26/9 FC Barcelona - Levante

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 26/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Lopezzz »

Kvoller skrev:
søn sep 26, 2021 6:10 pm



Arh, hva?
Jeg vil give MOTM til Dest. Han har gjort det fremragende i hele kampen
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af kklaus »

Billede
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Kvoller »

Lopezzz skrev:
søn sep 26, 2021 6:25 pm
Kvoller skrev:
søn sep 26, 2021 6:10 pm



Arh, hva?
Jeg vil give MOTM til Dest. Han har gjort det fremragende i hele kampen
Helt enig! Det var en af hans absolut bedste kampe, og så endda på VB.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lækkert med Ansu tilbage og enig i at han skal have en blød opstart. Lækkert mål han fik scoret. Gavi & Nico! :thumbup:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 26/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Lopezzz »

Kvoller skrev:
søn sep 26, 2021 6:32 pm
Lopezzz skrev:
søn sep 26, 2021 6:25 pm
Kvoller skrev:
søn sep 26, 2021 6:10 pm



Arh, hva?
Jeg vil give MOTM til Dest. Han har gjort det fremragende i hele kampen
Helt enig! Det var en af hans absolut bedste kampe, og så endda på VB.
Han skal fortsætte i venstre side. Ham, Fati og Depay kan blive ustoppelig når de er i god form
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Norbit »

Jeg elskede det moment hvor Araujo løfter Ansu. Virkelig symbolsk. Det var som om at faklen, ligesom til OL, blev løftet og tændt op igen. Forhåbentlig kan det være startskud på noget rigtig godt.

Araujo er en af mine favorit spillere i Barca, så det var fedt at han var den der løftede Ansu :clap: :grin:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af EasyBuddhist »

Opløftende momenter i dag. På en billig baggrund, men så igen, Levante har tit givet os problemer og det gjorde de ikke i dag. Dejligt at Fati kommer ind og dræber kampen. Jeg elsker hans korte aftræk, der gør ham så uforudsigelig. Han skal ingen plads have at afslutte på og, hvis modstanderen går til ham, kan han gå på siderne af ham. Jeg håber, knæet holder og vi skal holde vejret resten af sæsonen, for det tager lang tid at lægge sådan en skade bag sig.

Nico og Gavi spiller en god kamp på midten. Dest gør det også godt, men han har stadig problemer med placeringen og det er ved at koste et par gange til sidst i kampen, hvorfor han da også bliver skiftet ud. Er til gengæld lidt bekymret over Memphis. Synes han får for lidt ud af det. Mange sløje beslutninger, hvor han kommer på den forkerte side af modstanderen og han viser også tvivlsom teknik til tider, hvor hjernen vil mere, end fødderne kan følge med til. Et billede man har set lidt for meget til de sidste 3-4 kampe. Synes han skal ind og ligge centralt og det er jo ikke fordi, der er konkurrence derinde.

Alt i alt, optur i dag. Mest pga de unge, som fortsætter med at vokse :thumbup: :clap:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af EasyBuddhist »

En ting mere at tænke over efter kampen. Midtbanen fungerede rigtig godt, de gjorde ikke tingene svære end de er og de holdt et godt flow i pasningerne. Hvad siger det, om det faktum at de Jong ikke var med? Har i et godt stykke tid haft det sådan, at han gjorde tingene mere kompliceret, end de behøver at være. Måske han har godt af en lille pause, for at få lidt perspektiv i tingene igen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 26/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
søn sep 26, 2021 7:48 pm
En ting mere at tænke over efter kampen. Midtbanen fungerede rigtig godt, de gjorde ikke tingene svære end de er og de holdt et godt flow i pasningerne. Hvad siger det, om det faktum at de Jong ikke var med? Har i et godt stykke tid haft det sådan, at han gjorde tingene mere kompliceret, end de behøver at være. Måske han har godt af en lille pause, for at få lidt perspektiv i tingene igen.
Jeg synes også at midtbanen var årsagen til at vi spillede en god kamp. Der var sikker boldkontrol fra alle på midten. Bussi er godt nok langsom men han har speciel teknik og han er den eneste af de resterende gamle spillere som jeg vil savne meget. Vi kunne straks se at ham, Nico og Gavi forstår hinanden og sammen med vores lille tryllekunstner Puig bliver midtbanen fuldkommen.
Vi kan se hvor meget La Masia skolen betyder for vores midtbane.
Men vi har også Frenkie som er også genial. Han skal bare lære at spille mere afslappet og komme med flere målfarlige afleveringer. Men selvfølgelig kræver det at de andre, specielt angriberne lærer at forstår hans moves, hans tanker.
Han bliver aldrig som Busquets men jeg tror at han er 100% klar til at overtage Bussis plads.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Rekick »

EasyBuddhist skrev:
søn sep 26, 2021 7:48 pm
En ting mere at tænke over efter kampen. Midtbanen fungerede rigtig godt, de gjorde ikke tingene svære end de er og de holdt et godt flow i pasningerne. Hvad siger det, om det faktum at de Jong ikke var med? Har i et godt stykke tid haft det sådan, at han gjorde tingene mere kompliceret, end de behøver at være. Måske han har godt af en lille pause, for at få lidt perspektiv i tingene igen.
Tror det hænger mere sammen med, at Levante ikke spiller med 10 mand i straffesparksfeltet. Levante er et af de få hold som ikke parkerer bussen mod bedre hold.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 26/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Lopezzz »

Shit vores næste 3 liga kampe hedder:
Atletico Madrid ude og Valencia og Madride hjemme :shifty:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Barca80 »

12 skud PÅ mål.

70 pct. boldbesiddelse.

3 mål scoret.

0 mål indkasseret.

Alt dette UDEN Koeman på sidelinjen!

Det ville jeg lige bemærke.

Lad os da håbe at klovnen får flere røde kort i fremtiden, så vi slipper fra ham på sidelinjen.

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Hristo »

Efter i dag har jeg bare endnu mere lyst til st sende Frenkie De Jong ned på den defensive midtbane hvor han kan overtage fra Busquets (permanent) inden længe, og så supplere Pedri lidt længere fremme med de andre La Masia-spillere. Jeg synes ligesom Pedri, at både Gavi og Nico har det tilfælles at de er dynamiske og arbejder godt begge veje. Hvis Puig så også lige kan få tilliden og aspirere seriøst til denne position og en position lidt længere fremme - a la den rolle coutinho havde i dag - så ville det potentielt være en langtidssikret, homegrown central midtbaneakse bestående af energiske og gode boldspillere, som kan spille Barca-bold:-)

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af EasyBuddhist »

Hristo skrev:
søn sep 26, 2021 11:37 pm
Efter i dag har jeg bare endnu mere lyst til st sende Frenkie De Jong ned på den defensive midtbane hvor han kan overtage fra Busquets (permanent) inden længe, og så supplere Pedri lidt længere fremme med de andre La Masia-spillere. Jeg synes ligesom Pedri, at både Gavi og Nico har det tilfælles at de er dynamiske og arbejder godt begge veje. Hvis Puig så også lige kan få tilliden og aspirere seriøst til denne position og en position lidt længere fremme - a la den rolle coutinho havde i dag - så ville det potentielt være en langtidssikret, homegrown central midtbaneakse bestående af energiske og gode boldspillere, som kan spille Barca-bold:-)
Right on!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 26/9 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Antimadridista »

Håber Fati stadig behandles som porcelæn. 45 min mod Benfica og det samme mod Atlético, Max.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster