14/9 FC Barcelona - Bayern München

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af nosslo15 »

Kære Alle.

Jeg havde egentlig sat mig for at jeg ikke gad at se kampen, men fandme om jeg ikke alligevel fik gelejdet mig ned på en beverding på Frederikssundsvej for at se den.

Jeg havde fået den snedige ide, at hvis jeg nu drak tilstrækkeligt, så gjorde det nok ikke så meget, at det jeg så var forfærdeligt.

Nede på beverdingen fandt jeg så ud af, at 2 FF`ere (7,7%) pr. HALVLEG var nok til at jeg syntes: at vi egentlig klarede det meget godt i første halvleg og at Araujo var fremragende.

Koeman stillede det hold han gjorde, med mange gamle, fordi han sikkert ville skåne de unge i en kamp som denne. Men vi må håbe, at flere og flere af de gamle bliver skadede og at Koeman bliver nødt til at spille med talenterne, ellers vil denne sæson blive forspildt.

Jeg kunne især godt tænke mig at se Nico på Bussis plads. Og så var Balde også en fin oplevelse.

I alle de mange år, som Barca fan, var dette min første oplevelse, hvor jeg på forhånd vidste at slaget var tabt - og bare ville have det så skånsomt, som muligt.

Som Barca fans er vi lidt i en slags limbo i øjeblikket. Vi spiller forfærdeligt, vi ved, at vi har nogle spillere på skadesbænken, der kan gøre holdet bedre, men vi er ikke sikre. Det kunne også være at både Fati, Dembele og Aguero kom tilbage - og at vi ALLIGEVEL spiller forfærdeligt.

Og så ville vi virkeligt være fucked. Sørens også, at det er dagen derpå - og der IKKE er flere FF`ere.


Men ligesom Piquenbauer så er jeg optimistisk og ser fremad mod Ligaen, vores hold skal nok blive bedre. ;-)

Ps. jeg drikker kun meget sjældent.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Daluigi »

Jeg står og bliver lidt trist over det. At de kan køre denne her kæmpe klub i sænk på den måde. Jeg har sympati med et hold, der har domineret. Det er en øjenåbner. Det ser sort ud. Det er værre, end jeg faktisk troede,« lød det fra Preben Elkjær./quote]

... Ja, det er jo præcis situationen i 2 sætninger. Vi er kørt helt i sænk.
Forumlegende

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af SpillerSomMESSI »

nosslo15 skrev:
ons sep 15, 2021 12:59 pm
...2 FF`ere (7,7%) pr. HALVLEG var nok...

Ps. jeg drikker kun meget sjældent.
En Tuborg connoisseur!!

Fine Festival var konge i start 80'erne!

For mig skal der mere end 2 X FF pr halvleg til at kunne se lyst på det her.

Jeg er for en sjælden gang enig med Preben Elkjær.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Piquénbauer »

»Jeg står og bliver lidt trist over det. At de kan køre denne her kæmpe klub i sænk på den måde. Jeg har sympati med et hold, der har domineret. Det er en øjenåbner. Det ser sort ud. Det er værre, end jeg faktisk troede,« lød det fra Preben Elkjær.
Haha kan I huske hans fjæs efter comebacket mod PSG? Prebski har aldrig haft sympati med Barca.

Jeg synes klart at kommentatorerne i går gav et bedre billede af vores situation. Ja det ser sort ud når vi er oppe imod den absolutte elite men vi er heller ikke et sted hvor vi skal måle os med Bayern.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Piquénbauer »

FFS... Alba og Pedri er begge ude i 3-4 uger.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Dytrax »

Sergi Roberto cried in the dressing room for the whistles he received by the fans at the Camp Nou. [as.com]

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Filten »

Piquénbauer skrev:
ons sep 15, 2021 2:31 pm
FFS... Alba og Pedri er begge ude i 3-4 uger.
tid til puig :clap:
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Ialocin »

Mon ikke både Gavi og Nico står foran Puig? Man forstår ikke, hvad han stadigvæk laver i klubben, når han ikke får en ærlig chance for at vise sig frem.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Piquénbauer »

Det gør de. De er typemæssigt tættere på det Koeman vil se i “pedri-rollen”.

I koemans nuværende system (og måde at se spillet på) er der ikke en rolle til puig. Han kommer ikke til at spille ret meget og ja det er underligt at han ikke har søgt spilletid et andet sted.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af nosslo15 »

SpillerSomMESSI skrev:
ons sep 15, 2021 2:03 pm
nosslo15 skrev:
ons sep 15, 2021 12:59 pm
...2 FF`ere (7,7%) pr. HALVLEG var nok...

Ps. jeg drikker kun meget sjældent.
En Tuborg connoisseur!!

Fine Festival var konge i start 80'erne!

For mig skal der mere end 2 X FF pr halvleg til at kunne se lyst på det her.

Jeg er for en sjælden gang enig med Preben Elkjær.
Jo, men nu er det også sjældent, at jeg drikker, men jeg siger da også, at jeg synes, at det alt i alt ser rigtig skidt ud, spillet altså.

Men jeg mener også, at vi har et hold, som burde kunne spille bedre og som forhåbentlig kommer til at spille bedre.

Men jeg er også enig med Pique i, at Bayern er en stor mundfuld at måle sig op ad i øjeblikket, der giver det bedre mening med holdene i La Liga.

Jeg var nu ikke klar over, at FF var en "mode drik" i firserne, i mine unge år var jeg mere til Elefanter, som jeg dengang syntes, at jeg blev sej af at drikke - jeg blev i hvert fald fuld. Vorherrebevares!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Antimadridista »

nosslo15 skrev:
ons sep 15, 2021 3:51 pm
SpillerSomMESSI skrev:
ons sep 15, 2021 2:03 pm
nosslo15 skrev:
ons sep 15, 2021 12:59 pm
...2 FF`ere (7,7%) pr. HALVLEG var nok...

Ps. jeg drikker kun meget sjældent.
En Tuborg connoisseur!!

Fine Festival var konge i start 80'erne!

For mig skal der mere end 2 X FF pr halvleg til at kunne se lyst på det her.

Jeg er for en sjælden gang enig med Preben Elkjær.
Jo, men nu er det også sjældent, at jeg drikker, men jeg siger da også, at jeg synes, at det alt i alt ser rigtig skidt ud, spillet altså.

Men jeg mener også, at vi har et hold, som burde kunne spille bedre og som forhåbentlig kommer til at spille bedre.

Men jeg er også enig med Pique i, at Bayern er en stor mundfuld at måle sig op ad i øjeblikket, der giver det bedre mening med holdene i La Liga.

Jeg var nu ikke klar over, at FF var en "mode drik" i firserne, i mine unge år var jeg mere til Elefanter, som jeg dengang syntes, at jeg blev sej af at drikke - jeg blev i hvert fald fuld. Vorherrebevares!
Årgangsøl, var vejen frem, hvis man havde lidt travl med sin promille :thumbup: De smagte dog ad helvede til :sick:

Ift CL. Andenpladsen er mulig, vi er vel favoritter til den, men jeg tager den godt nok ikke for givet. Så er man imo naiv.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af FCBSOCI »

Antimadridista skrev:
ons sep 15, 2021 4:03 pm
nosslo15 skrev:
ons sep 15, 2021 3:51 pm
SpillerSomMESSI skrev:
ons sep 15, 2021 2:03 pm
nosslo15 skrev:
ons sep 15, 2021 12:59 pm
...2 FF`ere (7,7%) pr. HALVLEG var nok...

Ps. jeg drikker kun meget sjældent.
En Tuborg connoisseur!!

Fine Festival var konge i start 80'erne!

For mig skal der mere end 2 X FF pr halvleg til at kunne se lyst på det her.

Jeg er for en sjælden gang enig med Preben Elkjær.
Jo, men nu er det også sjældent, at jeg drikker, men jeg siger da også, at jeg synes, at det alt i alt ser rigtig skidt ud, spillet altså.

Men jeg mener også, at vi har et hold, som burde kunne spille bedre og som forhåbentlig kommer til at spille bedre.

Men jeg er også enig med Pique i, at Bayern er en stor mundfuld at måle sig op ad i øjeblikket, der giver det bedre mening med holdene i La Liga.

Jeg var nu ikke klar over, at FF var en "mode drik" i firserne, i mine unge år var jeg mere til Elefanter, som jeg dengang syntes, at jeg blev sej af at drikke - jeg blev i hvert fald fuld. Vorherrebevares!
Årgangsøl, var vejen frem, hvis man havde lidt travl med sin promille :thumbup: De smagte dog ad helvede til :sick:

Ift CL. Andenpladsen er mulig, vi er vel favoritter til den, men jeg tager den godt nok ikke for givet. Så er man imo naiv.
Som en klog mand engang sagde om det at drikke: “Man kan ikke drukne sorgen, men man kan få den til at svømme”. Det passer vidst meget godt til Barcas nuværende situation :-).

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af A$AP »

Giv Pedri 2 ekstra uger ovenpå den måned han er skadet i. Han har fandme brug for det. Den der sølle ''ferie'' de lod som om ville gøre ham klar til den nye sæson igen var jo så komplet latterlig. De skal få hovedet ud og så skal de bare gøre hvad der skal gøres. Det gælder både for Pedri og Koeman.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af nosslo15 »

Antimadridista skrev:
ons sep 15, 2021 4:03 pm
nosslo15 skrev:
ons sep 15, 2021 3:51 pm
SpillerSomMESSI skrev:
ons sep 15, 2021 2:03 pm
nosslo15 skrev:
ons sep 15, 2021 12:59 pm
...2 FF`ere (7,7%) pr. HALVLEG var nok...

Ps. jeg drikker kun meget sjældent.
En Tuborg connoisseur!!

Fine Festival var konge i start 80'erne!

For mig skal der mere end 2 X FF pr halvleg til at kunne se lyst på det her.

Jeg er for en sjælden gang enig med Preben Elkjær.
Jo, men nu er det også sjældent, at jeg drikker, men jeg siger da også, at jeg synes, at det alt i alt ser rigtig skidt ud, spillet altså.

Men jeg mener også, at vi har et hold, som burde kunne spille bedre og som forhåbentlig kommer til at spille bedre.

Men jeg er også enig med Pique i, at Bayern er en stor mundfuld at måle sig op ad i øjeblikket, der giver det bedre mening med holdene i La Liga.

Jeg var nu ikke klar over, at FF var en "mode drik" i firserne, i mine unge år var jeg mere til Elefanter, som jeg dengang syntes, at jeg blev sej af at drikke - jeg blev i hvert fald fuld. Vorherrebevares!
Årgangsøl, var vejen frem, hvis man havde lidt travl med sin promille :thumbup: De smagte dog ad helvede til :sick:

Ift CL. Andenpladsen er mulig, vi er vel favoritter til den, men jeg tager den godt nok ikke for givet. Så er man imo naiv.
Dengang jeg drak ofte, drak jeg stærke øl af forskelige slags, i dag hvor jeg stort set ikke drikker, så smager de fleste øl mig meget grimt. Whisky derimod, kan jeg stadigvæk godt lide.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
ons sep 15, 2021 3:34 pm
Det gør de. De er typemæssigt tættere på det Koeman vil se i “pedri-rollen”.

I koemans nuværende system (og måde at se spillet på) er der ikke en rolle til puig. Han kommer ikke til at spille ret meget og ja det er underligt at han ikke har søgt spilletid et andet sted.
Ja, det bliver Koemans endeligt og det har jeg sagt længe. Puig havde været perfekt i gårdsdagens kamp til at vende spille og linke op med angriberen. Men Koeman er så torske dum at han stiller med Luuk de Jong, som ikke kan løbe fra en snegl, velvidende man kommer til at leve på omstillinger i størstedelen af kampen. Det eneste Bayern skulle i går, var at lukke ned for backsene, så de ikke kom til baglinjen og Koemans taktik var generelt så himmelråbende svag, at det virkelig kan undre, hvad han overhovedet tænker på. Jeg gad i hvert fald ikke være i hans hoved, som må være et frygteligt konfliktfyldt og derudover, tomt og ensomt sted.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster