Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

I øvrigt så er dagens positive nyhed på ind fronten, man har forlænget med Orellana :thumbup: :clap:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Everything broke down; Griezmann is staying at Barça and Luuk de Jong is staying at Sevilla.

— @gerardromero
Nu lader det som om alt omkring Griezmann er kollapset grundet Saul til Chelsea. :crazy: :crazy:
Senest rettet af Rekick tirs aug 31, 2021 11:42 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Hahaha. Nu falder det hele til jorden. Historisk fadæse. Vores ledelse bliver udstillet. Laporta bliver udstillet.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Pis, ikke også. Øv, man skal trækkes med hans inkompetencer i næste sæson
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Jeg har været inde på det før, men jeg er snart ved at brække mig over den stigende interesse, der er for, hvad der foregår på transfermarkedet, en interesse vi jo alle har en andel i - også jeg. Men det virker som om, at det, som er det mest interessante ved fodbold nu om stunder er, hvad der foregår i tranfervinduerne. Når det nu om et par minutter lukker, så er det der foregår i fodboldens verden egentlig ikke så interessant, som hvad der kommer til at ske til vinter, når vinduet åbner igen. Osv.

Det stjæler al for meget opmærksomhed fra, hvad vi egentlig elsker ved fodbold og det er virkelig skidt - også når man tænker på at menneskernes værste sider bliver til styrker, når man agerer på markedet.. Jeg ved godt at handel er en del af professionel fodbold, men handlen og interessen og hypen omkring den er efterhånden blevet mere vigtigt end fodbolden selv. Desværre.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Griezmann har alle dage været et forfærdeligt køb, og han er startet denne sæson elendigt. Men at tro det en forstærkning af holdet hvis han smutter, med de alternativer vi har til hans plads, er altså hovedrystende. Det viser hans tal jo fint fra 2021 (inden denne sæson), som trods alt er ganske imponerende trods hans forkerte rolle og holdets sørgelige niveau. At sælge ham er fint, at forære ham til Atletico ville være den dummeste handel jeg kan huske. Med mindŕe målet er at at Real Madrid ikke skal vinde, ved at forstærke deres værste rival.

1. Messi - 43 (32 goals, 11 assists)
2. Lewandowski - 38 (34, 4)
3. Mbappe - 35 (29, 6)
4. Moreno - 34 (23, 11)
5. Depay - 33 (21, 12)
6. Haaland - 32 (25, 7)
7. Ronaldo - 31 (27, 4)
8. Griezmann - 30 (20,10)
9. Lukaku - 30 (21, 9)
10. Kane - 24 (16, 8)

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Nå, så sker det hele alligevel....

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Det lyder til at Collado-aftalen ikke blev til noget, så det er da et lille plus - hvis altså Koeman vil bruge ham, nu hvor han har sagt, at han ikke indgik i planerne.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

❗Final checks of paperworks and then… Griezmann to Atletico Madrid, Luuk de Jong to Barça. Work in progress. It’s absolutely NOT collapsed. [Fabrizio Romano]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

kklaus skrev:
ons sep 01, 2021 12:53 am
Det lyder til at Collado-aftalen ikke blev til noget, så det er da et lille plus - hvis altså Koeman vil bruge ham, nu hvor han har sagt, at han ikke indgik i planerne.
Koeman har også i andre klubber anvendt fryse-teknikken og hvis først han har besluttet ikke at bruge en spiller, er han tilsyneladende så stædig, at han ikke skifter mening, uanset hvor meget mening det ville give, taktisk, at ryste posen.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBSOCI »

Nu kan der komme ro på, vi ved, hvad vi har at gøre godt med frem til næste transfervindue:

Koeman er hollænder, så alle hollændere (inkl. Luuk de Jong) er sikret et startplads. Puig er lagt for had, han skal ikke spille. I angrebet er det blot et spørgsmål, om vi kan finde spillere, der er skadesfri. Kommer vi bagud prøver Koeman, om han kan finde en angriber eller to, der ikke er skadet. Kommer vi foran og skal forsvare den hjem, piller vi da bare de offensive kræfter ud og sætter Lenglet på banen. Det kan da ikke gå galt? Man skulle ikke tro, at Koeman havde Barca blod i årene.

Barca skal til at genopfinde sig selv. Om 1/2 - 1 år har vi forhåbentligt skippet Umtiti, Lenglet, Coutinho m.fl. og givet plads til spillere med en fremtid. Kunne vi så få Xavi ind som træner og måske Iniesta og Puyol med i en eller anden rolle omkring holdet, så skal det nok blive godt igen.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Griezmann har været et af historiens værste køb, når man tager pris, løn og forventninger i betragtning! Afsted med ham inden han falder mere i pris.

Men så derfra til at købe Luke De Jong, pga Koemans hang til hollandske spillere????? Det bliver jo værre og værre. Man går konstant et skridt ned!!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barca80 skrev:
ons sep 01, 2021 1:18 am
Griezmann har været et af historiens værste køb, når man tager pris, løn og forventninger i betragtning! Afsted med ham inden han falder mere i pris.

Men så derfra til at købe Luke De Jong, pga Koemans hang til hollandske spillere????? Det bliver jo værre og værre. Man går konstant et skridt ned!!
Collado og Manaj kunne ikke bruges, men en angriber, der ikke passer til klubben og den ønskede stil, kan derimod bruges. Det er så ikke engang en målfarlig fyr, vi får i Luuk Skywalker, til gengæld er han hollænder og kan sikre Koeman noget goodwill i omklædningsrummet. (Lomme analyse)

Sikke dog et møgbelortet transfervindue

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 76 gæster