23/9 Cádiz - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Amen, så scor dog når vi får sådanne chancer!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Hvordan er der frispark der!? Det kan man sgu da ikke dømme.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

For helvede Memphis, du skylder. Tak til Marc. Jammerlig kamp ellers.

Godnat.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Vi er fortsat ubesejrede i La Liga. Så er alt det positive sagt.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Hvorfor kan vi ikke bare få lov at spille dårligt i fred - der skal altid være en eller anden jammerlig dommer, der sejler fuldstændigt.

Nå, Koeman udvist, så kan vi vel lige så godt fyre ham nu.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Altså sidste sæson tabte vi både til Granada og cadiz. Og det med Messi. Så det går fremad.

Ej det må simpelthen være koemans sidste kamp. Og dommerens. For pokker hvor var han ringe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Ialocin skrev:
tors sep 23, 2021 11:26 pm
Lopezzz skrev:
tors sep 23, 2021 11:23 pm
Ialocin skrev:
tors sep 23, 2021 11:10 pm
Lopezzz skrev:
tors sep 23, 2021 10:54 pm
Filten skrev:
tors sep 23, 2021 10:51 pm
Ialocin skrev:
tors sep 23, 2021 10:50 pm
Præcis som man havde forventet. Fuldstændig intetsigende hold, der kun er småfarlige på dødbolde. Og ja jeg snakker og Barcelona, og ikke Cadiz. Araujo og Pique i angrebet, og så vinder vi måske på et indlæg. Demir har btw. intet at gøre på det hold. Han er skræmmende ringe.
ja det får tankerne tilbage på den unge portugiser som vi havde i forrige sæson.
Typiske utålmodige Barca fans. Knægten har kun spillet 2-3 gange. Ffs gå i seng!

Luk nu bare. Du behøver ikke kommentere på alt jeg skriver. Din mening er alligevel fuldstændig ligegyldig for mig. Du har intet at byde ind med andet end lort og konspirationsteorier.
Hvem har inviteret dig??? Snak pænt eller bland dig udenom :roll:

Jeg tror folk ignorerer 99% af det lort du fyrer af herinde, og det samme gør jeg. Men jeg gider ikke dit nedladende pis gentagende gange. Så drop det, eller lad være med at kommentér på det jeg skriver. Okay?
Hello babylon boy, du skal til at slappe af. Du trænger til at blive opdraget på ny så du kan snakke pænt.
Den vrede klæder dig ikke
MDCCCXCIX

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Kære Ialocin.

"Luk nu bare. Du behøver ikke kommentere på alt jeg skriver. Din mening er alligevel fuldstændig ligegyldig for mig. Du har intet at byde ind med andet end lort og konspirationsteorier."

"Jeg tror folk ignorerer 99% af det lort du fyrer af herinde, og det samme gør jeg. Men jeg gider ikke dit nedladende pis gentagende gange. Så drop det, eller lad være med at kommentér på det jeg skriver. Okay?"


Kunne vi ikke bede om en ordentlig tone herinde? :thumbdown:
Senest rettet af nosslo15 fre sep 24, 2021 12:10 am, rettet i alt 1 gang.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Dommeren skal bare stoppe kampen, når der ligger den ekstra bold på banen. Den generer jo folkene i feltet. Det er jo så også dumt af Busquets at sparke bolden ned på boldholderen, altså tangerende til Jordi Alba dumt. Men at de får frispark og vi får gult? Det er fandme skudt. Dommerstandarden i Spanien er så lav..

Nå, 0-0. Det holdt sgu hårdt efter det røde kort. Hvad tænkte Koeman med de udskiftninger? Jeg kan ikke se nogen mening eller sammenhæng i dem. Det kan gå hen og blive en lang sæson. Nu venter Levante, det bliver heller ikke nemt.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

Jeg er meget glad for jeg blev oppe for at se denne herlige forestilling af det verdensberømte FC Barcelona. Der blev spillet smukt fodbold. Bolden fik lov til at danse hen over det ny anlagte græstæppe. Ren eufori.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:
tors sep 23, 2021 11:31 pm
Ialocin skrev:
tors sep 23, 2021 11:26 pm
Lopezzz skrev:
tors sep 23, 2021 11:23 pm
Ialocin skrev:
tors sep 23, 2021 11:10 pm
Lopezzz skrev:
tors sep 23, 2021 10:54 pm
Filten skrev:
tors sep 23, 2021 10:51 pm
Ialocin skrev:
tors sep 23, 2021 10:50 pm
Præcis som man havde forventet. Fuldstændig intetsigende hold, der kun er småfarlige på dødbolde. Og ja jeg snakker og Barcelona, og ikke Cadiz. Araujo og Pique i angrebet, og så vinder vi måske på et indlæg. Demir har btw. intet at gøre på det hold. Han er skræmmende ringe.
ja det får tankerne tilbage på den unge portugiser som vi havde i forrige sæson.
Typiske utålmodige Barca fans. Knægten har kun spillet 2-3 gange. Ffs gå i seng!

Luk nu bare. Du behøver ikke kommentere på alt jeg skriver. Din mening er alligevel fuldstændig ligegyldig for mig. Du har intet at byde ind med andet end lort og konspirationsteorier.
Hvem har inviteret dig??? Snak pænt eller bland dig udenom :roll:

Jeg tror folk ignorerer 99% af det lort du fyrer af herinde, og det samme gør jeg. Men jeg gider ikke dit nedladende pis gentagende gange. Så drop det, eller lad være med at kommentér på det jeg skriver. Okay?
Vi har rigeligt med problemer på banen. Skulle vi ikke bare tale pænt til hinanden, selvom vi allesammen er dybt frustrerede over vores elskede Barcas præstationer? Just my take.
Utroligt at man kan blive så irriteret og aggressiv og går helt amok med angrebene på grund af mit indlæg.
Jeg har heller ikke citeret ham direkte og hvis det jeg skrev var nedladende hvad fan skal man så sige til hans indlæg.
Damn!! :sick:
MDCCCXCIX

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

FCBSOCI skrev:
tors sep 23, 2021 11:31 pm
Ialocin skrev:
tors sep 23, 2021 11:26 pm
Lopezzz skrev:
tors sep 23, 2021 11:23 pm
Ialocin skrev:
tors sep 23, 2021 11:10 pm
Lopezzz skrev:
tors sep 23, 2021 10:54 pm
Filten skrev:
tors sep 23, 2021 10:51 pm
Ialocin skrev:
tors sep 23, 2021 10:50 pm
Præcis som man havde forventet. Fuldstændig intetsigende hold, der kun er småfarlige på dødbolde. Og ja jeg snakker og Barcelona, og ikke Cadiz. Araujo og Pique i angrebet, og så vinder vi måske på et indlæg. Demir har btw. intet at gøre på det hold. Han er skræmmende ringe.
ja det får tankerne tilbage på den unge portugiser som vi havde i forrige sæson.
Typiske utålmodige Barca fans. Knægten har kun spillet 2-3 gange. Ffs gå i seng!

Luk nu bare. Du behøver ikke kommentere på alt jeg skriver. Din mening er alligevel fuldstændig ligegyldig for mig. Du har intet at byde ind med andet end lort og konspirationsteorier.
Hvem har inviteret dig??? Snak pænt eller bland dig udenom :roll:

Jeg tror folk ignorerer 99% af det lort du fyrer af herinde, og det samme gør jeg. Men jeg gider ikke dit nedladende pis gentagende gange. Så drop det, eller lad være med at kommentér på det jeg skriver. Okay?
Vi har rigeligt med problemer på banen. Skulle vi ikke bare tale pænt til hinanden, selvom vi allesammen er dybt frustrerede over vores elskede Barcas præstationer? Just my take.
100% enig! :thumbup:

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

nosslo15 skrev:
fre sep 24, 2021 12:06 am
Kære Ialocin.

"Luk nu bare. Du behøver ikke kommentere på alt jeg skriver. Din mening er alligevel fuldstændig ligegyldig for mig. Du har intet at byde ind med andet end lort og konspirationsteorier."

Kunne vi ikke bede om en ordentlig tone herinde? :thumbdown:
Jeg har bemærket din sympati for Lopezzz, men jeg svarer ikke pænt tilbage på "gå nu i seng ffs", og det pis han skrev forleden. Nu er det anden gang at Lopezzz sviner eller provokerer mig på få dage. Og jeg har ikke overskuddet til at være sød, eller vende det blinde øje til hver gang. Han er en pestilens for forummet, og hvis han skal begynde med personangreb, så kan han forvente at få igen. Længere er den ikke. Jeg kommenterer ikke på hans indlæg normalt, fordi jeg får intet ud af at diskutere med ham.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »



Billede

godnat

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Ialocin skrev:
fre sep 24, 2021 12:13 am
nosslo15 skrev:
fre sep 24, 2021 12:06 am
Kære Ialocin.

"Luk nu bare. Du behøver ikke kommentere på alt jeg skriver. Din mening er alligevel fuldstændig ligegyldig for mig. Du har intet at byde ind med andet end lort og konspirationsteorier."

Kunne vi ikke bede om en ordentlig tone herinde? :thumbdown:
Jeg har bemærket din sympati for Lopezzz, men jeg svarer ikke pænt tilbage på "gå nu i seng ffs", og det pis han skrev forleden. Nu er det anden gang at Lopezzz sviner eller provokerer mig på få dage. Og jeg har ikke overskuddet til at være sød, eller vende det blinde øje til hver gang. Han er en pestilens for forummet, og hvis han skal begynde med personangreb, så kan han forvente at få igen. Længere er den ikke. Jeg kommenterer ikke på hans indlæg normalt, fordi jeg får intet ud af at diskutere med ham.
Personangreb?
Det er dig der angriber hele tiden fordi du kan åbenbart ikke lide mennesker som har ikke det samme mening om livet som dig.
Hvis du har brug for mere snak så har du min PB
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster