14/9 FC Barcelona - Bayern München

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Kvoller »

Barca80 skrev:
tirs sep 14, 2021 11:19 pm
Kvoller skrev:
tirs sep 14, 2021 11:13 pm
Synes faktisk Piqué gjorde det rigtig godt i dag. Ham kan man sgu ikke klandre.
Så du overhovedet kampen?? Den catalanske avis Sport har givet Pique 4/10 i karakter og Araujo 6/10 i karakter. Selv Mingueza som blev indskiftet har fået bedre karakter med 5/10!

Ja, Pique, Alba og Busquest er legender i Barcelona - men deres tid er for længst forbi. Så min opfordring til dem er - gør nu alle en tjeneste og SMUT !! :clap:
Ja jeg så kampen. Piqué bliver rated højere andre steder. Jeg synes at Piqué gjorde det godt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Piquénbauer »

Absolut ingen tror at vi er et sted, hvor vi kan slå Bayern.

Du er bare nødt til også at acceptere, at rigtig mange fans er af den holdning, at F.C.Barcelona aldrig nogensinde må ende i en situation, hvor man vitterligt er chanceløs mod en modstander på Camp Nou. Det er simpelthen ikke klubbens renomme og størrelse værdigt. Og netop derfor reagerer mange fans som de gør.

Det nytter ikke noget at påstå, at dette her er sundt osv… Folk har ikke brug for et wake up call. De ved godt hvor ringe vi er og hvor skidt det står til - Men det er dælme også en fans ret, at sin utilfredshed over en situation klubben har bragt sig i.
Slå dig løs. Du må gøre lige hvad du vil. Jeg skriver mit syn på det - det var ikke et angreb på dem der ser anderledes på tingene.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

SantJordi
Indlæg: 177
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af SantJordi »

Alba er sgu stadig god. Piqué er ligeledes fin og den eneste erfarne CB vi har. Busquets er en klassespiller, hvis han spiller på et hold, hvor han ikke skal ud i løbe dueller konstant. Det er sgu ikke dem der skal pakke sammen. Koeman derimod...

  • Det er skændsel og hån mod Barca at Luuk de Jong spiller.
  • Koeman må altså snart tilgive Puig. Utroligt at man kan være så stædig.
  • Gavi, Demir, Balde ser spændende ud. Men det er for tidligt med så mange teenagere nær startopstillingen. Man kan sagtens forudse scenarier med 5 teenagere og 2-3 i starten af tyverne på banen samtidigt.
  • Pedri og Frenkie er klassespillere - vi må håbe at de ikke føler at de spilder deres karrierer på at genopbygge Barca.
  • Coutinho har evner, som vi kan bruge. Man må krydse fingre for, at han som stjernen, endelig kan vise lidt i trøjen.
  • Araújo og Eric kan sagtens være en fremtidig duo i midterforsvaret. Komplimenterer hinanden godt.
Senest rettet af SantJordi tirs sep 14, 2021 11:45 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Lopezzz »

Vi kan kun dominere igen på det højeste plan hvis vi bruger vores unge talenter.
Gavi, Balde, Demir, Eric, Nico, Araujo, Puig, Mingueza og Pedri.
Men desværre for Barca bliver de her spillere enten solgt eller lejet ud.
MDCCCXCIX

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Madameskrald »

Det gik som forventet - Koeman initierede resultat orienteret, men blev på den positive side proces orienteret, da slaget mod overmagten som ventet var tabt.

Gode minutter til en række af de unge - de næste kampe bliver nok desværre mere af det samme. Resultat orienteret, og dermed sats på de rutinerede kræfter, selvom spillet åbenlyst lysner med flere af de unge på banen.

Hvad syntes I i øvrigt om Garcia indtil videre. Fra mit perspektiv har han skuffet lidt - jeg fandt ham noget stærkere i City.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Filten »

Piquénbauer skrev:
tirs sep 14, 2021 11:29 pm
Deres tid er forbi mod Bayern, city, psg osv. Men den er ikke forbi mod Granada, Levante, cadiz osv. Og hvis alt flasker sig så kan de hjælpe os med deres rutine til at spille med om ligaen/cdr.

CL er altså ikke alt. Slet ikke når man er der hvor Barca er pt.

Lige gyldigt hvordan vi vender og drejer det, skal Barca kunne spille med i chl. Det andet er ikke nok i min verden, uanset hvordan truppen ser ud.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af SparetireDad »

Man kan mene hvad man vil om Elkjær - men her rammer han den lige i røven. Det kan ikke siges mere præcist. Desværre.

https://www.bt.dk/fodbold/preben-elkjae ... er-sort-ud

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af PuyolErGud »

SparetireDad skrev:
ons sep 15, 2021 7:09 am
Man kan mene hvad man vil om Elkjær - men her rammer han den lige i røven. Det kan ikke siges mere præcist. Desværre.

https://www.bt.dk/fodbold/preben-elkjae ... er-sort-ud
Man kan jo ikke være helt uenig, men at sige, at dem som mangler ikke er nogle som kan gøre en forskel er måske lige at tage munden for fuld. Det er selvfølgelig spørgsmålstegn, men med en fart Fati og Dembele har, så kan ændre en del. Og her er min lid mest til Fati som, 7-9-13, kommer godt tilbage. Derudover vil det altid hjælpe at kunne have Agüero inde i stedet for De Jong... Men nej, sådan som Depay blev sat ud af spil i går, går ikke hvis vi skal være tæt på øvrige store hold.

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Madameskrald »

Chokket er jeg nu ikke… Vi har ikke for alvor kunne konkurrere med BM de sidste mange år. BM har bare et klassehold - en fantastisk kombination af fysik, teknik og taktik. De har været en smule off beat pga. nogle spekulative trænervalg, men nu har de hyret et kæmpe talent, så mit bud vil være, at de vil snuse til CL titlen i den kommende årrække.

Og Depay er på en svær enmands opgave, når BM ikke for alvor tager Luuk de Jong seriøst før han er i feltet… Vores spil og specielt offensiv er alt for forudsigelig, og det er i høj grad Koemans opgave at få det løst. Grundelementerne til noget spændende er i truppen, men det skal forløses - og det vil hjælpe, at en række spillere lige får 25-50 kampe mere sammen.

Vores bænk i går var næsten lutter teenagere.., det er på en gang meget lovende og spændende, men ikke noget, der afspejlet kompetivitet, når man er oppe mod klassehold, hvor alle spillerne har både erfaring og rigtigt højt niveau.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det er nødvendigt at have erfarne spillere i truppen i en CHL kamp. Jeg synes det var fint at starte med Pique, Alba og Busquets, det giver god mening qua deres erfaring og kompetencer.

Men Roberto og Luuk?!?!

Hvad giver det at spille med dem fremfor andre - endda helt unge talenter?

Vi vidste på forhånd at vi ville komme til at lide, så hvorfor starte med Luuk? Det eneste scenario som ville give mening med ham var hvis BM havde fået et tidligt rødt kort og vi kunne dominere dem og komme med indlæg i feltet. Det var helt hovedløst at starte kampen med ham.

Roberto? JA hvorfor.. hvad var det han kunne give i stedet for Dest. Ingenting. Han er fyld og har ingen grund til at være starter fremfor et talent der skal have lærerige minutter. Dest har fart og teknik, fremfor Roberto, dog er begge håbløse defensive, men jeg foretrækker klart fart og teknik.

JEg mener at vi skyder os i foden hvis vi bliver ved med at stille Roberto, Busquets, Luuk og endda Alba.. De er ikke bedre end de har bevist de seneste 2 sæsoner - og de bliver endda gradvist ringere og ringere.

Når man nu har indset at det er niveauet vi er på, så lad dem dog være ind skiftere i stedet for omvendt.

Alle ved at vi ikke kan vinde LA Liga eller CHL med den her trup, uanset om vi spiller med de gamle eller udelukkende med de unge, derfor vil jeg som fan da meget hellere se fart, dynamik og teknik, og Barca style La Masia bold og tabe, end se på det dødsyge langsomme sterile non-Barca style bold som spilles med den opstilling der startede mod BM.

Min frygt er at Koeman bliver ved med at spille de gamle fremfor de unge.. pointen er at vi taber alligevel - uanset - men det er blot meget sjovere at se inspireret Barca fodbold hvor vi dog taber men med flor fodbold og fart og teknik, end at se os tabe som om vi var Valencia i frit fald.

Luuk er næsten en grund til at jeg ikke gider at se os spille, han står for alt det modsatte jeg elsker i fodbold, og han har absolut ingen relation til klubben og vores spillestil.. det eneste han har er et Hollandsk pas som åbenbart er mere betydningsfuldt end La Masia talenter.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af EasyBuddhist »

Nå, men det gik jo fuldstændig som forventet. En ting er et voldsomt generationsskifte og der skal man være realistisk, som Koeman siger. Det er jeg helt på det rene med og i øjeblikket er spillet og truppen til et nederlag med Bayern.

Hvad jeg dog ikke kan klare, er den nosseløse ageren fra bænken. Barca kommer intet til at vinde med Koeman. Gud fader bevar mig vel. Meget sigende er det alle de unge, som præsterer. De har ungdommens gåpå mod og det overtrumfer ligesom idiotien fra træneren.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

SantJordi
Indlæg: 177
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af SantJordi »

Fra TV2 :-(
Det er første gang i historien, at Barcelona taber tre europæiske hjemmekampe i streg

Det er første gang siden 2003/2004-sæsonen, at Barcelona ikke registrerede ét eneste skud inden for målrammen

Det er første gang siden 1997/1998-sæsonen, at Barcelona indleder en Champions League-sæson med et nederlag

Det er første gang i historien, at Barcelona taber sæsonens første Champions League-kamp på Camp Nou

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Dytrax »


He had a 38.5° fever last night and was vomiting. He didn't train with the team this morning but Koeman still decided to play him. [Albert Rogé]
Det er Alba, der var skidt tilpas i går.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
ons sep 15, 2021 8:53 am

He had a 38.5° fever last night and was vomiting. He didn't train with the team this morning but Koeman still decided to play him. [Albert Rogé]
Det er Alba, der var skidt tilpas i går.
Han har halveret sin løn, derfor han spiller. Ham, Pique, Roberto og Bussi SKAL spille fordi klubben har lovet dem 100% spilletid hvis de går ned i løn.
Det kan alle regne ud.
De unge talenter forsvinder pga de her gamle idioter (undskyld Bussi)
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster