger i stedet for back og så sætte Roberto derned, dette må være den optimale løsning, hvis man absolut skal spille med Roberto. Dog ville jeg meget hellere have vil have Mingueza på højre back, når han altså ikke bliver brugt som midtstopper. Dest kunne også gå hen og blive et længere varende alternativ til højre side af offensiven, hvis der bliver problemer med Dembeles underskrift, hvad der tilsyneladende allerede er.
Uups. Jeg glemte, at Garcia har karantæne. Sorry!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Dynamo Kiev

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Dynamo Kiev

Indlæg af A$AP »

:lol: Mod Kiev på hjemmebane

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Dynamo Kiev

Indlæg af Rekick »

Med Luuk inde og Dest på fløjen, så håber Koeman vel på at han kan banke et par bolde ind til hans hoved.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Dynamo Kiev

Indlæg af Dytrax »

Ved overhovedet ikke hvad jeg skal forvente af kampen, men håber virkelig på en overbevisende sejr.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster