Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Selvom Griezmann til tider ikke har spillet noget kønt fodbold, så er dette skifte en markant svækkelse af det offensive. Coutinho skal godt nok stramme fodboldstøvlerne når han er klar.

Filten
Indlæg: 1874
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 185 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Piquénbauer skrev:
tirs aug 31, 2021 10:12 pm
Det er den dårligste handel jeg kan huske at have set.
nej må være den portugisiske midtbane spiller vi købte
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Lugter det ikke af, at man har været presset økonomisk?

Emerson ud, Griezman med option - timingen og valgene lugter lidt af, at der er pres andet steds fra.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Så mangler vi bare at gøre Luuk De Jong officiel, og så kan vi lige så godt droppe med at spille denne sæson, det er jo fuldstændigt til grin, jeg er helt chokeret :!: :!: :eek: :wtf: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »


Luuk de Jong will arrive on loan to Barça without any compensation for Sevilla. [cadena ser]

---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig er vi presset økonomisk men der er grænser for hvor langt man kan gå. Om man vil det eller ej så er vi svækket nu. Og vi har ikke fået andet for det end nogle penge sparet i lønbudgettet. Det er simpelthen ikke det værd. Vi har kunne registrere alle vores spillere efter Alba og bussi. Så hvad er pointen?

Hvorfor skulle vi sælge emerson? Hvorfor skulle griez udlejes? Hvorfor skal de Jong hentes når vi er på røven? Det giver ingen mening.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Piquénbauer skrev:
tirs aug 31, 2021 10:16 pm
Madameskrald skrev:
tirs aug 31, 2021 10:13 pm
Piquénbauer skrev:
tirs aug 31, 2021 9:59 pm
Med nuværende offensiv ville det være decideret idiotisk ikke at hente en spiller ala haaland eller olmo. Jeg går ikke ud fra at du tror og håber at vores nuværende offensiv skal fortsætte?
Skrue endeligt ned for retorikken - jeg forstår godt, hvad du skriver, uden du behøver at blive skinger.

Offensiven skal selvfølgelig nok suppleres i de kommende vinduer, men perspektivet kan i midlertidigt også være væsentligt ændret med en Ansu, Demir og Dembele i truppen.

Selvom rygterne er der, så syntes jeg nu, at der er ageret meget økonomisk fornuftigt på indkøbssiden, og der tegner sig for nu ikke et billede af, at pengene sidder meget løst i lommen på Laporta.
Jeg er på ingen måder skinger. Men jeg ser det som idiotisk og det samme gør tusindvis af fans. Ja økonomien er vigtig men vi skal også kunne spille med.

På nuværende tidspunkt har vi demir til kanten. Det er det. Hvis det ikke er et problem så ved jeg ikke hvad det er.
Det emmer jo ikke er rene sportslige valg - tror du reelt, at man kunne have tryllet 75 mil Euro frem til et Olmo køb?

Selv Laporta kan vel godt gennemskue, at De Jong ikke går 1:1 med Griezman.

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MarkMenace »

Hvad har ændret sig fra starten af vinduet hvor denne handel også var oppe og vende?

Både med Felix, køb og lån.

Talentløst hvis ATM bare har holdt os skakmat, så vi intet kan foretage os.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »


Atlético's buy option on Griezmann is mandatory. [gol]
Ingen ved vidst rigtigt noget.
Kunne ikke forestille mig den ikke skulle være obligatorisk.

Så idiotiske kan vi vel for fanden ikke være!
---------------------------------------
Barca is my religion!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Glem nu alt der med de Jong. Han tjener 1 mio euro om året i Sevilla, så han billig og det er reelt set lige gyldigt, hvordan han præsterer. Grizmann er væk og det skal vi alle være glade for. De Jong vil jo være en opgradering i forhold til, hvordan Grizmann har spillet i Barca. Og lad os så ikke glemme de 40 mio euro om året, man sparer på lønnen!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Piquénbauer skrev:
tirs aug 31, 2021 10:23 pm
Selvfølgelig er vi presset økonomisk men der er grænser for hvor langt man kan gå. Om man vil det eller ej så er vi svækket nu. Og vi har ikke fået andet for det end nogle penge sparet i lønbudgettet. Det er simpelthen ikke det værd. Vi har kunne registrere alle vores spillere efter Alba og bussi. Så hvad er pointen?

Hvorfor skulle vi sælge emerson? Hvorfor skulle griez udlejes? Hvorfor skal de Jong hentes når vi er på røven? Det giver ingen mening.
Præcis! Hvad sker der? Der er ingen rød tråd i noget som helst.

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Piquénbauer skrev:
tirs aug 31, 2021 10:23 pm
Selvfølgelig er vi presset økonomisk men der er grænser for hvor langt man kan gå. Om man vil det eller ej så er vi svækket nu. Og vi har ikke fået andet for det end nogle penge sparet i lønbudgettet. Det er simpelthen ikke det værd. Vi har kunne registrere alle vores spillere efter Alba og bussi. Så hvad er pointen?

Hvorfor skulle vi sælge emerson? Hvorfor skulle griez udlejes? Hvorfor skal de Jong hentes når vi er på røven? Det giver ingen mening.
Det er udmærkede spørgsmål.. min logik er, at giver det ikke sportsligt mening, da må der ligge andre rationaler bag.

Laporta ville givetvis gerne have haft en forpligtet købsaftale og mere end 40 millioner euro - hvorfor er han gået med til handlen alligevel? Formentligt ikke for at spille alle kortene over til ATM.

Et eller andet sted i ligningen finder vi formentligt, hvorfor den på papiret helt håbløse aftale er tilstrækkeligt attraktiv på trods .

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af VicValde »

:op:
Kvoller skrev:
tirs aug 31, 2021 10:15 pm
Albert Rogé (SPORT journalist): "If they let Griezmann go to Atlético and replace him with a 'low cost' signing like Luuk de Jong, the only thing that comes to my mind is that Barça will go all out for Haaland next summer. I can't find another explanation." [@albert_roge]
Det er sikkert planen. Men lige nu virker det umuligt at se noget godt i det her.
Men Haaland skal jo også gide at spille på holdet. Der er jo ingen superstjerner tilbage. Tvivler stærkt på holdets evne til at være en del af top4 i ligaen, hvis det der bliver en realitet.

Jeg mindes ikke at have set et dårligere transfervindue fra Barca, det er simpelthen så amatør agtigt.
Håber Haaland kommer til Barca, det vil være fedt for ligaen - men det kræver jo, at holdet er konkurrencedygtigt.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Jeg tænker der stadigvæk er tid til at få Arteta ind som træner, bare lige for at få en god afslutning på transfervinduet :clap:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Madameskrald skrev:
tirs aug 31, 2021 10:30 pm
Piquénbauer skrev:
tirs aug 31, 2021 10:23 pm
Selvfølgelig er vi presset økonomisk men der er grænser for hvor langt man kan gå. Om man vil det eller ej så er vi svækket nu. Og vi har ikke fået andet for det end nogle penge sparet i lønbudgettet. Det er simpelthen ikke det værd. Vi har kunne registrere alle vores spillere efter Alba og bussi. Så hvad er pointen?

Hvorfor skulle vi sælge emerson? Hvorfor skulle griez udlejes? Hvorfor skal de Jong hentes når vi er på røven? Det giver ingen mening.
Det er udmærkede spørgsmål.. min logik er, at giver det ikke sportsligt mening, da må der ligge andre rationaler bag.

Laporta ville givetvis gerne have haft en forpligtet købsaftale og mere end 40 millioner euro - hvorfor er han gået med til handlen alligevel? Formentligt ikke for at spille alle kortene over til ATM.

Et eller andet sted i ligningen finder vi formentligt, hvorfor den på papiret helt håbløse aftale er tilstrækkeligt attraktiv på trods .
Økonomien holdte os fra at registrere vores spillere. Men efter det er blevet løst hvad er problemet så? Hvorfor kunne vi ikke spille sæsonen med nuværende hold? Indtægterne stiger med fans på stadion.

Jeg ved ærlig talt ikke hvad han har gang i.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster