Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Griezmann to Atlético Madrid is done. [L'equipe]

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

kklaus skrev:
tirs aug 31, 2021 9:21 pm
Antimadridista skrev:
tirs aug 31, 2021 9:19 pm
Tyder det på leje med Griez og Jong?
Griez:
I kombination med en leje aftale uden købspligt med de Jong - det er ikke helt håbløst trods alt!

Det største problem med De Jong er, at Koeman sikkert vil have ham på banen også! Forhåbentligt mest som en last minute rambuk, men så heldige er vi nok ikke.
Senest rettet af Madameskrald tirs aug 31, 2021 9:28 pm, rettet i alt 1 gang.

Red
Indlæg: 160
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Red »

FCBSOCI skrev:
tirs aug 31, 2021 9:15 pm
Panik før lukketid er vidst den bedste betegnelse for transfervinduet. Vi sælger hvem som helst for at få penge i kassen, og køber hvem vi har råd til.

Jeg så langt hellere, at vi gik “all-in”. Solgte en række spillere (inkl. Griezman), og ventede med at handle til økonomien er til det. Vel og mærke købte ind med omtanke. I mellemtiden kunne vi fremelske spillere fra akademiet og give fx Puig en ny chance.

Jeg ved godt, at Koeman er træner i Barca, og at der er en grund til, at jeg aldrig bliver det. Men derfor kan jeg godt være kritisk overfor Koeman. Hvor er han henne i hele spillet omkring transfers? Har han overhovedet en plan for Barca? Sat på spidsen virker det for mig som om, at hans taktiske evner begrænser sig til: 1) Fører Barca, sætter vi forsvarsspillere ind, er vi bagud smider vi et par angribere på banen; helt uden tanke for formationen eller balancen på holdet.

“Mit” andet hold er Brøndby. Da Kasi Jesper smed millioner i foretagende købte Brøndby spillere en masse, herunder dyre spillere, der ikke passede ind. Og det på et tidspunkt hvor Brøndby var Danmarksmestre for u/15, u/17 og u/19 (som jeg husker det). Nu har Brøndby sadlet om, og satser igen på akademiet/Masterclass. Niels Frederiksen er ikke Koeman, men jeg blev helt glad i låget på Brøndby stadion, da han med stor taktisk snilde ændrede formation mod FCM, da Brøndby var spillet helt ned under græsset.

Lad os håbe, at Barca også finder tilbage til gamle dyder og i øvrigt får Xavi m.fl. med i det fremtidige setup.

VISCA EL BARCA!
Jaa nu skal den taktiske snilde lige vinde lidt mere end én ud af 7 kampe før man kan kalde det en succes vil jeg mene

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Er det obligation to buy eller option to buy!?

Red
Indlæg: 160
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Red »

EasyBuddhist skrev:
tirs aug 31, 2021 8:50 pm
Dytrax skrev:
tirs aug 31, 2021 8:48 pm
Real Madrid have submitted a new official bid today morning for Kylian Mbappé. €200m on the table. It’s €200m guaranteed for PSG. NO answer, so NO intention to sell. 🚫🇫🇷 #Mbappé #RealMadrid
Nasser Al-Khelaifi wanted to keep the player. 🔒
Det er så blæst, at PSG kan sige nej til den slags penge, velvidende, at Mbappe kan smutte til sommer. De må enten være sikre på, at han forlænger. Eller også er kaliffen bare iskold, når det drejer sig om gysser.
Ja, eller også vil han bare gerne vinde CL, koste hvad det vil
Præcis mit bud også de mangler på ingen måde penge men CL trofæer derimod..

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
tirs aug 31, 2021 9:31 pm
Er det obligation to buy eller option to buy!?
Det er en obligatorisk option, som jeg har forstået det, men lad nu se, når der er faldet mere ro på.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MarkMenace »

Håber sgu ikke vores fax virker her sidst på aftenen, for sutten er da helt tabt på arbejdsgangene på Camp Nou.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tirs aug 31, 2021 9:33 pm
Antimadridista skrev:
tirs aug 31, 2021 9:31 pm
Er det obligation to buy eller option to buy!?
Det er en obligatorisk option, som jeg har forstået det, men lad nu se, når der er faldet mere ro på.
Er det ikke enten obligatorisk, altså forpligtet eller blot en option??

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Fuck, hvor må Bayern München ryste i bukserne, når de ser hvem vi har hentet i dette vindue.
Og hvis det ikke skulle være nok, skal de blot titte på Koeman, for at mærke det løbe koldt ned ad ryggen. 🔥💪

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Dytrax skrev:
tirs aug 31, 2021 9:38 pm
Fuck, hvor må Bayern München ryste i bukserne, når de ser hvem vi har hentet i dette vindue.
Og hvis det ikke skulle være nok, skal de blot titte på Koeman, for at mærke det løbe koldt ned ad ryggen. 🔥💪
Rolig rolig. Det er jo ikke fordi Bayern har en af verdens bedste angribere og dertil et sammentømret hold med blik for hinanden...

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Jeg genvinder lidt respekt for Laporta, hvis han sender Griezman til ATM - og strander de Jong handlen i sidste øjeblik på en eller anden teknikalitet!

Vamos, Laporta

Ps. Flere er de større medier kalder Griezman handlen sikker - 1 års lån med tvungent køb.
Senest rettet af Madameskrald tirs aug 31, 2021 9:49 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Pengene vil jo alligevel bare blive brugt på et eller andet hovedløst… Det er jo ikke fordi han er ansvarlig med pengene. Om det er haaland eller olmo til 75 mio så er de penge væk snart.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Hvordan kan det give respekt? Det er jo inkompetence på højeste niveau, at vi henter De Jong. Vi forstærker rivalen i sidste øjeblik og henter en total unødvendig, gammel angriber, som kan kæmpe om pladsen med Aguero og Lord. Vi er en joke.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Helt enig. Det er noget af det mest elendige jeg har set. Vi er en kæmpe joke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

2015- Messi, Suarez and Neymar vs Bayern.

2020- Messi and Suarez vs Bayern.

2021- Luuk De Jong and Braithwaite vs Bayern.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster