29/8 FC Barcelona - Getafe

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Lopezzz »

Lige nu har vi vist kun en kommende stjerne som muligvis kommer på samme niveau som Eto'o og det er Ansu Fati.
Men jeg har en dårlig fornemmelse af at han smutter til en anden klub
MDCCCXCIX

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Madameskrald »

Det falder nok primært i øjnene, da Griezman og MB lidt bidrager med de samme ting, og når så Koeman samtidig ikke vil en mere offensivt betonet midtbane, så mangler man virkelig flair og kreativitet i front 3.

Og mon ikke også, at MB ryger på bænken, når Ansu eller Dembele er klar igen.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af whidgee »

Madameskrald skrev:
søn aug 29, 2021 8:32 pm
Det falder nok primært i øjnene, da Griezman og MB lidt bidrager med de samme ting, og når så Koeman samtidig ikke vil en mere offensivt betonet midtbane, så mangler man virkelig flair og kreativitet i front 3.

Og mon ikke også, at MB ryger på bænken, når Ansu eller Dembele er klar igen.
Tror helt sikkert, at når vi har Ansu, Dembélé, Agüero og Memphis klar, så bliver det mere som indskifter at MB vil blive brugt - naturligt nok.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Dytrax »

Med hensyn til Griezz, så jeg for et øjeblik siden statistik, der dækker over franskmandens sæson indtil nu:
3 Games played
0 Shot on target
0 Goal
0 Assist
2 successful dribbles

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af whidgee »

Dytrax skrev:
søn aug 29, 2021 8:37 pm
Med hensyn til Griezz, så jeg for et øjeblik siden statistik, der dækker over franskmandens sæson indtil nu:
3 Games played
0 Shot on target
0 Goal
0 Assist
2 successful dribbles
AV :eek:

Gonzo
Indlæg: 28
Tilmeldt: fre sep 25, 2020 12:42 am
Blevet takket: 6 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Gonzo »

whidgee skrev:
søn aug 29, 2021 8:38 pm
Dytrax skrev:
søn aug 29, 2021 8:37 pm
Med hensyn til Griezz, så jeg for et øjeblik siden statistik, der dækker over franskmandens sæson indtil nu:
3 Games played
0 Shot on target
0 Goal
0 Assist
2 successful dribbles
AV :eek:
Jeg forstod aldrig købet af den spiller. Han har aldrig passet ind, og nu må vi sige at konklussionen snart ikke længere kan undskyldes med "han skal lige tilpasse sig". Forfærdelig spiller.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Drake »

Dytrax skrev:
søn aug 29, 2021 8:37 pm
Med hensyn til Griezz, så jeg for et øjeblik siden statistik, der dækker over franskmandens sæson indtil nu:
3 Games played
0 Shot on target
0 Goal
0 Assist
2 successful dribbles
Hold kæft det er til grin, han har ingen undskyldninger for ikke at præstere :mad:

Kan ikke være rigtig at han absolut skal spille om, i en 4-2-3-1, før han kan spille op til sit bedste :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Piquénbauer »

Satme ikke kønt. Jeg ved ikke hvad Koeman vil med holdet. Og det er svært at blive bedre når spillerne tydeligvis heller ikke ved det.

Nå men 3 point.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af EasyBuddhist »

Så meget for at bevare den positive ånd. Jeg kan ikke mere.

Hold nu kæft, hvor er Koeman en ringe træner. Det er ulideligt at se Barca spille på den her måde, ganske enkelt ulideligt. Fy for helvede, hvor spiller de ringe. Denne gang vil jeg ikke komme med en lang svada om, hvor dårlige de enkelte spillere er, for der er ved gud nogle stykker, der ikke hører hjemme i klubben. Jeg orker heller ikke at kigge på systemet og hvem, der kunne have været inde i stedet for dem, der spillede. Men Koeman.....fuck, hvor er han nederen at have som træner. Giv mig Valverde eller Setien tilbage, jeg er ligeglad. Alt andet end Koeman, min gud, hvor er han elendig.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Paulinho15 »

Jeg kan rigtig godt lide Koeman og synes han er en dygtig træner og den rette træner for Barca lige nu, men jeg forstår ikke hvorfor han ikke vil bruge Puig?

Er der nogle som kan gøre mig klogere på det?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Drake »

Paulinho15 skrev:
søn aug 29, 2021 9:25 pm
Jeg kan rigtig godt lide Koeman og synes han er en dygtig træner og den rette træner for Barca lige nu, men jeg forstår ikke hvorfor han ikke vil bruge Puig?

Er der nogle som kan gøre mig klogere på det?
Kan godt se ideen med at han er fin som overgangs træner lige nu, selvom jeg ikke er fan, og han her god for nogle af de unge. Xavi skal fx ikke komme før at dem han har spillet sammen med ikke er der mere, de unge er mere udviklet og økonomien ser bedre ud, så har han et ordenligt fundament at starte med. Men jeg synes at han er så dårlig en træner, med lille klub mentalitet, at vi bliver nød til at finde en anden næste sæson, da det ikke giver mening at skifte nu.

Puig, ja tænker at Koeman fortrækker spillere der er kontrolleret i sit spil, og ikke tager for mange chancer. Derfor kan han ikke lide Puig. Ellers kan han bare ikke lige Puig generelt, for han prøvede da Demir på midten imod Juve :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Piquénbauer »

Hvilke forstærkninger er det Koeman vil have? Jeg forstår ikke at han efter dagens kamp går ud og snakker om forstærkninger. Det er ikke særlig pænt i forhold til truppen. Og samtidig er det fjollet med den trup vi har. Ja der er skader men starteren i dag er stadig fin. Det handler ikke om spillernes niveau men om Koeman der tydeligvis ikke kan sætte et system sammen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
søn aug 29, 2021 8:37 pm
Med hensyn til Griezz, så jeg for et øjeblik siden statistik, der dækker over franskmandens sæson indtil nu:
3 Games played
0 Shot on target
0 Goal
0 Assist
2 successful dribbles
WHAT!! 2 succesfulde driblinger!! Driblinger… :eek: Hvornår???

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
søn aug 29, 2021 9:45 pm
Hvilke forstærkninger er det Koeman vil have? Jeg forstår ikke at han efter dagens kamp går ud og snakker om forstærkninger. Det er ikke særlig pænt i forhold til truppen. Og samtidig er det fjollet med den trup vi har. Ja der er skader men starteren i dag er stadig fin. Det handler ikke om spillernes niveau men om Koeman der tydeligvis ikke kan sætte et system sammen.
Prøver han ikke bare at fralægge sig ansvaret! Han ved jo han ikke får nogle forstærkninger, så det er jo bare fjollet :roll:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 29/8 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Dytrax »

🚨The La Liga match against Sevilla has been postponed due to the clash of fixtures with world cup qualifiers.

Barcelona's next match is going to be against Bayern Munich, at the Camp Nou on 14th September.
Læste lige ovenstående. Er det korrekt? :eek:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster