Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Dytrax skrev:
tirs aug 31, 2021 5:08 pm
Tello skrev:
tirs aug 31, 2021 5:03 pm
Uanset hvad, så kan man ikke bebrejde Laporta for noget af det her. Bartomeu har kastet os herud, ikke Laporta.
Det vil sige at du ikke sender julegave til onkel Barto i år?
Han kan få et signeret foto af Song der rækker ud efter CL trofæet :lol:

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Dytrax skrev:
tirs aug 31, 2021 7:45 pm
Rekick skrev:
tirs aug 31, 2021 7:44 pm
Piquénbauer skrev:
tirs aug 31, 2021 7:43 pm
Barça have contacted Sevilla for Luuk de Jong. [
@juanjimenista]
Ej vel.
Koeman skal samle hele den hollandske styrke.
I den tro, at det vil lime den taktikløse røv fast til trænersædet.
I ved jo nok, at jeg godt kan lide Koeman, men Luuk de Jong til Barca giver ikke så meget mening for mig, så lige på det punkt har Koeman ikke lige min støtte. Luuk har dog været et monster de gange han har spillet i Æresdivisionen
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MarkMenace »

Vildt vi ikke er kommet videre fra Bartemeus sidste år, hvor alle handler handlede om regnskabsteknikker, fremfor Barcelonas fremtid.

Kæmpe gave vi giver Betis.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Jeg synes Laporta står MEGET svækket tilbage efter denne sommer. Han har virkelig skuffet synes jeg. Mest fordi at han skabte falske forhåbninger hele vejen igennem med Messi. Hele tiden forsikrede om at de gik den rigtige vej og at man var optimistiske. Derudover er det amatøragtigt at han tillader en slutning på transfervinduet som det vi ser nu. Det er 100% panik. Han sidder sikkert på en båd et sted og ryger cigar, mens det hele sejler

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Paulinho15 skrev:
tirs aug 31, 2021 7:47 pm
Dytrax skrev:
tirs aug 31, 2021 7:45 pm
Rekick skrev:
tirs aug 31, 2021 7:44 pm
Piquénbauer skrev:
tirs aug 31, 2021 7:43 pm
Barça have contacted Sevilla for Luuk de Jong. [
@juanjimenista]
Ej vel.
Koeman skal samle hele den hollandske styrke.
I den tro, at det vil lime den taktikløse røv fast til trænersædet.
I ved jo nok, at jeg godt kan lide Koeman, men Luuk de Jong til Barca giver ikke så meget mening for mig, så lige på det punkt har Koeman ikke lige min støtte. Luuk har dog været et monster de gange han har spillet i Æresdivisionen
Det er så nok også et spørgsmål om, hvem der har kontaktet hvem. Mandzukic er med garanti en eller anden agents arbejde, Cavani ligeså.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

whidgee skrev:
tirs aug 31, 2021 7:49 pm
Jeg synes Laporta står MEGET svækket tilbage efter denne sommer. Han har virkelig skuffet synes jeg. Mest fordi at han skabte falske forhåbninger hele vejen igennem med Messi. Hele tiden forsikrede om at de gik den rigtige vej og at man var optimistiske. Derudover er det amatøragtigt at han tillader en slutning på transfervinduet som det vi ser nu. Det er 100% panik. Han sidder sikkert på en båd et sted og ryger cigar, mens det hele sejler
Det er hektisk på samtlige sportsdirektør kontorer på deadline day. Men der er klart steder, det er sjovere at sidde, end på Barca´s ledelsesgang i dette vindue.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Emerson, Ilaix og Griez ud uden indgående transfers, og vi har haft det værste mareridtslignende vindue!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Champione skrev:
tirs aug 31, 2021 7:53 pm
Emerson, Ilaix og Griez ud uden indgående transfers, og vi har haft det værste mareridtslignende vindue!
Nogle gange så bliver det bare rigtig dårligt, før det bliver rigtig godt
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Red
Indlæg: 160
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Red »

Paulinho15 skrev:
tirs aug 31, 2021 6:16 pm
Red skrev:
tirs aug 31, 2021 6:09 pm
Paulinho15 skrev:
tirs aug 31, 2021 6:08 pm
Red skrev:
tirs aug 31, 2021 6:07 pm
Seriøst 750 har stemt for vi skal hente Cavani??
Giver kun mening at hente Cavani, hvis Griezmann sælges, i mit hoved
Ja selv da syntes jeg det lyder af en kommende fiasko men lad os se, var bare overrasket hvor mange havde sagt ja
Hvad synes du er overraskende ved at mange har stemt på ham? Cavani er i mine øjne stadig en dygtig angriber, som ved hvor målet står.

Vi har i de senere år set flere eksempler på angribere på +34 år som bliver ved med at score mål - og det er jo også set i historien før
Jeg syntes først og fremmest det går imod den udfarcering af den gamle garde og sats på nyt talent som vi har brug for og så for det andet tror jeg bare ikke på han bliver et godt match vi har ikke engang set hvordan Aguero tager til så skal vi da ikke have endnu en veteran syntes du? Hvad så om 2 år når de er færdige rent niveau, altså nu hvor denne sæson nok bliver lidt test så lad være med sådan nogle forhastede ting efter min mening men lad os se hvad der sker :)

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

EasyBuddhist skrev:
tirs aug 31, 2021 7:53 pm
whidgee skrev:
tirs aug 31, 2021 7:49 pm
Jeg synes Laporta står MEGET svækket tilbage efter denne sommer. Han har virkelig skuffet synes jeg. Mest fordi at han skabte falske forhåbninger hele vejen igennem med Messi. Hele tiden forsikrede om at de gik den rigtige vej og at man var optimistiske. Derudover er det amatøragtigt at han tillader en slutning på transfervinduet som det vi ser nu. Det er 100% panik. Han sidder sikkert på en båd et sted og ryger cigar, mens det hele sejler
Det er hektisk på samtlige sportsdirektør kontorer på deadline day. Men der er klart steder, det er sjovere at sidde, end på Barca´s ledelsesgang i dette vindue.
Barca er ikke en klub som i ren panik skal lave handler lige inden deadline. Det stinker langt væk af, at man handler uden nogen plan. Vanvittigt hvad vi er vidner til

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Paulinho15 skrev:
tirs aug 31, 2021 6:37 pm
Champione skrev:
tirs aug 31, 2021 6:34 pm
Felix/Griez swap tager til i styrke…
Hva siger vi til denne byttehandel?

Umiddelbart tror jeg Joao Felix vil passe godt ind i klubben, men vi forstærker også Atlético markant, hvis den går igennem
Er det ikke Griezman, som 99 % af fansene bander over aldrig score mål!? :wtf:

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Red skrev:
tirs aug 31, 2021 7:57 pm
Paulinho15 skrev:
tirs aug 31, 2021 6:16 pm
Red skrev:
tirs aug 31, 2021 6:09 pm
Paulinho15 skrev:
tirs aug 31, 2021 6:08 pm
Red skrev:
tirs aug 31, 2021 6:07 pm
Seriøst 750 har stemt for vi skal hente Cavani??
Giver kun mening at hente Cavani, hvis Griezmann sælges, i mit hoved
Ja selv da syntes jeg det lyder af en kommende fiasko men lad os se, var bare overrasket hvor mange havde sagt ja
Hvad synes du er overraskende ved at mange har stemt på ham? Cavani er i mine øjne stadig en dygtig angriber, som ved hvor målet står.

Vi har i de senere år set flere eksempler på angribere på +34 år som bliver ved med at score mål - og det er jo også set i historien før
Jeg syntes først og fremmest det går imod den udfarcering af den gamle garde og sats på nyt talent som vi har brug for og så for det andet tror jeg bare ikke på han bliver et godt match vi har ikke engang set hvordan Aguero tager til så skal vi da ikke have endnu en veteran syntes du? Hvad så om 2 år når de er færdige rent niveau, altså nu hvor denne sæson nok bliver lidt test så lad være med sådan nogle forhastede ting efter min mening men lad os se hvad der sker :)
Ja, det giver god mening i forhold til det med at komme af med den gamle garde. På det punkt er jeg enig. Når jeg kigger på Cavani er det kun ud fra hans fodboldmæssige kvaliteter, og hvis Zlatan kan fortsætte med at præstere som han gør i den alder han har, så har Cavani vel også fire gode år tilbage i sig på topniveau. Når det så er sagt, så ser jeg hellere, at klubben satsede på Rey Manaj, hvis de absolut vil have en ny angriber :)
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis vi sender griez afsted på leje uden en obligatorisk købsoption så er der noget galt. Emerson og trincao handlerne var underlige nok men hele dette vindue har været kaos.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Red
Indlæg: 160
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Red »

Paulinho15 skrev:
tirs aug 31, 2021 8:04 pm
Red skrev:
tirs aug 31, 2021 7:57 pm
Paulinho15 skrev:
tirs aug 31, 2021 6:16 pm
Red skrev:
tirs aug 31, 2021 6:09 pm
Paulinho15 skrev:
tirs aug 31, 2021 6:08 pm
Red skrev:
tirs aug 31, 2021 6:07 pm
Seriøst 750 har stemt for vi skal hente Cavani??
Giver kun mening at hente Cavani, hvis Griezmann sælges, i mit hoved
Ja selv da syntes jeg det lyder af en kommende fiasko men lad os se, var bare overrasket hvor mange havde sagt ja
Hvad synes du er overraskende ved at mange har stemt på ham? Cavani er i mine øjne stadig en dygtig angriber, som ved hvor målet står.

Vi har i de senere år set flere eksempler på angribere på +34 år som bliver ved med at score mål - og det er jo også set i historien før
Jeg syntes først og fremmest det går imod den udfarcering af den gamle garde og sats på nyt talent som vi har brug for og så for det andet tror jeg bare ikke på han bliver et godt match vi har ikke engang set hvordan Aguero tager til så skal vi da ikke have endnu en veteran syntes du? Hvad så om 2 år når de er færdige rent niveau, altså nu hvor denne sæson nok bliver lidt test så lad være med sådan nogle forhastede ting efter min mening men lad os se hvad der sker :)
Ja, det giver god mening i forhold til det med at komme af med den gamle garde. På det punkt er jeg enig. Når jeg kigger på Cavani er det kun ud fra hans fodboldmæssige kvaliteter, og hvis Zlatan kan fortsætte med at præstere som han gør i den alder han har, så har Cavani vel også fire gode år tilbage i sig på topniveau. Når det så er sagt, så ser jeg hellere, at klubben satsede på Rey Manaj, hvis de absolut vil have en ny angriber :)
Fuldstændig enig der

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Flere melder nu at vi seriøst forsøger at hente luuk. Hvis vi sender griez væk og henter luuk så giver jeg seriøst op.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster