Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

SpillerSomMESSI skrev:
tors sep 02, 2021 11:58 pm
nosslo15 skrev:
tors sep 02, 2021 11:03 pm

Jeg er jo meget mere traditionel, når det kommer til humor: Chaplin, Gøg og Gokke, Olsen Banden og Looney Toones.

I øvrigt! Hvem var så kvinden på det billede, du havde før?
Dem du nævner er også geniale komikere, ingen tvivl om det. Men Norm Mcdonald, Bill Burr og Dave Chapelle er bare mine favorit komikere, dont know why, det er smag og behag.

Kvinden .. det var jo Sade Adu, en sanger som lavede en blanding af pop og jazz i start 80’erne til ca midt 00’erne.

On topic:

Jeg ville uhyre gerne have set Memphis, Messi, Ansu som trio i denne sæson. I stedet for Messi må Demb og Demir udfylde rollen. Jeg synes at det er grotesk at vi har Martin som stort set fast starter i FcB!

Jeg er umådelig glad for at Griezmann er smuttet, samt Pjanic, som det nu forlyder. Jeg vil dog men at det må være toppriotet at tænke på forstærkning af forsvaret fremfor alt andet, idet Pique spiller på sidste vers, Lenglet og Umtiti fejler og fejler.. så står vi med Garcia, Mingueza og Araujo og det er bare for tyndt.

Vi skal have en offensiv midtbane spiller, og jeg håber Puig får flere chancer. Jeg synes der kommer alt for lidt offensivt fra midtbanen.. Pedri er god og boldsikker, men han er ingen Iniesta.

Så håber jeg Memphis, Ansu, Demir, Demb, Kun kommer til at rotere i angrebet, og Martin får en marginal rolle, måske som starter i de første CdR kampe eller som indskifter i de små kampe.

Jeg ser umådelig frem til kampe hvor Ansu, Demir, Pedri, Gavi kommer til at spille samtidig, det bliver spændende.

I øvrigt synes jeg at Haaland vil være fuldstændig fejlcastet i FCB, så jeg håber ikke at det er Laportas plan til næste sommer.

Nej lad os forstærke os på de punkter jeg beskriver i stedet for.
Jeg kender ingen af de komikere du nævner, jeg tænker at du måske ser amerikansk Tv?

Nå, så det var Sade, jamen hende kender jeg da i det mindste.

Ja, selvfølgelig kunne vi godt trænge til at få vores forsvar forstærket, men jeg kunne nu godt tænke mig at se, om Umtiti kunne hjælpe os, han skulle vist have gjort sig særlige anstrengelser for at komme i form? En AC. på fri transfer næste sommer ville være fedt, eller Romagnoli, tror ikke på, at vi kan få de Light. Men i det hele taget bare en med noget mere erfaring og som er nogenlunde hurtig, ville være en forstærkning i forhold til Pique og Lenglet.

Jeg er enig med dig i Haaland, selv om han nok skal score sine mål, så vil han ikke helt passe ind, når det nu er, at Laporta lægger vægt på at vi skal spille vores traditionelle spil. Jeg glæder mig også til at se mere til Nico. Og så er det glædeligt for vore unge spillere at Griezmann ikke er her mere. Jeg er også enig med dig omkring midtbanen, men vi kommer nok til at se Gavi og Nico før vi kommer til at se Puig. Men allerede i kampen mod Getafe, hvor Gavi og Nico blev skiftet ind med ca. et kvarter tilbage, syntes jeg, at vi så et andet spil, mere boldbesiddende og mere opfindsomt.

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Pjanic til Besiktas er nu i hus…, men de dækker vist kun en del af lønnen, men bedre end ingenting, og så er der ingen chance for, at han tager tid fra Gavi, Nico osv.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Madameskrald skrev:
fre sep 03, 2021 7:12 am
Pjanic til Besiktas er nu i hus…, men de dækker vist kun en del af lønnen, men bedre end ingenting, og så er der ingen chance for, at han tager tid fra Gavi, Nico osv.
Ja, når man ikke kunne finde en permanent løsning til ham. Besiktas dækker efter sigende halvdelen af nettolønnen, så det er 8 mio euro sparet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

EasyBuddhist skrev:
fre sep 03, 2021 8:05 am
Madameskrald skrev:
fre sep 03, 2021 7:12 am
Pjanic til Besiktas er nu i hus…, men de dækker vist kun en del af lønnen, men bedre end ingenting, og så er der ingen chance for, at han tager tid fra Gavi, Nico osv.
Ja, når man ikke kunne finde en permanent løsning til ham. Besiktas dækker efter sigende halvdelen af nettolønnen, så det er 8 mio euro sparet.
Havde læst at det var 33% de dækkede, men alt i alt er det rart med endnu flere besparelser på lønbudgettet. Al held og lykke til Pjanic.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

FCBarcelonaChr skrev:
fre sep 03, 2021 8:12 am
EasyBuddhist skrev:
fre sep 03, 2021 8:05 am
Madameskrald skrev:
fre sep 03, 2021 7:12 am
Pjanic til Besiktas er nu i hus…, men de dækker vist kun en del af lønnen, men bedre end ingenting, og så er der ingen chance for, at han tager tid fra Gavi, Nico osv.
Ja, når man ikke kunne finde en permanent løsning til ham. Besiktas dækker efter sigende halvdelen af nettolønnen, så det er 8 mio euro sparet.
Havde læst at det var 33% de dækkede, men alt i alt er det rart med endnu flere besparelser på lønbudgettet. Al held og lykke til Pjanic.
Ja, men det er sgu også svært at finde rundt i. Læste et sted at Pjanic nettoløn er ca. 6 mio euro.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

EasyBuddhist skrev:
fre sep 03, 2021 8:16 am
FCBarcelonaChr skrev:
fre sep 03, 2021 8:12 am
EasyBuddhist skrev:
fre sep 03, 2021 8:05 am
Madameskrald skrev:
fre sep 03, 2021 7:12 am
Pjanic til Besiktas er nu i hus…, men de dækker vist kun en del af lønnen, men bedre end ingenting, og så er der ingen chance for, at han tager tid fra Gavi, Nico osv.
Ja, når man ikke kunne finde en permanent løsning til ham. Besiktas dækker efter sigende halvdelen af nettolønnen, så det er 8 mio euro sparet.
Havde læst at det var 33% de dækkede, men alt i alt er det rart med endnu flere besparelser på lønbudgettet. Al held og lykke til Pjanic.
Ja, men det er sgu også svært at finde rundt i. Læste et sted at Pjanic nettoløn er ca. 6 mio euro.
Ja det er sgu lidt rodet. Men der er i hvert fald sparet! :thumbup:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ja det allerbedste ved at Pjanic og Griezmann ikke er her længere, er at de ikke hverken er i startopstillingen ej heller sidder på bænken, og derfor slet ikke er en mulighed for at spille - som de jo ville være, især pga deres løn og navne.

Så selvom det umiddelbart i manges øjne ligner en svækkelse af angrebet at Griezmann er væk - er det i mine øjne det modsatte, - en forstærkning - nu har vi ikke en fast starter der ikke spiller på den måde Barca gerne skulle spille på, samt ikke har de kompetencer som en Barca angriber skal have. Han arbejde formidabelt, men hans kompetencer var bare slet ikke det vi skulle bruge.

Jeg kunne virkelig ønske mig at Martin var blevet solgt også - derved ville vi miste den sidste angriver som ikke har Barca kompetencer - hans skal da også roses for sin arbejdsindsats, men har slet ikke niveau til at være starter i en af verdens største fodboldklubber som er kendt for at spille besnærende pasnings fodbold med hurtige kombinationer og tekniske spillere som angribere.

Selvom Demir og Gavi, Nico er meget unge, ville jeg meget hellere tabe kampe (dog skal vi ende i top 4 i ligaen) - end se på Martin og Busquets og så tabe alligevel.

Og jeg læser at alle kigger efter hvilken top angriber vi kan signe næste sæson.. jeg ville hellere fokusere på at forstærke forsvaret og især en offensiv midtbane spiller - ala KdB. Jo jo han er umulig at købe.. måske, hvem ved? Eller en type som ham.

Det vil forandre vores spil fra at være ikke midtbane baseret, til at være midtbane baseret - som det var i Peps dage. det savner jeg allermest. Vi har Nice, Pedri, Dejong, men vi manger en offensiv teknisk dygtig midtbanespiller.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af batistuta »

Pjanic går over i historien som det værste Barca køb i min optik - værre end Chygrynskiy og Hleb. Pjanic var en fremragende spiller i samtlige klubber han har spillet i, og har vist at han kan være omstillingsparat. Men vi hentede ham uden intentionen om at bruge ham korrekt, og det kostede os Arthur Melo. Hermed fuldender han en række af håbløse investeringer som: Dembele, Coutinho, Griezmann, hvor man købt store stjerner som enten ikke passer ind i spillestilen eller bliver spillet forkert. Fire fatale handler indenfor kort tid som danner grundlaget for den håbløse situation klubben befinder sig i nu. Og Bartomeus underskrift er at finde på hele lortet.
Senest rettet af batistuta fre sep 03, 2021 9:02 pm, rettet i alt 2 gange.
Barca fan siden 1986.

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ba sai luo na »

batistuta skrev:
fre sep 03, 2021 11:14 am
Pjanic går over i historien som det værste Barca køb i min optik - værre en Chygrynskiy og Hleb. Pjanic var en fremragende spiller i samtlige klubber han har spillet i, og har vist at han kan være omstillingsparat. Men vi hentede ham uden intentionen om at bruge ham korrekt, og det kostede os Arthur Melo. Hermed fuldender han en række af håbløse investeringer som: Dembele, Coutinho, Griezmann, hvor man købt store stjerner som enten ikke passer ind i spillestilen eller bliver spillet forkert. Fire fatale handler indenfor kort tid som danner grundlaget for den håbløse situation klubben befinder sig i nu. Og Bartomeus underskrift er at finde på hele lortet.
Meget enig - bortset fra jeg mener Dembele og Coutinho er de værste handler ever , men det er nu en detalje.

Enden på Pjanic bliver lejemål på lejemål eller ophævelse af kontrakten. Så indirekte, Barca fik også foræret Arthur væk.

Selv verdens spiller fik man 0 dkr for. Uanset omstændighederne så kan det simpelthen ikke være tilfredstillende.

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

nosslo15 skrev:
fre sep 03, 2021 1:55 am
SpillerSomMESSI skrev:
tors sep 02, 2021 11:58 pm
nosslo15 skrev:
tors sep 02, 2021 11:03 pm

Jeg er jo meget mere traditionel, når det kommer til humor: Chaplin, Gøg og Gokke, Olsen Banden og Looney Toones.

I øvrigt! Hvem var så kvinden på det billede, du havde før?
Dem du nævner er også geniale komikere, ingen tvivl om det. Men Norm Mcdonald, Bill Burr og Dave Chapelle er bare mine favorit komikere, dont know why, det er smag og behag.

Kvinden .. det var jo Sade Adu, en sanger som lavede en blanding af pop og jazz i start 80’erne til ca midt 00’erne.

On topic:

Jeg ville uhyre gerne have set Memphis, Messi, Ansu som trio i denne sæson. I stedet for Messi må Demb og Demir udfylde rollen. Jeg synes at det er grotesk at vi har Martin som stort set fast starter i FcB!

Jeg er umådelig glad for at Griezmann er smuttet, samt Pjanic, som det nu forlyder. Jeg vil dog men at det må være toppriotet at tænke på forstærkning af forsvaret fremfor alt andet, idet Pique spiller på sidste vers, Lenglet og Umtiti fejler og fejler.. så står vi med Garcia, Mingueza og Araujo og det er bare for tyndt.

Vi skal have en offensiv midtbane spiller, og jeg håber Puig får flere chancer. Jeg synes der kommer alt for lidt offensivt fra midtbanen.. Pedri er god og boldsikker, men han er ingen Iniesta.

Så håber jeg Memphis, Ansu, Demir, Demb, Kun kommer til at rotere i angrebet, og Martin får en marginal rolle, måske som starter i de første CdR kampe eller som indskifter i de små kampe.

Jeg ser umådelig frem til kampe hvor Ansu, Demir, Pedri, Gavi kommer til at spille samtidig, det bliver spændende.

I øvrigt synes jeg at Haaland vil være fuldstændig fejlcastet i FCB, så jeg håber ikke at det er Laportas plan til næste sommer.

Nej lad os forstærke os på de punkter jeg beskriver i stedet for.
Jeg kender ingen af de komikere du nævner, jeg tænker at du måske ser amerikansk Tv?

Nå, så det var Sade, jamen hende kender jeg da i det mindste.

Ja, selvfølgelig kunne vi godt trænge til at få vores forsvar forstærket, men jeg kunne nu godt tænke mig at se, om Umtiti kunne hjælpe os, han skulle vist have gjort sig særlige anstrengelser for at komme i form? En AC. på fri transfer næste sommer ville være fedt, eller Romagnoli, tror ikke på, at vi kan få de Light. Men i det hele taget bare en med noget mere erfaring og som er nogenlunde hurtig, ville være en forstærkning i forhold til Pique og Lenglet.

Jeg er enig med dig i Haaland, selv om han nok skal score sine mål, så vil han ikke helt passe ind, når det nu er, at Laporta lægger vægt på at vi skal spille vores traditionelle spil. Jeg glæder mig også til at se mere til Nico. Og så er det glædeligt for vore unge spillere at Griezmann ikke er her mere. Jeg er også enig med dig omkring midtbanen, men vi kommer nok til at se Gavi og Nico før vi kommer til at se Puig. Men allerede i kampen mod Getafe, hvor Gavi og Nico blev skiftet ind med ca. et kvarter tilbage, syntes jeg, at vi så et andet spil, mere boldbesiddende og mere opfindsomt.
Hej Spillersom....

I Øvrigt, hvis der nu kommer en ny "smooth operator" i Barca, kommer Sade så frem igen? :grin:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Han er der allerede, han hedder Puig!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

SpillerSomMESSI skrev:
fre sep 03, 2021 4:38 pm
Han er der allerede, han hedder Puig!
Så hvis Puig kommer til at spille regelmæssigt og han exellerer, så kommer Sade frem igen?

Eller bliver det "New kids on the block"? :grin:

Filten
Indlæg: 1920
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Ba sai luo na skrev:
fre sep 03, 2021 2:33 pm
batistuta skrev:
fre sep 03, 2021 11:14 am
Pjanic går over i historien som det værste Barca køb i min optik - værre en Chygrynskiy og Hleb. Pjanic var en fremragende spiller i samtlige klubber han har spillet i, og har vist at han kan være omstillingsparat. Men vi hentede ham uden intentionen om at bruge ham korrekt, og det kostede os Arthur Melo. Hermed fuldender han en række af håbløse investeringer som: Dembele, Coutinho, Griezmann, hvor man købt store stjerner som enten ikke passer ind i spillestilen eller bliver spillet forkert. Fire fatale handler indenfor kort tid som danner grundlaget for den håbløse situation klubben befinder sig i nu. Og Bartomeus underskrift er at finde på hele lortet.
Meget enig - bortset fra jeg mener Dembele og Coutinho er de værste handler ever , men det er nu en detalje.

Enden på Pjanic bliver lejemål på lejemål eller ophævelse af kontrakten. Så indirekte, Barca fik også foræret Arthur væk.

Selv verdens spiller fik man 0 dkr for. Uanset omstændighederne så kan det simpelthen ikke være tilfredstillende.

Værre end andre gomez?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af batistuta »

Filten skrev:
fre sep 03, 2021 5:23 pm
Ba sai luo na skrev:
fre sep 03, 2021 2:33 pm
batistuta skrev:
fre sep 03, 2021 11:14 am
Pjanic går over i historien som det værste Barca køb i min optik - værre en Chygrynskiy og Hleb. Pjanic var en fremragende spiller i samtlige klubber han har spillet i, og har vist at han kan være omstillingsparat. Men vi hentede ham uden intentionen om at bruge ham korrekt, og det kostede os Arthur Melo. Hermed fuldender han en række af håbløse investeringer som: Dembele, Coutinho, Griezmann, hvor man købt store stjerner som enten ikke passer ind i spillestilen eller bliver spillet forkert. Fire fatale handler indenfor kort tid som danner grundlaget for den håbløse situation klubben befinder sig i nu. Og Bartomeus underskrift er at finde på hele lortet.
Meget enig - bortset fra jeg mener Dembele og Coutinho er de værste handler ever , men det er nu en detalje.

Enden på Pjanic bliver lejemål på lejemål eller ophævelse af kontrakten. Så indirekte, Barca fik også foræret Arthur væk.

Selv verdens spiller fik man 0 dkr for. Uanset omstændighederne så kan det simpelthen ikke være tilfredstillende.

Værre end andre gomez?
Gomes var fejlcastet, men endte ikke som en større økonomisk fiasko, som det er tilfældet med de fire omtalte spillere her. Og over en kort periode i øvrigt. 3-4 sæsoners transferbudget ud af vinduet, ville knække de fleste klubber.
Barca fan siden 1986.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 66 gæster