14/9 FC Barcelona - Bayern München

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Dytrax »

Heldigvis har Koeman allerede korrigeret. Det er som at se en dirigent danse sig igennem en symfoni.

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af VicValde »

Lige nu er der godt nok mere end bare et enkelt niveau til forskel. Bayern virker slet ikke til at spille sig ud.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Dytrax »

VicValde skrev:
tirs sep 14, 2021 10:14 pm
Lige nu er der godt nok mere end bare et enkelt niveau til forskel. Bayern virker slet ikke til at spille sig ud.
De anstrenger sig ikke engang

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Muddi12345 »

Ligegyldig kamp - det var oplagt at vi ville tabe stensikkert. Vi skal bare ikk ydmyges.

Derudover, så er jeg virkelig splittet omkring Coutinho. Vi kunne sagtens bruge ham, hvis han altså gider sprudle som i gamle dage - men vi har jo ik råd til at betale de 20mio euro, hvis han spiller 100 kampe som han jo er tæt på. Hvad gør man lige der?
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Kvoller »

Puigs hurtighed kunne vi virkelig godt bruge. Nu skal Koeman i hvert fald reagere, men det sker nok først om 20 min.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Når man ser det her… altså, alle kommentatorer og dem i studiet, og alle os, kan jo tydelig se at Luuk ikke skal spille denne her kamp.. hvorfor reagerer Koeman ikke på det allerede i halvlegen… det er jo helt på månen det her.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Kvoller »

Muddi12345 skrev:
tirs sep 14, 2021 10:15 pm
Ligegyldig kamp - det var oplagt at vi ville tabe stensikkert. Vi skal bare ikk ydmyges.

Derudover, så er jeg virkelig splittet omkring Coutinho. Vi kunne sagtens bruge ham, hvis han altså gider sprudle som i gamle dage - men vi har jo ik råd til at betale de 20mio euro, hvis han spiller 100 kampe som han jo er tæt på. Hvad gør man lige der?
Der har været meldinger om, at den klausul ikke eksisterer. Forhåbentlig er det rigtigt.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Michman »

Senge tid..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ret beset er det vel helt sikkert at vi taber.. hvorfor så ikke tage de spillere ud der ikke fungerer… Roberto og Luuk og så spille med talenter… vi taber jo alligevel.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af VicValde »

Tilskuerne gider ikke det her defensive 5-3-2. Koeman er nødt til at bringe noget offensivt til bordet, alt er bedre end det her.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Dytrax »

:problem:
SpillerSomMESSI skrev:
tirs sep 14, 2021 10:16 pm
Når man ser det her… altså, alle kommentatorer og dem i studiet, og alle os, kan jo tydelig se at Luuk ikke skal spille denne her kamp.. hvorfor reagerer Koeman ikke på det allerede i halvlegen… det er jo helt på månen det her.
Fordi manden er stædig som en ged på amfetamin. Hvis Koeman siger at græsset er blåt, så er det fandme blåt. Og på indlæg er Lucky Luuk farligere end Neymar..... :?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af A$AP »

Bayern leger jo bare med byttet inden de rigtigt sætter tænderne i. Vi tror ikke på det, og vi har ikke engang prøvet.

Luuk De Jong er 20 gange værre end Braithwaite på alle punkter, men tillykke med købet Koeman.

''Ligegyldig kamp'' selvfølgelig er den ikke ligegyldig. Det er første cl kamp mod Bayern, hvis den er ligegyldig, så kan i holde jer til at se Messi for PSG.
Senest rettet af A$AP tirs sep 14, 2021 10:20 pm, rettet i alt 1 gang.

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Mésqueunclub »

Kvoller skrev:
tirs sep 14, 2021 10:16 pm
Muddi12345 skrev:
tirs sep 14, 2021 10:15 pm
Ligegyldig kamp - det var oplagt at vi ville tabe stensikkert. Vi skal bare ikk ydmyges.

Derudover, så er jeg virkelig splittet omkring Coutinho. Vi kunne sagtens bruge ham, hvis han altså gider sprudle som i gamle dage - men vi har jo ik råd til at betale de 20mio euro, hvis han spiller 100 kampe som han jo er tæt på. Hvad gør man lige der?
Der har været meldinger om, at den klausul ikke eksisterer. Forhåbentlig er det rigtigt.
Ja, syntes jeg læste et sted at den ikke gælder længere

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af DeanCassady »

Hvorfor i alverden er det, at Alba insisterer på at sparke bolden væk? Hvad har vi at tabe på at forsøge at holde fast i den?
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Muddi12345 »

Denne kamp viser med al tydelighed, at vi slet slet slet ikke har det der skal til i øjeblikket. Vores hold er MARKANT dårligere end det har været de sidste mange år (og det har været dårligt de seneste år), så i øjeblikket er der i min verden langt til titler. Puha, det er ikke så opløftende. Det ligner flere års tørke synes jeg.

Vi lider af den horrible indkøbspolitik - ingen penge i kassen, vi hænger stadig på nogle af de gamle og afdankede spillere og vi har en dårlig træner.
Mange ting er galt desværre.
Top 4 i La Liga og dermed CHL deltagelse vil være en absolut succes i denne sæson.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster