FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Bai sai@

Tror du misforstår, hvis ellers det var myntet på mig?

I en periode VAR VI alle overlegne på banen. Denne tankegang med at vi er superior pr definition, mener jeg var en hæmsko. Selvfølgelig var vi er tophold også før og er/bliver det igen.

Nogle tror så at det nok skal komme lige rundt om hjørnet, der er jeg så ikke så stor en optimist.

At vi skulle få 10 endnu bedre år, ser jeg som urealistisk. Men det får man ikke rigtig noget ud af at diskutere, vi får se.

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af VicValde »

Ba sai luo na skrev:
søn aug 29, 2021 12:58 pm
Det er jeg nu ikke enig I.

Barca vandt mesterskaber og europæiske titler før Messi og har altid været et stor hold.
Nu det jo ikke fordi Barca har ryddet alle titler nationalt de sidste sæsoner med Messi på holdet og I CHL har de fået klø igen og igen. Så Messi har lige netop ikke kunne holde Barca på toppen, da holdet som en enhed ikke har fungeret i takt med at profilerne Alves, Iniesta, Xavi og Suarez stille og roligt forsvandt.

Messi afgang kan fint sammenlignes real og Ronaldo.
Real har siden da både vundet mesterskab og kommet langt i CHL og deres "brand" har umiddelbart overlevet fint. Livet går videre. Nu kan Messi nyde lidt spotlight i Frankrig og med tiden kommer der en ny stjerne i England og Spanien og så starter der en ny æra. Real og Barca vil altid være kæmpe klubber.

Tiden for 10år siden kommer ikke igen - det er klart men hvorfor skulle der ikke komme 10 nye år som kunne være endnu bedre.
Ronaldo var afslutteren for Real - og enig, Real var afhængige af ham og lider stadig et afsavn. Men Messi har været både det gennemgribende opspil, assistmager og afslutter på samme tid. Det findes der bare ikke andre, der kan.
Visse brugere herinde vil have os til at tro, at nu hvor Messi er væk, kan kollektivet blomstre. Jeg ser det blot som en enorm nedgang, der vil påvirke stort set alt spil på banens sidste 1/3.

Barca kommer stadig til at blande sig i toppen, og vil - som du selv er inde på - stadig være en storklub.
Og ja, Barca vandt stadig titler før Messi, men du må da immervæk medgive at de titler har fået et gevaldigt løft med Messi. Selvfølgelig har man ikke vundet noget de senere år med det spillermateriale. Men det er da ikke Messis skyld. Tværtimod har han reddet røven på holdet i de mange kampe, hvor det har set allerværst ud.

Hvis du ikke er enig i at fansenes selvforståelse skal revideres, så fred være med det. Jeg kan tværtimod ikke se, hvordan det kan være anderledes.

Barca er ikke en magtfaktor længere - og med den elendige økonomi in mente og klubbens største ikon nogensinde væk - så har jeg svært ved at se, hvem der skal grave dem op ad hullet.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Pjanić will accept a 50% wage cut. Umtiti lowers his salary to 5 million euros per season. [@gerardromero]
Lovende. Hvis Umtiti går så meget ned i løn, så prøv da ham af i noget tid, i stedet for Lenglet. Det kan da ikke blive meget værre.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Hvis vi ikke retter op på tingene på banen inden Clasico bliver denne kamp en af de værste kampe i Barcas historie og Koeman bliver fyret på stedet
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Lopezzz skrev:
tirs aug 31, 2021 9:34 pm
Hvis vi ikke retter op på tingene på banen inden Clasico bliver denne kamp en af de værste kampe i Barcas historie og Koeman bliver fyret på stedet
Jamen, så lad os krydse fingre for det.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Demb har taget nummer 7 og demir har fået 11’eren.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

At the moment, Álex Collado is neither registered with the first team nor with the B team. [@mariagarridos]

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:
ons sep 01, 2021 3:39 pm
At the moment, Álex Collado is neither registered with the first team nor with the B team. [@mariagarridos]
Surt….

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

[@marca] | 60% capacity will now be allowed at football stadiums in Spain.
Fedt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Det er vildt så meget forskel der kommer, når publikum er på banen. Jeg mærker virkelig, hvor meget jeg har savnet dem.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

Salaries are currently 85% of the club's income. It was above 100% at some point. [rac1]

According to report, the payroll reduced from 617M to 420M, meaning our income is only 500M. Fans are coming back, assuming our income increase to 700, the salaries are already less than 65%, still need to offload Pjanic, Umtiti and Coutinho tho.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

While stadium capacity for open air events has been increased from 40% to 60% in Spain, Catalunya's government has reduced Camp Nou's capacity to 35%. [as]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster