Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Laporta er ikke et hak bedre. Skandale hvad vi er vidner til.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20503
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1091 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det virker som om at Laporta famler i blinde. Jeg gider næsten ikke mere Twitter i dag...

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Nyhuus »

Piquénbauer skrev:
tirs aug 31, 2021 8:07 pm
Flere melder nu at vi seriøst forsøger at hente luuk. Hvis vi sender griez væk og henter luuk så giver jeg seriøst op.
Ikke give op endnu! Du glemmer at Coutinho bliver sæsonens helt store stjerne! Hvilken sæson vi går i møde :clap:

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Champione skrev:
tirs aug 31, 2021 7:53 pm
Emerson, Ilaix og Griez ud uden indgående transfers, og vi har haft det værste mareridtslignende vindue!
Jeg ville reelt kun være oprigtigt ked af afgangen af Emerson, men kun fordi det eksponere højreback lidt rigeligt.

Disse handler ville sikre masse af spilletid tid Nico, Gavi, Dest, Ansu og Dembele - det er nogle af dem, der skal fører klubben ud af denne krise - og har potentiale til at føre os til ny storhed.

Så med Koeman ved roret tænker jeg, at det er ok - havde vi haft en rigtig kapacitet på posten, så havde jeg jublet!!

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Luuk de Jong er vitterligt bare en spiller der bliver sat ind i 80. minut og håber på han score på hovedstød........

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

"Ifølge avisen AS kan Miralem Pjanic indgå i en handel med Sevilla om Luuk de Jong."

Hvis vi absolut skal have Luuk, hvad taler så for at hente ham?

Alder: 31 år
Højde: 1,88 m.

Klubber hidtil:
2008-2009 De Graafschap
2009-2012 FC Twente
2012-2014 Borussia M'gladbach
2014-2014 → Newcastle United (leje)
2014-2019 PSV Eindhoven
2019- Sevilla

39 mål i 76 kampe for Twente i ligaen. 94 mål i 159 kampe for PSV i ligaen. Det står som hans bedste præstationer lige umiddelbart.

Mindre gode ophold i større klubber som Borussia Moenchengladbach, Newcastle og i Sevilla har han heller ikke ligefrem haft den store succes.

Ifølge Wikipedia, 7 landskampe og et mål. Debut i 2011, når jeg lige kigger hurtigt.

Min bedste erindring om Luuk de Jong er fra en FIFA-karriere jeg havde med ham for mange år siden, med Newcastle tror jeg. Han var et monster og jeg endte med at vinde mesterskabet, men ellers kender jeg ikke så meget til ham :lol:
Senest rettet af Paulinho15 tirs aug 31, 2021 8:15 pm, rettet i alt 1 gang.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

JUST IN: Alex Collado will leave Barcelona on loan to join Sheffield United, the player has accepted he won’t have minutes. The operation won’t include an option to buy.
Skal vi ikke have spillere i truppen der kan dække højrekant?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Piquénbauer skrev:
tirs aug 31, 2021 8:14 pm
JUST IN: Alex Collado will leave Barcelona on loan to join Sheffield United, the player has accepted he won’t have minutes. The operation won’t include an option to buy.
Skal vi ikke have spillere i truppen der kan dække højrekant?
Underligt sted at tage hen på lån. Måske får han mere spilletid hos Sheffield end han havde fået hos Club Brügge.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Det tegner sig til at blive et af de værste transfervinduer. Selv Bartomeu ville stå godt sammenlignet med det som Laporta har leveret i det her vindue. Det er jo helt til grin.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Rekick skrev:
tirs aug 31, 2021 8:16 pm
Piquénbauer skrev:
tirs aug 31, 2021 8:14 pm
JUST IN: Alex Collado will leave Barcelona on loan to join Sheffield United, the player has accepted he won’t have minutes. The operation won’t include an option to buy.
Skal vi ikke have spillere i truppen der kan dække højrekant?
Underligt sted at tage hen på lån. Måske får han mere spilletid hos Sheffield end han havde fået hos Club Brügge.
Grunden til, at skiftet faldt til jorden med Brugge var vidst fordi at Collado ikke ville acceptere en købsoption til dem. Han ville kun afsted på en lejeaftale - så vidt jeg har forstået det
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Atlético Madrid are advancing well to sign Griezmann. [@verobrunati]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Paulinho15 skrev:
tirs aug 31, 2021 8:18 pm
Rekick skrev:
tirs aug 31, 2021 8:16 pm
Piquénbauer skrev:
tirs aug 31, 2021 8:14 pm
JUST IN: Alex Collado will leave Barcelona on loan to join Sheffield United, the player has accepted he won’t have minutes. The operation won’t include an option to buy.
Skal vi ikke have spillere i truppen der kan dække højrekant?
Underligt sted at tage hen på lån. Måske får han mere spilletid hos Sheffield end han havde fået hos Club Brügge.
Grunden til, at skiftet faldt til jorden med Brugge var vidst fordi at Collado ikke ville acceptere en købsoption til dem. Han ville kun afsted på en lejeaftale - så vidt jeg har forstået det
Ahh okay, så vidt jeg har læst er der ingen købsoption på det her lån. Så det giver god mening.

Filten
Indlæg: 1911
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 197 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Piquénbauer skrev:
tirs aug 31, 2021 8:18 pm
Atlético Madrid are advancing well to sign Griezmann. [@verobrunati]
Plz være rigtigt og lad os få en der bare viser lidt offensivt.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Jeg er desværre af den sørgelige forfatning, at jeg også forelskede mig i Keegans Entertainers i 90`erne, så jeg kender lidt til De Jong fra hans Newcastle tid. I den periode havde man en ligeså hovedløs træner som Koeman, så man spillede ham som hængende angriber / offensiv midt - og ikke så overraskende fungerer en targetmand ikke i den rolle, då han var håbløs.

Han er regulær targetmand, og vil have svært ved at indgå på et Barcelona hold - tingene vil gå for hurtigt for ham, som også tildels er tilfældet i Sevilla, og han har ikke tilstrækkeligt med spidskompetencer til at kompencere på anden vis. Det vil virkeligt være et aparte køb - ligesom da vi begyndte at hente den ene tonser efter den anden til midtbanen.

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Gider en eller anden lige dreje uret 3.5 time frem….intet nyt er vist godt nyt :|

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster