20/9 FC Barcelona - Granada

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Granada

Indlæg af PuyolErGud »

Vi er/var elendige.

Men hold kæft hvor er Granada et ulækkert hold at se på. De falder jo hele tiden for det mindste.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er fløjtende ligeglad med at vi “kommer tilbage”. Jeg har lige set Barca spille på indlæg til ikke en men to fucking targetmen. Det var koemans svar. Han skal ud og det med det samme!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Muddi12345 »

Ter Stegen, Araujo, Pedri, Frenkie De Jong, Depay, Ansu Fati, Gavi, Demir, Balde.

Alle udover ovennævnte må meget gerne forlade klubben ASAP.
Sælg hele lortet og brug de få penge der kommer ind, på nye spændende, men ukendte (billige) talenter og lad os så bruge 2-3 år på at opbygge et nyt ungt slagkraftigt hold.

Med Xavi som træner.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Granada

Indlæg af SIOUX »

Piquénbauer skrev:
man sep 20, 2021 10:58 pm
Jeg er fløjtende ligeglad med at vi “kommer tilbage”. Jeg har lige set Barca spille på indlæg til ikke en men to fucking targetmen. Det var koemans svar. Han skal ud og det med det samme!
Tænker præcis det samme. Havde aldrig troet, at den dag skulle komme, hvor vi bare står og høvler høje bold ind i feltet. Forfærdeligt at se på som Barca-fan.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Rb88 »

Please please please sig at Koeman ryger på det her

Fuldstændig som forudset. En 433 med tre 10'ere i front og ikke eksisterende backs gør man skaber intet

Og så spiller vi med 3 store target mænd til sidst. Hvor er koeman en elendig træner og taktiker

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Mésqueunclub »

Super usportslig optræden af Granada i overtiden. Latterlig mentalitet at have at trække tiden på en uafgjort.

Wauw.

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Ialocin »

Hvis Koeman ikke ryger på det her, så forstår jeg ikke noget. Det er en skændsel at se holdet spille så uinspireret. Tænk at vi er blevet reduceret til et hold, der slår indlæg efter to-tre target-spillere. Og tænk at man holder en spiller som Puig ude indtil der er et kvarter tilbage. Uanset om man mener, at Puig er overhyped, så er han en spillertype vi mangler på midtbanen.

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Granada

Indlæg af thomas »

Forskellen på store og små hold: RM, PSG og AM kommer tilbage til allersidst og vinder. De små hold som Barca formår det ikke. Det er først nu jeg er oprigtigt rystet over hvor galt det står til, kald mig bare langsomtopfattende og naiv

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Nyhuus »

Man skal så bare lige huske på, at vi står midt i en historisk økonomisk krise i klubben + det ikke vælter med gode alternativer derude. Det er dyrt at fyre Koeman.

Jeg så ham også gerne blive erstattet. Man skal nok bare ikke blive overrasket, hvis han får længere snor end man tror.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Granada

Indlæg af EasyBuddhist »

Det var Koeman's svanesang vi var vidner til drenge :sick:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Granada

Indlæg af JHMark »

Jeg tror at man venter og ser på de næste par kampe… Det er om 3 og 6 dage… Tror ikke han bliver fyret inden da.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 20/9 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Lopezzz »

SIOUX skrev:
man sep 20, 2021 11:00 pm
Piquénbauer skrev:
man sep 20, 2021 10:58 pm
Jeg er fløjtende ligeglad med at vi “kommer tilbage”. Jeg har lige set Barca spille på indlæg til ikke en men to fucking targetmen. Det var koemans svar. Han skal ud og det med det samme!
Tænker præcis det samme. Havde aldrig troet, at den dag skulle komme, hvor vi bare står og høvler høje bold ind i feltet. Forfærdeligt at se på som Barca-fan.
Det er træls at se på men det gav os flere chancer og et mål til sidst. Vi har heller ikke flere tiki-taka spillere på holdet. Bussi er helt færdig.
Vi har også set rigtig mange kampe de sidste 3 år hvor vi triller bolden fra venstre til højre i 80% af kampen uden at skabe noget som helst.
Men vent til Fati, Pedri og Demb er tilbage. De skal nok forstærke holdet yderligere
MDCCCXCIX

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Ialocin »

Hold kæft, hvor er det ubærligt at være fan af Barcelona og Brøndby for tiden. Det er bare den ene miserable præstation efter hinanden, og jeg tror ikke det stopper for nogen af holdene lige foreløbigt. Kan være jeg tager mig en pause fra fodbold snart for det er helt sikkert ikke godt for mit humør.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Dytrax »

Araújo: "It's a shame the goal came so late because we wanted to win and I think we could have gotten the victory."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 20/9 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Dytrax »

Barça attempted 54 crosses against Granada, only 14 were successful.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster