Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Lidt svært at vurdere data i den Puig post - spil under pres kan jo lige så godt være situationer, at Puig selv har placeret sig i, mens de øvrige sørger for ikke at bringe sig i den slags positioner.

Med andre ord - data uden grundlag er nytteløst!

Det sagt, så kunne jeg dog godt tænke mig at høre argumenterne for Koemans dispositioner - for en velintegreret Puig kunne have været voldsom spændende på banen. Det virker helt skørt, at man ikke i højere grad har afprøvet hans talent.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Madameskrald skrev:
man aug 30, 2021 5:43 pm
Lidt svært at vurdere data i den Puig post - spil under pres kan jo lige så godt være situationer, at Puig selv har placeret sig i, mens de øvrige sørger for ikke at bringe sig i den slags positioner.

Med andre ord - data uden grundlag er nytteløst!

Det sagt, så kunne jeg dog godt tænke mig at høre argumenterne for Koemans dispositioner - for en velintegreret Puig kunne have været voldsom spændende på banen. Det virker helt skørt, at man ikke i højere grad har afprøvet hans talent.
Ja, altså Puig har jo nærmest ikke fået en fair chance for at bare vise sig lidt frem
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Syntes altid det har været svært at finde frem til min mening omkring Puig. Hvis han nu kunne få flere kampe hvor han starter, så ville det være meget nemmere at vurdere ham. Alt det spilletid han har fået er primært indhop ved 75+ min.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Madameskrald skrev:
man aug 30, 2021 5:43 pm
Lidt svært at vurdere data i den Puig post - spil under pres kan jo lige så godt være situationer, at Puig selv har placeret sig i, mens de øvrige sørger for ikke at bringe sig i den slags positioner.

Med andre ord - data uden grundlag er nytteløst!

Det sagt, så kunne jeg dog godt tænke mig at høre argumenterne for Koemans dispositioner - for en velintegreret Puig kunne have været voldsom spændende på banen. Det virker helt skørt, at man ikke i højere grad har afprøvet hans talent.
Ja, data kan vendes og drejes, men det har dog ikke afholdt debattører herinde fra at bruge dem, for at vise, hvorfor Puig ikke spiller og ikke skal spille. I det her tilfælde, viser det bare, hvordan Koeman tænker fodbold. Og det er bagud først, fremad bagefter og derved får Barca længere og længere til målet, jo længere han er træner. I de sidste to kampe har det føltes som om, der er ørken imellem forsvar og angreb. De vender spillet uhyggeligt langsomt og de har kæmpe store problemer med at spille bolden frem. Paradoksalt nok, så sidder spilleren, der mestrer den kunst bedst, på bænken. Det er det, jeg har set tegningen til i et år nu og det bliver kun værre og værre
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Og nu bliver Emerson også sendt videre…
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
man aug 30, 2021 6:22 pm
Og nu bliver Emerson også sendt videre…
Ja, det er ærgerligt, men ikke nogen katastrofe. Situationen kræver det åbenbart
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor gør den det? Og nej det er ikke en katastrofe men det er immervæk bedre at have to talenter i klubben. Især når den ene (dest) ikke ligefrem har været fremragende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
man aug 30, 2021 6:41 pm
Piquénbauer skrev:
man aug 30, 2021 6:22 pm
Og nu bliver Emerson også sendt videre…
Ja, det er ærgerligt, men ikke nogen katastrofe. Situationen kræver det åbenbart
Har han accepteret? Tilbagekøbs??

Enig i at Dest, foreløbigt, ikke har lagt til i niveau..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona is trying to sign a forward on a loan deal, as per the request of Ronald Koeman, before tomorrow’s deadline. @HelenaCondis
Det er nok derfor…
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Barça intend to sell Neto to Villarreal. The club want a minimum amount of 8 million euros for the goalkeeper. [sport]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Endnu en angriber når vi har en Braithwaite vi ikke kan komme af med, når han fik sin Kun Aguero. Vi henter jo ikke en bedre angriber med så lidt tid tilbage. Og Koeman burde ikke få lov til at diktere transfers. Han er færdig næste sommer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det bliver sikkert en Martin B 2.0. Og hvad pokker meningen er med det fatter jeg ikke…
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
man aug 30, 2021 6:46 pm
Barcelona is trying to sign a forward on a loan deal, as per the request of Ronald Koeman, before tomorrow’s deadline. @HelenaCondis
Det er nok derfor…
Han fucker det hele op, den klaphat. Spil nu med det du har for helvede. Forhåbentlig er det kun på en lejeaftale.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg fatter det ikke. Vi kan ende med at stå med en gammel aguero, en elendig Martin og en til elendig random angriber vi ikke kan bruge til noget.

Hvis det var fordi vi kunne gå ud og hente en topspiller på lån så ville jeg kunne forstå det. Men det kommer ikke til at ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
man aug 30, 2021 7:08 pm
Jeg fatter det ikke. Vi kan ende med at stå med en gammel aguero, en elendig Martin og en til elendig random angriber vi ikke kan bruge til noget.

Hvis det var fordi vi kunne gå ud og hente en topspiller på lån så ville jeg kunne forstå det. Men det kommer ikke til at ske.
Haaland incoming :lol: :lol: :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster