Riqui Puig

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 6 - Riqui Puig

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
tirs aug 31, 2021 11:24 am
EasyBuddhist skrev:
tirs aug 31, 2021 9:49 am
https://www.mundodeportivo.com/futbol/f ... barca.html

Hvis Riqui ender med at blive, så skal jeg have mig en Barca trøje, hvor der står Puig bagpå. Jeg har ikke købt en siden 1992...kom så Riqui!!
Jeg tror du går under betegnelsen “number one fan” :glad: ;-)
Hehe, ja, det er der nok nogen, der mener. Men for mig handler det mere om, Puig står for den type fodbold, jeg vil have at Barca skal spille. Så på den måde er det mere symbolik, end noget andet. Det er det signal, jeg kan sende til klubben om at de er på vej ud af en forkert tangent med Koeman.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 6 - Riqui Puig

Indlæg af Michman »

Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 6 - Riqui Puig

Indlæg af Magnus Frost »

Er jeg den eneste der synes det er underligt der ikke er flere klubber der viser interesse for Puig?

Han er tydeligvis ikke god nok til Barca ( selvom jeg tidligere var overbevist om at han ville blive det, så er det skib sejlet) men man hører om masser af klubber der er interesserede i Braithwaite, men ingen i Puig?
Al respekt for Braithwaite så synes jeg allerede nu som 23 årig Puig virker bedre end ham.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 6 - Riqui Puig

Indlæg af Antimadridista »

Magnus Frost skrev:
tors jul 28, 2022 2:10 pm
Er jeg den eneste der synes det er underligt der ikke er flere klubber der viser interesse for Puig?

Han er tydeligvis ikke god nok til Barca ( selvom jeg tidligere var overbevist om at han ville blive det, så er det skib sejlet) men man hører om masser af klubber der er interesserede i Braithwaite, men ingen i Puig?
Al respekt for Braithwaite så synes jeg allerede nu som 23 årig Puig virker bedre end ham.
Jeg tror der er noget grundlæggende galt med hans tilgang til sin egen karriere…

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 6 - Riqui Puig

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
tors jul 28, 2022 2:17 pm
Magnus Frost skrev:
tors jul 28, 2022 2:10 pm
Er jeg den eneste der synes det er underligt der ikke er flere klubber der viser interesse for Puig?

Han er tydeligvis ikke god nok til Barca ( selvom jeg tidligere var overbevist om at han ville blive det, så er det skib sejlet) men man hører om masser af klubber der er interesserede i Braithwaite, men ingen i Puig?
Al respekt for Braithwaite så synes jeg allerede nu som 23 årig Puig virker bedre end ham.
Jeg tror der er noget grundlæggende galt med hans tilgang til sin egen karriere…
Han tjener en monsterløn (3 m netto) og har nok ikke tænkt sig at tage noget mindre i stedet for en sidste feriesæson i hans hjemby, mens ham og Pique tager til fester. Useriøs spiller og alt for dårlig også.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 6 - Riqui Puig

Indlæg af Magnus Frost »

Nåh ? Ja okay har slet ikke hørt noget omkring det med den uprofessionelle tilgang før, men ja så giver det faktisk god mening, for selvom man kan bebrejde Braithwaite for ikke at være god nok eller at vælge en klub der ikke vil ham, så synes jeg alle siger han er top professionel, det sagde Xavi jo også i starten.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

BobJylland
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 09, 2020 12:10 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af BobJylland »

Lopezzz skrev:
lør sep 19, 2020 9:17 pm
#koemanOUT er det rigtige hashtag :devil:
Jeg vidste at denne mand ved ikke en skid om Barca.
Han vil gøre fuldstændig lige som hans forgængere og bruge Griezz, Roberto, Busquets, Pique, Alba, Messi, Lenglet i stedet for Trincao, Ansu, Araujo, Firpo, Dembele, Puig.....
Hjernedød træner
Synes du stadig, at det var hjernedødt at prioritere ovenstående i stedet for ...

... Trincão, som nu er tilbage i Portugal efter fejlslagent lejeophold i PL.
... Firpo, som med nød og næppe undgik nedrykning fra PL og viste sig som en af de ringeste backs i ligaen.
... Puig, som nu er på vej til USA efter at være blevet vejet og fundet for let af træner nummer ottehundrede.

Koeman viste sig at have fuldkommen ret i forhold til Riqui Puig, der aldrig nogensinde havde niveauet og så ovenikøbet er dybt, dybt uprofessionel. Piqué er givetvis også dybt, dybt uprofessionel på visse punkter, man han har i det mindste det fodboldmæssige niveau.

Koeman brugte i øvrigt både Ansu, Araújo og Dembélé (når han da ellers kunne), så de tre passer ikke helt ind i ligningen.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 6 - Riqui Puig

Indlæg af Rekick »


Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af Kvoller »

Riqui Puig (LA Galaxy): "Being in Barcelona while all my teammates were in LA playing games... The truth is that it hurt me a lot." [via relevo] #fcblive 🇪🇸

Puig: "I have to thank Barça because thanks to them I am who I am as a player. The last stretch of my life in Barcelona did not go as I would like and they did not treat me as I would like."

Puig: "At Barça, I never had a coach who trusted me completely."

Puig: "Sometimes you have to make decisions, Barça made this one, but I don't share it."
Han skulle have takket ja til udlejninger, i stedet for at holde badeferie de sidste 2-3 år. Der må jo være en grund til at ingen trænere har haft tillid til ham. Der er vel også en grund til at han er i LA Galaxy nu, og ikke i en større europæisk klub.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af Isageren »

Kvoller skrev:
tors aug 18, 2022 12:55 pm
Riqui Puig (LA Galaxy): "Being in Barcelona while all my teammates were in LA playing games... The truth is that it hurt me a lot." [via relevo] #fcblive 🇪🇸

Puig: "I have to thank Barça because thanks to them I am who I am as a player. The last stretch of my life in Barcelona did not go as I would like and they did not treat me as I would like."

Puig: "At Barça, I never had a coach who trusted me completely."

Puig: "Sometimes you have to make decisions, Barça made this one, but I don't share it."
Han skulle have takket ja til udlejninger, i stedet for at holde badeferie de sidste 2-3 år. Der må jo være en grund til at ingen trænere har haft tillid til ham. Der er vel også en grund til at han er i LA Galaxy nu, og ikke i en større europæisk klub.
4 trænere har ikke haft tiltro til ham, men han kigger ikke på sig selv… jøsses.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
tors aug 18, 2022 4:59 pm
Kvoller skrev:
tors aug 18, 2022 12:55 pm
Riqui Puig (LA Galaxy): "Being in Barcelona while all my teammates were in LA playing games... The truth is that it hurt me a lot." [via relevo] #fcblive 🇪🇸

Puig: "I have to thank Barça because thanks to them I am who I am as a player. The last stretch of my life in Barcelona did not go as I would like and they did not treat me as I would like."

Puig: "At Barça, I never had a coach who trusted me completely."

Puig: "Sometimes you have to make decisions, Barça made this one, but I don't share it."
Han skulle have takket ja til udlejninger, i stedet for at holde badeferie de sidste 2-3 år. Der må jo være en grund til at ingen trænere har haft tillid til ham. Der er vel også en grund til at han er i LA Galaxy nu, og ikke i en større europæisk klub.
4 trænere har ikke haft tiltro til ham, men han kigger ikke på sig selv… jøsses.
Der bliver ikke flere store adresser til ham. Lidt fest i LA og så hjem til bænken i Girona om et par år…

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af Drake »

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
man aug 29, 2022 8:14 pm
Spildt karriere.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
man aug 29, 2022 8:18 pm
EasyBuddhist skrev:
man aug 29, 2022 8:14 pm
Spildt karriere.
Kan vi ikke slippe for den negativitet? Han er ikke i klubben længere, så du behøver ikke benytte enhver lejlighed til at flashe din trang til at nedgøre
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 18 gæster