10 - Ansu Fati

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2585 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Drake »

Jeg havde meget hellere set at Memphis vil få nr. 10, da han kan noget ekstraordinært, og det kan Fati ikke rigtigt :roll:

Nu håber jeg bare ikke Fati knækker nakken med det pres der komme med det nummer, det ville Memphis bedre kunne trives med :think:

Men ud over det, så kommer Fati sikkert til at døje med skader resten af hans karriere, når han allerede har fået operationer i så ung en alder. Så jeg er ikke helt overbevidst endnu, at han bliver til noget helt stort, når han heller ikke kan noget ekstraordinært.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8340
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Michman »

Det synes jeg er direkte hån mod en ung spiller der allerede i min mening har vist hvad han kan..
Og helt ærligt. Så vil jeg heller se en ung Barca spiller som er vokset op i klubben få det nummer.. End en købt spiller. Det er det eneste rigtige at give knægten det nummer. Lad os se hvad der sker. Og håbe på der ikke går Bojan i den.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kvoller
Indlæg: 5143
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 789 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Kvoller »

Kan Fati ikke noget særligt? Sig mig, har du slet ikke set ham spille? At komme på banen med den ro og med det han udrettede i en alder af 16-17 år er da ret ekstraordinært, ikke?
Jeg ser nu også hellere en La Masia spiller tage nummer 10, det er fedt. Og det er vigtigt at huske, at han selv sagde ja tak til det. Han blev ikke tvunget til at tage det.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2585 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Drake »

Jeg siger ikke at Fati ikke kan noget særligt, for jo det er at specielt at han allerede i så ung en alder har vist det niveau og ret kontinuerligt :thumbup: Men når jeg skriver at han ikke kan noget ekstraordinært, så mener jeg at han ikke store individuelle kvaliteter som at være driblestærk, stor kreativitet og lave det forudselige. Det synes jeg en 10'er skal have som spidskompetencer.

Han styrker er afslutningsspillet og hans målnæse, og har en fin hurtighed og teknik.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Ba sai luo na »

Jeg synes man skal holde igen med forventninger til Fati
Det er slet ikke sikkert han rammer det niveau alle husker og mener han havde.

Trods alt over en meget kort periode at Fati gjorde forskellen. Det er ikke utænkeligt det var talentet som red på en bølge af selvtillid hvor det meste var stolpe ind.

Jeg synes nr10 kunne have ventet til næste sæson hvor man var klogere på Fati's niveau efter skaden, og være klogere på skadens eftervirkninger. 1 år ude som 17årig er ikke en normal skade og nu giver det ham et unødvendigt pres

Jeg er dog også helt vild med udsigterne til Fati og håber alt det bedste for ham.

Nr10 har tidligere været båret af Giovanni, Litmanen og Riquelme. Så længe man ikke tænker det som Messi's replacement så er vi allerede langt. Det er trods alt bare et nr på en trøje.

nosslo15
Indlæg: 1018
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af nosslo15 »

Jeg synes også, at det er uheldigt, at han har fået nr. 10, selvom han er blevet spurgt. Det er alt for meget pres at lægge på så ung en spiller.

Og så er jeg heller ikke særlig optimistisk med hans knæ, knæskader er de værste man kan få som fodboldspiller, fordi de aldrig bliver 100% som før skaden.

Med alt det andet der er sket i klubben den senere tid, er jeg godt nok ved at være i mangel på optimisme og derfor er min spådom om Fati da også, at han nærmere er fodboldinvalid om 3 år - end en af holdets stjerner. :cry:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af EasyBuddhist »

10 tallet skal helt sikkert også ses som en del af den kommende lønforhandling i forbindelse med kontraktforlængelsen. Det er nok den vigtigste forlængelse for klubbens fremtid lige nu, sammen med Pedri´s selvfølgelig. Det gælder bare at få lukket de to aftaler hurtigst muligt. Det vil være virkeligt ufedt, hvis PSG, City og en masse andre begynder at blande sig i tingene. Dembélé vil også være en gevinst, men lige der, er jeg ikke optimistisk.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af EasyBuddhist »

nosslo15 skrev:
tors sep 02, 2021 6:17 pm
Jeg synes også, at det er uheldigt, at han har fået nr. 10, selvom han er blevet spurgt. Det er alt for meget pres at lægge på så ung en spiller.

Og så er jeg heller ikke særlig optimistisk med hans knæ, knæskader er de værste man kan få som fodboldspiller, fordi de aldrig bliver 100% som før skaden.

Med alt det andet der er sket i klubben den senere tid, er jeg godt nok ved at være i mangel på optimisme og derfor er min spådom om Fati da også, at han nærmere er fodboldinvalid om 3 år - end en af holdets stjerner. :cry:
Nu skal man lige huske, at man har lavet så lille et indgreb, som overhovedet muligt, for netop at Fati kunne bevare så meget førlighed i knæet, som muligt. Jeg mener at jeg læste på et tidspunkt at lægerne forventede intet eller meget lidt tab af førlighed og det vil sige, de forventede, han ville opnå samme mobilitet, som før skaden. En strategi, som har vist sig at tage længere end forventet, også pga af den lange genoptræning, det påkrævede.

Det sagt, så er der selvfølgelig risiko for tilbage fald og følge skader, som med alt muligt andet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20317
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 313 gange
Blevet takket: 1070 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fint at få ham stille i gang igen.


kklaus
Indlæg: 9715
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1272 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14936
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1670 gange
Blevet takket: 1112 gange
Kontakt:

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Lopezzz »

Hvis tingene ikke bliver bedre og Ansu smutter bliver der total kaos i klubben
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5143
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 789 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Kvoller »

Laporta: "Trying to sell Fati? These are lies. Never."

nosslo15
Indlæg: 1018
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af nosslo15 »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... resse.html

Jeg håber man vil have is i maven mht. lønforhandlinger, vi skal først se om han overhovedet kan spille og han skal ses an over længere tid, inden han for en lønforhøjelse.

Alt andet ville være tåbeligt.

Kvoller
Indlæg: 5143
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 789 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Kvoller »

Selvfølgelig bruger Jorge Mendes den taktik.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14936
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1670 gange
Blevet takket: 1112 gange
Kontakt:

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tror ikke mere på at Ansu bliver i Barca i lang tid. Han kan får en meget bedre fremtid i andre klubber.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster