Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Antimadridista skrev:
tirs aug 31, 2021 8:21 pm
Gider en eller anden lige dreje uret 3.5 time frem….intet nyt er vist godt nyt :|
Den er jeg også med på.

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

FCBarcelonaChr skrev:
tirs aug 31, 2021 8:22 pm
Antimadridista skrev:
tirs aug 31, 2021 8:21 pm
Gider en eller anden lige dreje uret 3.5 time frem….intet nyt er vist godt nyt :|
Den er jeg også med på.
Det er sku lidt skizofrent - hvorfor vil I lige pludseligt ikke af med Griezman?

Jeg sidder og vil have skruet tiden lidt tilbage, så kan det være, at vi også kan nå at lokke Simeone eller Mourinho til at gøre en mand ud af Lenglet eller Umtiti!

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Fordi der absolut intet godt kommer den anden vej. Og jeg vil sgu hellere have Griezmann end ingenting på den højrekant. Og tusind gange hellere Griez end Luuk de Jong.

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MarkMenace »

Efter det gik op for mig hvor galt det stod til, da vi ikke kunne registrere spillere. Var nok eneste forhåbning at vi villefå skippet bare en af pjanic, umtiti eller lenglet og ellers bare forholde os i ro.

Hvad sker der for de paniksalg når det er røven af 4. division der er rygtet til os. Eneste rygte idag jeg ku se bare en my fornuft i var byttehandel med Felix.

Jeg mistænker nærmest Bartemeu for at have adgang til Barcas systemer og har sig en fest med de mails han sender rundt.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Paulinho15 skrev:
tirs aug 31, 2021 7:55 pm
Champione skrev:
tirs aug 31, 2021 7:53 pm
Emerson, Ilaix og Griez ud uden indgående transfers, og vi har haft det værste mareridtslignende vindue!
Nogle gange så bliver det bare rigtig dårligt, før det bliver rigtig godt
Ja, ideelt set havde vi kommet af med langt flere spillere, mindst en håndfuld og gerne to. Jeg havde f.eks gerne set at vi var kommet af med Coutinho, Umtiti, Lenglet, Pjanic, Roberto, Grizmann, Braithwaite og Neto, mens jeg også gerne havde set, man ikke havde signet Agüero. Til gengæld ville jeg have klaret mig med få tilføjelser og lad os nu ikke glemme at man har fået Depay og Garcia ind, mens Firpo var hurtigt ude af vagten og at alle var enige om at Barca havde fået en god start på vinduet. Det er først senere, det er gået galt og der har La liga en del af skylden, men også den horrible revision, som tog alt for lang tid at producere, fordi der var så mange lig i lasten.

Jeg ville, på nuværende tidspunkt og med den nuværende situation, intet have imod at der blev solgt 4-5 stykker, uden der blev hentet en eneste erstatning. Lige nu gælder det om at klare sig igennem en sæson med en elendig træner ved roret, uden for mange sportslige skrammer, få sparet en masse penge og udvikle talenterne. Det samme gælder vinterens vindue og så skal det sidste ryddes til næste sommer. OG SÅ, kan vi begynde at tale om at hente et par spillere fra øverste hylde igen. Personligt ville jeg begynde at lægge billet ind på et par stykker allerede når vinduet lukker, for at være på forkant, hvilket Laporta jo ikke har kunnet været i dette vindue. Jeg havde f.eks begyndt at gøre kur til AC allerede nu, da han har udløb næste sommer, ligesom jeg ville gå efter Bennacer og Gosens, som kun vil have et år tilbage på kontrakten. Derudover ville jeg gøre kur til nogle af de største talenter f.eks Moukoko og Arezo og lokke dem til at skifte klub. Derudover selvfølgelig Haaland, hvis det er en mulighed til den tid.

Men det handler ikke så meget om, hvem det er, man går efter, men om at man får det planlagt, så man klar til vinduet og det arbejde begynder allerede nu. Det var jo også grunden til at rigtig mange gerne så, at Bartomeu havde sluppet tøjlerne allerede sidste sommer. Prøv at tænk på, hvordan det havde set ud, hvis Laporta havde været inde allerede der. Alene vinter vinduet gik fuldstændig tabt, fordi man ikke havde en bestyrelse og der kunne man have lagt kimen til langt bedre sommer vindue, end hvad man har set i dette.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Kan vi få Pjanic og Griez skudt afsted, så æder jeg hjertens gerne en header, Koeman kan sætte ind i 85’ minut.

Hvis vi kan skyde Lenglet og Coutinho afsted(Umtiti duer kun til designertøj på tribunen), så tager jeg også gerne Jens Jønson ind fra Cadiz.

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

De Jong for Pjanic… det er sku en handel, som jeg godt kan leve med.

Jeg kommer ikke til at mangle Griezman heller. Man kan sagtens stykke en spændende fronttrio sammen ud af MB, Aguero, Ansu, Dembele, Depay og Coutinho - forhåbentligt med De Jong som yderste joker.
Senest rettet af Madameskrald tirs aug 31, 2021 8:43 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

JUST IN: Griezmann to Atletico is imminent. Clubs are working at this time to find the formula.
@MatteMoretto
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Rygtet siger nu, at Griezman til ATM er en realitet :thumbup:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Madameskrald skrev:
tirs aug 31, 2021 8:45 pm
Rygtet siger nu, at Griezman til ATM er en realitet :thumbup:
Woohooo!!!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Leje?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Real Madrid have submitted a new official bid today morning for Kylian Mbappé. €200m on the table. It’s €200m guaranteed for PSG. NO answer, so NO intention to sell. 🚫🇫🇷 #Mbappé #RealMadrid
Nasser Al-Khelaifi wanted to keep the player. 🔒
Det er så blæst, at PSG kan sige nej til den slags penge, velvidende, at Mbappe kan smutte til sommer. De må enten være sikre på, at han forlænger. Eller også er kaliffen bare iskold, når det drejer sig om gysser.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis vi henter god spiller ind så kan jeg leve med det vi har set. Men hvis vi henter luuk og ingen anden så er det en katastrofe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tirs aug 31, 2021 8:48 pm
Real Madrid have submitted a new official bid today morning for Kylian Mbappé. €200m on the table. It’s €200m guaranteed for PSG. NO answer, so NO intention to sell. 🚫🇫🇷 #Mbappé #RealMadrid
Nasser Al-Khelaifi wanted to keep the player. 🔒
Det er så blæst, at PSG kan sige nej til den slags penge, velvidende, at Mbappe kan smutte til sommer. De må enten være sikre på, at han forlænger. Eller også er kaliffen bare iskold, når det drejer sig om gysser.
Ja, eller også vil han bare gerne vinde CL, koste hvad det vil
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

JUST IN: Barcelona have agreed personal terms with Luuk de Jong — negotiations are advanced.
@FabrizioRomano
En fucking skandale.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster